Νέα

Παιχνίδια για pc

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Jules_Jordan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 487
  • Εμφανίσεις 46K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
εεε θέλει και ρώτημα; c/c++, δεν νομίζω να έχει assembly μέσα και χρησιμοποιεί openGL
edit: επίσης δεν ξέρω αν θα χρησιμοποιήσουν quakeC η οποία είναι μια scripting γλώσσα που ανέπτηξαν για το quake... ή αν θα έχουν κάποια αντίστοιχη/μεταγενέστερη αυτής.
είδομεν πάντως.
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
εεε θέλει και ρώτημα; c/c++, δεν νομίζω να έχει assembly μέσα και χρησιμοποιεί openGL

Ε ναι. Εκτος και αν θέλουν να παίζουν το παιχνιδι
σε γραμμη εντολών χωρις γραφικο περιβαλλον. Γιατι δεν χρησιμοποιούν
GTK ?

Εχω καμποσο καιρο να ασχοληθω με C ρε γαμωτο και λυπαμαι για αυτο  :-
σε κανα μηνα θα την ξαναρχισω οπωσδηποτε.

Ενας φιλος ειχε φτιαξει ενα παιχνιδι και ειχε βαλει GTK για τα γραφικα.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
αρκετά συχνά οι εφαρμογές περιέχουν assembly κώδικα γραμμένο με το χέρι.
το GTK είναι αρχαίο, πες του φίλου σου δοκιμασμένο και αρκετά εύκολο API προσφέρει η allegro graphic library και επίσης η SDL που βασίζεται στο API της openGL.
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
αρκετά συχνά οι εφαρμογές περιέχουν assembly κώδικα γραμμένο με το χέρι.
το GTK είναι αρχαίο, πες του φίλου σου δοκιμασμένο και αρκετά εύκολο API προσφέρει η allegro graphic library και επίσης η SDL που βασίζεται στο API της openGL.

καλα δεν εχει προβλημα ο φιλος , παιζει με οτι λειτουργει
δεν εχει κολληματα. Παντως πρεπει να χεις φαει αρκετα χρονια
στην τεχνητη νοημοσυνη τυπε για να μπορεις να κατασκευάζεις παιχνιδια.
Ειδικα στην περιπτωση που θες να φτιάξεις εναν δικο σου αλγοριθμο
και δεν πάρεις καποιον έτοιμο.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
όταν μιλάμε για platform games είναι απλά τα πράγματα. στα άλλα είναι που είναι πολύ δύσκολα.
εγώ έχω φτιάξει το Bomberman σε allegro μαζί με άλλα 2 παιδιά. περίπου 6 χιλιάδες γραμμές κώδικας σε c++ και με χρήση xml :headbang:
μιλάμε για ΤΟ λιώσιμο.... σε 1 βδομάδα και κάτι φτιάξαμε τον κλώνο του παιχνιδιού.
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
όταν μιλάμε για platform games είναι απλά τα πράγματα. στα άλλα είναι που είναι πολύ δύσκολα.
εγώ έχω φτιάξει το Bomberman σε allegro μαζί με άλλα 2 παιδιά. περίπου 6 χιλιάδες γραμμές κώδικας σε c++ και με χρήση xml :headbang:
μιλάμε για ΤΟ λιώσιμο.... σε 1 βδομάδα και κάτι φτιάξαμε τον κλώνο του παιχνιδιού.

AN ΥΠΟθέσουμε οτι τις 14 απο τις 24 της ημέρας δούλευες
πανω στο πρότζεκτ... τοτε ανα ωρα έγραφες 20 γραμμες κώδικα...
σε έπαιρνε άνετα να κοιτάζεις και το manual της κάθε εντολής
ή να κάνεις trace καθε τμήμα του κωδικα για να δεις κατα ποσο δουλευει  :grin:

6000 γραμμες κωδικα... ποιο απο ολα? μονο το main.c? ή ολα μαζι??? φαντάζομαι
το σπάσατε σε επιμέρους αρχεία ετσι?
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
όχι ρε σπαστό πήγε, δεν γράφει κανείς τόσο μεγάλα αρχεία, άσε που επειδή πρέπει να ακολουθείς κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο όταν γράφεις, πρέπεις να έχεις header files μόνο με τις δηλώσεις... άσε που κάποιες φορές δεν γίνεται τίποτα χωρίς header files.

βασικά το μεγαλύτερο αρχείο που έχω γράψει είναι γύρω στις 1500-1800 γραμμές το οποίο αναγκαστικά έπρεπε να είναι τόσο μεγάλο γιατί θα το πέρναγα από το bison, το οποίο bison παρήγαγε μετά γύρω στις 6-7 χιλιάδες γραμμές κώδικα

εννοείται ότι χωρίς Makefiles δεν κάνεις τίποτα και χωρίς GIT φυσικά(όταν δουλεύεις σε ομάδες).
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
όχι ρε σπαστό πήγε, δεν γράφει κανείς τόσο μεγάλα αρχεία, άσε που επειδή πρέπει να ακολουθείς κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο όταν γράφεις, πρέπεις να έχεις header files μόνο με τις δηλώσεις... άσε που κάποιες φορές δεν γίνεται τίποτα χωρίς header files.

βασικά το μεγαλύτερο αρχείο που έχω γράψει είναι γύρω στις 1500-1800 γραμμές το οποίο αναγκαστικά έπρεπε να είναι τόσο μεγάλο γιατί θα το πέρναγα από το bison, το οποίο bison παρήγαγε μετά γύρω στις 6-7 χιλιάδες γραμμές κώδικα

εννοείται ότι χωρίς Makefiles δεν κάνεις τίποτα και χωρίς GIT φυσικά(όταν δουλεύεις σε ομάδες).

Ναι ξερω... στα headers βάζεις και τις δομες... και τις δηλωσεις κτλπ.
ΑΠλα ηθελα να δω αν ολο ολο ηταν 6000 με ολα μαζι. 
Γιατι GIT ρε παιδιά??? Σας χαλάνε τα free repositories?  :grin:

οσο για το Makefile εχω εδω ενα ετοιμο!!!!!
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
git γιατί γουστάρουμε torvalds.
ααα επίσης έχω κάνει την ίδια διαδρομή στα desktop enviroments που έχει κάνει και ο torvalds.
παλιά ήμασταν με kde 3.5.x
μετά που βγήκε το 4.0.χ το παρατήσαμε και πήγαμε στο gnome... μόλις βγήκε το gnome 3 το γυρίσαμε σε lxde και όλα αυτά τυχαία... απλά χτες διάβασα ένα άρθρο που το ανέφερε.
 

Naruto-Sasuke

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.607
Κριτικές
1
Like
27
Πόντοι
16

Πολυ καλο παιχνιδι για οσους γουσταρουν αστυνομικα με υποθεσεις φονων κ.α.

LA NOIRE ειναι ο τιτλος.
 

Naruto-Sasuke

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.607
Κριτικές
1
Like
27
Πόντοι
16
Το Diablo 3 ποτε στο πεος θα κυκλοφορησει τελικα?Εχετε ακουσει τπτ παιδες? :huh:
 

Naruto-Sasuke

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.607
Κριτικές
1
Like
27
Πόντοι
16
Γαμησε τα.. >:(  Αντε να δουμε ποτε θα το βγαλουν βαρεθηκα το wow  :grin:
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166

TAFTAAR

Μέγας
Εγγρ.
25 Ιουλ 2007
Μηνύματα
22.576
Κριτικές
13
Like
202
Πόντοι
4.525
πολυ καλο παιχνιδακι  ;)
 

Naruto-Sasuke

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.607
Κριτικές
1
Like
27
Πόντοι
16
πολυ καλο παιχνιδακι  ;)
To τρειλερ ηταν πολυ καλο μπορω να πω,το παιχνιδι δεν με εχει τρελανει και τοσο.
Αν θελω με ζομπι πεταω στο κινεκτ το Rise of nightmares και γυμναζομαι συναμα. :2funny:
 

kartakhs

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
13.044
Like
2
Πόντοι
166
Οι οδηγίες είναι απλές: Επιλέξτε ένα χαρτί της τράπουλας από αυτά που βλέπετε στη φωτογραφία…
Μην κάνετε κλικ επάνω του. Απλά απομνημονεύστε το.

www.aniwthoi.net/2012/04/blog-post_8920.html]http://www.aniwthoi.net/2012/04/blog-post_8920.html[/url]

:think: :think:
παπαρια μαντολες.ειναι το γνωστο που γινοταν με τον κοπερφιλντ....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom