Νέα

Ο Μητροπολίτης Μόρφου εξηγεί επιστημονικά(!) πως δημιουργούνται οι gay

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Ettore
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 397
  • Εμφανίσεις 14K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
ακουνα δεις διογενη-σι,

πριν απο εσενα τετοιες σοφιστιες εχουν προσπαθησει πολλοι.
σε πολλα θεματα, οχι μονο σττην ομοφυλοφιλια, για την οποια εχεις ιδιαιτερο μενος καθοτι είσαι κρυπτο-ομοφιλοφιλος.
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.114
Κριτικές
7
Like
10.114
Πόντοι
1.686
Πολλές από αυτές τις σχέσεις ξεκινάνε στην εφηβεία. Και ο Μακρόν έτσι την πάτησε, δασκάλα του ήταν.


Ο Μακρόν είναι γκέϋ , και παντρεύτηκε την 60ρα
για να δείξει ότι έχει οικογένεια.

Όπως ακριβώς ο Κωστάκης της Ραφήνας , πήρε
τη Νατάσα.
Στα 45 του , τον πάντρεψαν με το ζόρι.
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
υποθετω καταλαβαινεις τον ορο σοφιστιες.
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
οπως να υποθεσω καταλαβαινεις τον ορο κρυπτο-ομοφυλοφιλια
 

diogenis_c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
2.876
Like
2.279
Πόντοι
456
ακουνα δεις διογενη-σι,

πριν απο εσενα τετοιες σοφιστιες εχουν προσπαθησει πολλοι.
σε πολλα θεματα, οχι μονο σττην ομοφυλοφιλια, για την οποια εχεις ιδιαιτερο μενος καθοτι είσαι κρυπτο-ομοφιλοφιλος.
Έσπασες πολύ γρήγορα. Μην κρινεις εξ ιδίων τ' αλλότρια.
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Το εξηγησαν και οι πιο πανω,
οποιος βαλλει κατα μιας σεξουαλικης προτιμησης οι πιθανοτητες λενε οτι ΕΙΝΑι αυτο ακριβως το οποιο μαινεται και ο λογος είναι οτι αποστρεφεται τις ιδιες του τις ορεξεις... καλη ωρα οι τραγοπαπαδες.
και εσυ. βεβαιως βεβαιως

τωρα τι λες για μενα... δεν θα ειχα προβλημα να το πω... μπας και ταυτοτητα θαδειχνα?
εισαι πολυ λιγος.


 

diogenis_c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
2.876
Like
2.279
Πόντοι
456
Το εξηγησαν και οι πιο πανω,
οποιος βαλλει κατα μιας σεξουαλικης προτιμησης οι πιθανοτητες λενε οτι ΕΙΝΑι αυτο ακριβως το οποιο μαινεται και ο λογος είναι οτι αποστρεφεται τις ιδιες του τις ορεξεις... καλη ωρα οι τραγοπαπαδες.
και εσυ. βεβαιως βεβαιως
Σοφιστείες ... χαχα

τωρα τι λες για μενα... δεν θα ειχα προβλημα να το πω... μπας και ταυτοτητα θαδειχνα?
εισαι πολυ λιγος.
Είδες, δεν είναι ωραίο να βρίζεις τον άλλο.

Παρεπιμπτόντως, για τους παπάδες συμφωνώ. Πολλά παπαδάκια μυούνται σε αυτό τον τρόπο σχέσεων από μικρά. Τα σκάνδαλα που σκάνε διαρκώς το επιβεβαιώνουν.
 

parthenos1970

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
21
Like
4
Πόντοι
0
gay-aytokolita2.png
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
10.910
Κριτικές
6
Like
11.409
Πόντοι
3.936
Ο κάθε μητροπολίτης που βγαίνει και λέει ασυναρτησίες, ας κοιτάξει πρώτα να διαχωρίσει το πνεύμα απο την ύλη, γιατί δεν συνάδουν αυτά τα δύο, αν και τρώνε ακόμη με 10 μασέλες και μετά κρίσης. Ας βάλει και ενα φρένο στη γκέι λάιν του παπαδαριού και μετά μιλάμε. Υποκριτές γραμματείς και φαρισαίοι.
 

parthenos1970

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
21
Like
4
Πόντοι
0
  "ομοφυλοφιλία (η) νεώτ. γενετήσιος δια-
                      στροφή καθ' ήν επιδιώκει τις την ικανοποίησιν
                    του ερωτικού αυτού ενστίκτου επί προσώπου του
                    αυτού φύλου, ερωτική σχέσις προς άτομον του
                    αυτού φύλου, πρβλ αρσενοκοιτία, λεσβιασμός".
                    (Δ. Δημητράκος : "Λεξικόν Ελληνικής Γλώσσης"
                    τόμος 10ος, σελ. 5144)

  Η ΓΕΝΕΤΗΣΙΟΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΔΙΑΤΥΠΟΥΤΑΙ με νέα ονόματα. Έτσι την ονομάζουν "ιδιαιτερότητα", "διαταραχή σεξουαλικής ταυτότητας", "σεξουαλική επιλογή". Αλλάζουν αι λέξεις, προς λεκτικήν ωραιοποίησιν μιάς διαστροφής, της οποίας μεταβάλλουν το όνομα, αλλ' όχι την ουσίαν. Τα σκατά και άν τα ειπήτε κόπρανα ή περιττώματα, ο κόσμος όλος εννοεί τα σκατά, διότι αυτή η λέξις κοινώς τα εκφράζει. Έτσι, όταν λέγετε ομοφυλόφιλος, το μυαλό όλων εννοεί τον πούστην, διότι αυτή η λέξις κοινώς τον εκφράζει και να μη σας ενοχλή, διότι είναι καθιερωμένη και την αναφέρει το "Αντιλεξικόν" του Θ. Βοσταντζόγλου (β΄ έκδ. Αθ. 1962, σελ. 282).
  Η "σεξουαλικότης" στα Αρχαία Ελληνικά εκαλείτο "αφροδισία", ενώ οι όροι"ομοφυλόφιλος" και "ετεροφυλόφιλος" δεν εχρησιμοποιούντο στην Aρχαιότητα.
  Πρώτος τους μετεχειρίσθη ο Γερμανός Μπέν/κερτ το 1868, με την σύνθεσιν Ελληνικών λέξεων (όμοιος+φύλο+φίλος) και από τότε καθιερώθησαν. Κατά τον θεμελιωτή του όρου "ομοφυλοφιλία" αυτή οφείλεται εις "ορμήν", η οποία απωθεί, από το αντίθετον φύλον και στο "θύμα αυτού του πάθους" επιβάλλονται τα συναισθήματα, που του ασκούν άτομα του ιδίου φύλου.
  Ο παθητικός ομοφυλόφιλος (ανήρ, που προσποιείται την γυναίκα) στην Αρχαίαν Ελλάδα εκαλείτο "καταπύγων" (εκ του κατά+πυγή, που σημαίνει πρωκτός) ή κατάπρωκτος, ενώ ο ενεργητικός ομοφυλόφιλος (ανήρ, που συνευρίσκεται με άνδρα) εκαλείτο αρσενοκοίτης. Η λέξις επίσης σημαίνει : "τον ακόλαστον άνθρωπον" (J. Hofman : "Ετυμολογικόν Λεξικόν Αρχαίας Ελληνικής, Ελλ. έκδ. Αθ. 1974, σελ. 166).
  Ο όρος στα λατινικά ήτο "cinaedus". Ενεργητικός ομοφυλόφιλος, στους Αρχαίους, ήτο εκείνος, που έπραττε και παθητικός εκείνος, που έπασχε : "εκείνος μεν πράττειν, ούτος δε πάσχειν" (Αισχίνης : "Κατά Τιμάρχου, 41). Συνηθέστερος όμως χαρακτηρισμός των παθητικών ομοφυλοφίλων ήτο κίναιδος (Βοιωτ. "κίνηδος") εκ του κινώ+αιδώ ή αιδοία (Χ. Μπαλτάς : "Λεξικό Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας", έκδ. "Παπαδήμα", σελ. 324).
  Κίναιδος ονομάζεται ο ερχόμενος, εις παρά φύσιν σαρκικήν ένωσιν, με παθητικόν ρόλον (Εγκ. "ΗΛΙΟΣ", τόμ. 10ος, σελ. 746, Εγκ. "Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια", τόμος 14ος, σελ. 417). Η κιναιδία και κιναιδεία, εκ του κιναιδεύομαι, που σημαίνει "πάσχω τα του κιναίδου" (Δ. Δημητράκος : ένθ. ανωτ., τόμος 8ος, σελ. 3905) εσήμαινε επίσης κατά συνεκδοχήν "την διαφθοράν των ηθών". Απαντάται και το ρήμα "κιναιδολογώ", δι' όσους ωμίλουν ή έγραφον "περί αισχρών πραγμάτων" (ένθ. ανωτ.) και την "αναισχυντίαν" ("Λεξικόν Σουίδα", τόμος 4ος, σελ. 601).
  Ο χαρακτηρισμός "κίναιδος" περιείχε βαρυτάτην προσβολήν και μείωσιν του ανθρώπου.
  Ο Σωκράτης μάλιστα επίστευεν, ότι ο βίος των κιναίδων είναι φρικτός και αισχρός και άθλιος ! (Πλάτων : "Γοργίας", 494 Ε) και συνέχισε λέγων στον Καλλικλή, ότι δεν είναι ευδαίμων ο δεχόμενος, οποιαδήποτε ηδονήν και δεν διακρίνει στας ηδονάς, ποίαι εξ αυτών είναι αγαθαί και ποίαι κακαί : "και μη διορίζεται των ηδονών οποίαι αγαθαί και κακαί ;" (ένθ. ανωτ. 495 Α). 
  Υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι διασκεδάσεως. Τα θαλασσοπούλια διασκεδάζουν, φτερουγίζοντας στον αφρό του κύματος. Τα γουρούνια διασκεδάζουν κυλιόμενα στη λάσπη.
  Κατά τους Αρχαίους ο κιναιδισμός απετέλει "αισχίστην ηδονήν" (Αισχίνης, ένθ. ανωτ., 42).
  Επίσης, ο Αισχίνης ("Περί της παραπρεσβείας", 99) ομιλεί καταφρονητικώς δια την κιναιδίαν.
 

