Νέα

Να ανοίξουν τα επαγγέλματα....

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Boldemort
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 583
  • Εμφανίσεις 19K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
καλά εσύ ξέρεις καλύτερα.. δεν μπορώ παρά να σταθώ άφωνος μπροστά στο μέγεθος της αυθεντίας σου...  :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
επί της ουσίας βέβαια κωλοτούμπα....
ααααααααχχααχχαχαχαχαχα βλακάκο τράβα σε κάνα στουντιάκι.
μέχρι εκεί μπορείς να γαμήσεις μουνί χωρίς μαξιλάρι στη μάπα.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
ειδικά για τον περσόνα φταίει η συνεχής και αδειάλειπτος πεοκρουσία...
δε σε γαμάω πουστράκι.
για καμμιά βδομάδα πάλι εφιάλτης σου θα είμαι.
με τρία ποστ.
ααααααααααααααχαχααχαχαχαχαχαχαχα
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
δε σε γαμάω πουστράκι.
για καμμιά βδομάδα πάλι εφιάλτης σου θα είμαι.
με τρία ποστ.
ααααααααααααααχαχααχαχαχαχαχαχαχα

δεν μπορώ παρά να μείνω άναυδος μπροστά στο θειικό σου λόγο , την λάμψη της αρχοντιάς σου, τον πλούτο των επιχειρημάτων σου, την γλωσσοπλαστική σου δεινότητα και τον θησαυρό των γνώσεων σου οι οποίες καλύπτουν όλο το φάσμα των επιστημών από την ποδοσφαιρικήν επιστήμην μέχρι την πολιτικήν και από την οικονομικήν μέχρι την μεταφυσικήν...


  :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
δεν μπορώ παρά να μείνω άναυδος μπροστά στο θειικό σου λόγο , την λάμψη της αρχοντιάς σου, τον πλούτο των επιχειρημάτων σου, την γλωσσοπλαστική σου δεινότητα και τον θησαυρό των γνώσεων σου οι οποίες καλύπτουν όλο το φάσμα των επιστημών από την ποδοσφαιρικήν επιστήμην μέχρι την πολιτικήν και από την οικονομικήν μέχρι την μεταφυσικήν...


  :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:

στωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

είναι προφανές πως δε γαμάς στάλα.
ααααααααααααααααααααααχαχχααχχαχαχααχα
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
ενώ εσύ έχεις στραβοψωλιάσει.. από την μαλακία..  :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
σου χαλάω γω χατήρι ρε μαλάκα;

αααααααααχχαχααχχχααχχαχααχχαχαχααχχαχαχαχαχα

παίζει να με παρακάλαγες να έκανες παρέα με τις φίλες μου.
μόνο για μάτι.
αααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
σου χαλάω γω χατήρι ρε μαλάκα;

αααααααααχχαχααχχχααχχαχααχχαχαχααχχαχαχαχαχα

παίζει να με παρακάλαγες να έκανες παρέα με τις φίλες μου.
μόνο για μάτι.
αααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

ότι πείς εσύ.. σου χαλάω χατήρι.. ο γιατρός είπε να σου λέμε ναι και με χαμόγελο γιατί τα φάρμακα τα έχεις συνηθίσει και δεν σε πιάνουν καλά πλέον..
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
ότι πείς εσύ.. σου χαλάω χατήρι.. ο γιατρός είπε να σου λέμε ναι και με χαμόγελο γιατί τα φάρμακα τα έχεις συνηθίσει και δεν σε πιάνουν καλά πλέον..

φαρμακα
πρέζα
ότι πίνω εγώ θα παιρνες επί 10 ρε ζώο να γαμάς εκεί που γαμάω.
τέλος για σήμερις.
 

whoknows

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2008
Μηνύματα
149
Like
0
Πόντοι
1
Από το 
«Πληρωμένες», όπως λένε στα συνθήματά τους οι ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ ή «χαρισμένες», όπως θέλει ο αντίλογος, οι άδειες που καθηλώθηκαν στα επίπεδα του 1971 «κλείνοντας» το επάγγελμα, «εμπόδισαν τόσο την εξέλιξη του ίδιου του κλάδου με επιπτώσεις στην οδική ασφάλεια και το περιβάλλον, όσο και την εναρμόνιση της Ελλάδας με την αντίστοιχη κοινοτική νομοθεσία», σύμφωνα με μελέτη του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών.

