Νέα

Οι παππούληδες και οι «μικροτσούτσουνοι» του μπου!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα blizardeye
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 483K
  • Εμφανίσεις 6M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 49 άτομα (0 μέλη και 49 επισκέπτες)

Φευ ή 7ακις φευ; (Έως 4 ψήφους )

  • Φευ.

  • 7ακις φευ.

  • Φευ + 7ακις φευ = 14.

  • Where the Gypsy angels go...

  • You won't sleep alone tonight.

  • Γ.Ο.Κ. + @amjik=Sugar αρμεγουσα!

  • Το τετράγωνο της υποτείνουσας ισούται με φευ!

  • Ο κ. @κωλογερος και ο κ. @ιζνογκουντ.

  • Μια μελαχρινή!


Τα αποτελέσματα είναι ορατά μόνο αφού ψηφίσεις.

kostasm2005

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
3.357
Κριτικές
32
Like
1.408
Πόντοι
6.575
73B3E91.jpg

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
 

astatos123

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαΐ 2014
Μηνύματα
9.890
Κριτικές
9
Like
902
Πόντοι
426
τι ψυχη εχει ενα πενηνταρι ρε θειο!

τι σπαγγος εισαι !!??/

ετσι και αλλιως εκανες για φετος υπερβαση! ειδη πηδηξες 2 φορες ! του χρονου παλι κουκου! το σταφιδακι!

:grin: :grin:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
33.868
Like
15.075
Πόντοι
2.606
Εμένα οι φίλοι μου είναι μαύρα πουλιά
που κάνουν τραμπάλα στις ταράτσες ετοιμόρροπων σπιτιών
Εξάρχεια Πατήσια Μεταξουργείο Μετς.
Κάνουν ό,τι λάχει.
Πλασιέ τσελεμεντέδων και εγκυκλοπαιδειών
φτιάχνουν δρόμους και ενώνουν ερήμους
διερμηνείς σε καμπαρέ της Ζήνωνος
επαγγελματίες επαναστάτες
παλιά τους στρίμωξαν και τα κατέβασαν
τώρα παίρνουν χάπια και οινόπνευμα να κοιμηθούν
αλλά βλέπουν όνειρα και δεν κοιμούνται.
βικυ λεανδρος?  :grin:
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.479
Κριτικές
53
Like
9.319
Πόντοι
25.786
«Ξανάπιασε δουλειά» σήμερα μετά από τέσσερα χρόνια απραξίας ο πρώτος μετροπόντικας (TBM) στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο οποίος ξαναβαφτισμένος ώς ¨Ηρακλής¨ για να σηματοδοτήσει την έναρξη νέας εποχής για το έργο, θα κινείται με ταχύτητα 10 μέτρων ανά ημέρα. Εντός του Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει και ο δεύτερος μετροπόντικας, ο ¨Ακτωρ¨, ώστε σταδιακά να δοθεί υπόσταση στη διπλή σήραγγα της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης (οι δύο μετροπόντικες, που έφεραν μέχρι πρότινος τα ονόματα ¨Γιωρίκας¨ και ¨Κωστίκας¨, είναι απαραίτητοι, καθώς το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει μία σήραγγα ανά κατεύθυνση, σε αντίθεση με εκείνο της Αθήνας όπου η σήραγγα είναι μία).



Την επανεκκίνηση του Μετροπόντικα εγκαινίασε στο εργοτάξιο του σταθμού ¨Νέα Ελβετία¨ ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σύμφωνα με τον οποίο το γεγονός ότι το έργο ξεκινά ξανά είναι η απάντηση σε όσους κινδυνολογούσαν και πετούσαν λάσπη τόσους μήνες.



Ο ίδιος υπενθύμισε ότι η πρόσθετη σύμβαση για τις αρχαιολογικές εργασίες του Μετρό, ύψους 25 εκατ. ευρώ, έχει ήδη υπογραφεί στη βάση των δεσμεύσεων του υπουργείου. Πρόσθεσε ότι οι εργασίες πρόκειται να ξεκινήσουν άμεσα, ¨σε όλο το μήκος του έργου και όπου χρειάζεται¨. Ο υπουργός επισήμανε ακόμη ότι «δεν υπάρχει θέμα ούτε με τον σταθμό Βενιζέλου, που έχει τόσο ταλαιπωρήσει την πόλη», αφού η συνύπαρξη αρχαιοτήτων και σταθμού είναι αναγκαία.



Σε σχέση με τη συμπληρωματική σύμβαση για την επέκταση προς Καλαμαριά, η οποία αφορά όλα τα έργα εκτός εκείνων του πολιτικού μηχανικού, επισήμανε ότι σκοπός είναι αυτή να συμπεριληφθεί σε ευρύτερο πακέτο, που θα περιλαμβάνει και άλλα έργα και μελέτες (πχ, για τις επεκτάσεις προς τα δυτικά και το αεροδρόμιο). ¨Θα σταματήσουμε να βλέπουμε τα έργα μεμονωμένα και αποσπασματικά¨ εξήγησε.



Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό το 2020. Αυτό προέκυψε από τις δηλώσεις τόσο του προέδρου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, Γιάννη Μυλόπουλου, όσο και του προέδρου του ΑΚΤΩΡΑ, Δημήτρη Κούτρα. Σύμφωνα με τον κ.Μυλόπουλο, τα έργα πολιτικού μηχανικού (δηλαδή το κατασκευαστικό κομμάτι της βασικής γραμμής) αναμένεται να είναι έτοιμα σε έναν χρόνο από σήμερα, ενώ η βασική γραμμή σχεδιάζεται να λειτουργήσει έως το 2020. Την ετοιμότητα για παράδοση του έργου εντός του συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος επιβεβαίωσε και ο κ.Κούτρας, επισημαίνοντας ότι ¨θα είμαστε έτοιμοι μέχρι το 2020¨, ενώ το ίδιο έτος αναμένεται να λειτουργήσει και η επέκταση προς Καλαμαριά.


 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
93
Πόντοι
866
«Ξανάπιασε δουλειά» σήμερα μετά από τέσσερα χρόνια απραξίας ο πρώτος μετροπόντικας (TBM) στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο οποίος ξαναβαφτισμένος ώς ¨Ηρακλής¨ για να σηματοδοτήσει την έναρξη νέας εποχής για το έργο, θα κινείται με ταχύτητα 10 μέτρων ανά ημέρα. Εντός του Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει και ο δεύτερος μετροπόντικας, ο ¨Ακτωρ¨, ώστε σταδιακά να δοθεί υπόσταση στη διπλή σήραγγα της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης (οι δύο μετροπόντικες, που έφεραν μέχρι πρότινος τα ονόματα ¨Γιωρίκας¨ και ¨Κωστίκας¨, είναι απαραίτητοι, καθώς το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει μία σήραγγα ανά κατεύθυνση, σε αντίθεση με εκείνο της Αθήνας όπου η σήραγγα είναι μία).



Την επανεκκίνηση του Μετροπόντικα εγκαινίασε στο εργοτάξιο του σταθμού ¨Νέα Ελβετία¨ ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σύμφωνα με τον οποίο το γεγονός ότι το έργο ξεκινά ξανά είναι η απάντηση σε όσους κινδυνολογούσαν και πετούσαν λάσπη τόσους μήνες.



Ο ίδιος υπενθύμισε ότι η πρόσθετη σύμβαση για τις αρχαιολογικές εργασίες του Μετρό, ύψους 25 εκατ. ευρώ, έχει ήδη υπογραφεί στη βάση των δεσμεύσεων του υπουργείου. Πρόσθεσε ότι οι εργασίες πρόκειται να ξεκινήσουν άμεσα, ¨σε όλο το μήκος του έργου και όπου χρειάζεται¨. Ο υπουργός επισήμανε ακόμη ότι «δεν υπάρχει θέμα ούτε με τον σταθμό Βενιζέλου, που έχει τόσο ταλαιπωρήσει την πόλη», αφού η συνύπαρξη αρχαιοτήτων και σταθμού είναι αναγκαία.



Σε σχέση με τη συμπληρωματική σύμβαση για την επέκταση προς Καλαμαριά, η οποία αφορά όλα τα έργα εκτός εκείνων του πολιτικού μηχανικού, επισήμανε ότι σκοπός είναι αυτή να συμπεριληφθεί σε ευρύτερο πακέτο, που θα περιλαμβάνει και άλλα έργα και μελέτες (πχ, για τις επεκτάσεις προς τα δυτικά και το αεροδρόμιο). ¨Θα σταματήσουμε να βλέπουμε τα έργα μεμονωμένα και αποσπασματικά¨ εξήγησε.



Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό το 2020. Αυτό προέκυψε από τις δηλώσεις τόσο του προέδρου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, Γιάννη Μυλόπουλου, όσο και του προέδρου του ΑΚΤΩΡΑ, Δημήτρη Κούτρα. Σύμφωνα με τον κ.Μυλόπουλο, τα έργα πολιτικού μηχανικού (δηλαδή το κατασκευαστικό κομμάτι της βασικής γραμμής) αναμένεται να είναι έτοιμα σε έναν χρόνο από σήμερα, ενώ η βασική γραμμή σχεδιάζεται να λειτουργήσει έως το 2020. Την ετοιμότητα για παράδοση του έργου εντός του συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος επιβεβαίωσε και ο κ.Κούτρας, επισημαίνοντας ότι ¨θα είμαστε έτοιμοι μέχρι το 2020¨, ενώ το ίδιο έτος αναμένεται να λειτουργήσει και η επέκταση προς Καλαμαριά.
ζουμε με το φοβο ενος τρομοκρατικού χτυπήματος στο μετρο  :o
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
93
Πόντοι
866
η στικουδενα κανει βιζιτες;
 

Λιάρης5695236

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2014
Μηνύματα
15.243
Like
200
Πόντοι
166
εμενα συνηθως ακομα και βιζιτες με το που με δουν και αντιληθφουν την ασχημια με πληρωνουν για να πω στον νταβα οτι μου εκατσαν...  :'(
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom