pornopapos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 42.180
- Like
- 34
- Πόντοι
- 366
εδώ κάνατε τους κατσίβελους, αρχαίους μακεδόνες,
τους μουσουλμάνους ειδική κατηγορία στα πανεπιστήμια, στα σύνορα θα κολλήσετε;
ποιο το υποκείμενο στο παραπάνω?
εδώ κάνατε τους κατσίβελους, αρχαίους μακεδόνες,
τους μουσουλμάνους ειδική κατηγορία στα πανεπιστήμια, στα σύνορα θα κολλήσετε;
Επαναλαμβάνω για ακόμη μία φορά τα ερώτηματα (αν και ξέρω ότι δεν θα πάρω καμμία απάντηση)
(1) σε τι ακριβώς έγκειται η μη ισονομία της μειονότητος και ποιοί ακριβώς νόμοι θα πρέπει να τροποποιηθούν ώστε να υπάρξει ισονομία ??
και για να σε προλάβω με την περίφημη “Τουρκική Ενωση Ξάνθης” ο ίδιος ακριβώς νόμος θα ισχύσει και για τους λοιπούς Ελληνες πολίτες χριστιανικού θρησκεύματος οι οποίοι θα προσπαθήσουν να ιδρύσουν σωματείο με ανάλογο τίτλο πχ “Βουλγαρική Ενωση Θράκης” οπότε τα επιχειρήματα περί ισονομίας δεν ισχύουν
(2) τι ακριβώς δικαιώματα στερούνται οι μειονοτικοί τα οποία τα έχουν οι μη μειονοτικοί και θα πρέπει να τους τα δώσουμε ??
Μήπως θα πρέπει να καταργήσουμε ορισμένα από τα πολλά προνόμια που έχουν μεταξύ αυτών και η λειτουργία ξεχωριστών σχολείων ενσωματώνοντας τα στο κανονικό εκπαιδευτικό σύστημα και απλά προσθετοντας μερικές ακόμη ώρες διδασκαλίας της όποιας μητρικής τους γλώσσας ???
Γενικώς ρε πορνόπαπε, εδω που τα λέμε, για πες μου κάτι. Θεωρείς τον εαυτό σου και τους ομοιδεάτες σου εθνοπροδότες? ΣΟυ λέει κάτι οτι είστε προδότες, ή οχι?
σου απαντά ο Συμεών Σολταρίδης:
Για παράδειγμα να επιτρέψει την ίδρυση δίγλωσσων νηπιαγωγείων στη Θράκη,
να αφαιρέσει το δικαίωμα του δικάζειν από τον μουφτή και στη συνέχεια να επιτρέψει την ελεύθερη εκλογή μουφτή από την ίδια τη μειονότητα,
να επιτρέψει την εκλογή διαχειριστικών επιτροπών,
να επιστρέψει στη μειονότητα καταπατηθείσες περιουσίες της,
να αποδώσει και πάλι σε όλους όσους είχε αφαιρέσει την ελληνική ιθαγένεια βάσει του Κώδικα Ιθαγενείας άρθρο 19
και να ασχοληθεί σοβαρά με το ζήτημα της ταυτότητάς της.
Κανένας δεν αμφιβάλλει ότι η μειονότητα στη Θράκη, κατά τη Συνθήκη της Λοζάνης, χαρακτηρίζεται ως θρησκευτική. Ούτε θα γίνει αναφορά στα ιστορικά δεδομένα της εποχής του 1923, ένθεν κακείθεν, κατά τη διάρκεια της υπογραφής της οπότε και χαρακτηρίστηκε «θρησκευτική». Ούτε θα παρουσιασθούν τα λάθη και οι παραλείψεις από ελληνικής πλευράς στο ζήτημα της ταυτότητας της μειονότητας.
Απλά επισημαίνεται ότι άσχετα από το θρήσκευμά τους όλοι οι άνθρωποι έχουν μία καταγωγή την οποία έχουν δικαίωμα να αυτοπροσδιορίσουν και να ζητήσουν από τους άλλους να τη σεβαστούν.
Αντί λοιπόν η ελληνική πολιτεία να σκύψει πάνω από αυτά τα προβλήματα της μειονότητας, αντί να ενδιαφερθεί για την ορεινή Ροδόπη και ορεινή Ξάνθη όπου δεν υπάρχουν υποδομές και δεν γίνονται επενδύσεις για να κρατηθεί ο πληθυσμός, αντί να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα, επί τόσα χρόνια ασχολείται με αλλότρια και περί άλλα τυρβάζει. Δυσανασχετεί με το ενδιαφέρον της Τουρκίας για τη μειονότητα που ως συμβαλλόμενο μέρος της Λοζάνης έχει δικαίωμα να κάνει, παίρνοντας ίσως παράδειγμα από την ίδια η οποία είχε ξεχάσει ότι διατηρούσε μια άλλη μειονότητα σε Κωνσταντινούπολη, Ιμβρο και Τένεδο.
Μαζί όμως με την πολιτεία «δυσανασχετούν» και διάφοροι κονδυλογράφοι και επαίρονται για τις γνώσεις τους επάνω στο μειονοτικό ζήτημα. Ενημερώνονται από διάφορα γραφεία των Αθηνών, από αδαείς φίλους και συνεργάτες τους στη Θράκη, από αναγνώσεις βιβλίων και μελετών γραμμένων κατά το δοκούν και αρθρογραφούν ή δημοσιογραφούν «επικίνδυνα» στους σημερινούς χαλεπούς καιρούς. Αντί να συμβάλλουν και αυτοί στην επίλυση των όποιων προβλημάτων υπάρχουν, γράφουν διογκώνοντας ζητήματα που δεν υπάρχουν. «Εφθασαν 4.000 Τούρκοι από την Τουρκία για να ψηφίσουν» έγραφαν κάποιοι. Αλλοι πάλι έγραφαν «200 λεωφορεία ήρθαν από την Τουρκία» κ.λ.π. Ενημερωτικά και μόνο ήρθαν 700-750 άτομα με λεωφορεία που ενοικίασαν υποψήφιοι μειονοτικοί δήμαρχοι που θα εκλέγονταν στο δεύτερο γύρο, οπότε και αυτοί συμμετείχαν στις ευρωεκλογές.
Το ζητούμενο είναι γιατί παρουσιάστηκαν όλα αυτά τα γραπτά που κατακρίνουν το ΚΙΕΦ σήμερα και μετεκλογικά και δεν είχαν γραφεί πριν από τις εκλογές; Μήπως υπήρχαν εντολές άνωθεν να μη διασαλευθεί το πολιτικό κλίμα με σκοπό η μειονότητα να ψηφίσει κατά 80% στις περιφερειακές εκλογές το συνδυασμό που στήριξε η Ν.Δ. και νίκησε, με αποτέλεσμα να εκλεγούν 8 μειονοτικοί σύμβουλοι επί συνόλου 9 στο νομό Ροδόπης; Το ίδιο να συμβεί και στις δημοτικές εκλογές, όπου οι συνδυασμοί να εκλέξουν 13 μειονοτικούς συμβούλους; Μήπως πριν από τον καταρτισμό των ψηφοδελτίων, ιδιαίτερα τα μεγάλα κόμματα δεν συνομίλησαν με το ΚΙΕΦ εν κρυπτώ και παραβύστω ή και με άλλα κέντρα εξουσίας για να συμπεριλάβουν άτομα από τη μειονότητα στους συνδυασμούς τους;
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΡΑΒΑΤΡΟΜΠΑ?
"Κανένας δεν αμφιβάλλει ότι η μειονότητα στη Θράκη, κατά τη Συνθήκη της Λοζάνης, χαρακτηρίζεται ως θρησκευτική. Ούτε θα γίνει αναφορά στα ιστορικά δεδομένα της εποχής του 1923, ένθεν κακείθεν, κατά τη διάρκεια της υπογραφής της οπότε και χαρακτηρίστηκε «θρησκευτική». Ούτε θα παρουσιασθούν τα λάθη και οι παραλείψεις από ελληνικής πλευράς στο ζήτημα της ταυτότητας της μειονότητας."
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ:
Απλά επισημαίνεται ότι άσχετα από το θρήσκευμά τους όλοι οι άνθρωποι έχουν μία καταγωγή την οποία έχουν δικαίωμα να αυτοπροσδιορίσουν και να ζητήσουν από τους άλλους να τη σεβαστούν.
