Νέα

Motorsports

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα βυζολάγνος
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 104K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιά μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού προτιμάτε;

  • Formula

    Ψήφοι: 54 41,9%
  • Rally

    Ψήφοι: 47 36,4%
  • Motorcycles

    Ψήφοι: 71 55,0%
  • Sports cars

    Ψήφοι: 15 11,6%
  • Touring cars

    Ψήφοι: 18 14,0%
  • Stock cars

    Ψήφοι: 3 2,3%
  • Drag racing

    Ψήφοι: 14 10,9%
  • Hillclimbing

    Ψήφοι: 13 10,1%
  • Drifting

    Ψήφοι: 18 14,0%
  • Rally-Raid

    Ψήφοι: 3 2,3%
  • Powerboats

    Ψήφοι: 6 4,7%
  • Air racing

    Ψήφοι: 6 4,7%
  • Άλλη

    Ψήφοι: 7 5,4%
  • Οποιαδήποτε

    Ψήφοι: 4 3,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    129
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Επιστροφή σε αγώνες με ιστορία...

Το πρώτο Grand Prix στην πίστα της Βαρκελώνης έγινε 20 χρόνια πριν.
Οι παλιοσειρές Piquet, Prost, Mansell, Senna συναντούσαν τους rookies Schumacher, Hakkinen.
Ο Berger είχε το πάνω χέρι, πριν έρθουν τα προβλήματα και η εγκατάλειψη.
Ο Mansell κέρδισε άνετα, με τις Williams-Renault να δείχνουν έτοιμες να ανατρέψουν την αυτοκρατορία των McLaren-Honda.
Η στιγμή του αγώνα, ωστόσο, ήταν δια χειρός Senna όταν μετά το τετ-α-κε του, ξεκλείδωσε την όπισθεν για να μη τον εμβολίσουν οι επερχόμενοι...

[flash=560,440]]
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Λοιπόν, σ'αυτόν τον αγώνα υπήρξε και το περίφημο στιγμιότυπο των Mansell-Senna να μάχονται ρόδα-ρόδα και να πετάγονται φωτιές.
Αυτή ήταν η θεαματικότερη εποχή της Formula 1. H εποχή των "πυροτεχνημάτων".
Στα μέσα του '80 με αρχές του '90, στο πάτωμα των μονοθεσίων υπήρχε πλάκα τιτανίου που, σε συνδυασμό με τη χαμηλή απόσταση απ'την άσφαλτο, δημιουργούσε σπίθες.
Όταν τα αυτοκίνητα ήταν βαριά από καύσιμο, στις ανηφόρες, τις κατηφόρες, τις αναπηδήσεις, γινόταν πανικός απ'τα εφέ.
Μετά τα τραγικά γεγονότα του 1994, οι κανονισμοί ασφαλείας επέβαλλαν ανασήκωμα απ'το έδαφος και ξύλο αντί μετάλλου...
Χύνω τη σκελέα μου με bottoming λέμεεεεε :headbang2: :headbang2: :headbang2:

[flash=560,440]]

16401062754729664520.png


88231504102982042201.jpg


66880249843268022434.jpg


56493577148447603776.jpg


64559902204862501277.jpg


17225804298269873832.jpg


44564159614674081561.jpg


76725951784736189849.jpg


02848135750468561796.jpg


99479563114851038388.jpg


94444805740929394388.jpg


19751188276939325694.png


87741386229469423491.jpg


81581948702937976357.jpg


46338778775198195475.jpg


50008836642169609261.jpg


61587510411190506514.jpg


07750282643426210302.jpg


03200879571453141599.png


86788261533387726457.jpg


24244317182159800724.jpg


08183491541220705455.jpg


99359154206180169199.jpg


37330717598066068219.jpg


04471546732465324577.jpg


24567101095332889125.jpg


74208872094137075921.jpg


82068468971654161157.png


97113024853038692482.png


00849270575147717828.png
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Δύο γύροι πριν το τέλος: Ο επικεφαλής πέφτει στις μπαριέρες.
Ένας γύρος πριν το τέλος: Ο νέος επικεφαλής κάνει τετ-α-κε.
Τελευταίος γύρος: Ο ξανα-μανά-νέος επικεφαλής μένει από βενζίνη, ο επόμενος μένει από βενζίνη, ο μεθεπόμενος μένει από κιβώτιο και τελικά κερδίζει αυτός που έκανε το τετ-α-κε.

Σενάριο επιστημονικής φαντασίας; Δε νομίζω!

[flash=560,440]]
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
63683786661249886103.jpg


Τo Indy 500 γίνεται αιωνόβιο.
Πολλή μεγάλη επέτειος και ένα αφιέρωμα στη χρυσή εποχή του αγώνα είναι παραπάνω από πρέπον.