Marina_cd

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2019
Μηνύματα
483
Like
155
Πόντοι
1
   "ομοφυλοφιλία (η) νεώτ. γενετήσιος δια-
                      στροφή καθ' ήν επιδιώκει τις την ικανοποίησιν
                     του ερωτικού αυτού ενστίκτου επί προσώπου του
                     αυτού φύλου, ερωτική σχέσις προς άτομον του
                     αυτού φύλου, πρβλ αρσενοκοιτία, λεσβιασμός".
                     (Δ. Δημητράκος : "Λεξικόν Ελληνικής Γλώσσης"
                     τόμος 10ος, σελ. 5144)

   Η ΓΕΝΕΤΗΣΙΟΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΔΙΑΤΥΠΟΥΤΑΙ με νέα ονόματα. Έτσι την ονομάζουν "ιδιαιτερότητα", "διαταραχή σεξουαλικής ταυτότητας", "σεξουαλική επιλογή". Αλλάζουν αι λέξεις, προς λεκτικήν ωραιοποίησιν μιάς διαστροφής, της οποίας μεταβάλλουν το όνομα, αλλ' όχι την ουσίαν. Τα σκατά και άν τα ειπήτε κόπρανα ή περιττώματα, ο κόσμος όλος εννοεί τα σκατά, διότι αυτή η λέξις κοινώς τα εκφράζει. Έτσι, όταν λέγετε ομοφυλόφιλος, το μυαλό όλων εννοεί τον πούστην, διότι αυτή η λέξις κοινώς τον εκφράζει και να μη σας ενοχλή, διότι είναι καθιερωμένη και την αναφέρει το "Αντιλεξικόν" του Θ. Βοσταντζόγλου (β΄ έκδ. Αθ. 1962, σελ. 282).
   Η "σεξουαλικότης" στα Αρχαία Ελληνικά εκαλείτο "αφροδισία", ενώ οι όροι"ομοφυλόφιλος" και "ετεροφυλόφιλος" δεν εχρησιμοποιούντο στην Aρχαιότητα.
   Πρώτος τους μετεχειρίσθη ο Γερμανός Μπέν/κερτ το 1868, με την σύνθεσιν Ελληνικών λέξεων (όμοιος+φύλο+φίλος) και από τότε καθιερώθησαν. Κατά τον θεμελιωτή του όρου "ομοφυλοφιλία" αυτή οφείλεται εις "ορμήν", η οποία απωθεί, από το αντίθετον φύλον και στο "θύμα αυτού του πάθους" επιβάλλονται τα συναισθήματα, που του ασκούν άτομα του ιδίου φύλου.
   Ο παθητικός ομοφυλόφιλος (ανήρ, που προσποιείται την γυναίκα) στην Αρχαίαν Ελλάδα εκαλείτο "καταπύγων" (εκ του κατά+πυγή, που σημαίνει πρωκτός) ή κατάπρωκτος, ενώ ο ενεργητικός ομοφυλόφιλος (ανήρ, που συνευρίσκεται με άνδρα) εκαλείτο αρσενοκοίτης. Η λέξις επίσης σημαίνει : "τον ακόλαστον άνθρωπον" (J. Hofman : "Ετυμολογικόν Λεξικόν Αρχαίας Ελληνικής, Ελλ. έκδ. Αθ. 1974, σελ. 166).
   Ο όρος στα λατινικά ήτο "cinaedus". Ενεργητικός ομοφυλόφιλος, στους Αρχαίους, ήτο εκείνος, που έπραττε και παθητικός εκείνος, που έπασχε : "εκείνος μεν πράττειν, ούτος δε πάσχειν" (Αισχίνης : "Κατά Τιμάρχου, 41). Συνηθέστερος όμως χαρακτηρισμός των παθητικών ομοφυλοφίλων ήτο κίναιδος (Βοιωτ. "κίνηδος") εκ του κινώ+αιδώ ή αιδοία (Χ. Μπαλτάς : "Λεξικό Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας", έκδ. "Παπαδήμα", σελ. 324).
   Κίναιδος ονομάζεται ο ερχόμενος, εις παρά φύσιν σαρκικήν ένωσιν, με παθητικόν ρόλον (Εγκ. "ΗΛΙΟΣ", τόμ. 10ος, σελ. 746, Εγκ. "Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια", τόμος 14ος, σελ. 417). Η κιναιδία και κιναιδεία, εκ του κιναιδεύομαι, που σημαίνει "πάσχω τα του κιναίδου" (Δ. Δημητράκος : ένθ. ανωτ., τόμος 8ος, σελ. 3905) εσήμαινε επίσης κατά συνεκδοχήν "την διαφθοράν των ηθών". Απαντάται και το ρήμα "κιναιδολογώ", δι' όσους ωμίλουν ή έγραφον "περί αισχρών πραγμάτων" (ένθ. ανωτ.) και την "αναισχυντίαν" ("Λεξικόν Σουίδα", τόμος 4ος, σελ. 601).
   Ο χαρακτηρισμός "κίναιδος" περιείχε βαρυτάτην προσβολήν και μείωσιν του ανθρώπου.
   Ο Σωκράτης μάλιστα επίστευεν, ότι ο βίος των κιναίδων είναι φρικτός και αισχρός και άθλιος ! (Πλάτων : "Γοργίας", 494 Ε) και συνέχισε λέγων στον Καλλικλή, ότι δεν είναι ευδαίμων ο δεχόμενος, οποιαδήποτε ηδονήν και δεν διακρίνει στας ηδονάς, ποίαι εξ αυτών είναι αγαθαί και ποίαι κακαί : "και μη διορίζεται των ηδονών οποίαι αγαθαί και κακαί ;" (ένθ. ανωτ. 495 Α).   
   Υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι διασκεδάσεως. Τα θαλασσοπούλια διασκεδάζουν, φτερουγίζοντας στον αφρό του κύματος. Τα γουρούνια διασκεδάζουν κυλιόμενα στη λάσπη.
   Κατά τους Αρχαίους ο κιναιδισμός απετέλει "αισχίστην ηδονήν" (Αισχίνης, ένθ. ανωτ., 42).
   Επίσης, ο Αισχίνης ("Περί της παραπρεσβείας", 99) ομιλεί καταφρονητικώς δια την κιναιδίαν.
ρε συ έλεος..σε έχει βαρεθεί και ο ίδιος ο θεός... :tired:
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
ρε μαλακα κλωνε , ξαναγυρνα στην αφανεια που ησουνα για 11 χρονια.(με 12 μνμτα μεχρι σημερα το μεσημερι)
τι εγινε, βρηκε τον κωδικο προσβασης ο κυριος σου και αποαφασισε να σε ενεργοποιησει, μετα απο τοσο καιρο?
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Σοφιστείες ... χαχα
Είδες, δεν είναι ωραίο να βρίζεις τον άλλο.

[size=14pt]μα...
ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ!
απλα αναλυσα τον λογο για τον οποιο εχεις τετοιο μενος.
κατ εμε ΔΕΝ ειναι κακο να εισαι ομοφυλ/λος. Ουτε ΚΑΝ εαν το κρυβεις. Δικαιωμα σου ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΣ να το πειθς παραεξω.
Ομως
κακο ειναι να το κρυβεις ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΝΟΩΣ να βγαζεις κακια γι αυτους.

Εαν σε εβριζα θα σε ελεγα ... ασε... υπαρχουν πολλοι χαρακτηρισμοι αλλοι περαν του κρυφο-ομοφυλοφιλου. φανταζομαι τους γνωριζεις.


Χωρια οτι εμενα ΔΕν με πειραξε το βρισιμο (σου) αυτο καθαυτο ...εδω μεσα 1 στα 3 μνμτα ειναι μνμ μισους και βρισιδιου...δεν σας παιρνω στα σοβαρα γιατι δεν ειστε σοβαροι (απο αυτο τουλαχιστο που φαινεστε οτι ειστε μεσα αππο το μνμτα σας και δεν τηρειτε σταση σοβαροτητας ουτε στην προσεγγιση, ουτε στις αποψεις -παντα μιλωντας ως μ.ο. ... που τοσο λες οτι δεν γνωριζω)

Με ξενισε -γι αυτο και το σχολιασα- ΜΟΝΑΧΑ διοτι ειναι τελειως ακυρο στην περιπτωση μου να λες οτι υποστηριζω τους γκει γιατι ειμαι ομοφυλ/λος... κι αν ειμαι? κι αν δεν ειμαι? τι αλλαζει αυτο?
οπως ειπα δεν θα ειχα προβλημα να το πω... εδω μεσα εξ αλλου το καθε ζωον, ονοματα να μην λεμε, μπορει να διατινεται οτι ειναι ο ...πάπας... ο αλλος ελεγε οτι "μετραει" και εξω απο εδω ...
εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι μετραει το πουλι του με το υποδεκαμετρο μπας και δει διαφορά 3mm και γελάσει το χειλάκι του. μεχρις εκει.


Στο θεμα μας ομως παρακαλώ:

Ο Βλακόπαπας που ελεγε αυτες τις παπαριες , χάρη κανει στην ανθρωποτητα... διοτι αποκαλυπτει το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ & ΣΤΕΝΟΜΥΑΛΙΆ τσι εκκλησιας , και συγκεκριμενα του ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ της.... "Οι ιδεες της και τα ΙΔΑΝΙΚΑ της" ειναι άλλου...παπα ευαγγέλιο και ισως πιο σοφού.

[/size]
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
  "ομοφυλοφιλία (η) νεώτ. γενετήσιος δια-
                     στροφή καθ' ήν επιδιώκει τις την ικανοποίησιν
                    του ερωτικού αυτού ενστίκτου επί προσώπου του
                    αυτού φύλου, ερωτική σχέσις προς άτομον του
                    αυτού φύλου, πρβλ αρσενοκοιτία, λεσβιασμός".
                    (Δ. Δημητράκος : "Λεξικόν Ελληνικής Γλώσσης"
                    τόμος 10ος, σελ. 5144)

  Η ΓΕΝΕΤΗΣΙΟΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΔΙΑΤΥΠΟΥΤΑΙ με νέα ονόματα. Έτσι την ονομάζουν "ιδιαιτερότητα", "διαταραχή σεξουαλικής ταυτότητας", "σεξουαλική επιλογή". Αλλάζουν αι λέξεις, προς λεκτικήν ωραιοποίησιν μιάς διαστροφής, της οποίας μεταβάλλουν το όνομα, αλλ' όχι την ουσίαν. Τα σκατά και άν τα ειπήτε κόπρανα ή περιττώματα, ο κόσμος όλος εννοεί τα σκατά, διότι αυτή η λέξις κοινώς τα εκφράζει. Έτσι, όταν λέγετε ομοφυλόφιλος, το μυαλό όλων εννοεί τον πούστην, διότι αυτή η λέξις κοινώς τον εκφράζει και να μη σας ενοχλή, διότι είναι καθιερωμένη και την αναφέρει το "Αντιλεξικόν" του Θ. Βοσταντζόγλου (β΄ έκδ. Αθ. 1962, σελ. 282).
  Η "σεξουαλικότης" στα Αρχαία Ελληνικά εκαλείτο "αφροδισία", ενώ οι όροι"ομοφυλόφιλος" και "ετεροφυλόφιλος" δεν εχρησιμοποιούντο στην Aρχαιότητα.
  Πρώτος τους μετεχειρίσθη ο Γερμανός Μπέν/κερτ το 1868, με την σύνθεσιν Ελληνικών λέξεων (όμοιος+φύλο+φίλος) και από τότε καθιερώθησαν. Κατά τον θεμελιωτή του όρου "ομοφυλοφιλία" αυτή οφείλεται εις "ορμήν", η οποία απωθεί, από το αντίθετον φύλον και στο "θύμα αυτού του πάθους" επιβάλλονται τα συναισθήματα, που του ασκούν άτομα του ιδίου φύλου.
  Ο παθητικός ομοφυλόφιλος (ανήρ, που προσποιείται την γυναίκα) στην Αρχαίαν Ελλάδα εκαλείτο "καταπύγων" (εκ του κατά+πυγή, που σημαίνει πρωκτός) ή κατάπρωκτος, ενώ ο ενεργητικός ομοφυλόφιλος (ανήρ, που συνευρίσκεται με άνδρα) εκαλείτο αρσενοκοίτης. Η λέξις επίσης σημαίνει : "τον ακόλαστον άνθρωπον" (J. Hofman : "Ετυμολογικόν Λεξικόν Αρχαίας Ελληνικής, Ελλ. έκδ. Αθ. 1974, σελ. 166).
  Ο όρος στα λατινικά ήτο "cinaedus". Ενεργητικός ομοφυλόφιλος, στους Αρχαίους, ήτο εκείνος, που έπραττε και παθητικός εκείνος, που έπασχε : "εκείνος μεν πράττειν, ούτος δε πάσχειν" (Αισχίνης : "Κατά Τιμάρχου, 41). Συνηθέστερος όμως χαρακτηρισμός των παθητικών ομοφυλοφίλων ήτο κίναιδος (Βοιωτ. "κίνηδος") εκ του κινώ+αιδώ ή αιδοία (Χ. Μπαλτάς : "Λεξικό Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας", έκδ. "Παπαδήμα", σελ. 324).
  Κίναιδος ονομάζεται ο ερχόμενος, εις παρά φύσιν σαρκικήν ένωσιν, με παθητικόν ρόλον (Εγκ. "ΗΛΙΟΣ", τόμ. 10ος, σελ. 746, Εγκ. "Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια", τόμος 14ος, σελ. 417). Η κιναιδία και κιναιδεία, εκ του κιναιδεύομαι, που σημαίνει "πάσχω τα του κιναίδου" (Δ. Δημητράκος : ένθ. ανωτ., τόμος 8ος, σελ. 3905) εσήμαινε επίσης κατά συνεκδοχήν "την διαφθοράν των ηθών". Απαντάται και το ρήμα "κιναιδολογώ", δι' όσους ωμίλουν ή έγραφον "περί αισχρών πραγμάτων" (ένθ. ανωτ.) και την "αναισχυντίαν" ("Λεξικόν Σουίδα", τόμος 4ος, σελ. 601).
  Ο χαρακτηρισμός "κίναιδος" περιείχε βαρυτάτην προσβολήν και μείωσιν του ανθρώπου.
  Ο Σωκράτης μάλιστα επίστευεν, ότι ο βίος των κιναίδων είναι φρικτός και αισχρός και άθλιος ! (Πλάτων : "Γοργίας", 494 Ε) και συνέχισε λέγων στον Καλλικλή, ότι δεν είναι ευδαίμων ο δεχόμενος, οποιαδήποτε ηδονήν και δεν διακρίνει στας ηδονάς, ποίαι εξ αυτών είναι αγαθαί και ποίαι κακαί : "και μη διορίζεται των ηδονών οποίαι αγαθαί και κακαί ;" (ένθ. ανωτ. 495 Α).  
  Υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι διασκεδάσεως. Τα θαλασσοπούλια διασκεδάζουν, φτερουγίζοντας στον αφρό του κύματος. Τα γουρούνια διασκεδάζουν κυλιόμενα στη λάσπη.
  Κατά τους Αρχαίους ο κιναιδισμός απετέλει "αισχίστην ηδονήν" (Αισχίνης, ένθ. ανωτ., 42).
  Επίσης, ο Αισχίνης ("Περί της παραπρεσβείας", 99) ομιλεί καταφρονητικώς δια την κιναιδίαν.

