You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Νερό - Γράμμα από το 2070
- Μέλος που άνοιξε το νήμα CIM
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 80
- Εμφανίσεις 4K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
imaginas.gr
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.416
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5
- Πόντοι
- 616
Εμένα με εκνευρίζουν όσοι πλένουν κάθε εβδομάδα τα αυτοκίνητα τους.Δηλαδή αν είναι εξωτερικά σκονισμένο τι έγινε;Ή κάποιοι άλλοι-ες που ρίχνουν ένα σωρό νερό για να καθαρίζουν τα παράθυρά του...
+10000000000Εμένα με εκνευρίζουν όσοι πλένουν κάθε εβδομάδα τα αυτοκίνητα τους.Δηλαδή αν είναι εξωτερικά σκονισμένο τι έγινε;Ή κάποιοι άλλοι-ες που ρίχνουν ένα σωρό νερό για να καθαρίζουν τα παράθυρά του...
Να με συμπαθάς, αλλά έχω επανειλημμένα πετάξει στα 41.000 πόδια.Κανένα επιβατηγό δεν πετάει τόσο ψηλά.Μπορούν,αλλά δεν πετάνε,και για λόγους οικονομίας,αφού όσο πιο ψηλά,τόσο λιγότερο οξυγόνο για τους κινητήρες.
Και με Β747, και με Airbus Α340.
Και στον Ατλαντικό, και στον Ινδικό.
Και το περί οικονομίας (οξυγόνο) δεν ισχύει.
Η οικονομία προέρχεται από το ότι ο αέρας εκεί πάνω είναι πιο αραιός, και το σκάφος έχει μικρότερη οπισθέλκουσα (drag) σε αυτά τα ύψη.
Όμως, το ΠΡΩΤΟ κριτήριο για το σε ποιό ύψος θα πετάξει είναι το σε ποιό ύψος υπάρχουν άνεμοι (jet stream) που συμβαδίζουν με την πορεία του. Αυτό είναι που κάνει τη ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ οικονομία στο καύσιμο (και το χρόνο ταξειδιού).
Δεύτερος (σε σπουδαιότητα) παράγων είναι η πυκνότητα της ατμόσφαιρας.
Θέμα οξυγόνου δεν τίθεται. Όύτως ή άλλως σε cruise speed οι κινητήρες αυτοί δουλεύουν σταθερά στο 25% της ισχύος τους.
Στην απογείωση φτάνουν 100-105%, και στην άνοδο 60-70%.
Το ρελαντί τους (στην κάθοδο) είναι 1-2%.
Ypsolon
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 1.676
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7
- Πόντοι
- 16
Eκτός απο μηχανές γερο , βλεπω ξέρεις και απο αεροπλάνα.Να με συμπαθάς, αλλά έχω επανειλημμένα πετάξει στα 41.000 πόδια.
Και με Β747, και με Airbus Α340.
Και στον Ατλαντικό, και στον Ινδικό.
Και το περί οικονομίας (οξυγόνο) δεν ισχύει.
Η οικονομία προέρχεται από το ότι ο αέρας εκεί πάνω είναι πιο αραιός, και το σκάφος έχει μικρότερη οπισθέλκουσα (drag) σε αυτά τα ύψη.
Όμως, το ΠΡΩΤΟ κριτήριο για το σε ποιό ύψος θα πετάξει είναι το σε ποιό ύψος υπάρχουν άνεμοι (jet stream) που συμβαδίζουν με την πορεία του. Αυτό είναι που κάνει τη ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ οικονομία στο καύσιμο (και το χρόνο ταξειδιού).
Δεύτερος (σε σπουδαιότητα) παράγων είναι η πυκνότητα της ατμόσφαιρας.
Θέμα οξυγόνου δεν τίθεται. Όύτως ή άλλως σε cruise speed οι κινητήρες αυτοί δουλεύουν σταθερά στο 25% της ισχύος τους.
Στην απογείωση φτάνουν 100-105%, και στην άνοδο 60-70%.
Το ρελαντί τους (στην κάθοδο) είναι 1-2%.
το νερο ειναι ενα αναμφιβολα ενα αγαθο εν ανεπαρκεια .
και οχι μονο αυτο . συχνα πυκνα το σπαταλαμε ασκοπα .
μερικα στατιστικα για την ελλαδα :
το 80 % του νερου της ελλαδας καταναλωνεται στην γεωργια .
το 12 % στην βιομηχανια
και το 8 % για οικιακη χρηση .
αυτο σημαινει οτι αν γινει εξοικονομηση της ταξης του 10 % στην γεωργια ( κατι απολυτως εφικτο αν αναλογιστουμε τους σπαταλους τροπους αρδευσης που χρησιμοποιουνται ) θα διπλασιαστει το διαθεσιμο νερο για οικιακη χρηση .
οι απωλειες στο δικτυο των πολεων ειναι της ταξης του 30 - 40 % , αν και η ΕΥΑΘ δεν το παραδεχεται .
και βεβαια πρεπει να υπολογιστουν και οι μικρες σπαταλες που κανει ο καθενας μας .
μεσα στην υπερβολη του το βιντεο-γραμμα ειναι ενα πιθανο σεναριο .
μακαρι να βαλουμε μυαλο ή να βρεθει καμια καλη λυση .
οσον αφορα την αφαλατωση , θεωρειται η τελευταια , τελευταια λυση . ειναι μια διαδικασια ακριβη , αρκετα δυσκολη , παραγει νερο κακης ποιοτητας , ενω επιβαρυνει με σημαντικο ρυπαντικο φορτιο την θαλασσα .
Ετσι ειναι δυστυχως.εγω πιστευω οτι σε λιγα χρονια θα εχουμε σοβαροτατο προβλημα με το νερο.ηδη υπαρχουν προβληματα σε πολλες πολεις και χωρια της ελλαδας
Απο την ενδεχομενη καταστροφη του πλανητη,
περασαμε στο αν μας ψεκαζουν η οχι........
κουραστικο θα ελεγα.......................
οποιος αμφισβητει την ενδεχομενη λειψειδρια
καθως και γενικοτερα τις επιπτωσεις της
περιβαλλοντολογικης καταστροφης.......ειναι
επιεικως αμαθης και ανημερωτος
Οι εσχατες λυσεις ειναι για τις εσχατες περιπτωσεις
Προτιμω την μεθοδο της προληψης παρα της γιατρειας
Απο το να μετατρεψω το θαλασσινο νερο σε ποσιμο,
προτιμω να επενδυσω σε δημιουργια αποθηκευσης
βροχινου ( που δεν υφισταται απο οσο γνωριζω )
Μου αρεσε το βιντεο, και δεν θεωρω οτι απεχουμε
πολυ απο την πραγματικη εικονα του, οπως αλλωστε
και αλλοι λαοι
Οσον αφορα τις απαντησεις ουδεις λογος αναφορας
Την υπερβολη την κρινει κανεις οπως αυτος νομιζει
Η ουσια ειναι οτι πραγματικα παγκοσμιως υπαρχει
προβλημα
Οποιος το αντιλαμβανεται καλως, οποιος οχι.......
περασαμε στο αν μας ψεκαζουν η οχι........
κουραστικο θα ελεγα.......................
οποιος αμφισβητει την ενδεχομενη λειψειδρια
καθως και γενικοτερα τις επιπτωσεις της
περιβαλλοντολογικης καταστροφης.......ειναι
επιεικως αμαθης και ανημερωτος
Οι εσχατες λυσεις ειναι για τις εσχατες περιπτωσεις
Προτιμω την μεθοδο της προληψης παρα της γιατρειας
Απο το να μετατρεψω το θαλασσινο νερο σε ποσιμο,
προτιμω να επενδυσω σε δημιουργια αποθηκευσης
βροχινου ( που δεν υφισταται απο οσο γνωριζω )
Μου αρεσε το βιντεο, και δεν θεωρω οτι απεχουμε
πολυ απο την πραγματικη εικονα του, οπως αλλωστε
και αλλοι λαοι
Οσον αφορα τις απαντησεις ουδεις λογος αναφορας
Την υπερβολη την κρινει κανεις οπως αυτος νομιζει
Η ουσια ειναι οτι πραγματικα παγκοσμιως υπαρχει
προβλημα
Οποιος το αντιλαμβανεται καλως, οποιος οχι.......
Το βίντεο μαλακία και υπερβολικό αλλά οπωσδήποτε υπάρχει θέμα με το περιβάλλον.Δεν πιστεύω τόσο ότι θα αφανιστούμε ως είδος από αυτό , αλλά ότι θα την πληρώσουν για μια ακόμη φορά οι φτωχοί λαοί και οι μη προνομιούχοι γενικότερα , με ακόμη περισσότερη υποβάθμιση της ποιότητας ζωής.Η ψαλίδα ανάμεσα στους προνομιούχους και τους υπόλοιπους θα ανοίξει κι άλλο.
Σίγουρα ο πλανήτης μας έχει αντιροπιστικούς μηχανισμούς για να αντιστέκεται και να προσαρμόζεται στις μαλακίες που κάνει ο άνθρωπος αλλά κανείς δεν γνωρίζει μέχρι πού φτάνουν αυτοί και σε ποιο σημείο η καταστροφή θα είναι μη αναστρέψιμη.
Πάντως άμα σταματήσει να δημιουργείται νερό , ακόμα και το θαλασσινό να αφαλατώνεται , κάποτε θα τελειώσει.
Σίγουρα ο πλανήτης μας έχει αντιροπιστικούς μηχανισμούς για να αντιστέκεται και να προσαρμόζεται στις μαλακίες που κάνει ο άνθρωπος αλλά κανείς δεν γνωρίζει μέχρι πού φτάνουν αυτοί και σε ποιο σημείο η καταστροφή θα είναι μη αναστρέψιμη.
Πάντως άμα σταματήσει να δημιουργείται νερό , ακόμα και το θαλασσινό να αφαλατώνεται , κάποτε θα τελειώσει.
PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Σωστόν!Να με συμπαθάς, αλλά έχω επανειλημμένα πετάξει στα 41.000 πόδια. Και με Β747, και με Airbus Α340. Και στον Ατλαντικό, και στον Ινδικό.
Επίσης σωστόν!Και το περί οικονομίας (οξυγόνο) δεν ισχύει. Η οικονομία προέρχεται από το ότι ο αέρας εκεί πάνω είναι πιο αραιός, και το σκάφος έχει μικρότερη οπισθέλκουσα (drag) σε αυτά τα ύψη.
Λάθος! Ο Νο1 παράγοντας που επιβάλει υψος πτήσης στο flightplan είναι η απόσταση που πρόκειται να διανύσει το α/φος.Όμως, το ΠΡΩΤΟ κριτήριο για το σε ποιό ύψος θα πετάξει είναι το σε ποιό ύψος υπάρχουν άνεμοι (jet stream) που συμβαδίζουν με την πορεία του. Αυτό είναι που κάνει τη ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ οικονομία στο καύσιμο (και το χρόνο ταξειδιού).
Εδώ το γάμησες λίγο αλλα δεν πειράζει. Προφανώς εννοούσες βαρομετρική πίεση & θερμοκρασία.Δεύτερος (σε σπουδαιότητα) παράγων είναι η πυκνότητα της ατμόσφαιρας.
stavros51,Όύτως ή άλλως σε cruise speed οι κινητήρες αυτοί δουλεύουν σταθερά στο 25% της ισχύος τους. Στην απογείωση φτάνουν 100-105%, και στην άνοδο 60-70%. Το ρελαντί τους (στην κάθοδο) είναι 1-2%.
είσαι πέρα για πέρα λάθος.
[li]Το idle που σε ελευθερη μετάφραση είναι το ρελαντί είναι στα 60-67% (εξαρτάται από τύπο κινητήρα). Το πιο συνηθισμένο είναι στα 65% αλλά ΔΕΝ αποτελεί κανόνα.[/li]
[li]Στην απογείωση έχουμε πράγματι Ν1 100-105% στοιχεία κινητήρα, ενώ η vertical / climb speed με ρυθμούς ανόδου τάξης περίπου των 3500 ft/min, η cruise RPM των κινητήρων μπορεί να είναι στην περιοχή των 80-85%.[/li]
[li]Κατα την κάθοδο έχουμε τιμές μεταξύ 70-75% δηλαδή σε σημείο κατώτερο των cruise και climb RPM στοιχείων αλλα σαφώς ανώτερο της idle. To idle (περίπου στα 65%) μπαίνει λίγο πριν ή αφού πατήσουν οι τροχοί του κυρίου Σ/Π και reverse thrust (εφόσον υπάρχει) όταν πατήσει ο ριναίος.[/li]
[li]Το taxi επίσης γίνεται με τιμές κοντά στη idle προσδίδοντας τος α/φος ταχύτητες εδάφους περι τα 15-20 Κnots. Aσφαλώς οι προαναφερθέντες τιμές 1-2% σε στοιχεία κινητήρα δεν μπαίνουν ποτέ - ούτε για αστείο (δεν μπορεί άλλωστε κατασκευαστικά!).[/li]
Τα παραπάνω βεβαίως δεν αποτελούν κανόνα αφού ο κατασκευαστής δίνει τα ακριβή στοιχεία για κάθε α/φος και κινητήρα/ες. Είναι όμως ένα γενικό πλανο στο περίπου για να γίνει ευκολα κατανοητό από τον καθένα.
bourdeliaris1984
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 22 Δεκ 2006
- Μηνύματα
- 1.584
- Κριτικές
- 34
- Like
- 1.030
- Πόντοι
- 7.775
Ρε παιδια τι ανατριχιαστικο βιντεο ειναι αυτο πωπωπω. Πολυ τρομακτικο. Μου χαλασε την ψυχικη ηρεμια.
+ 1Απο την ενδεχομενη καταστροφη του πλανητη,
περασαμε στο αν μας ψεκαζουν η οχι........
κουραστικο θα ελεγα.......................
οποιος αμφισβητει την ενδεχομενη λειψειδρια
καθως και γενικοτερα τις επιπτωσεις της
περιβαλλοντολογικης καταστροφης.......ειναι
επιεικως αμαθης και ανημερωτος
Οι εσχατες λυσεις ειναι για τις εσχατες περιπτωσεις
Προτιμω την μεθοδο της προληψης παρα της γιατρειας
Απο το να μετατρεψω το θαλασσινο νερο σε ποσιμο,
προτιμω να επενδυσω σε δημιουργια αποθηκευσης
βροχινου ( που δεν υφισταται απο οσο γνωριζω )
Μου αρεσε το βιντεο, και δεν θεωρω οτι απεχουμε
πολυ απο την πραγματικη εικονα του, οπως αλλωστε
και αλλοι λαοι
Οσον αφορα τις απαντησεις ουδεις λογος αναφορας
Την υπερβολη την κρινει κανεις οπως αυτος νομιζει
Η ουσια ειναι οτι πραγματικα παγκοσμιως υπαρχει
προβλημα
Οποιος το αντιλαμβανεται καλως, οποιος οχι.......
sorry φιλε.....Ο ψεκασμός δεν γίνεται στος ανθρώπους αλλα για την ανάκλαση ηλιακής ενέργειας.
δεν το γνωριζω, απλα το ελαβα ως εκτος κυριου θεματος
PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Ο ψεκασμός γίνεται ΜΟΝΟ στο μυαλό των ηλιθίων και των αγράμματων που χάφτουν τις κουταμάρες του κάθε "προφητολόγου - παπαρολόγου" ο οποίος (ω, τι σύμπτωση) πλουτίζει από την ηλιθιότητα των υπολοίπων.Ο ψεκασμός δεν γίνεται στος ανθρώπους αλλα για την ανάκλαση ηλιακής ενέργειας.
Ypsolon
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 1.676
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7
- Πόντοι
- 16
Τι εννοείς; , τι άποψη έχεις για τις γραμμες;;Ο ψεκασμός γίνεται ΜΟΝΟ στο μυαλό των ηλιθίων και των αγράμματων που χάφτουν τις κουταμάρες του κάθε "προφητολόγου - παπαρολόγου" ο οποίος (ω, τι σύμπτωση) πλουτίζει από την ηλιθιότητα των υπολοίπων.
Παιδιά δυστυχώς τα πράγματα έχουν αρχίσει και πέρνουν τρομακτικές διαστάσεις.....Κι όμως είναιέύκολο α αντιστρέψουμε αυτήν την πορεία αρκεί πραγματικά να το θέλουμε κάνοντας μερικά πολύ απλά πράγματα (όπως να κλείνουμε το κόκκινο φωτάκι στην TV, να χρησιμοποιούε λάμπες χαμηλής κατανάλωσης, να κλείνουμε την βρύση έτσι ώστε να μην τ΄ρεχει συνέχεια όταν κάνουμε μπάνιο κτλ)...... Είναι υποχρέωσή μας για τα παιδιά μας τώρα πριν είναι αργά σε 4-5 χρόνια...
PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Tι εννοείς εσύ! Πες μου τώρα οτι οι γραμμές είναι το βλακαέριο που υποτίθεται οτι ψεκάζουν! Πες το μου κι αυτό σοβαρά να αρχίσω να γελάω!Τι εννοείς; , τι άποψη έχεις για τις γραμμες;;Ο ψεκασμός γίνεται ΜΟΝΟ στο μυαλό των ηλιθίων και των αγράμματων που χάφτουν τις κουταμάρες του κάθε "προφητολόγου - παπαρολόγου" ο οποίος (ω, τι σύμπτωση) πλουτίζει από την ηλιθιότητα των υπολοίπων.
ΥΓ. Το πιο αστείο από όλα είναι οτι ο γνωστός απατεώνας (που αργά ή γρήγορα θα βρεθεί πίσω από κάγκελα), που ταϊζει τον κοσμάκη με μαλακίες σε μορφή πακέτου απόκρυφων βιβλίων και μυστικής γνώσης που μόνο αυτός κατέχει... είναι ο ίδιος επιστημονας (Φυσικός) άρα είναι αδύνατο να μην γνωρίζει πως όσα λέει είναι ασύστολα ψευδη και αισχρές παπαρολογίες. Ποτε μου δεν πίστευα οτι σταον 21ο αιώνα, θα υπάρχουν ακόμη βουσμάνοι μάγοι με ξόρκια και βότανα και ηλίθιοι να τους ακολουθούν! Τελικά δεν μου κάνει και τόσο εντύπωση που ψηφίζουμε αυτούς που μας κυβερνούν!
PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Οι "μηχανές" αυτές υπήρχαν πολύ πριν εμφανιστεί ο άνθρωπος στη Γη. Ονομάζονται φυτά και μπορεί να τα βρει κανείς τόσο στη ξηρά όσο και στη θάλασσα. Οι "μηχανές" αυτές είναι υπέυθυνες για την δημιουργία ατμόσφαιρας στη Γη και συνθηκών στις οποίες μπορεί να επιβιώσει η ζωή όπως την γνωρίζουμε.Όχι, κάνεις λάθος η κατάσταση είναι μή αναστρέψιμη. Για να αναστραφεί θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε μηχανές που αποροφούν co2 και εκπέμπουν Ο2.
...η λύση είναι πολύ πιο απλή από ότι νομίζουμε! Δεν είναι δυνατό να γαμήσαμε την Δημιουργία μέσα σε ένα μόλις αιώνα τεχνολογικής επανάστασης! Η Φύση θα βρει τον δρόμο της, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει οτι ΙΣΩΣ χρειαστεί να αφανίσει μερικά είδη μεταξύ των οποίων ΚΑΙ τον άνθρωπο.
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 8
- Εμφανίσεις
- 791
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 3K