Στη δεκαετία του '60, οδηγοί και κατασκευαστές της F1, έβαλαν στόχο το υπερατλαντικό κομμάτι του «Triple Crown».
Το 1961 ο Brabham και ο Cooper έφεραν επανάσταση με τον κινητήρα πίσω, αλλά η πρώτη νίκη ήρθε απ'τους "διόσκουρους" Clark-Chapman το 1965. 

Το 1966 ήταν μαζεμένη η αφρόκρεμα. Παγκόσμιοι πρωταθλητές (Jim Clark, Graham Hill), μελλοντικοί πρωταθλητές (Jackie Stewart, Mario Andretti), ιερά τέρατα της Αμερικής (Dan Gurney, A.J. Foyt, Parnelli Jones, Al και Bobby Unser).

Η κούρσα εξελίχθηκε σε βρετανική υπόθεση, με τους Clark και Stewart να εναλλάσσονται στην πρωτοπορία και τον Hill να παραμονεύει.
Μετά την εγκατάλειψη του Stewart, το τρόπαιο κατέκτησε ο (rookie στην Ινδιανάπολη) Hill με Lola-Ford, μπροστά απ'τον Clark με Lotus-Ford.

[flash=560,440]]
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Ανάσκελα στον Vettel...

41169023527866479347.jpg


Μπρούμυτα στον Hamilton...

20983411502598800198.jpg


Αυτό σημαίνει ότι οι ελπίδες του για τίτλο είναι του κώλου; :think:
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Στην κλίμακα βαρεμάρας από 1 ως 10, το χθεσινό παίρνει επάξια 11.
Το μόνο ενθαρρυντικό η επίδοση του Γιατρού. Όχι η θέση, αλλά η απόσταση απ'τον πρώτο. 7.4", η μικρότερη φέτος.
Δεσμεύομαι, ρε κουφάλες, όταν κερδίσει να βάλω τα άπαντα της γκόμενας του de Puniet. Αμ πως!

75205534727642966487.jpg


Υ.Γ. Τύπε σίνερμαν τσέκαρε το νέο μου παιχνίδι!!!
archery-095.gif
88988689537969343940.jpg
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Γουστάρω και αναδρομή από Le Mans.
Ποιόν αγώνα όμως;
Τον αγώνα του αιώνα!

27285342198468165900.jpg


Το Ford GT40, που είχε μονοπωλήσει τις προηγούμενες χρονιές, βρισκόταν στη δύση του.
Η Porsche ήταν το φαβορί με τις 917, που φτιάχτηκαν για έναν και μόνο λόγο: την 1η της νίκη στον πιο φημισμένο αγώνα.
Εκτός απ'τις καινούριες 917, είχε στο οπλοστάσιό της και τις, ενός έτους, 908.
Η Ferrari κατέβασε τις πανέμορφες 312P, ενώ τη Γαλλία εκπροσωπούσαν οι Matra και Alpine.

Η εκκίνηση δόθηκε με τον παραδοσιακό τρόπο, όμως ο Ickx θέλοντας να διαμαρτυρηθεί για το επικίνδυνο της διαδικασίας, ξεκίνησε περπατώντας, επιδεικτικά αργά, φορώντας κανονικά τη ζώνη του κι έφυγε τελευταίος.
Ο παραδοσιακός τρόπος εκκίνησης όπου οι οδηγοί στέκονταν απέναντι από τα οχήματα και μόλις έπεφτε η Γαλλική σημαία έτρεχαν, έμπαιναν στα αυτοκίνητα και έφευγαν, εγκυμονούσε πολλούς κινδύνους, καθώς αρκετοί στην προσπάθεια να φύγουν άμεσα, δε δένονταν.

Δυστυχώς, ο Βέλγος δικαιώθηκε με τον θάνατο του Βρετανού John Woolfe, πριν καν ολοκληρωθεί ο 1ος γύρος.
Ήταν η τελευταία φορά που η κούρσα ξεκίνησε με αυτό τον τρόπο. Από την επόμενη χρονιά θεσπίστηκε η διαδικασία του rolling start.

Στην πορεία του αγώνα, οι 917 ήταν στην κορυφή, αλλά εγκατέλειψαν από προβλήματα νεότητας.
Και τότε εκτυλίχθηκε το μεγαλύτερο θρίλερ του Le Mans, ανάμεσα στους Jacky Ickx/Jackie Oliver με το GT40 και τους Hans Herrmann/Gérard Larrousse (είχε και ομάδα F1 αν θυμάστε) με την 908.
Έγιναν αμέτρητα αλληλοπροσπεράσματα στους τελευταίους γύρους και τελικά ο Ickx κέρδισε τον Herrmann με διαφορά 120 μέτρα, ύστερα από 24 ώρες αγώνα!

[flash=560,440]]

[flash=560,440]]
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Κύριε SPEEDόπουλε εσύ είσαι ο 2ος που παρακολουθεί; :tooth:
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.492
Κριτικές
5
Like
69.072
Πόντοι
12.056
Βυζοοοοοοοοοοοοο...... :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom