Α-Ω
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 6.295
- Κριτικές
- 14
- Like
- 4.785
- Πόντοι
- 3.715
Ανοίγω αυτό το νήμα με έναν απλό σκοπό.
Τα Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης κι αποχαύνωσης -τουλάχιστον τα τηλεοπτικά που έχουν και τη μεγαλύτερη απήχυση- δεν πρόκειται επουδενεί να αναφερθούν σε θετικά νέα εις τον αιώνα τον άπαντα για τον απλούστατο λόγο ότι θέλουν στεναχωρημένους, αγχωμένους, αποχαυνωμένους τηλεθεατές, απλά θεατές όπως οι γλυκοπατάτες σε έναν καναπέ.
Ας χρησιμοποιήσει ο καθένας από τους φίλους MEMBERS του site το ΝΗΜΑ για θετικές ειδήσεις τουλάχιστον από τον Ελλαδικό χώρο.
Ένα 5% είναι μέσα στο υπόλοιπο 95% που δρα με θετικό πρόσημο, ας το αναδείξουμε.
Ξεκινάω με μία πρωτοβουλία που αφορά μία ελληνική διάκριση με προσωπική μου δράση/ ενασχόληση, αλλά θάφτηκε λόγω επίσκεψης του ΕρΝτογάνη-κρίσης/ κλπ. αλλά και θελημένα πιστεύω από τα μέσα... (γιατί να μάθετε άλλωστε κάτι αισιόδοξο;;;;).
Την πρώτη θέση σε διεθνή διαγωνισμό οικονομίας καυσίμου και ασφάλειας οχημάτων κατέκτησε ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης, χάρη στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου οχήματος με εξαιρετικά καινοτόμες ιδέες στον τομέα της ασφάλειας. Ο διαγωνισμός έγινε στη Γερμανία κατά το διάστημα από 4 έως 7 Μαΐου.
Οπως ανακοινώθηκε χθες από το Πολυτεχνείο Κρήτης, «η ομάδα TUC Eco Racing του Πολυτεχνείου Κρήτης συμμετείχε για τρίτη χρονιά στον διεθνή διαγωνισμό οικονομίας καυσίμου Shell Eco Marathon 2010, που πραγματοποιήθηκε 4-7 Μαΐου στην πίστα Eurospeedway Lausitz της Γερμανίας, με τη συμμετοχή 221 ομάδων πανεπιστημίων από όλη την Ευρώπη και όχι μόνο.
Ο διαγωνισμός στοχεύει στην ανάπτυξη φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών για την κίνηση οχημάτων, με στόχο τη μικρότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου. Η ομάδα συμμετείχε στην κατηγορία μεγάλων οχημάτων (Urban Concept), που αντιστοιχούν σε μονοθέσια οχήματα πόλης, χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής που περιλαμβάνει κυψέλη καύσιμου υδρογόνου και κίνηση με ηλεκτρικό κινητήρα, που παρέχουν μηδενικούς ρύπους κατά την κίνηση του οχήματος».
Το Πολυτεχνείο Κρήτης κατέκτησε την πρώτη θέση στον παράλληλο διαγωνισμό ασφάλειας οχημάτων (ADAC Safety Award) με το όχημα ER10, ένα ολοκληρωμένο όχημα με εξαιρετικά καινοτόμες ιδέες στον τομέα της ασφάλειας.
Ιδιαίτερη εντύπωση στην επιτροπή έκανε η κατασκευή και τοποθέτηση ρυθμιζόμενης κολόνας τιμονιού και η εμπρόσθια ζώνη ελεγχόμενης παραμόρφωσης για προστασία του οδηγού σε περίπτωση πρόσκρουσης, το αυτόματο άνοιγμα της καμπίνας του οδηγού για γρήγορη έξοδο από το όχημα, καθώς επίσης η χρήση εξειδικευμένων αισθητήρων για τον εντοπισμό διαρροών καυσίμου.
Ταυτόχρονα, το όχημα του Πολυτεχνείου Κρήτης διένυσε 373 km με ένα λίτρο καυσίμου, που αποτελεί την καλύτερή του επίδοση και θέτει τη βάση για νέες επιτυχίες στις επόμενες διοργανώσεις. Τα μέλη της ομάδας είναι: Σπανουδάκης Πολυχρόνης, Πιπερίδης Σάββας, Τσινάρης Γιάννης, Ευσταθίου Δημήτρης, Πλουμάκης Βαγγέλης, Παππάς Τάσσος, Στρατηγός Γιάννης και Τσουρβελούδης Νικόλαος.
Περισσότερες πληροφορίες/ Πηγές:
www.enet.gr/?i=news.el.article&id=161676]http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=161676[/url]
www.energia.gr/article.asp?art_id=36877]http://www.energia.gr/article.asp?art_id=36877[/url]
www.tucer.tuc.gr/]http://www.tucer.tuc.gr/[/url]
www.energia.gr/article.asp?art_id=36877]http://www.energia.gr/article.asp?art_id=36877[/url]
Μπορούμε κάλλιστα να πετυχαίνουμε αν είμαστε ενωμένοι, με ξεκάθαρους στόχους, αγάπη για το αντικείμενο και μεθοδική δράση.
Κι αν ξέρατε τι πέρασε η ομάδα αυτή για να πετύχει το εγχείρημα θα τους φοράγατε παράσημα...παράσημα και το εννοώ.
Εργαστήκανε κατά τη διάρκεια καταλήψεων, τους κυνηγούσανε και μιλάγανε ψιθυριστά για να μη δώσουνε στόχο ότι είναι στο εργαστήριο και εργάζονται!!!!!!!!!!!!!!!
(Αθάνατε κομματόσκυλε συνδικαλιστή που προτιμάς την όπισθεν)
Η χώρα έχει 2 όψεις στο νόμισμα, διαλέγετε με ποιους θέλετε να είστε και δράτε αναλόγως.
Παρότρυνση:
Όποιος μαθαίνει, ξέρει, γνωρίζει, μυρίζει οτιδήποτε θετικό για τη χώρα ας το βάζει εδώ μέσα, ας έχουμε και μία νότα πιο αισιόδοξη.