ομοιως μπορεις να βρεις και 100 αρχαιους που να λενε οτι η γη ειναι επιπεδη ή οτι τα οντα δεν εξελισσονται και ημασταν παντα ανθρωποι.

σημασια εχει τι λες και οχι ποιος εισαι εσυ που το λες.

αν ειναι μας ερχονται θρησκοι και μας λενε για αστροναυτες και επιστημονες που πιστευαν... ε και? και αλλοι τοσοι πιστευαν αντιθετα ή δεν πιστευαν καθολου.

η ομοφυλοφιλια ειναι εμφυτη ταση σε καποιους, το οτι ειναι εμφυτη δεν σημαινει οτι ειναι καλη ή κακη. στις γυναικες ειναι περιπου 6 φορες πιο σπανια και κανεις οταν θελει να βρισει μια που δεν ξερει δεν την λεει λεσβια, πουτανα την λεει. αρα συνηθως κακη συμπεριφορα και ατιμη εχουν οι πουτανες και γι αυτο τους βγηκε το ονομα. αντιστοιχα οταν θες να βρισεις εναν αντρα τον λες μαλακα και πουστη. σχεδον σε ολες τις γλωσσες. πραγμα που σημαινει οτι σε ολους τους πολιτισμους συνυφαναν την  πορνη, τον μαλακα και τον πουστη με κακη συμπεριφορα. φυσικα και υπαρχουν και καλοι παντου, αλλα το ονομα δεν βγηκε τυχαια. αν ηταν θα εβριζαν πχ τους κοντους και οχι τους πουστιδες.

πχ καλος πουστης μπορει να ηταν ο χατζηδακης, κανεις δεν εχει να πει κακο λογο γι αυτον.
επισης υπηρξαν και καλες πουτανες που κανανε φιλανθρωπιες ή εδρασαν ηρωικα και πατριωτικα.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης

ομοιως μπορεις να βρεις και 100 αρχαιους που να λενε οτι η γη ειναι επιπεδη ή οτι τα οντα δεν εξελισσονται και ημασταν παντα ανθρωποι.

σημασια εχει τι λες και οχι ποιος εισαι εσυ που το λες.

αν ειναι μας ερχονται θρησκοι και μας λενε για αστροναυτες και επιστημονες που πιστευαν... ε και? και αλλοι τοσοι πιστευαν αντιθετα ή δεν πιστευαν καθολου.

η ομοφυλοφιλια ειναι εμφυτη ταση σε καποιους, το οτι ειναι εμφυτη δεν σημαινει οτι ειναι καλη ή κακη. στις γυναικες ειναι περιπου 6 φορες πιο σπανια και κανεις οταν θελει να βρισει μια που δεν ξερει δεν την λεει λεσβια, πουτανα την λεει. αρα συνηθως κακη συμπεριφορα και ατιμη εχουν οι πουτανες και γι αυτο τους βγηκε το ονομα. αντιστοιχα οταν θες να βρισεις εναν αντρα τον λες μαλακα και πουστη. σχεδον σε ολες τις γλωσσες. πραγμα που σημαινει οτι σε ολους τους πολιτισμους συνυφαναν την  πορνη, τον μαλακα και τον πουστη με κακη συμπεριφορα. φυσικα και υπαρχουν και καλοι παντου, αλλα το ονομα δεν βγηκε τυχαια. αν ηταν θα εβριζαν πχ τους κοντους και οχι τους πουστιδες. γιατι δεν λενε για τους ινδους γενικα και λενε για τους τσιγγανους ειδικα? ιδο χρωμα εχουν δεν ξεχωριζουν. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ. όπως και με τους πουστιδες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΕΞΟΥΛΙΚΕς ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ. ισα ισα μας συμφερει του ετεροφυλφιλους να υπαρχουν πολλοι ομοφυλοφιλοι για να μην εχουμε ανταγωνισμο. είναι ότι αυτές οι ομαδες τους βγηκε το ονομα γιατι σε πολύ μεγαλύτερα ποσοστα εχουν κακη συμπεριφορά. και γιαπωνέζοι υπαρχουν που είναι κλεφτες αλλα λιγοι.

πχ καλος πουστης μπορει να ηταν ο χατζηδακης, κανεις δεν εχει να πει κακο λογο γι αυτον.
επισης υπηρξαν και καλες πουτανες που κανανε φιλανθρωπιες ή εδρασαν ηρωικα και πατριωτικα.
 

diogenis_c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
2.876
Like
2.279
Πόντοι
456
Βγείτε ρε για καμιά μπύρα Σαββατόβραδο. Ειρήνη υμίν.
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
ομοιως μπορεις να βρεις και 100 αρχαιους που να λενε οτι η γη ειναι επιπεδη ή οτι τα οντα δεν εξελισσονται και ημασταν παντα ανθρωποι.

σημασια εχει τι λες και οχι ποιος εισαι εσυ που το λες.

αν ειναι μας ερχονται θρησκοι και μας λενε για αστροναυτες και επιστημονες που πιστευαν... ε και? και αλλοι τοσοι πιστευαν αντιθετα ή δεν πιστευαν καθολου.

η ομοφυλοφιλια ειναι εμφυτη ταση σε καποιους, το οτι ειναι εμφυτη δεν σημαινει οτι ειναι καλη ή κακη. στις γυναικες ειναι περιπου 6 φορες πιο σπανια και κανεις οταν θελει να βρισει μια που δεν ξερει δεν την λεει λεσβια, πουτανα την λεει. αρα συνηθως κακη συμπεριφορα και ατιμη εχουν οι πουτανες και γι αυτο τους βγηκε το ονομα. αντιστοιχα οταν θες να βρισεις εναν αντρα τον λες μαλακα και πουστη. σχεδον σε ολες τις γλωσσες. πραγμα που σημαινει οτι σε ολους τους πολιτισμους συνυφαναν την  πορνη, τον μαλακα και τον πουστη με κακη συμπεριφορα. φυσικα και υπαρχουν και καλοι παντου, αλλα το ονομα δεν βγηκε τυχαια. αν ηταν θα εβριζαν πχ τους κοντους και οχι τους πουστιδες.

πχ καλος πουστης μπορει να ηταν ο χατζηδακης, κανεις δεν εχει να πει κακο λογο γι αυτον.
επισης υπηρξαν και καλες πουτανες που κανανε φιλανθρωπιες ή εδρασαν ηρωικα και πατριωτικα.

file nik1410

σταματα το παραληρημα σε παρακαλω
απο αλλου ξεκινας και παπαριες φτανεις να λες.

εαν ηταν ετσι οι μαλακες (δηλ. το 99,999του αντρικου πληθυσμου) ειναι για πεταμα.
το ιδιο και τον 15-25-35% του αντικου πληθυμσου οι ομοφυλοφιλοι.

Οι πουτανες , δηλ οι εκδιδομενες επι χρημασι, (ΟΟΟΟΟΧι οι πουτανες στη συμπεριφορα) ειναι απλα κανονικες εργαζομενες γυναικες... μπορει να τις σιχαινεσαι , φυσιολογικο ισως να ειναι, οπως ομως θα μπορουσες να σιχαινεσαι και ενα βοθρατζη που ειναι μονιμως μεσα στα σκατα ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙς ΕΣΥ να χρησιμοποεις την τουαλετα σου χωρις προβλημα.
δεν "μειωνει" αυτο -το πολυ σιχαμερο η αληεθια ειναι επαγγελμα- την προσωπικοτηατ του βοθρατζη ουτε τον ανθρωπο τον ιδιο.

Δεν υπηρξαν ΚΑΙ καλες πουτανες! Ολες οι πουτανες ειναι καλες (στο βαθμο που ο μεσος αθρωπος στην κενωνια ειναι καλος), αλλα δυστυχως υπηρξαν ΚΑΙ κακες πουτανες , οπως ακριβως υπηρξαν ΚΑΙ κακοι θυρωροι, αστυφυλακες, μπακαληδες κλπ κλπ και με τις ιδιες πιθανοτητες κι εσυ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ή ΥΠΑΡΞΕΙς ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΚΟς.

Οι ομοφυλοφιλοι ηταν παντα οι κατατρεγμενοι της κοινωνιας γι αυτο και εμεινε σαν βρισια.
Εξ αλλου να θυμισω ΚΑΙ τα σωματικα χαρακτηριστικα ΗΤΑΝ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ενας παραγοντας αρνητικου σχολιασμου, οσο κιαν προσπαθησες τεχνιεντως να το περασεις ξοφαλτσα. Ο "χοντρος", "και η κουτση μαρια", ο "ζαβός", "ο τραυλος" ... μην συνεχισω... ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ υπηρξε μια αδυναμια , οι πρωτογονες μας συνιστωσες στις κοοινωνιες, ειχαν σκοπο να τον μειωσουν.

Ειμαστε πια πιο προοδευμενοι. Ανηκωμεν εις την Δυσην. Στας Ευρώπας πια.
Ας αφησουμε τα πρωτογονα ενστικτα μας και ας υιοθετησουμε πιο σωστες, προοδευμενες και πολιτισμενες συμπεριφορες.

...
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙ?????

;)
[size=7pt]υγ ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΕΝΑ SMILEY ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΧΑΝΟΠΛΑΓΙΑΔΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ γιατι δεν εχουν ολοι τηνικανοτητα να καταλαβουν το χιουμορ.[/size]
 

lefteris38

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2005
Μηνύματα
3.677
Like
843
Πόντοι
96
Ο Μητροπολίτης δεν είπε αυτό που γράφεις αλλά ότι κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης όλα τα συναισθήματα, οι ορμές και οι σκέψεις τις εγκύου μεταφέρονται στο βρέφος! Κατόπιν αυτού, η έγκυος που ευχαριστιέται να κάνει πρωκτικό σεξ κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης της μεταφέρει αυτή την επιθυμία της και στο αγέννητο αγόρι της!

Σωστα μιλας, αχετα αν εχει δικιο ο παπας ή οχι...
 

pokahontas

Μέγας
Εγγρ.
24 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.165
Κριτικές
16
Like
1.791
Πόντοι
4.655
το να εισαι αντρας η γυναικα δεν ειναι επιλογη, ειναι φυσικο χαρακτηριστικο
οπως δεν ειναι επιλογη να εισαι 22 χρονων η 61 χρονων, χαμομηλι η τραπεζακι του καφε
οι παπαδες δεν μπαινουν σπιτι σου με flying kick οταν γεννιεσαι η πεθαινεις για να σε βαφτισουν η να σε διαβασουν
οι συγγενεις σου σε πηγαινουν σε αυτους
απο κει και περα μια χαρα μπορει καποιος τη σημερον ημερα να μη βαφτιστει οπως ο αλεξης ο τσιπρας πηγε το γιο του στο δημαρχειο και τον εβγαλε ορφεα - ερνεστο αλλα και να μην διαβαστει οπως ο μηνας ο χατζησαββας που του κανανε πολιτικη κηδεια στο Α νεκροταφειο, του περασανε 2 χερουλια και τον φυτεψανε αδιαβαστο
κανεις δεν υποχρεωνει κανεναν, οστις θελει...

Κοίτα, εδώ έχουμε αρκετούς διαχωρισμούς, που είναι κατα βάση κοινωνικοί.

Οι σεξουαλικές προτιμήσεις επηρεάζονται από την κοινωνία και μπορούν να διαμορφωθούν. Επίσης, η μελλοντική μητέρα μπορεί να επηρεασει την μελλοντικη υγεία του μωρού της, αλλά αυτό δεν έχει εξακριβωθεί με ποιον τρόπο και σε ποιο βαθμό. Καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν αρκετές μεταβλητές για να υπάρχει ένα ναι ή ένα όχι.

Κρίνοντας απο το ζωικό βασίλειο, η σεξουαλική προτίμηση πολλές φορές δε συνδράμει με την τεκνοποίηση που σημαίνει με λίγα λόγια ότι οι ομοφυλοφιλικές τάσεις και εκδηλώσεις υπάρχουν σε πολλά θηλαστικά που εν τέλει τεκνοποιούν, αλλά χωρίς αυτό να επηρεάζει την σεξουαλική απόλαυσή τους.

Τώρα στο ζητούμενο: προφανώς και υπάρχει γενετική προδιάθεση για την ομοφυλοφιλία, αλλά όχι κληρονομική (αν και στο τελευταίο, επιφυλάσσομαι). Και ας μη ξεχναμε ότι στην εφηβεία υπάρχει μία γενική εξερευνητική τάση στο τί αρέσει στον καθένα και τι όχι. Γενικά από τους φίλους που είναι ομοφυλόφιλοι, το κοίνο που έχω ακούσει είναι "πάντα ένοιωθα ότι είμαι διαφορετικος (δηλαδή ενάντια στα κοινωνικά δρώμενα), αλλά λίγο πριν μπω στην εφηβεία κατάλαβα τι νοιώθω (και για τα δύο φύλα)".

Γενικά, η φύση δε λειτούργει δυαδικά (αντρας-γυναίκα, αρσενικό-θηλυκό κλπ.). Υπάρχουν πολλές γκρίζες ζώνες μεταξύ δύο καταστάσεων. Η εκκλησία, όπως και κάθε οπισθοδρομικό στερέωμα, πάντα θα επιχειρεί να σβήνει τις γκρίζες ζώνες, διότι έτσι μπορεί να εξηγεί καλύτερα την πραγματικότητα.

Π

   

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom