Νέα

Motorsports

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα βυζολάγνος
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 104K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιά μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού προτιμάτε;

  • Formula

    Ψήφοι: 54 41,9%
  • Rally

    Ψήφοι: 47 36,4%
  • Motorcycles

    Ψήφοι: 71 55,0%
  • Sports cars

    Ψήφοι: 15 11,6%
  • Touring cars

    Ψήφοι: 18 14,0%
  • Stock cars

    Ψήφοι: 3 2,3%
  • Drag racing

    Ψήφοι: 14 10,9%
  • Hillclimbing

    Ψήφοι: 13 10,1%
  • Drifting

    Ψήφοι: 18 14,0%
  • Rally-Raid

    Ψήφοι: 3 2,3%
  • Powerboats

    Ψήφοι: 6 4,7%
  • Air racing

    Ψήφοι: 6 4,7%
  • Άλλη

    Ψήφοι: 7 5,4%
  • Οποιαδήποτε

    Ψήφοι: 4 3,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    129

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Η Αναρτηση τα εκλασε!
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
ΕΛΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!

Παει για το 1-2-3 η AUDI!!!!!

Εξω και τα τρια PEUGEOT!!!
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
ΕΛΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!

Παει για το 1-2-3 η AUDI!!!!!

Εξω και τα τρια PEUGEOT!!!

Τι πάθαν τα Peugeot τύπερμαν; Παράφαγαν μήπως; Είδα είχαν τρελό μπουφέ τα Γαλλάκια. :rockon:
Χάσαμε και τα in-car τους ρε. :2funny:

Να σου πω αυτές εμφανίστηκαν φέτος; http://[URL unfurl="true"]www.smilies.4-user.de/include/SML/smilie_x_029.gif[/img[/URL]]

[img]http://a.imagehost.org/0162/Yukos32.jpg

Ή θα τη βγάλουμε μ'αυτές; :think:

9702_2_LEMANS10js_0867.jpg
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Nicole gives you wings... http://[URL unfurl="true"]www.smilies.4-user.de/include/Fahrzeuge/smilie_car_064.gif[/img[/URL]]

[img]http://j.imagehost.org/0182/article-1286447-0A0514F1000005DC-703_468x701.jpg

Έτσι Λιουισάκο;
URL]]
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  MotoGP απο Σιλβερστον

  Λορεντζο αντε γεια,και μην τον ειδατε τον Παναη ή μαλλον τον
  Λεωνιδα(ενας ειναι ο Λεωνιδας)που τοσο θαυμαζει....

  Τα Γιαμαχα μπορει να μην εχουν δυναμη,(εκτου προηγουμενου..) να μην
  εχουν την υψηλοτερη τελικη,ΑΛΛΑ εχουν το καλυτερο οβερολ μηχανακι....

  Θα μου πεις οτι η ομαδα προχωραει με την εξελιξη που ειχε κανει ο
  Ροσσι...υπομονη...Ελλειψει αυτου προσωρινως,θα δουμε ποσα απιδια
  χωραει ο σακκος του Χορχε,τι εξελιξη θα κανει στην Μ1,και ποσο
  μπροστα θα την παει....


  Οι Χονταρες,παρα πολυ ΔΥΝΑΜΗ,διαπιστωση που εκαν ιδιοις ομμασι και στο Μουτζελο...Μεγαλυτερη τελικη απο ολους,πιο γρηγορα το ανοιγμα του γκαζιου στην εξοδο απο ολους....αλλα....
 
  Η ο Ντανι δεν καταφερε,ειτε λογω και των δυο ασχημων τουμπιδίων που
  "σκοραρε" το τριημερο,ειτε λαθων στην στρατηγικη της ομαδας,να
  απειλησει πραγματικα ΠΟΤΕ και κανεναν,ειδικα τον Χορχε....Λιγο στον
  πρωτο γυρο,αλλα γρηγορα ο Ισπανος Λεωνιδας εβαλε τους ορους και αντε
  γεια...

  Ντοβι σε καλα βηματα,ειναι προσεχτικος,θελει του χρονου να παραμεινει
  και παλι στην Χοντα,παρτενερ του επερχομενου Στονερ....

  Χευντεν...τι να πω.Ποτε δεν τον συμπαθησα,δεν εχει απλα την στοφα των
  παλιων Αμερικανων αναβατων...Θελει να εχει ΟΟΟΟΛΛΛΛΛΗΗΗΗΗΗ την
  εξελιξη αυτος,αλλα δεν μπορει να κρατα το γκαζι ανοικτο εκει που
  πρεπει...

  Ντε Πουνιε,ερωτας μεγαλος,τα εχω πει και αλλου
  Τρελλαρας,τιμοναρα,παλευει με ρημαδια,τριτης δορυφορικης
  ομαδας,παιρνοντας τα αποφαγια των αλλων σε εξαρτηματα και εξελιξη να
  παιζει στα ισια με τους εργοστασιακους ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ,παρακαλω!!!!!

  Δεν ειναι λιγο πραμα,στο μεγαλο σε μηκος Σιλβερστον να εισαι 2ος και
  μολις λιωσουν τα λαστιχα σου να υποχωρησεις,με ενα μηχανακι που εχει
  το 10% των "καλων πραγματων" αυτων που εχεις περασει και ειναι πισω
  σου....Απλα απιστευτος,ειχαμε καιρο να δουμε Μεγαλο Γαλλο αναβατη..
  Το μελλον ειναι μπροστα του

  Στονερ...ειναι τρελλος,ειναι τρελλος ο Αυστραλοςςςςςςςςς

  Τιμοναρα ως γνωστον και τρελλα απειρη,ταγμα θανατου ,αλλα κατι γινεται
  εκει στην Ντουκατι,μεταξυ αυτου και της ομαδας....
  Μα να μην εκκινησει;
  Και στην συνεχεια να τερματισει τοσο ψηλα;
  Αντε αγορακι μου στην Χονταρα που σε περιμενει με ανοικτες αγκαλες
  να παρεις κανα πρωταθλημα για παρτη τους,γιατι οι Ντουκαταιοι ειναι
  αλλου .....
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Ελλειψει αυτου προσωρινως,θα δουμε ποσα απιδια
  χωραει ο σακκος του Χορχε,τι εξελιξη θα κανει στην Μ1,και ποσο
  μπροστα θα την παει....

Μπα δεν έχει αντίπαλο ο γλυφιτζουράκιας.
Ο Pedrosa μπορεί μόνο αν όλα δουλεύουν τέλεια, αν είναι ανάδρομος ο Ερμής, αν κοιμήθηκε καλά ο Puig, κλπ.
Ο Stoner οδηγεί και σκέφτεται τη Honda, άστον αυτόν.
Εδώ τους κοντράρουν στα ίσια οι "αργότεροι" ομόσταυλοί τους.
Ακόμα και ο Rossi θα έπρεπε να τα δώσει όλα για να τον κερδίσει φέτος.

Απλα απιστευτος,ειχαμε καιρο να δουμε Μεγαλο Γαλλο αναβατη..

Τον τρελό τον Laconi ξέχασες τύπε.
transport-040.gif


Για να δούμε μια και τη βαθμολογία...

1_69.png
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
1_80.png


Ε ρε και να ξανατρακάρουν αύριο... χεχεχε
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Ύπνε που παίρνεις τα παιδιά, πάρε και τον Pedrosa...

n511425_LORENZO01_15_slideshow.jpg


Όταν είσαι σε τέτοια απόσταση, κάνεις κίνηση αλλιώς κουνάς μαντήλι καημένεεεεε...

Πάλι ο Spies ο άνθρωπας του αγώνα.
Σε πίστες που έχει τρέξει κι αυτός ή δεν έχει τρέξει κανείς τους, είναι μάχιμος.
Τυχαίο;
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
1_53.png


Η πανέμορφη και φουτουριστική για την εποχή της «79» αποτέλεσε εν έτει 1978 το πρώτο "wing-car" της Formula 1, χρησιμοποιώντας την ιδέα του ground effect, η οποία πρωτοπαρουσιάστηκε στην «78» και εφαρμόστηκε σε όλα τα μονοθέσια μέχρι το τέλος του 1982, οπότε και απαγορεύτηκε, λόγω της επικινδυνότητάς της.

30_19.jpg


Απογοητευμένος έπειτα από την αποτυχία της «76» του 1974, ο εγκέφαλος πίσω από τη Lotus, Colin Chapman, συνέστησε ένα καινούργιο τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης, που αποτελούνταν από τους Tony Rudd, Peter Wright, Ralph Bellamy και Tony Southgate. Αυτοί πειραματίζονταν στην αεροδυναμική σήραγγα, εργαζόμενοι σε μερικές ιδέες που είχαν εφαρμόσει μονάχα σε μοντέλα υπό κλίμακα στα τέλη της δεκαετίας του ’60 στην BRM οι Rudd και Wright, σύμφωνα με τις οποίες τα πλαϊνά του μονοθεσίου λειτουργούσαν στην ουσία σαν πτερύγια. Οι δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα πραγματοποιούνταν εκείνη την εποχή με μοντέλα κατασκευασμένα ως επί το πλείστον από χαρτόνι και πλαστελίνη και κατά τη διάρκειά τους, ένα από αυτά άρχισε να καταρρέει. Καθώς συνέβαινε αυτό, οι τιμές παραγωγής αρνητικής άντωσης αυξάνονταν!

3577.jpg


Οι τεχνικοί της Lotus μελέτησαν το φαινόμενο και διαπίστωσαν ότι, αν διαμόρφωναν τα πλαϊνά του μονοθεσίου έτσι ώστε να εκτείνονται έως το έδαφος, θα αυξανόταν η αεροδυναμική απόδοση. Αυτό θα συνέβαινε διότι, σύμφωνα με το Νόμο του Bernoulli, όταν ένα ασυμπίεστο ρευστό περνάει από μια στένωση, η ταχύτητά του αυξάνεται και η πίεσή του μειώνεται. Διαμορφώνοντας τα πλαϊνά του μονοθεσίου σαν μακριές αψίδες που θα μόνωναν τη ροή του αέρα από κάτω τους, μειωνόταν η πίεσή του, σε σύγκριση με αυτήν του αέρα που έρεε επάνω από το αμάξωμα. Το φαινόμενο που δημιουργούνταν «ρούφαγε» το μονοθέσιο προς το έδαφος, πιέζοντας τα ελαστικά με μεγαλύτερη δύναμη προς τα κάτω, παράγοντας υψηλότερες τιμές πρόσφυσης, αυξάνοντας την ταχύτητα διέλευσης από τις στροφές και βελτιώνοντας τα κρατήματα σε αυτές.

WatermarkedImageHandler.jpg


Το αποτέλεσμα των μελετών ήταν η Lotus 78, η οποία παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 1976 και αγωνίστηκε για πρώτη φορά το 1977. Για την απομόνωση της περιοχής κάτω από τα πλαϊνά της «78» (παράγοντας που καθόριζε σε πολύ μεγάλο βαθμό την απόδοσή της), χρησιμοποιήθηκαν φούστες στο κάτω μέρος των άκρων της. Αρχικά, αυτές έμοιαζαν με βούρτσες, οι οποίες όμως αποδείχθηκαν αναποτελεσματικές και αντικαταστάθηκαν με πλαστικές και στη συνέχεια με κινούμενες λαστιχένιες. Ήταν εμφανές ότι η Lotus είχε χτυπήσει φλέβα χρυσού με το ground effect, καθώς εκείνη τη σεζόν κατέκτησε πέντε νίκες (έναντι τεσσάρων της πρωταθλήτριας Ferrari) με την «78», αλλά έχασε το πρωτάθλημα λόγω πολλών εγκαταλείψεων (με πέντε αστοχίες του καινούργιου, πιο ισχυρού DFV της Cosworth).

lotus_79_1978_austria_peterson_rain.jpg


Η «78», όταν δεν εγκατέλειπε, ήταν σαφέστατα ταχύτερη του ανταγωνισμού, με τις αντίπαλες ομάδες να μην κατανοούν το γιατί και τον Chapman να κατεβάζει απίθανες δικαιολογίες για να συγκαλύψει το μυστικό του. Ωστόσο, η «78» παρήγαγε μονάχα τα 3/4 της αρνητικής άντωσης που είχε προβλεφθεί στις μελέτες στην αεροδυναμική σήραγγα και η περιοχή χαμηλής πίεσης βρισκόταν πολύ μπροστά, αναγκάζοντας το σχεδιασμό μιας υπερμεγέθους πίσω αεροτομής, η οποία δημιουργούσε υπερβολική αντίσταση στις ευθείες, πλήττοντας την τελική ταχύτητα του μονοθεσίου, που είχε ασταθές και υπερστροφικό πίσω μέρος, λόγω της παρεμβολής της πίσω ανάρτησης στη ροή αέρα κάτω από τα πλαϊνά του.

WatermarkedImageHandler.jpg


Ο Chapman ήθελε να διορθώσει τα ελαττώματα της «78» με την «79», η οποία σχεδιάστηκε από τους Rudd, Wright, Geoff Aldridge, Martin Ogilvie και Nigel Bennett, καθώς οι Southgate και Bellamy είχαν αναχωρήσει για άλλες ομάδες και παρουσιάστηκε το Δεκέμβριο του 1977 στο Paul Ricard της Γαλλίας, κερδίζοντας αμέσως το ψευδώνυμο «Black Beauty». Επρόκειτο για την πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 που οι μελέτες στην αεροδυναμική σήραγγα αποτελούσαν τη βάση του -επίσης για πρώτη φορά ηλεκτρονικά υποβοηθούμενου- σχεδιασμού του μονοθεσίου, ενώ επίσης για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκαν ηλεκτρονικοί υπολογιστές στα pits για την ανάλυση της συμπεριφοράς του.

lotus_79_1978_austria_peterson.jpg


Ένα πολύ ελαφρύ, στενό και λεπτό πλαίσιο από φύλλα αλουμινίου σχεδιάστηκε αρχικά για την «79», ωστόσο, όταν στις πρώτες δοκιμές αποδείχθηκε ότι αυτή παρήγαγε 30% περισσότερη αρνητική άντωση από την «78», διαπιστώθηκε ότι το σασί καταπονούνταν υπερβολικά, για αυτό και ενισχύθηκε στη συνέχεια, έτσι ώστε να αντέχει τις πιέσεις των δυνάμεων g. Πίσω από τον οδηγό (η θέση του οποίου ήταν αρκετά προωθημένη, προς βελτίωση της κατανομής βαρών, αλλά όχι απαραίτητα και της ασφάλειας) ήταν τοποθετημένο το μονό ρεζερβουάρ καυσίμου (αντί των τριών της «78»), το οποίο ήταν επίσης ιδιαίτερα στενό, για να μην επηρεάζει την αεροδυναμική απόδοση των πλαϊνών του μονοθεσίου, που εκτείνονταν πλέον από τον ένα άξονα έως τον άλλο, με στόχο την αύξηση της περιοχής χαμηλής πίεσης. Εντός αυτών βρίσκονταν τα μικρά και κεκλιμένα ψυγεία νερού και λαδιού. Αμφότερες οι αναρτήσεις είχαν σχεδιαστεί για να παρεμβάλλονται όσο το δυνατό λιγότερο στη ροή του αέρα κάτω από τα πλαϊνά του μονοθεσίου, γιατρεύοντας την τάση για υπερστροφή της «78».

lotus_79_andretti.jpg


Οι πρώτες δοκιμές με την «79» δεν ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικές και ανάγκασαν τη Lotus, ενόσω εξέλισσε το καινούργιο όπλο της, να αγωνιστεί στους πρώτους αγώνες του 1978 με την παλιά «78», η οποία κατέκτησε ακόμα δύο νίκες στα χέρια των Mario Andretti και Ronnie Peterson. Η «79» έκανε εντέλει το ντεμπούτο της στο Βέλγιο, τον έκτο αγώνα της σεζόν του 1978, στα χέρια του Andretti, ο οποίος σημείωσε την pole position και κατέκτησε τη νίκη εμπρός από τον Peterson (με την «78»). Η κυριαρχία της «79» είχε ξεκινήσει και διακόπηκε μονάχα από την έλευση της Brabham BT46B (το περίφημο "fan car") στη Σουηδία, με τον υπερμεγέθη ανεμιστήρα στο πίσω μέρος. Ο Chapman πάλεψε σκληρά για να απαγορευθεί το μονοθέσιο του Gordon Murray και τα κατάφερε. Συνεπώς, η «79» χάρισε στους οδηγούς της συνολικά έξι νίκες το 1978 (πέντε με τον Andretti, μία με τον Peterson). Στην Ιταλία, Andretti και Lotus κατέκτησαν τα πρωταθλήματα Οδηγών και Κατασκευαστών, ωστόσο το γεγονός δε γιορτάστηκε, λόγω του άδικου χαμού του Peterson...

32.jpg


Η «79» υπερίσχυσε ολοκληρωτικά του ανταγωνισμού το 1978, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν είχε τα μειονεκτήματά της. Το ήμισυ από τις δαγκάνες των πίσω δισκόφρενων ήταν ενσωματωμένο στο κάλυμμα του κιβωτίου, το οποίο ήταν κατασκευασμένο από μαγνήσιο και αντιδρούσε με το υγρό των φρένων, δημιουργώντας φυσαλίδες, οι οποίες έπλητταν την αποδοτικότητα του συστήματος πέδησης. Επίσης, το ελαφρύ πλαίσιο, παρά τις ενισχύσεις, δεν είχε την απαιτούμενη στρεπτική ακαμψία για να αντέχει τις αυξημένες πιέσεις g που παράγονταν λόγω των υψηλών τιμών αρνητικής άντωσης, ενώ ο μηχανισμός για τις κινούμενες φούστες ήταν προβληματικός, με αποτέλεσμα αυτές να μένουν ακινητοποιημένες ψηλά, καταστρέφοντας τη μόνωση με το έδαφος, που παρήγαγε την κάθετη δύναμη.

Lotus79_MarioRonnie.jpg


Τα προβλήματα αυτά έγιναν εμφανή την επόμενη σεζόν, οπότε οι αντίπαλες ομάδες είχαν μάθει πλέον το μυστικό του ground effect και το εφάρμοζαν πιο αποτελεσματικά. Η αποτυχημένη Lotus 80 εγκαταλείφθηκε έπειτα από μόλις τρεις αγώνες, και η «79» ολοκλήρωσε τη σεζόν του 1979 με απογοητευτικά αποτελέσματα. Είχε ξεκινήσει, όμως, μια σχεδιαστική επανάσταση, που ώθησε το σπορ σε καινούργια επίπεδα τα επόμενα χρόνια. Oι τίτλοι Οδηγών και Κατασκευαστών του 1978 ήταν και οι τελευταίοι της θρυλικής Team Lotus...

20_7.jpg
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Πέρυσι μάγεψε, φέτος θα το δει απ'το σπίτι...

[flash=560,440]]

H κίνηση στο 0:27 δεν υπάρχει. :S

Αν δε μπορεί αυτός, κανένας δε μπορεί.
king-033.gif


Όλα τα λεφτά ο εκφωνητής φυσικά. Σαν τον πουρουπουπού στο Μουντιάλ κάνει. :2funny:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Πέρυσι μάγεψε, φέτος θα το δει απ'το σπίτι.

[flash=560,440]]

H κίνηση στο 0:27 δεν υπάρχει. :S

Αν δε μπορεί αυτός, κανένας δε μπορεί.
king-033.gif


Όλα τα λεφτά ο εκφωνητής φυσικά. Σαν τον πουρουπουπού στο Μουντιάλ κάνει. :2funny:

αυτη ειναι περιγραφη. αυτη ειναι μονομαχια. αντιο
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
Έντονη φημολογία τις τελευταίες μέρες για το μεγάλο μπαμ!

rossiz18_big.jpg


Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά...
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.746
Πόντοι
5.035
9_12.png


Σε μια απ'τις ομορφότερες πίστες φιλοξενήθηκε αυτή τη βδομάδα το παγκόσμιο πρωτάθλημα GT1.

Tα αποτελέσματα είχαν ως εξής:

1_135.png


Βλέπω καλά; Βάθρο ο δικός μας; Ε;;;
Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
cup-006.gif


Παρέλαβε το αυτοκίνητο απ'τον γέροντα μετά το pit stop, στάθηκε και τυχερός με προβλήματα/τιμωρίες των μπροστινών και τερμάτισε 3ος.
Ιστορική στιγμή για τον ελληνικό αθλητισμό. :rockon:
Γιατί όχι και στο πρώτο σκαλί...

Παρότι υπάρχει πραγματικός ανταγωνισμός, η Maserati είναι ένα κλικ πάνω απ'τις άλλες μάρκες, οπότε δεν είναι απίθανο.
Πρέπει να κερδίσει την Vitaphone, βέβαια, αλλά με ένα καλό πλασάρισμα σε προκριματικό όλα γίνονται...  

02310806_116.jpg


02310806_137.jpg


02310806_098.jpg


02310806_121.jpg


02310806_093.jpg
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.584
Κριτικές
61
Like
43.117
Πόντοι
22.785
www.imagerous.com/] [/URL]
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη μεγάλη κατηγορία του ΜοtoGP Valentino Rossi, στέλνει το ακόλουθο μήνυμα από το σπίτι του στην Ιταλία σε όλους τους φιλάθλους του και κυρίως στους θαυμαστές του, για την πορεία της ανάρρωσης του η οποία βαίνει καλώς.

“Τρεις βδομάδες πέρασαν από τότε που είχα αυτό το ατύχημα στον αγώνα του Μugello και δυο βδομάδες που πήρα εξιτήριο από το νοσοκομείο, όπου και νοσηλευόμουν.
Είμαι πολύ χαρούμενος διότι η ανάρρωση μου είναι σε ικανοποιητικό στάδιο και αισθάνομαι πολύ καλυτέρα με την ημι-φυσιολογική ζωή μου, αν και θα είναι απολύτως φυσιολογική όταν θα επιστρέψω και πάλι στους αγώνες και στην μοτοσικλέτα μου.
Δυστυχώς ο ώμος μου παρουσιάζει ακόμα σημάδια πόνου, αλλά κάνω ειδικές ασκήσεις καθημερινά στους μυς κοντά στις ωμοπλάτες για να να μειωθεί λιγάκι η αίσθηση του πόνου.
Εάν η αποκατάσταση αυτή προχωρήσει χωρίς κανένα πρόβλημα και η κατάσταση αυτή βελτιωθεί σημαντικά, ο στόχος μου θα είναι να επιστρέψω στον τσέχικο αγώνα στο Βrno.
Έχω αρχίσει ήδη να αφήνω το σπίτι μου, οι δικοί μου άνθρωποι δεν με έχουν αφήσει λεπτό μόνο μου, αλλά μου λείπει η μοτοσικλέτα και η ομάδα και αυτή η νέα “αίσθηση” θα με βοηθήσει για να τα πάω ακόμα καλύτερα και όσο το δυνατόν γρηγορότερα.”

“Θα σας δω και πάλι σύντομα.”
"Ciao, Valentino Rossi."

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom