πάντως στα τόσα ποστ σας στο παρόν νήμα, ούτε μισό δεν αφιερώσατε στο θέμα...
μόνος σας καημός να την "πείτε" στον ΠΠ, επί τριτοτεταρτευόντων θεμάτων....
κι η γκαντεμιά σας είναι πως ούτε αυτό το καταφέρατε...
άλλη φορά...
Πάλι επιχειρείτε παραπληροφόρηση μέσω αλλοίωσης;
Δείτε Πιπι.
Αν ενθυμείστε, ο διάλογος μας άρχισε κατόπιν της κάτωθι ερωτήσεώς σας :
αγιότατε, με βρίσκετε λογικά λάθος σε κάποιο από τα σημεία της επιχειρηματολογίας μου?
στην οποία σας απάντησα :
Ως προς τις εθνικές μειονότητες, την έχουμε κάνει την συζήτηση και δεν βγήκε άκρη.
Γιατί να υποπέσω στο ίδιο ατόπημα;
πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχω καμία διάθεση να ασχοληθώ μαζί σας, πόσο μάλλον, "να σας την πώ".
Πλην όμως επιμένετε :
δεν σας ζήτησα να βγει άκρη.
άλλο ρώτησα.
αν διαπίστωνετε λογική ασυνέπεια στην επιχειρηματολογία μου.
απαντώ :
Συνέπεια στις θέσεις σας υπάρχει. Όσο για την επιχειρηματολογία σας, την βρίσκω απλώς αριβίστικη ή αν θέλετε, άλλα ντ΄άλλα τρώω πατσά με την κουτάλα, προκειμένου να φτάσω εκεί που θέλω. Φρονώ ότι το πάθος σας για αντίλογο, δεν σας επιτρέπει την όποια συνέπεια στην επιχειρηματολογία σας.
Παρ΄όλο που διατυπώνω με σαφήνεια ότι υπάρχει στις θέσεις σας συνέπεια, αλλά αμφισβητώ την όποια συνέπεια στην επιχειρηματολογία σας, εσείς αρχίζετε το γνωστό σας (πλέον και εις εμέ), παραλήρημα:
και με το χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ, προκειμένου να φτάσετε εκεί που θέλετε...
επισημάνατε μου παρακαλώ που βρίσκεται η ασυνέπεια στην επιχειρηματολογία ή στις θέσεις μου...
Σας απαντώ πολύ καλοπροαίρετα :
Μόλις μου δώσατε ένα πολύ καλό παράδειγμα.
Ενώ παραδέχομαι ότι υπάρχει συνέπεια στις θέσεις σας, εσείς συνεχίζετε -χωρίς να υφίσταται λόγος- την πολεμική.
που σημαίνει, ότι δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε την λεκτική μας αντιπαράθεση πάνω σε αυτό το αντικείμενο.
Εσείς επιμένετε όμως και πάλι :
αγαπητέ να μην το κουράζουμε.
μίλησες αφενός για συνέπεια, αφετέρου για ασυνέπεια.
σε ρώτησα που εντοπίζεται η δεύτερη.
αν δεν υπάρχει, χαίρομαι. αν υπάρχει θα ήθελα να μάθω που εντοπίζεται.
Κάπου εκεί, μπαίνει στην συζήτηση ο Κοσνίκιος ο εικοστός έκτος, που με την κάτωθι ανάρτηση
αυτό ως κατάδειξη ασυνέπειας θέσεων δεν σου κάνει;
αμφισβητεί προφανώς (καιτονίζω, αντιθέτως με εμένα), την συνέπεια και των θέσεων σας.
Εσείς χωρίς να επιχειρηματολογήσετε (και ωσάν να είστε κοινωνός κάποιας εξ΄αποκαλύψεως αληθείας), απαντάτε "όχι βέβαια", και συνεχίζετε χαρακτηρίζοντας συλλήβδην όποιους έχουν αντίρησεις ως προς τις θέσεις σας και τα επιχειρήματα σας, ως ανόητους, να "μας την λέτε", προκαλώντας για ακόμα μία φορά :
όχι βέβαια. δεν είναι αυτό οι θέσεις μου.