Σύμφωνα με τη μελέτη υπό τον τίτλο «η κλειστή αγορά φορτηγών ΔΧ, προβλήματα και προοπτικές», είναι «άμεση η ανάγκη αναθεώρησης του αναχρονιστικού θεσμικού πλαισίου των οδικών μεταφορών και η προσαρμογή του στις σύγχρονες ανάγκες της οικονομίας και την κοινοτική νομοθεσία».

Η Ελλάδα αποτελεί το μόνο κράτος-μέλος της ΕΕ των 15, που διατηρεί ιδιαίτερα αυστηρά εμπόδια εισόδου στο επάγγελμα του μεταφορέα και υστερεί ακόμα και σε σύγκριση με χώρες, που μόλις πρόσφατα απελευθέρωσαν τις οικονομίες τους, όπως αυτές της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης.

Η αγορά των οδικών μεταφορών στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται -κατά τη μελέτη του ΙΟΒΕ- από ιδιαιτερότητες και διαφοροποιήσεις συγκρινόμενη με την κατάσταση, που επικρατεί σε άλλες χώρες της ΕΕ, όπου διαμορφώθηκε σταδιακά η ελεύθερη πρόσβαση στο επάγγελμα υπό τις προϋποθέσεις που έθετε η κοινοτική οδηγία, δηλαδή της αξιοπιστίας, της οικονομικής επιφάνειας, της επαγγελματικής επάρκειας και της καλής φήμης.

Κάθε χώρα έχει διαμορφώσει ένα νομοθετικό πλαίσιο, με βάση το οποίο εξετάζει το χροδιαγεγραμμένο σύστημα υποθέσεων και στο βαθμό, που αυτές ικανοποιούνται, δίδεται η άδεια του οδικού μεταφορέα.

Οι χώρες της ΕΕ ακολουθούν πλέον σε γενικές γραμμές την Οδηγία 96/26/ΕΚ. Σε κάθε χώρα, όμως, υιοθετήθηκε διαφορετική διαδικασία προσαρμογής, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητές της, η οποία διήρκεσε σε όλες τις χώρες σταδιακά έως δέκα χρόνια.

Ορισμένες χώρες (Βρετανία, Γερμανία) ζητούν κατά το στάδιο έκδοσης της νέας άδειας αναλυτικό business plan, όπου αποδεικνύεται η βιωσιμότητα της επιχείρησης, παρουσιάζεται η οικονομική της επιφάνεια, τα κεφάλαια κίνησης, κ.λπ.

Επίσης, απαιτείται η εξασφάλιση πρόσβασης σε ειδικές υποδομές (κέντρα λειτουργίας στη Βρετανία), συμβόλαια συντήρησης για τα οχήματα, ειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό και επαγγελματική κατάρτιση, που πρέπει να αποδεικνύεται με τίτλους.

Στην Ελλάδα, το ισχύον θεσμικό πλαίσιο σχετικά με την έκδοση αδειών έχει ως αποτέλεσμα μία σειρά αλυσιδωτών επιπτώσεων, που συμβάλλουν σημαντικά στη διατήρηση πεπαλαιωμένων οχημάτων στην κυκλοφορία και τη σημαντική διείσδυση των μεταχειρισμένων οχημάτων στο σύνολο της αγοράς.

Αύξηση της ηλικίας του στόλου

Ειδικότερα, σύμφωνα πάντα με τη μελέτη του ΙΟΒΕ, η μέση ηλικία του στόλου βαρέων φορτηγών επιδεινώθηκε κατά τη δεκαετία 1980-90, με αποτέλεσμα από 11,5 έτη να βρεθεί στα 16,5 έτη στο τέλος της συγκεκριμένης περιόδου. Αυτή η αρνητική εξέλιξη, συνεχίστηκε και στη δεκαετία του 1990 φτάνοντας τα 17,1 έτη το 2000.

Στο τέλος του 2005, η μέση ηλικία του στόλου ήταν 17,9 έτη. Ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι το γεγονός, ότι ποσοστό 40,4% του στόλου αποτελείται από οχήματα ηλικίας άνω των 20 ετών.

Σε σχετικό πίνακα που αναφέρεται στην ηλικιακή κατανομή των βαρέων φορτηγών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, το έτος 2005 προκύπτει ότι από τον ελληνικό στόλο 9.973 φορτηγά έχουν ηλικία από 0-5 έτη, 53.891 φορτηγά έχουν ηλικία από 6-10 έτη, 36.028 φορτηγά έχουν ηλικία 11-15 έτη, 41.381 οχήματα έχουν ηλικία από 16-20 έτη και 95.942 οχήματα έχουν ηλικία άνω των 20 ετών.