αυτός που το αντέγραψε αμφιβάλει για το θρησκευτικό χαρακτήρα της "μειονότητας"
ΞΕΧΝΑΣ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
Απλά επισημαίνεται ότι άσχετα από το θρήσκευμά τους όλοι οι άνθρωποι έχουν μία καταγωγή την οποία έχουν δικαίωμα να αυτοπροσδιορίσουν και να ζητήσουν από τους άλλους να τη σεβαστούν.
για τις επόμενες 2 προτάσεις, δεν νομίζω να συμφέρει η ανασκαφή της ιστορίας γιατί θα πρέπει να περάσουν τα σύνορα, σύμφωνα με κάποιους όρους της συνθήκης, αρκετοί "μειονοτικοί".
ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ.
moral of the story, φωνάζουμε μέχρι εκεί που είναι το συμφέρον μας.
ΕΣΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
μπορείς να μας εξηγήσεις τις σχέσεις του Δαμιανού και του σολταρίδη; αν σε παίρνει βέβαια.
και εφόσον απαντήσεις στο 1ο μπορείς να μας απαντήσεις και για τις σχέσεις των 2 προαναφερθέντων με το DEB; αν μπορείς...
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ. ΠΕΣ ΜΑΣ.
σε καμιά παρέλαση πάει ο σολταρίδης, γιατί τα γιορτάσα της "τούρκικης δημοκρατίας" στην ξάνθη και τις εκδηλώσεις μνήμης του Αχμέτ Σαδήκ με ομιλιτές μέλη του ülkü ocaklari (γκρίζων λύκων) δεν τα χάνει.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΕΣ ΜΑΣ.
Για παράδειγμα να επιτρέψει την ίδρυση δίγλωσσων νηπιαγωγείων στη Θράκη,
γιατί παρακαλώ ??? στο νηπιαγωγείο δεν γίνεται διδασκαλία αλλά δημιουργική απασχόληση οπότε αν θέλουν να προστεθούν μία ή δύο ώρες ακόμη για την όποια μητρική τους γλώσσα (επιλογή γονέων)
να αφαιρέσει το δικαίωμα του δικάζειν από τον μουφτή και στη συνέχεια να επιτρέψει την ελεύθερη εκλογή μουφτή από την ίδια τη μειονότητα,
συμφωνώ και επαυξάνω.. και να σταματήσει η οποιαδήποτε επιχορήγηση και μισθοδοσία μουφτήδων, ουλεμάδων κλπ κλπ κλπ όπως και η κάλυψη εξόδων λειτουργίας των κατά τόπους τόπων λατρείας τους… ααα ναι και φυσικά να μην ανεγείρονται τόποι λατρείας δαπάνες της πολιτείας
να επιτρέψει την εκλογή διαχειριστικών επιτροπών,
βεβαίως εφόσον συμβούν τα ανωτέρω και υπό την προυπόθεση ότι θα προσκομίσουν τίτλους κυριότητος για την περιουσία που θα διαχειριστούν
να επιστρέψει στη μειονότητα καταπατηθείσες περιουσίες της,
όταν με το καλό αποδώσει η γείτων χώρα τις καταπατηθείσες περιουσίες της εκεί μειονότητος
να αποδώσει και πάλι σε όλους όσους είχε αφαιρέσει την ελληνική ιθαγένεια βάσει του Κώδικα Ιθαγενείας άρθρο 19
γιατί παρακαλώ ??? στα πλαίσια των νόμων του κράτους έγιναν οι αφαιρέσεις και δεν έγιναν μόνον σε μουσουλμάνους αλλά και χριστιανούς οι οποίοι για να την ξαναπάρουν πίσω πέρασαν κάποια διαδικασία… ας κάνουν κανονικά αίτηση στα πλαίσια των νόμων να την ξαναπάρουν… γιατί δηλαδή η κα Αϊσέλ Ζεϊμπέκ έκανε κανονικά την διαδικασία και την ξαναπήρε ??
και να ασχοληθεί σοβαρά με το ζήτημα της ταυτότητάς της.
δηλαδή ??? ας αυτοπροσιοριστούν όπως διάολο θέλουν.. έλληνες πολίτες είναι και εχουν ίσα δικαιώματα και ίσες υποχρεώσεις…
μάλιστα, στα inline σχόλια μας λες ότι δεν ξέρεις αν ο σολταρίδης συναναστρέφεται με γκρίζους λύκους.ΤΡΙΚΥΜΙΑ στο κρανίο, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!
μάλιστα, στα inline σχόλια μας λες ότι δεν ξέρεις αν ο σολταρίδης συναναστρέφεται με γκρίζους λύκους.
δηλαδή δηλώνεις ευθαρσώς ότι, από τη μία χρησιμοποιείς τα λεγόμενα κάποιου για να στηρίξεις τις μαλακίες που λες
και από την άλλη δεν ξέρεις ότι αυτός ο κάποιος στις 24 απριλίου ήταν στην άγκυρα με τουρκοφασιστοεθνίκια να κάνουν υγιή διάλογο για τη θράκη.
ωραία πράγματα... καλά το ωραίο είναι ότι ξεφεύγεις και από τη γραμμή του κόμματος ... ο σολταρίδης είναι μέλος του ΡΗΜΑΔιου
πάρε να έχεις γιατί πρέπει να φύγω τώρα.
βεβαίως,όταν ξανάρθεις, δώσε και πηγές...
πηγουλα;βεβαίως,
αλλά μέχρι να έρθει η επόμενη μέρα απάντησέ μας, αν μπορείς βέβαια γιατί απ' ότι βλέπω δηλώνεις ότι δεν ξέρεις και τίποτα,
γιατί γκρίζοι λύκοι και ο δικός σου κάνουν συγκεντρώσεις με θέμα bati trakya turklugu;
για μολόγα τα τουρκοφασισταριό
πηγουλα;
τι πηγούλα ρε βλάκα, σου έχω πει που, πότε(η χρονιά ήταν το '11, δεν την ανέφερα πιο πάνω) και ποιος (εν μέρει, μπορώ να σου πω και άλλους ομιλητές βέβαια) μίλαγε και το θέμα συζήτησης στα τούρκικα και μου ζητάς πηγούλα;
οι μόνοι προδότες που ξέρω είστε τα φασιστοεθνίκια!
Εχεις πάρει διαζύγιο με την αλήθεια και την πραγματικότητα και δεν εχεις ελπίδα σωτηρίας. Πολλοί πρώην ομοιδεάτες σου κατάλαβαν την πραγματικότητα και ειναι εθνικιστές τώρα. Εσυ εισαι τόσο ηλίθιος που απλα σε εχει ξεπεράσει η εποχή.
τι πηγούλα ρε βλάκα, σου έχω πει που, πότε(η χρονιά ήταν το '11, δεν την ανέφερα πιο πάνω) και ποιος (εν μέρει, μπορώ να σου πω και άλλους ομιλητές βέβαια) μίλαγε και το θέμα συζήτησης στα τούρκικα και μου ζητάς πηγούλα;
πηγή: το διαδίκτυο.καμιά πηγούλα;
πηγή: το διαδίκτυο.
στοιχεία: η ημερομηνία που ανέφερα πιο πάνω, ο χώρος που ανέφερα πιο πάνω, εκδήλωση με τίτλο που ανέφερα πιο πάνω και ένας από τους ομιλητές ήταν και ο γκρίζος λύκος που ανέφερα πιο πάνω και συμμετέχων ήταν και ο σολταρίδης του ΡΗΜΑΔ, ο άνθρωπος τον οποίο μας τον μοστράρεις δεξιά και αριστερά.
και πάνω από όλα συμμετέχει σε εθνικιστικές εκδηλώσεις όπως την ημέρα μνήμης του:
Σαδίκ Αχμέτ
Απασχόλησε την κοινή γνώμη για την εθνικιστική του δραστηριότητα και αναπόφευκτα και τις δικαστικές αρχές της Ελλάδας, όπου καταδικάστηκε δύο φόρες σε κάθειρξη. Ως πρόμαχος του Παντουρκισμόυ στη Θράκη είχε διασυνδέσεις με εξτρεμιστικούς κύκλους στην Τουρκία, ενώ τιμάται ως ήρωας από τους τελευταίους. Στα πλαίσια αυτά, στην Κωνσταντινούπολη ο δρόμος που βρίσκεται το Οικουμενικό Πατριαρχείο (στο Φανάρι) έχει μετονομαστεί σε οδό "Αχμέτ Σαδίκ".
ο τύπος βέβαια έχει βαρβάτο βιογραφικό,
εσύ από την άλλη, συνέχισε να πρακτορεύεις.