αυτό είναι πως αντιλαμβάνονται οι ανόητοι τις θέσεις μου.
παρακαλώ η κατάδειξη της ασυνέπειάς μου να γίνει με δικά μου ποστ.
Και επειδή η κατάδειξη της ασυνέπειας σας έπρεπε να γίνει με δικά σας πόστ, έχουμε και λέμε.
-Στις 18/11/12 και ώρα 03:03 μου μηνύετε (προσπαθώντας πασιφανώς "να μου την πείτε"):
δεν διάβασα κάτι για το όνομα των βουλγάρων και τη σχέση με το επίδικο θέμα της μακεδονικής γλώσσας...
θα το ξεχάσατε υποθέτω...
παρ΄ όλο που δυό ημέρες πρίν (από τις 16/11/12 και ώρα 23:11) έχει ήδη θιχτεί το θέμα με την κάτωθι ανάρτηση του κ. Αίγα, που συμμετείχε και αυτός στον ίδιο διάλογο:
ελα παπια σ' εφτιαξα
Οι πρωτοβούλγαροι [Επεξεργασία]
Η αρχαία πατρίδα των Βουλγάρων, στο Ινδοκούς και Παμίρ, σύμφωνα με χάρτη της Κεντρικής Ασίας, από τον αρμενικό γεωγραφικό Άτλαντα ‘Ashharatsuyts’ (5ος-7ος αιώνας), σε ανασχεδιασμό του ακαδημαϊκού S.T. Eremian.
Για τους προγόνους των Βουλγάρων, τους «πρωτοβουλγάρους», δεν έχουμε ίδιες καταγραφές. Ό,τι γνωρίζουμε προκύπτει από τη συγκριτική μελέτη βυζαντινών, αραβικών, περσικών, ινδικών και ρωσικών πηγών της εποχής ή από ανασκαφές.
Κατά την κυρίαρχη θεωρία πρόκειται για τουρκικό νομαδικό φύλο καταγόμενο από την κεντρική Ασία, το οποίο μιλούσε μία αρχαία τουρκική γλώσσα, πρόγονο της σημερινής τσουβασικής, και σταδιακά μεταξύ 2ου - 4ου αιώνα μ.Χ. εγκαταστάθηκε στη στέπα βορείως της Αζοφικής Θάλασσας. Η τουρανική καταγωγή των πρωτοβουλγάρων επιβεβαιώνεται από το όνομά τους («bulģa» που σημαίνει «ανακατεύω»), τους τίτλους της ιεραρχίας τους (όπως διασώζονται σε ελάχιστες επιγραφές), τη θρησκεία τους (σαμανιστική με ανώτατο ον τον Τένγκρι), το ημερολόγιό τους (δωδεκαετές), που είναι ίδια με αυτά των άλλων τουρκικών και μογγολικών φύλων της εποχής.
Σύμφωνα με μία νεότερη άποψη η γλώσσα τους δεν ήταν τουρκική αλλά ιρανική, συνεπώς και οι ίδιοι ήταν ινδοευρωπαϊκής καταγωγής, ενώ η ύπαρξη τόσων τουρκικών στοιχείων στον πολιτισμό τους αιτιολογείται από την επιρροή των Ούνων και των άλλων τουρανικών φύλων της περιοχής. Πάντως αυτή η θεωρία είναι δημοφιλής σχεδόν αποκλειστικά στη σύγχρονη Βουλγαρία.
στην οποία μάλιστα και απαντήσατε αυθωρεί και παραχρήμα :
ενδιαφέρον...
κάτι μάθαμε και σήμερα.
τώρα τι έχει να πει ο άγιος?
-Επίσης.
Εδώ :
η σαφής διατύπωση των επιχειρημάτων επιτρέπει τον έλεγχο και την αναίρεση.
γι' αυτό οι αγράμματοι ξερόλες την αποφεύγουν.
καθώς και εδώ:
είπαμε
η σαφής διατύπωση επιτρέπει τον έλεγχο και την κατάρριψη.
οι εξυπνακισμοί είναι τζάμπα.
εκθειάζετε την ορθοέπεια, χαρακτηρίζοντας (προκλητικά και πάλι)όποιους την αποφεύγουν αγράμματους, ξερόλες και εξυπνάκιδες.
Πλήν όμως έπειτα, και όταν εγώ ακολουθώντας τις ανωτέρω υποδείξεις σας για σωστή διατύπωση χρησιμοποιώ ορθοεπώς (όπως αργότερα παραδέχεστε) την λέξη "επίμαχο" αντί του "επίδικο" που χρησιμοποιήσατε εσείς,
"μου την λέτε" ξανά :
φίλτατε αρχίζω να σας λυπάμαι...
(φυσικά δε διεκδικώ να σας ενδιαφέρει αυτό)
η ανάγκη σας να "μου την πείτε" σας ρεζιλεύει...
το "επίδικο" είναι κατά κυριολεξία, το αντικείμενο δικαστικής διαμάχης,
αλλά χρησιμοποιείται ευρέως και με την έννοια του επίμαχου.
σας έδωσα και παραπομπή, αλλά δε νογάτε...
επίδικος -η -ο [epíδikos] Ε5 : 1.(νομ.) α. που εκδικάζεται από δικαστήριο: Επίδικη υπόθεση / διαφορά. β. για κτ. που το διεκδικεί κάποιος δικαστικώς: Επίδικο κτήμα / δικαίωμα. 2. επίμαχος: Aυτοί που πήραν τα επίδικα μέτρα δεν είχαν υπολογίσει τις αντιδράσεις;
η παρακάτω προτροπή είναι απάντηση στο ερώτημα:που όμως παραμένει αναπάντητο.
αν θεωρείτε ότι καποιο από τα τόσα άσχετα ποστς σας απαντά, παρακαλώ υποδείξτε μου ποιο νομίζετε ότι είναι αυτό.
όντως, κυριολεκτικώς το θέμα της αντιπαράθεσης είναι "επίμαχο".
μεταφορικώς όμως είναι "επίδικο", ιδιαιτέρως όταν η διαμάχη πάιρνει τη μορφή που παίρνει συνήθως στο αγαπημένο μας φόρουμ.
η μεταφορά αυτή είναι ευρύτατα διαδεδομένη, γι' αυτό και έχει συμπεριληφθεί και στη λεξικογραφία.
συνεπώς η άγια αγωνία περί της ορθοέπειας είναι απλώς σχολαστικισμός.
συμπερασματικά, ο άγιος (δογματικός φύσει) αποδεικνύεται και δογματικός θέσει.
-Ακόμα.
Εδώ ρωτάτε :
αγιότατε, με βρίσκετε λογικά λάθος σε κάποιο από τα σημεία της επιχειρηματολογίας μου?
και εδω δηλώνετε από μόνος σας (
"την λετε" δηλαδή ακόμα και στον εαυτό σας) :
έχω τονίσει πολλάκις πως το μακεδονικό έθνος και η μακεδονική γλώσσα εμφανίζονται στα νεότερα χρόνια και δεν ανατρέχουν στο αρχαίο μακεδονικό παρελθόν.
η δε εμφάνισή τους είναι ξεροκέφαλο πραγματικό γεγονός ]και όχι θεωρητική έννοια ώστε να αναιρείται με λογικά επιχειρήματα.
Όντως κάποιος έχει καϋμό. Μην τον χρεώνετε όμως σε εμένα.
Την καληνύχτα μου.