Ενδιαφέρον, επίσης, παρουσιάζει η σύγκριση της μέσης ηλικίας των φορτηγών στην Ελλάδα με άλλα κράτη μέλη της ΕΕ των 15: η σύγκριση επιβεβαιώνει την πολύ κακή επίδοση της Ελλάδας στον συγκεκριμένο τομέα, αφού οι επόμενες χώρες -Βέλγιο και Πορτογαλία- παρουσιάζουν μέσους όρους 11,2 έτη, δηλαδή καλύτερους κατά 6,7 έτη.

Από τον συγκριτικό πίνακα, που αναφέρεται στην ηλικιακή κατανομή των φορτηγών αυτοκινήτων στην ΕΕ και την Ελλάδα, προκύπτει ότι ο μέσος όρος για την Ελλάδα είναι 17,9 έτη, για το Βέλγιο 11,2 έτη, για τη Δανία 7,4 έτη, για τη Βρετανία 6,7 έτη, για την Πορτογαλία 11,2 και για τη Φινλανδία 11,5 έτη.

Από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες επιδείνωσης της μέσης ηλικίας των βαρέων φορτηγών - οχημάτων, είναι η στρέβλωση της αγοράς, λόγω της διακοπής έκδοσης αδειών δημόσιας χρήσης.

«Η ιδιαίτερα μεγάλη ηλικία των βαρέων φορτηγών έχει σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις τόσο στις περιβαλλοντικές συνθήκες της χώρας μας, αυξάνοντας έτσι το κοινωνικό κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων, όσο και στην ορθή λειτουργία τους, αφού συνεπάγεται μειωμένη αποτελεσματικότητα και παραγωγικότητα», σημειώνεται στη μελέτη.

Ο κλάδος των οδικών μεταφορών στην Ελλάδα είναι ο κυριότερος για τις εμπορευματικές μεταφορές. Την τελευταία δεκαετία η συμβολή του στην εκτέλεση του υπεραστικού μεταφορικού έργου ανέρχεται στα 98% του συνολικού. Επιπλέον, εκτιμάται, ότι, μέσω του κλάδου αυτού, πραγματοποιείται: το 46,3% της αξίας των εξαγωγών και το 42,9% της αξίας των εισαγωγών.

Παράλληλα, ενώ η αγορά έχει διευρυνθεί σημαντικά -παρουσιάζοντας μέση ετήσια αύξηση την περίοδο 1990-2000, 5,7% έναντι 3,8% στο σύνολο της ΕΕ των 15- το μερίδιο των Ελλήνων μεταφορέων στις εθνικές μεταφορές υποχωρεί σταδιακά από 84,4% σε 78,8%.

Τα οφέλη της απελευθέρωσης

«Η απελευθέρωση της αγοράς των οδικών εμπορευματικών μεταφορών στις χώρες της ΕΕ σε συνδυασμό με τις συνεχείς προσπάθειες βελτίωσης της οδικής ασφάλειας, τις πολιτικές προστασίας του περιβάλλοντος και την εξάπλωση της τάσης για ταχείες και ευέλικτες μεταφορές, αλλάζουν το σκηνικό των μεταφορών σε πανευρωπαϊκό επίπεδο», σημειώνει το ΙΟΒΕ και καταλήγει:

«Για να μπορέσουν οι ελληνικές οδικές μεταφορές να παραμείνουν ανταγωνιστικές, θα πρέπει η πολιτεία να προχωρήσει σε αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου με βασικό μέτρο την κατάργηση των ποσοτικών περιορισμών για την είσοδο στο επάγγελμα του μεταφορέα».

Σύμφωνα με τη μελέτη του ΙΟΒΕ η σταδιακή και πλήρης απελευθέρωση της αγοράς των μεταφορών οδηγεί σε σημαντική υποχώρηση των κομίστρων (1,5%-2,5% ετησίως), υποχώρηση του πληθωρισμού κατά 0,2 έως 0,3% ετησίως, ενίσχυση του αριθμού των επιχειρήσεων στον κλάδο (1%-2% ετησίως). ενίσχυση της απασχόλησης (2% έως 4% ετησίως), σημαντική ενίσχυση της παραγωγικότητας (1,5% έως 2,5% ετησίως), βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και εισαγωγή καινοτομιών με έμφαση στη νέα τεχνολογία.

Ακόμα, θα έχει ως αποτέλεσμα την υποχώρηση του λειτουργικού κόστους των επιχειρήσεων (2,5% - 4,5% ετησίως), την υποχώρηση της μέσης ηλικίας του στόλου, τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, τη σημαντική ενίσχυση της ανταγωνιστικής ικανότητας του εγχώριου κλάδου των μεταφορών και την υποχώρηση του κοινωνικού κόστους λόγω της κατάργησης των εμποδίων εισόδου και της επακόλουθης εξάλειψης της άτυπης υπεραξίας που είχε διαμορφωθεί για τις άδειες (έχει εκτιμηθεί ότι το κόστος ελέγχου της αγοράς ανέρχεται σε 0,5% του ΑΕΠ).

Το όφελος για την οικονομία, λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα της Γαλλίας, των ΗΠΑ και του Μεξικού, εκτιμάται μεταξύ 700 εκατ. ευρώ και 1,5 δισ. ευρώ.



θα χαρώ να δω τον αντίλογο και όχι  ύβρεις.

 

Tipos

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
20
Like
2
Πόντοι
3.945
Από το  
«Πληρωμένες», όπως λένε στα συνθήματά τους οι ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ ή «χαρισμένες», όπως θέλει ο αντίλογος, οι άδειες που καθηλώθηκαν στα επίπεδα του 1971 «κλείνοντας» το επάγγελμα, «εμπόδισαν τόσο την εξέλιξη του ίδιου του κλάδου με επιπτώσεις στην οδική ασφάλεια και το περιβάλλον, όσο και την εναρμόνιση της Ελλάδας με την αντίστοιχη κοινοτική νομοθεσία», σύμφωνα με μελέτη του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών.

θα χαρώ να δω τον αντίλογο και όχι  ύβρεις.

Να σου πω τον αντίλογο:  ;)

Το ΙΟΒΕ θεωρεί ότι η εφαρμογή του Μνημονίου είναι το διαβατήριο για την έξοδο της Ελλάδας από την επικίνδυνη ζώνη της χρεωκοπίας και της εξαθλίωσης των πλέον ευάλωτων τμημάτων του πληθυσμού της.
...................
Οι επιλογές μας σήμερα συνοψίζονται στο δίλημμα: μνημόνιο ή χρεωκοπία και εξαθλίωση.
......................


πηγούλα:
Ποιοί τα λένε αυτά? Εδώ είναι το ζουμάκι φίλε πάρε να χαίρεσαι τους αναλυτές και μελετητές
:2funny: :2funny: :2funny:

Κορτέσης Μιχαήλ, Διευθύνων Σύμβουλος, ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ και Διευθύνων Σύμβουλος, ΣΤΑΚΟΡ Α.Ε.      
Θωμόπουλος Παναγιώτης, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Γεωργόπουλος Λεωνίδας, , Sinior Partner, ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ-ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΟΛΟΣ ΗΣΑΪΑΣ
Μπούμη Ανδρονίκη, Σύμβουλος Διοίκησης, EFG EUROBANK  
Αθανασόπουλος Παναγιώτης, Ομότιμος Καθηγητής, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ανδρικόπουλος Ανδρέας, Εντεταλμένος Σύμβουλος, CITROEN ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ και Αντιπρόεδρος, ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Αραβανής Αριστείδης, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, TOYOTA Ελλάς αβεε
Βερροιόπουλος Δημήτρης, Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου,MILOS ADVISORS S.A.
Βουρλούμης Παναγής, Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος, ΟΤΕ
Γκόρτσος Χρήστος , Γενικός Γραμματέας, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
Δασκαλόπουλος Δημήτριος, Πρόεδρος, ΣΕΒ
Δεβλέτογλου Αλέξανδρος, Διευθύνων Σύμβουλος, ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΑΧΕΠΕΥ
Δραπανιώτης Ιωάννης, Πρόεδρος, ΕΛΙΝΥΑΕ
Εμπέογλου Νικόλαος, Πρόεδρος, ALBA
Ζερίτης Πάνος, Πρόεδρος, ΧΑΡΤΟΠΟΙΙΑ ΘΡΑΚΗΣ Α.Ε.
Θεοχαράκης Νικόλαος, Επίκουρος Καθηγητής, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ και Ν.Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε.
Καλοφωλιάς Γεώργιος, Εκδότης, ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΞΠΡΕΣ
Κανελλόπουλος Ανδρέας, Πρόεδρος, Α.Ε. ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΤΙΤΑΝ
Κολλίντζας Τρύφων, Διευθύνων Σύμβουλος, PROTON BANK
Κουκλέλης Κωνσταντίνος, Οικονομικός Διευθυντής, ΣΙΔΕΝΟΡ Α.Ε.
Κρητικός Ιωάννης, CFO, ATTICA GROUP
Κυριαζής Χάρης, PRICE WATERHOUSE COOPERS BUSINESS SOLUTIONS A.E.
Κυριακόπουλος Οδυσσέας, Πρόεδρος, S&B ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΟΡΥΚΤΑ Α.Ε.
Κωστόπουλος Ιωάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ
Λαμπρινόπουλος Κωνσταντίνος, Πρόεδρος, Ε.Ε.Δ.Ε.
Λαμπρούκος Νικόλαος-Σωκράτης, Εντεταλμένος Σύμβουλος, ΙΝΤΡΑΚΟΜ Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ
Λάσκαρις Παύλος, ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ
Λεκκός Ηλίας, Διευθυντής Μονάδας Οικονομικής Ανάλυσης, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Λοϊζος Ευστάθιος, ΙΟΝ Α.Ε.
Μαρινόπουλος Στέφανος, Πρόεδρος, ΦΑΜΑΡ ΑΒΕ
Μαρούλης Δημήτριος, Διευθυντής Διεύθυνσης Οικονομιικών Μελετών, ALPHA BANK
Μπακάκος Γεώργιος, Πρόεδρος, ΜΠΑΚΑΚΟΣ Π. Α.Ε.
Μπελλές Αριστείδης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ΝΗΡΕΥΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΧΙΟΥ και Πρόεδρος, ΛΕΣΧΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Μυλωνάς Παύλος, Γενικός Διευθυντής, Διεύθυνση Σχεδιασμού και Οικονομικής Ανάλυσης, ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Νειάδας Βασίλειος, Πρόεδρος, CANA A.E. και Μέλος Δ.Σ.,ΣΦΕΕ
Παντελιάδης Στέφανος, Διευθύνων Σύμβουλος, ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε.
Παπαλεξόπουλος Δημήτριος, Διευθύνων Σύμβουλος, Α.Ε. ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΤΙΤΑΝ
Παράσχης Ιωάννης, Γενικός Διευθυντής, ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ “ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ” A.E.
Πεχλιβανίδης Ιωάννης, Αναπληρωτής Δ/νων Σύμβουλος, ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ
Ράπανος Βασίλης, Πρόεδρος, ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Στράτος Ιάσων, Πρόεδρος Δ.Σ., ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Ταβουλάρης Νίκος, Πρόεδρος, ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ και ΝΕΩΡΙΟΝ ΝΕΑ Α.Ε. ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΥΡΟΥ
Τσόλκας Χρήστος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ
Χαρδούβελης Γκίκας, Καθηγητής, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, Οικονομικός Σύμβουλος, EFG EUROBANK
Χατζόπουλος Χριστόφορος, Διαχειριστής, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΠΕ


 

Tipos

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
20
Like
2
Πόντοι
3.945
Αν κάποιος μπορεσει με απλά λόγια να μου εξηγήσει με ποιόν ακριβώς τρόπο ή μηχανισμό το άνοιγμα του επαγγέλματος των μεταφορών θα μειώσει το τελικό κόστος θα πέσω στα 4.

Υπόψη ότι από εκεί που έχουμε 10.000 φορτηγατζήδες θα έχουμε 5-10 μεγάλες και καμιά 200αριά μικρότερες Εταιρείες Μεταφορών.

Δεν ξέρω....  :think: :think:

Φυσικά επιχειρήματα και μελέτες ΙΟΒΕ δεν μπορούν να πείσουν. Δεν έχουν την έξωθεν καλή μαρτυρία για να είναι αξιόπιστες.

(Όλη αυτή την ιστορία, τη βλέπω πιο πολύ σαν ενταγμένη στη γενική κατεύθυνση της πάταξης της αυτοαπασχόλησης και της ένταξης όλων των εργαζόμενων στο υπαλληλίκι, παρά ότι θα έχει οφέλη για την οικονομία ή για τη τσέπη του τελικού καταναλωτή.)
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Αν κάποιος μπορεσει με απλά λόγια να μου εξηγήσει με ποιόν ακριβώς τρόπο ή μηχανισμό το άνοιγμα του επαγγέλματος των μεταφορών θα μειώσει το τελικό κόστος θα πέσω στα 4.

Υπόψη ότι από εκεί που έχουμε 10.000 φορτηγατζήδες θα έχουμε 5-10 μεγάλες και καμιά 200αριά μικρότερες Εταιρείες Μεταφορών.

Δεν ξέρω....  :think: :think:

Φυσικά επιχειρήματα και μελέτες ΙΟΒΕ δεν μπορούν να πείσουν. Δεν έχουν την έξωθεν καλή μαρτυρία για να είναι αξιόπιστες.

(Όλη αυτή την ιστορία, τη βλέπω πιο πολύ σαν ενταγμένη στη γενική κατεύθυνση της πάταξης της αυτοαπασχόλησης και της ένταξης όλων των εργαζόμενων στο υπαλληλίκι, παρά ότι θα έχει οφέλη για την οικονομία ή για τη τσέπη του τελικού καταναλωτή.)
μια χαρά τα λες.
 

skaska

Μέλος
Εγγρ.
16 Απρ 2009
Μηνύματα
6.476
Like
11
Πόντοι
66
Να σου πω τον αντίλογο:  ;)

Το ΙΟΒΕ θεωρεί ότι η εφαρμογή του Μνημονίου είναι το διαβατήριο για την έξοδο της Ελλάδας από την επικίνδυνη ζώνη της χρεωκοπίας και της εξαθλίωσης των πλέον ευάλωτων τμημάτων του πληθυσμού της.
...................
Οι επιλογές μας σήμερα συνοψίζονται στο δίλημμα: μνημόνιο ή χρεωκοπία και εξαθλίωση.
......................


πηγούλα:
Ποιοί τα λένε αυτά? Εδώ είναι το ζουμάκι φίλε πάρε να χαίρεσαι τους αναλυτές και μελετητές
:2funny: :2funny: :2funny:

Κορτέσης Μιχαήλ, Διευθύνων Σύμβουλος, ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ και Διευθύνων Σύμβουλος, ΣΤΑΚΟΡ Α.Ε.     
Θωμόπουλος Παναγιώτης, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Γεωργόπουλος Λεωνίδας, , Sinior Partner, ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ-ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΟΛΟΣ ΗΣΑΪΑΣ

Μπούμη Ανδρονίκη, Σύμβουλος Διοίκησης, EFG EUROBANK   
Αθανασόπουλος Παναγιώτης, Ομότιμος Καθηγητής, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ανδρικόπουλος Ανδρέας, Εντεταλμένος Σύμβουλος, CITROEN ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ και Αντιπρόεδρος, ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Αραβανής Αριστείδης, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, TOYOTA Ελλάς αβεε
Βερροιόπουλος Δημήτρης, Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου,MILOS ADVISORS S.A.
Βουρλούμης Παναγής, Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος, ΟΤΕ
Γκόρτσος Χρήστος , Γενικός Γραμματέας, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
Δασκαλόπουλος Δημήτριος, Πρόεδρος, ΣΕΒ
Δεβλέτογλου Αλέξανδρος, Διευθύνων Σύμβουλος, ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΑΧΕΠΕΥ
Δραπανιώτης Ιωάννης, Πρόεδρος, ΕΛΙΝΥΑΕ
Εμπέογλου Νικόλαος, Πρόεδρος, ALBA
Ζερίτης Πάνος, Πρόεδρος, ΧΑΡΤΟΠΟΙΙΑ ΘΡΑΚΗΣ Α.Ε.
Θεοχαράκης Νικόλαος, Επίκουρος Καθηγητής, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ και Ν.Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε.
Καλοφωλιάς Γεώργιος, Εκδότης, ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΞΠΡΕΣ
Κανελλόπουλος Ανδρέας, Πρόεδρος, Α.Ε. ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΤΙΤΑΝ
Κολλίντζας Τρύφων, Διευθύνων Σύμβουλος, PROTON BANK
Κουκλέλης Κωνσταντίνος, Οικονομικός Διευθυντής, ΣΙΔΕΝΟΡ Α.Ε.
Κρητικός Ιωάννης, CFO, ATTICA GROUP
Κυριαζής Χάρης, PRICE WATERHOUSE COOPERS BUSINESS SOLUTIONS A.E.
Κυριακόπουλος Οδυσσέας, Πρόεδρος, S&B ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΟΡΥΚΤΑ Α.Ε.
Κωστόπουλος Ιωάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ
Λαμπρινόπουλος Κωνσταντίνος, Πρόεδρος, Ε.Ε.Δ.Ε.
Λαμπρούκος Νικόλαος-Σωκράτης, Εντεταλμένος Σύμβουλος, ΙΝΤΡΑΚΟΜ Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ
Λάσκαρις Παύλος, ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ
Λεκκός Ηλίας, Διευθυντής Μονάδας Οικονομικής Ανάλυσης, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Λοϊζος Ευστάθιος, ΙΟΝ Α.Ε.
Μαρινόπουλος Στέφανος, Πρόεδρος, ΦΑΜΑΡ ΑΒΕ
Μαρούλης Δημήτριος, Διευθυντής Διεύθυνσης Οικονομιικών Μελετών, ALPHA BANK
Μπακάκος Γεώργιος, Πρόεδρος, ΜΠΑΚΑΚΟΣ Π. Α.Ε.
Μπελλές Αριστείδης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ΝΗΡΕΥΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΧΙΟΥ και Πρόεδρος, ΛΕΣΧΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Μυλωνάς Παύλος, Γενικός Διευθυντής, Διεύθυνση Σχεδιασμού και Οικονομικής Ανάλυσης, ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Νειάδας Βασίλειος, Πρόεδρος, CANA A.E. και Μέλος Δ.Σ.,ΣΦΕΕ
Παντελιάδης Στέφανος, Διευθύνων Σύμβουλος, ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε.
Παπαλεξόπουλος Δημήτριος, Διευθύνων Σύμβουλος, Α.Ε. ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΤΙΤΑΝ
Παράσχης Ιωάννης, Γενικός Διευθυντής, ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ “ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ” A.E.
Πεχλιβανίδης Ιωάννης, Αναπληρωτής Δ/νων Σύμβουλος, ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ
Ράπανος Βασίλης, Πρόεδρος, ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Στράτος Ιάσων, Πρόεδρος Δ.Σ., ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Ταβουλάρης Νίκος, Πρόεδρος, ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ και ΝΕΩΡΙΟΝ ΝΕΑ Α.Ε. ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΥΡΟΥ
Τσόλκας Χρήστος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ
Χαρδούβελης Γκίκας, Καθηγητής, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, Οικονομικός Σύμβουλος, EFG EUROBANK
Χατζόπουλος Χριστόφορος, Διαχειριστής, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΠΕ

Μήπως θα μπορούσαμε να έχουμε και τις διευθύνσεις???
 

whoknows

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2008
Μηνύματα
149
Like
0
Πόντοι
1
Να σου πω τον αντίλογο:  ;)

Το ΙΟΒΕ θεωρεί ότι η εφαρμογή του Μνημονίου είναι το διαβατήριο για την έξοδο της Ελλάδας από την επικίνδυνη ζώνη της χρεωκοπίας και της εξαθλίωσης των πλέον ευάλωτων τμημάτων του πληθυσμού της.
...................
Οι επιλογές μας σήμερα συνοψίζονται στο δίλημμα: μνημόνιο ή χρεωκοπία και εξαθλίωση.
......................


πηγούλα:
Ποιοί τα λένε αυτά? Εδώ είναι το ζουμάκι φίλε πάρε να χαίρεσαι τους αναλυτές και μελετητές
:2funny: :2funny: :2funny:

Κορτέσης Μιχαήλ, Διευθύνων Σύμβουλος, ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ και Διευθύνων Σύμβουλος, ΣΤΑΚΟΡ Α.Ε.     
Θωμόπουλος Παναγιώτης, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Γεωργόπουλος Λεωνίδας, , Sinior Partner, ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ-ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΟΛΟΣ ΗΣΑΪΑΣ

Μπούμη Ανδρονίκη, Σύμβουλος Διοίκησης, EFG EUROBANK   
Αθανασόπουλος Παναγιώτης, Ομότιμος Καθηγητής, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ανδρικόπουλος Ανδρέας, Εντεταλμένος Σύμβουλος, CITROEN ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ και Αντιπρόεδρος, ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Αραβανής Αριστείδης, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, TOYOTA Ελλάς αβεε
Βερροιόπουλος Δημήτρης, Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου,MILOS ADVISORS S.A.
Βουρλούμης Παναγής, Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος, ΟΤΕ
Γκόρτσος Χρήστος , Γενικός Γραμματέας, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
Δασκαλόπουλος Δημήτριος, Πρόεδρος, ΣΕΒ
Δεβλέτογλου Αλέξανδρος, Διευθύνων Σύμβουλος, ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΑΧΕΠΕΥ
Δραπανιώτης Ιωάννης, Πρόεδρος, ΕΛΙΝΥΑΕ
Εμπέογλου Νικόλαος, Πρόεδρος, ALBA
Ζερίτης Πάνος, Πρόεδρος, ΧΑΡΤΟΠΟΙΙΑ ΘΡΑΚΗΣ Α.Ε.
Θεοχαράκης Νικόλαος, Επίκουρος Καθηγητής, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ και Ν.Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε.
Καλοφωλιάς Γεώργιος, Εκδότης, ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΞΠΡΕΣ
Κανελλόπουλος Ανδρέας, Πρόεδρος, Α.Ε. ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΤΙΤΑΝ
Κολλίντζας Τρύφων, Διευθύνων Σύμβουλος, PROTON BANK
Κουκλέλης Κωνσταντίνος, Οικονομικός Διευθυντής, ΣΙΔΕΝΟΡ Α.Ε.
Κρητικός Ιωάννης, CFO, ATTICA GROUP
Κυριαζής Χάρης, PRICE WATERHOUSE COOPERS BUSINESS SOLUTIONS A.E.
Κυριακόπουλος Οδυσσέας, Πρόεδρος, S&B ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΟΡΥΚΤΑ Α.Ε.
Κωστόπουλος Ιωάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ
Λαμπρινόπουλος Κωνσταντίνος, Πρόεδρος, Ε.Ε.Δ.Ε.
Λαμπρούκος Νικόλαος-Σωκράτης, Εντεταλμένος Σύμβουλος, ΙΝΤΡΑΚΟΜ Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ
Λάσκαρις Παύλος, ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ
Λεκκός Ηλίας, Διευθυντής Μονάδας Οικονομικής Ανάλυσης, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Λοϊζος Ευστάθιος, ΙΟΝ Α.Ε.
Μαρινόπουλος Στέφανος, Πρόεδρος, ΦΑΜΑΡ ΑΒΕ
Μαρούλης Δημήτριος, Διευθυντής Διεύθυνσης Οικονομιικών Μελετών, ALPHA BANK
Μπακάκος Γεώργιος, Πρόεδρος, ΜΠΑΚΑΚΟΣ Π. Α.Ε.
Μπελλές Αριστείδης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ΝΗΡΕΥΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΧΙΟΥ και Πρόεδρος, ΛΕΣΧΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Μυλωνάς Παύλος, Γενικός Διευθυντής, Διεύθυνση Σχεδιασμού και Οικονομικής Ανάλυσης, ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Νειάδας Βασίλειος, Πρόεδρος, CANA A.E. και Μέλος Δ.Σ.,ΣΦΕΕ
Παντελιάδης Στέφανος, Διευθύνων Σύμβουλος, ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε.
Παπαλεξόπουλος Δημήτριος, Διευθύνων Σύμβουλος, Α.Ε. ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΤΙΤΑΝ
Παράσχης Ιωάννης, Γενικός Διευθυντής, ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ “ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ” A.E.
Πεχλιβανίδης Ιωάννης, Αναπληρωτής Δ/νων Σύμβουλος, ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ
Ράπανος Βασίλης, Πρόεδρος, ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Στράτος Ιάσων, Πρόεδρος Δ.Σ., ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Ταβουλάρης Νίκος, Πρόεδρος, ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ και ΝΕΩΡΙΟΝ ΝΕΑ Α.Ε. ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΥΡΟΥ
Τσόλκας Χρήστος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ
Χαρδούβελης Γκίκας, Καθηγητής, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, Οικονομικός Σύμβουλος, EFG EUROBANK
Χατζόπουλος Χριστόφορος, Διαχειριστής, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΠΕ

Άρα να υποθέσω ότι προτείνεις  έξοδο από το μνημόνιο, στάση  πληρωμών, χρεωκοπία,  Αργεντινή,   10 χρόνια  παγωμένες καταθέσεις χωρίς ορατή ημερομηνία  ξεπαγώματος και εξαθλίωση;

Είναι  δυνατόν  να υπάρχει  μείωση μισθών και συντάξεων, απολύσεις, υπερφορολόγηση της εργασίας, έμμεσοι φόροι 23% και  βάλε,  υπερφορολόγηση ακίνητης  περιουσίας, πάγωμα έργων  και οι φορτηγατζήδες, κτελατζήδες, γιατροί, μηχανικοί, δικηγόροι  να λυμαίνονται την  οικονομία; δεν πλήρώνουν φόρο, περαιώνουν μετά απο δεκαετίες τις εκρεμμότητες  τους και  νομίζουν ότι θα συνεχιστεί αυτό επ' αόριστο.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Άρα να υποθέσω ότι προτείνεις  έξοδο από το μνημόνιο, στάση  πληρωμών, χρεωκοπία,  Αργεντινή,  10 χρόνια  παγωμένες καταθέσεις χωρίς ορατή ημερομηνία  ξεπαγώματος και εξαθλίωση;
τι λες ρε παπάρα.
οι παγωμένες καταθέσεις έγιναν πριν τη χρεοκοπία........ όταν μπήκε το καλό δουνουτου.

και πρακτικά ΝΑΙ.
ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΕΙ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom