pornopapos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 42.180
- Like
- 34
- Πόντοι
- 366
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Ιθαγένεια είναι ο δημοσίου δικαίου δεσμός ενός ατόμου προς την πολιτεία στο λαό της οποίας αυτός ανήκει. Στη σύγχρονη εποχή στα δημοκρατικά καθεστώτα προτιμάται ο όρος ιθαγένεια παρά ο όρος υπηκοότητα, ο οποίος παραπέμπει σε παλαιότερα καθεστώτα και σε σχέση υποτέλειας μεταξύ κράτους (μονάρχη) και πολίτη (υπήκοος<υπακοή).
Αντίθετα, δεν πρέπει να συγχέεται η ιθαγένεια με την εθνικότητα, με την οποία εννούμε το δεσμό ενός ατόμου προς ορισμένο έθνος• και ως γνωστόν οι έννοιες του κράτους και του έθνους είναι τελείως διαφορετικές η μία από την άλλη. Είναι δυνατόν κάποιος να έχει διαφορετική ιθαγένεια και εθνικότητα (π.χ. εθνικές μειονότητες ή πολιτογραφημένοι μετανάστες).
Ανακτήθηκε από ""
το ίδιο λένε και
Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής ΑΠΘ , ΙΝΣ (ΙΜΤ) εκδ 2002
Δίκαιο Ιθαγένειας (Ζ. Παπασιώπη – Πασιά) εκδ 1994
Δίκαιο Αλλοδαπών (Σπ. Βρέλλη) εκδ 2003
Αυτό ήταν το ποστ του ΠΠ με αριθμό 6799.
Σε αυτό απάντηση δεν υπήρξε!
Πιθανότατα όσα αναφέρονται θεωρούνται δεδομένα.
Υπάρχει δηλαδή συμφωνία!
Ίσως βέβαια υπάρχει αδυναμία κατανόησης, ή αδιαφορία, ή άλλοι λόγοι…
Χωρίς αντίλογο, λοιπόν στο παραπάνω ποστ συνεχίζω….
Ιθαγένεια είναι ο δημοσίου δικαίου δεσμός ενός ατόμου προς την πολιτεία στο λαό της οποίας αυτός ανήκει. Στη σύγχρονη εποχή στα δημοκρατικά καθεστώτα προτιμάται ο όρος ιθαγένεια παρά ο όρος υπηκοότητα, ο οποίος παραπέμπει σε παλαιότερα καθεστώτα και σε σχέση υποτέλειας μεταξύ κράτους (μονάρχη) και πολίτη (υπήκοος<υπακοή).
Αντίθετα, δεν πρέπει να συγχέεται η ιθαγένεια με την εθνικότητα, με την οποία εννούμε το δεσμό ενός ατόμου προς ορισμένο έθνος• και ως γνωστόν οι έννοιες του κράτους και του έθνους είναι τελείως διαφορετικές η μία από την άλλη. Είναι δυνατόν κάποιος να έχει διαφορετική ιθαγένεια και εθνικότητα (π.χ. εθνικές μειονότητες ή πολιτογραφημένοι μετανάστες).
Ανακτήθηκε από ""
το ίδιο λένε και
Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής ΑΠΘ , ΙΝΣ (ΙΜΤ) εκδ 2002
Δίκαιο Ιθαγένειας (Ζ. Παπασιώπη – Πασιά) εκδ 1994
Δίκαιο Αλλοδαπών (Σπ. Βρέλλη) εκδ 2003
Μερικά από τα προβλήματα που υπάρχουν στον "διάλογο" σε φόρουμ σαν το παρόν, είναι:
1) Η ξερολίαση. Καθένας λέει ότι θέλει, με ύφος 1000 καρδιναλίων και "από δω παν κι άλλοι"
2) Οι παράλληλοι μονόλογοι. Καθένας λέει τη δικιά του ιστορία, αδιαφορώντας για το τί λεν οι άλλοι.
3) Η ασυνέχεια. Λέει κάποιος κάτι σήμερα και μετά από 15 ποστς έχει ξεχαστεί.
Ενας τρόπος υπαρχει να αντιμετωπιστούν τα παραπάνω προβλήματα.
Η συζήτηση να γίνεται πάνω σε κοινά αποδεκτό έδαφος, με κατά το δυνατόν συγκροτημένο τρόπο.
Γι' αυτό προσπαθώ να ορίζω τα νοήματα των λέξεων και των εννοιών που χρησιμοποιώ και να υπάρχει συμφωνία σ' αυτά.
Μιλώντας λοιπόν για μειονότητες, εθνικές ή μη δεν είναι δυνατόν να υπάρξει συνεννόηση αν δεν ορισθούν οι έννοιες. Τι είναι ιθαγένεια και τι εθνικότητα.
Η σύγχυση των εννοιών οδηγεί σε απλουστευτικά επιχειρήματα του τύπου:
Πως λέει ότι είναι τούρκος, αφού έχει ελληνική ταυτότητα;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!
Για αυτό το λόγο επαναφέρω τις εννοιες εθνικότητα - ιθαγένεια, στη συζήτηση.
Αν δεν υπάρχει διαφωνία στους ορισμούς αυτούς ας προχωρήσουμε παρακάτω....
έρρωσθε
ΠΠ
Αυτό ήταν το ποστ του ΠΠ με αριθμό 6799.
Σε αυτό απάντηση δεν υπήρξε!
Πιθανότατα όσα αναφέρονται θεωρούνται δεδομένα.
Υπάρχει δηλαδή συμφωνία!
Ίσως βέβαια υπάρχει αδυναμία κατανόησης, ή αδιαφορία, ή άλλοι λόγοι…
Χωρίς αντίλογο, λοιπόν στο παραπάνω ποστ συνεχίζω….