ωραια,
πες πως εβαλαν για μετοχικο κεφαλαιο την αδεια...
τον φορο πως θα τον βαλουν?
τις αμοιβες του ορκωτου λογιστη?
το κοστος των ετησιων δημοσιευμενων ισολογισμων?
το κοστος για τις εγκαταστασεις που προβλεπει ο νομος?
το κοστος αγορας οικοπεδων για παρκινγκ?
το κοστος αγορας κλαρκ κ.λ.π.?
το κοστος της εδρας της εταιρειας?
αυτα τα λιγα στα γρηγορα....
αν ας πουμε εσυ ειχες μια καντινα που φιαχνει σουβλακια, και σου ελεγαν οτι απο αυριο για να συνεχισεις να δουλευεις πρεπει να νοικιασεις μαγαζι 100 τ.μ. να το κανεις λουξ να βαλεις μεσα εξοπλισμο, ψυγεια, μαντεμια, ψηστιερες κ.λ.π. να παρεις προσωπικο κ.λ.π., ποσο ευκολα θα πορουσες να προσαρμοστεις?
καιρός να πληρώσουν και για κάτι οι φορτηγατζήδες..
και ξεκινώ
φόρος.. μέχρι σήμερα υπήρχε τεκμαρτή φορολογία (μπαρμπούτσαλα δηλαδή).. από δώ και πέρα θα πρέπει να κόβουν αποδείξεις και να φορολογούνται για τα πραγματικά τους καθαρά έσοδα (καιρός ήταν)
αμοιβές και κόστη λειτουργίας ... λογιστή είχανε έτσι και αλλιώς, ορκωτοί ελεγκτες απαιτούνται από ένα τζίρο και πάνω και ένα αριθμό εργαζομένων και πάνω, η δηξμοσίευση των ισολογισμών γίνεται πλέον υποχρεωτικά μόνο στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (αν και στις άλλες εφημερίδες το κόστος είναι μηδαμινό), έδρα της εταιρείας μπορεί να είναι και το γραφειάκι που έχουν σήμερα
εγκαταστάσεις.. καιρός να συμορφωθούνε, φτάνει πιά η φορτοεκφόρτωση στους δρόμους και το παρκάρισμα στα στενά και στην ΛΕΑ των εθνικών οδών, ας νοικιάσουνε χωράφια για παρκάρισμα των φορτηγών τους...
εξοπλισμός... όσοι κάνουν εμπορευματικές μεταφορές ήδη έχουνε και τέτοια μηχανήματα απαιτούνται μόνο για διαμεταφορείς (δηλαδή αυτούς που παραλαμβάνουν μεγάλο κοντέηνερ και το μοιράζουν σε μικρά φορτηγά για διανομή εντός πόλεων.. επίσης τους δίνει το δικαίωμα να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ και να ζητήσουν επιχορήγηση για εξοπλισμό.. στο κάτω κάτω της γραφής υπάρχει και το leasing..
αμα θέλεις να δουλέψεις οργανωμένα όλα γίνονται.. θα πάψει πάντως να υπάρχει ο κυρ Μήτσος και ο κυρ Ηλίας .. ας μαζευτούνε και ας μάθουνε
να συνεργάζονται..