Δ
Διαγραμμένο μέλος 136408
Επισκέπτης
Κύριοι καλησπέρα σας. Με χαρα επιτέλους, παρελαβα live το βιβλίο της πουτανας από τον ζωγράφο μας. Δυσεύρετο βιβλίο.
Τι βιβλίο είναι αυτό παίδες ?
Για κάποιος να με ενημερώσει παρακαλώ πολύ.
Στο πλαίσιο μιας κοινωνιολογικής μελέτης, κάπου στα τέλη του '70, αρχές '80 η συγγραφέας είχε πάρει κάποιες συγκλονιστικές συνεντεύξεις
από εκδιδόμενες όλων των κατηγοριών και βαθμίδων, οι οποίες εκτός από τις ιστορίες τους, λένε και μεγάλες αλήθειες γύρω από το επάγγελμα
και την πελατεία. Το μεγάλο εφόδιο του βιβλίου, είναι ότι οι εργαζόμενες (νομίζω πλην μιας) είναι Ελληνίδες και μέσω της διαδικασίας, να ανοιχτούν
σε μια άλλη γυναίκα, απέκτησαν περισσότερη οικειότητα και αυτός είναι ο λόγος όπου λέγονται πράγματα που δεν θα λέγονταν λ.χ. σε έναν άντρα
ή σε έναν δημοσιογράφο. Η Χατζή, με τις γυναίκες αυτές, διατήρησε κάποια επαφή και 13 χρόνια μετά τις ιστορίες τους, περιγράφει την εξέλιξη
που είχαν μέσα στον χρόνο αυτές οι γυναίκες. Είναι ένα εξαιρετικό βιβλίο και ως ανάγνωσμα αλλά κυρίως ως πρωτογενής καταγραφή μαρτυριών.
Εδώ και πολλά χρόνια, είναι εξαντλημένο. Αν τυχόν μπορέσετε και το βρείτε μεταχειρισμένο, αξίζει οπωσδήποτε να το αγοράσετε. Αν παραβλέψουμε
την κάπως μελό εισαγωγή, οι μαρτυρίες των γυναικών είναι φοβερές. Το καλό στην υπόθεση, είναι ότι η συγγραφέας δεν έχει "πειράξει" όσα
λέγονται, με ότι συνεπάγεται για το ύφος των λεγομένων.
Καλησπέρα αγαπητέ Popov.
Ενδιαφερον ακούγεται.
Αναρωτιέμαι όμως αν τα βιώματα αυτών των γυναικών του 1970 έχουν αλλάξει σε σχέση με το σήμερα και κατά πόσο.
Κάποια κορίτσια που έχω γνωρίσει έξω από το χώρο εργασία τους δεν θα πίστευες ποτέ ότι θα μπορούσαν να κάνουν αυτό το επάγγελμα.
Βέβαια τα νεαρά κορίτσια σήμερα θεωρούν το sex με διαφορετικούς άντρες απολύτως φυσιολογικό.
Πολλά πράγματα δεν αλλάζουν. Ίσως οι λόγοι όπου κάποια γυναίκα εκδίδεται να διαφοροποιούνται καθώς και οι συνθήκες του επαγγέλματος.
Οπωσδήποτε είναι αξιόλογο ανάγνωσμα και βρίσκει κανείς πράγματα που εξακολουθούν διαχρονικά να ισχύουν, στις σχέσεις επαγγελματία-πελάτη
και κυρίως για τη φύση του επαγγέλματος και το πώς βλέπουν τον πληρωμένο έρωτα οι εργαζόμενες, από την πλευρά τους σε σχέση και με τις
όποιες illusions των πελατών αγαπούληδων και κατά φαντασίαν εραστών, που ισχύουν ασφαλώς και σήμερα (ίσως και σε χειρότερο βαθμό).