Εχεις απολυτο δικιο φιλε μου αλλα ο ροσσι δεν χρειαζεται να αποδιξει τιποτα ειναι ο καλυτερος ολων των εποχων με διαφορα, μεσο του ροσσι εμαθε ολος ο κοσμος τι ειναι το motogp πρεπει να τους μαθει πως δουλευουν τα φρενα και αλλα πολλα ειναι και θα ειναι ο πρωτος ολων!!Αν δεν το παρει ο ροσσι φυσικα και δεν θα ειναι πρωταθλητης της χρονιας,πρωταθλητης θα ειναι αυτος που θα το παρει...
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Moto gp
- Μέλος που άνοιξε το νήμα sinnerman
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 593
- Εμφανίσεις 37K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
sinnerman
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2006
- Μηνύματα
- 15.502
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
Φιλαρακι εισαι πολυ απολυτος σε οτι λες και δεν ειναι ετσι...για να εισαι ο καλυτερος ολων των εποχων πρεπει να το αποδυκνιεις καθε μερακαι καθε χρονια..αυτοι που ασχολουνται απο μοδα με το μοτο τζι πι ισως να το εμαθαν μεσω ροσσι,εγω το εμαθα απο τα θρυλικα διχρονα 500αρια με θρυλικους αναβατες...σβαρτσ,γουεινι ρεινι...εντι λαουσον,φρεντι σπενσερ..κενι ρομπερτσ ..μικαελ δοχαν και αλλοι..Οποτε διαφωνο πως ειναι και θα ειναι ο πρωτος ολων..Εχεις απολυτο δικιο φιλε μου αλλα ο ροσσι δεν χρειαζεται να αποδιξει τιποτα ειναι ο καλυτερος ολων των εποχων με διαφορα, μεσο του ροσσι εμαθε ολος ο κοσμος τι ειναι το motogp πρεπει να τους μαθει πως δουλευουν τα φρενα και αλλα πολλα ειναι και θα ειναι ο πρωτος ολων!!
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.679
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.684
- Πόντοι
- 22.785
Ο οδηγός της ομάδας Ducati Marlboro με χρόνο 1:56.479 πήρε στις Ελεύθερες Δοκιμές 1 την 5η θέση και είναι χαρούμενος για το γεγονός ότι αρχίζει να λύνει το δύσκολο παζλ της Ducati.
«Είμαστε όλοι αρκετά ικανοποιημένοι με αυτές τις πρώτες δοκιμές, γιατί δουλέψαμε καλά σε όλη τη διάρκειά τους, προοδευτικά βελτιώνοντας την κατάστασή μας σε κάθε έξοδο. Αλλάξαμε λίγο το setup σε σχέση με το τεστ και αμέσως βρήκαμε ότι αυτή η ρύθμιση είναι καλύτερη, τόσο που μέσα σε λίγους γύρους βελτίωσα το χρόνο μου σε σχέση με αυτόν της Δευτέρας. Η τελευταία έξοδος στην πίστα ήταν ιδιαίτερα θετική και ο τελικός χρόνος μου έγινε με ένα σκληρό λάστιχο που είχε κάνει ήδη 19 γύρους και ήταν ο καλύτερός μου, λίγο πάνω από ένα δέκατο από την 2η θέση. Ξέρουμε ότι αν θέλουμε να έχουμε έναν καλό αγώνα την Κυριακή, πρέπει να βρούμε ακόμη 5 δέκατα και θα το προσπαθήσουμε αύριο. Όπως και νάχει αν και ακόμη πρέπει να βελτιώσουμε κάποια περισσότερα πράγματα στην μοτοσυκλέτα, τώρα δεν χρειάζεται να πιέσω τόσο σκληρά και στρίβει καλύτερα. Ο ώμος κρατάει καλά. Μόνο στο τέλος άρχισε να χάνει λίγη δύναμη και αύριο θα δούμε το πώς θα αντιδράσει με τις δύο δοκιμές. Σε κάθε περίπτωση είμαστε χαρούμενοι σήμερα».
Πραγματικά αισιόδοξο το μήνυμα του Valentino Rossi και της Ducati. Από τη μια μεριά η Ιταλική μοτοσυκλέτα έδειξε πολύ δυνατή στο Κατάρ, σε μια πίστα που την ευνοεί, με τον Barbera (που πήρε την 3η θέση, 0.058 του δευτερολέπτου μπροστά από τον Rossi!), να είναι ο οδηγός με την υψηλότερη τελικά, στα 326.6 χλμ/ώρα, έναντι 323.5 του Stoner, που ήταν η ταχύτερη Honda. Άρα η μοτοσυκλέτα μπορεί, σε σχέση με την κυριαρχία της Honda στην Μαλαισία.
Από την άλλη μεριά επιβεβαιώνεται ότι ο Rossi χρειάζεται τον χρόνο του, για να την βρει. Όχι μόνο είναι μια δύσκολη μοτοσυκλέτα, αλλά και είναι πολύ ευαίσθητη στις ρυθμίσεις, κάτι που έχει δηλώσει πρόσφατα ο Stoner σε συνεργάτη του περιοδικού MOTOGP WORLD, σε μια συνέντευξη που θα φιλοξενηθεί στο επόμενο τεύχος. Ο Αυστραλός επίσης προχθές δήλωσε – έστω με δόση ειρωνείας – ότι ο Rossi θα αργήσει λίγο, αλλά θα το βρει.
Να λοιπόν που φαίνεται ότι άρχισε να το βρίσκει. Μόλις καταλάβει καλά την μοτοσυκλέτα και γίνει καλά και ο ώμος του, θα δούμε ωραία πράγματα.
«Είμαστε όλοι αρκετά ικανοποιημένοι με αυτές τις πρώτες δοκιμές, γιατί δουλέψαμε καλά σε όλη τη διάρκειά τους, προοδευτικά βελτιώνοντας την κατάστασή μας σε κάθε έξοδο. Αλλάξαμε λίγο το setup σε σχέση με το τεστ και αμέσως βρήκαμε ότι αυτή η ρύθμιση είναι καλύτερη, τόσο που μέσα σε λίγους γύρους βελτίωσα το χρόνο μου σε σχέση με αυτόν της Δευτέρας. Η τελευταία έξοδος στην πίστα ήταν ιδιαίτερα θετική και ο τελικός χρόνος μου έγινε με ένα σκληρό λάστιχο που είχε κάνει ήδη 19 γύρους και ήταν ο καλύτερός μου, λίγο πάνω από ένα δέκατο από την 2η θέση. Ξέρουμε ότι αν θέλουμε να έχουμε έναν καλό αγώνα την Κυριακή, πρέπει να βρούμε ακόμη 5 δέκατα και θα το προσπαθήσουμε αύριο. Όπως και νάχει αν και ακόμη πρέπει να βελτιώσουμε κάποια περισσότερα πράγματα στην μοτοσυκλέτα, τώρα δεν χρειάζεται να πιέσω τόσο σκληρά και στρίβει καλύτερα. Ο ώμος κρατάει καλά. Μόνο στο τέλος άρχισε να χάνει λίγη δύναμη και αύριο θα δούμε το πώς θα αντιδράσει με τις δύο δοκιμές. Σε κάθε περίπτωση είμαστε χαρούμενοι σήμερα».
Πραγματικά αισιόδοξο το μήνυμα του Valentino Rossi και της Ducati. Από τη μια μεριά η Ιταλική μοτοσυκλέτα έδειξε πολύ δυνατή στο Κατάρ, σε μια πίστα που την ευνοεί, με τον Barbera (που πήρε την 3η θέση, 0.058 του δευτερολέπτου μπροστά από τον Rossi!), να είναι ο οδηγός με την υψηλότερη τελικά, στα 326.6 χλμ/ώρα, έναντι 323.5 του Stoner, που ήταν η ταχύτερη Honda. Άρα η μοτοσυκλέτα μπορεί, σε σχέση με την κυριαρχία της Honda στην Μαλαισία.
Από την άλλη μεριά επιβεβαιώνεται ότι ο Rossi χρειάζεται τον χρόνο του, για να την βρει. Όχι μόνο είναι μια δύσκολη μοτοσυκλέτα, αλλά και είναι πολύ ευαίσθητη στις ρυθμίσεις, κάτι που έχει δηλώσει πρόσφατα ο Stoner σε συνεργάτη του περιοδικού MOTOGP WORLD, σε μια συνέντευξη που θα φιλοξενηθεί στο επόμενο τεύχος. Ο Αυστραλός επίσης προχθές δήλωσε – έστω με δόση ειρωνείας – ότι ο Rossi θα αργήσει λίγο, αλλά θα το βρει.
Να λοιπόν που φαίνεται ότι άρχισε να το βρίσκει. Μόλις καταλάβει καλά την μοτοσυκλέτα και γίνει καλά και ο ώμος του, θα δούμε ωραία πράγματα.
TYRAEL
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 26.557
- Κριτικές
- 54
- Like
- 226
- Πόντοι
- 7.195
εγώ δεν κατάλαβα πότε άρχισε και πότε τέλειωσε ο αγώνας...
πολλές πτώσεις, οι Honda δεν παίζονται ~εργοστασιακές και μη~ {στο Καταρ έσκισαν}, και δε νομίζω να δυσκολευτούν φέτος...
ο Lorenzo δείχνει δυνατός, αλλά δεν είμαι σίγουρος οτι στη Yamaha έχουν κάνει ικανοποιητική εξέλιξη...
ο Rossi θα επανέλθει;
η Ducatti δε φαίνεται ικανή να βοηθήσει τους οδηγούς της να αναδείξουν τις δυνατότητές τους.. {και ο Hayden δε μ'ενθουσία σε ποτέ ως οδηγός...}
πολλές πτώσεις, οι Honda δεν παίζονται ~εργοστασιακές και μη~ {στο Καταρ έσκισαν}, και δε νομίζω να δυσκολευτούν φέτος...
ο Lorenzo δείχνει δυνατός, αλλά δεν είμαι σίγουρος οτι στη Yamaha έχουν κάνει ικανοποιητική εξέλιξη...
ο Rossi θα επανέλθει;
η Ducatti δε φαίνεται ικανή να βοηθήσει τους οδηγούς της να αναδείξουν τις δυνατότητές τους.. {και ο Hayden δε μ'ενθουσία σε ποτέ ως οδηγός...}
TYRAEL
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 26.557
- Κριτικές
- 54
- Like
- 226
- Πόντοι
- 7.195
αν ξεπεράσει το θέμα με τον ώμο, ο Pedrosa δε θα'χει αντίπαλο..Χοντα παει το πρωταθλημα εφετος..η μαχη θα ειναι πεδροζα στοουνερ....
αλλά πάλι, και οι δύο, {pedrosa/stoner}, είναι επιρρεπείς σε λάθη...
και σήμερα ο pedrosa, έχασε τη θέση από τον Spies, σαν πρωτάρης, άσχετα αν μετά ο Spies έφαγε σούπα μόνος του...
και ο stoner, δε φαίνεται να 'χει ωριμάσει οδηγικά...
αν καταφέρει ο Larenzo να μπει σφήνα, να γίνει λίγο παιχνίδι και τζέρτζελο...
αλλά γουστάρω προσπεράσεις στους αγώνες...
είχαμε πήξει στη F1, λες και βλέπαμε τρενάκια....
ας μην αναφέρουμε για τα στημένα που κάνανε...
sinnerman
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2006
- Μηνύματα
- 15.502
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
Καλα τα λες...οσο για την εφ ενα ..χαλια ουτε λεπτο δεν σπαταλω να παρακολουθησω.....καμια σχεση...αν ξεπεράσει το θέμα με τον ώμο, ο Pedrosa δε θα'χει αντίπαλο..
αλλά πάλι, και οι δύο, {pedrosa/stoner}, είναι επιρρεπείς σε λάθη...
και σήμερα ο pedrosa, έχασε τη θέση από τον Spies, σαν πρωτάρης, άσχετα αν μετά ο Spies έφαγε σούπα μόνος του...
και ο stoner, δε φαίνεται να 'χει ωριμάσει οδηγικά...
αν καταφέρει ο Larenzo να μπει σφήνα, να γίνει λίγο παιχνίδι και τζέρτζελο...
αλλά γουστάρω προσπεράσεις στους αγώνες...
είχαμε πήξει στη F1, λες και βλέπαμε τρενάκια....
ας μην αναφέρουμε για τα στημένα που κάνανε...
TYRAEL
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 26.557
- Κριτικές
- 54
- Like
- 226
- Πόντοι
- 7.195
πάντως, θα'θελα να μπορουσα να καταλαβω τι τραβανε οι οδηγοι πανω στις μηχανες/τερατα....
έχω δοκιμάσει να κάνω κανα 5/άρι γύρους σε πίστα με cart, και όταν κατέβηκα είχα ιδρώσει, και την επόμενη εβδομάδα με πόναγε μέση, χέρια, πλάτη...
ταλαιπωρία... :o :o :o :o
από μηχανές πάλι είμαι τελείως άσχετος...
έχω δοκιμάσει να κάνω κανα 5/άρι γύρους σε πίστα με cart, και όταν κατέβηκα είχα ιδρώσει, και την επόμενη εβδομάδα με πόναγε μέση, χέρια, πλάτη...
ταλαιπωρία... :o :o :o :o
από μηχανές πάλι είμαι τελείως άσχετος...
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.679
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.684
- Πόντοι
- 22.785
«Είχα την ευκαιρία να πάρω την πρώτη μου νίκη»
Ο Valentino Rossi μίλησε για τον αγώνα και ειδικά για το συμβάν με τον Stoner, που κατέληξε στην εγκατάλειψη του δεύτερου.
«Σήμερα στο βρεγμένο είχαμε μια μεγάλη ευκαιρία για μένα, να πάρω το πρώτο μου βάθρο με την Ducati, ή ακόμη και την πρώτη μου νίκη. Ήμουν πολύ δυνατός στο βρεγμένο. Αισθανόμουν καλά και με την μοτοσυκλέτα και με τον ώμο μου, γιατί μπορούσα να φρενάρω όπου ήθελα και όχι όπου αναγκαζόμουν στο στεγνό, αφού δεν είχα την απαραίτητη δύναμη. Η μοτοσυκλέτα είναι πολύ γρήγορη στο βρεγμένο. Φρέναρα λίγο αργότερα από τον Stoner για την πρώτη στροφή και δεν κατάφερα να αλλάξω την γραμμή μου και έπεσα. Ήταν δικό μου λάθος. Κράτησα το συμπλέκτη στη διάρκεια της πτώσης, έτσι η μοτοσυκλέτα δεν έσβησε και ξαναμπήκα στον αγώνα. Μπορεί να μην ήμουν ανταγωνιστικός στο στεγνό, αλλά στο βρεγμένο ήμουν γρήγορος. Πιστεύω ότι είναι απλά ανθρώπινο να κάνεις λάθη. Καταλαβαίνω γιατί ο Stoner είναι ταραγμένος, γιατί είχε έναν καλό αγώνα. Και γιαυτό πήγα να του απολογηθώ - είπε ο Rossi αναφερόμενος στο ειρωνικό χειροκρότημα του Stoner στον επόμενο γύρο που πέρασε από το σημείο της πτώσης. Παρά τη νίκη της Yamaha πιστεύω ότι η Honda είναι η ταχύτερη μοτοσυκλέτα. Εάν δεν κτυπούσα τον Stoner, μπορεί να κέρδιζε πάλι σήμερα», κατέληξε ο Ιταλός, που θεωρεί το συμβάν λήξαν από τη δική του μεριά.
Ο Stoner από τη μεριά του μίλησε και για το πρόβλημα της Honda στο να πάρει μπροστά η μοτοσυκλέτα:
«Όταν έπεσα πάτησα το κουμπί που σβήνει τον κινητήρα και ατυχώς με το σύστημα του συμπλέκτη μας χρειάζεσαι δύο για να ξεκινήσεις την μοτοσυκλέτα εύκολα. Αλλιώς είναι πολύ – πολύ δύσκολο να ξεκινήσει. Προσπαθήσαμε να την βάλουμε μπροστά μερικές φορές και αν στην ανηφόρα είχαμε περισσότερους να σπρώχνουν, θα υπήρχε μια καλή περίπτωση να καταφέρναμε να ξεκινήσουμε την μοτοσυκλέτα. Όταν κοίταξα πίσω ήταν μόνο ένας που με έσπρωχνε και οι υπόλοιποι περπατούσαν πίσω στο πόστο τους, έτσι τι μπορούσα να κάνω για αυτό;»
Αυτή η δήλωσή του αναιρεί την άλλη που έλεγε ότι δεν τον βοήθησαν όσο τον Rossi, αφού υπάρχει και η σχετική φωτογραφία με τους κριτές γύρω και από τους δύο.
Από κει και πέρα ο Rossi - που όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες κράτησε τον συμπλέκτη στην πτώση – έφυγε αμέσως. Μάλιστα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι κριτές πρέπει το γρηγορότερο δυνατό να γυρνούν στις θέσεις τους, για προφανείς λόγους.
Το πρόβλημα εκκίνησης των εργοστασιακών Honda είναι αυτό που στέρησε και από τον Simoncelli τη δυνατότητα να συνεχίσει τον αγώνα, οπότε είμαστε σίγουροι ότι το HRC θα σχεδιάσει κάτι για τέτοιες περιπτώσεις, ώστε με κάποιο τρόπο να απενεργοποιείται για την εκκίνηση το σύστημα του νέου συμπλέκτη, το οποίο άλλωστε είναι το μεγάλο μυστικό της επιτυχίας, που δίνει το προβάδισμα στην Honda από τα τέλη της περσινής χρονιάς, σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
Ο Valentino Rossi μίλησε για τον αγώνα και ειδικά για το συμβάν με τον Stoner, που κατέληξε στην εγκατάλειψη του δεύτερου.
«Σήμερα στο βρεγμένο είχαμε μια μεγάλη ευκαιρία για μένα, να πάρω το πρώτο μου βάθρο με την Ducati, ή ακόμη και την πρώτη μου νίκη. Ήμουν πολύ δυνατός στο βρεγμένο. Αισθανόμουν καλά και με την μοτοσυκλέτα και με τον ώμο μου, γιατί μπορούσα να φρενάρω όπου ήθελα και όχι όπου αναγκαζόμουν στο στεγνό, αφού δεν είχα την απαραίτητη δύναμη. Η μοτοσυκλέτα είναι πολύ γρήγορη στο βρεγμένο. Φρέναρα λίγο αργότερα από τον Stoner για την πρώτη στροφή και δεν κατάφερα να αλλάξω την γραμμή μου και έπεσα. Ήταν δικό μου λάθος. Κράτησα το συμπλέκτη στη διάρκεια της πτώσης, έτσι η μοτοσυκλέτα δεν έσβησε και ξαναμπήκα στον αγώνα. Μπορεί να μην ήμουν ανταγωνιστικός στο στεγνό, αλλά στο βρεγμένο ήμουν γρήγορος. Πιστεύω ότι είναι απλά ανθρώπινο να κάνεις λάθη. Καταλαβαίνω γιατί ο Stoner είναι ταραγμένος, γιατί είχε έναν καλό αγώνα. Και γιαυτό πήγα να του απολογηθώ - είπε ο Rossi αναφερόμενος στο ειρωνικό χειροκρότημα του Stoner στον επόμενο γύρο που πέρασε από το σημείο της πτώσης. Παρά τη νίκη της Yamaha πιστεύω ότι η Honda είναι η ταχύτερη μοτοσυκλέτα. Εάν δεν κτυπούσα τον Stoner, μπορεί να κέρδιζε πάλι σήμερα», κατέληξε ο Ιταλός, που θεωρεί το συμβάν λήξαν από τη δική του μεριά.
Ο Stoner από τη μεριά του μίλησε και για το πρόβλημα της Honda στο να πάρει μπροστά η μοτοσυκλέτα:
«Όταν έπεσα πάτησα το κουμπί που σβήνει τον κινητήρα και ατυχώς με το σύστημα του συμπλέκτη μας χρειάζεσαι δύο για να ξεκινήσεις την μοτοσυκλέτα εύκολα. Αλλιώς είναι πολύ – πολύ δύσκολο να ξεκινήσει. Προσπαθήσαμε να την βάλουμε μπροστά μερικές φορές και αν στην ανηφόρα είχαμε περισσότερους να σπρώχνουν, θα υπήρχε μια καλή περίπτωση να καταφέρναμε να ξεκινήσουμε την μοτοσυκλέτα. Όταν κοίταξα πίσω ήταν μόνο ένας που με έσπρωχνε και οι υπόλοιποι περπατούσαν πίσω στο πόστο τους, έτσι τι μπορούσα να κάνω για αυτό;»
Αυτή η δήλωσή του αναιρεί την άλλη που έλεγε ότι δεν τον βοήθησαν όσο τον Rossi, αφού υπάρχει και η σχετική φωτογραφία με τους κριτές γύρω και από τους δύο.
Από κει και πέρα ο Rossi - που όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες κράτησε τον συμπλέκτη στην πτώση – έφυγε αμέσως. Μάλιστα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι κριτές πρέπει το γρηγορότερο δυνατό να γυρνούν στις θέσεις τους, για προφανείς λόγους.
Το πρόβλημα εκκίνησης των εργοστασιακών Honda είναι αυτό που στέρησε και από τον Simoncelli τη δυνατότητα να συνεχίσει τον αγώνα, οπότε είμαστε σίγουροι ότι το HRC θα σχεδιάσει κάτι για τέτοιες περιπτώσεις, ώστε με κάποιο τρόπο να απενεργοποιείται για την εκκίνηση το σύστημα του νέου συμπλέκτη, το οποίο άλλωστε είναι το μεγάλο μυστικό της επιτυχίας, που δίνει το προβάδισμα στην Honda από τα τέλη της περσινής χρονιάς, σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.679
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.684
- Πόντοι
- 22.785
sinnerman
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2006
- Μηνύματα
- 15.502
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
Χαχα...καλο.....εχω μια υποψεια οτι ο ροσσι ηθελε να ειναι στην χοντα αυτην την χρονια.....
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.679
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.684
- Πόντοι
- 22.785
Δέν άπαντώ άγαπητέ διότι ύποψιάζομαι ......κακίες !!Χαχα...καλο.....εχω μια υποψεια οτι ο ροσσι ηθελε να ειναι στην χοντα αυτην την χρονια.....
Τά σέβη μου , καληνύχτα !!!11
TYRAEL
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 26.557
- Κριτικές
- 54
- Like
- 226
- Πόντοι
- 7.195
ο Simoncelli, απλά δεν έχει την απαραίτητη οδηγική εμπειρία ακόμα...Το πρόβλημα εκκίνησης των εργοστασιακών Honda είναι αυτό που στέρησε και από τον Simoncelli τη δυνατότητα να συνεχίσει τον αγώνα,
το ότι καβαλά μια δυνατή μηχανή, δε θα τον κάνει αυτόματα και νικητή...
{μου θύμισε το Γάλλο De-Puniet, πέρυσι πρόπερσι, που όταν πήγαινε σε θέσεις 4/5 στον αγώνα, τσακιζόταν με τόση ευκολία, επειδή δεν πίστευε ότι μπορούσε να τερματίσει σε τόσο καλή θέση....}
εκεί εστιάζω το θέμα του οδηγου που θα γίνει πρωταθλητής...
ενώ οι άλλοι το σκέφτονατι, αυτός είναι σίγουρος πριν καν ξεκινήσει ο αγώνας...
sinnerman
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2006
- Μηνύματα
- 15.502
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
Μην ξεχνας οτι ο ροσσι δεν εφυγε απο την χοντα.....η χοντα τον αφησε...δεν τον ηθελε αλλο...χεχε......Δέν άπαντώ άγαπητέ διότι ύποψιάζομαι ......κακίες !!
Τά σέβη μου , καληνύχτα !!!11
αν ξεπεράσει το θέμα με τον ώμο, ο Pedrosa δε θα'χει αντίπαλο..
αλλά πάλι, και οι δύο, {pedrosa/stoner}, είναι επιρρεπείς σε λάθη...
και σήμερα ο pedrosa, έχασε τη θέση από τον Spies, σαν πρωτάρης, άσχετα αν μετά ο Spies έφαγε σούπα μόνος του...
και ο stoner, δε φαίνεται να 'χει ωριμάσει οδηγικά...
αν καταφέρει ο Larenzo να μπει σφήνα, να γίνει λίγο παιχνίδι και τζέρτζελο...
αλλά γουστάρω προσπεράσεις στους αγώνες...
είχαμε πήξει στη F1, λες και βλέπαμε τρενάκια....
ας μην αναφέρουμε για τα στημένα που κάνανε...
H F1 ρε παιδια ειναι τελειως σουπα,απο τοτε που εφυγαν οι μεγαλες προσωπικοτητες...
Τωρα υπαρχουν πολλοι ικανοι πιλοτοι, που ομως εχουν απειροελαχιστες διαφορες επιπεδου μεταξυ τους
Ενω και με τα μονοθεσια δεν ξερεις ποιο ειναι καλυτερο απο το αλλο
Μια σουπα γενικα. Ματαια γκαριζει ο Πουρναρακης μπροστα απο τα μικροφωνα,μπας και δωσει λιγο παλμο σ'αυτο το ανευρο θεαμα
ΥΓ Κατι για GP: Δεν διαφωνω οτι ο Pedrosa ειναι ο καλυτερος φετος...Aλλα εχει αποδειξει οτι δεν εχει ψυχη αυτο το παληκαρι. Δε νομιζω οτι θα τα καταφερει, ουτε φετος ουτε ποτε. Τουλαχιστον ποτε οσο υπαρχουν μεσα στην πιστα τυποι με τ'αρχιδια του Rossi και του Lorenzo. Εκτος πια αν τους περναει ολους στις ευθειες λογω καλυτερης μηχανης,και παρει στο τελος την κουπα ακοπα. Αλλα δε νομιζω
TYRAEL
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 26.557
- Κριτικές
- 54
- Like
- 226
- Πόντοι
- 7.195
στην F1, επί Σουμάχερ και λοιπών συμμετεχόντων, πάλι οι προσπεράσεις στα pit stop γίνονταν (έχτιζαν διαφορά και καίγανε τους μηχανικούς με το χρονόμετρο στο χέρι)...H F1 ρε παιδια ειναι τελειως σουπα,απο τοτε που εφυγαν οι μεγαλες προσωπικοτητες...
Τωρα υπαρχουν πολλοι ικανοι πιλοτοι, που ομως εχουν απειροελαχιστες διαφορες επιπεδου μεταξυ τους
Ενω και με τα μονοθεσια δεν ξερεις ποιο ειναι καλυτερο απο το αλλο
Μια σουπα γενικα. Ματαια γκαριζει ο Πουρναρακης μπροστα απο τα μικροφωνα,μπας και δωσει λιγο παλμο σ'αυτο το ανευρο θεαμα
ΥΓ Κατι για GP: Δεν διαφωνω οτι ο Pedrosa ειναι ο καλυτερος φετος...Aλλα εχει αποδειξει οτι δεν εχει ψυχη αυτο το παληκαρι. Δε νομιζω οτι θα τα καταφερει, ουτε φετος ουτε ποτε. Τουλαχιστον ποτε οσο υπαρχουν μεσα στην πιστα τυποι με τ'αρχιδια του Rossi και του Lorenzo. Εκτος πια αν τους περναει ολους στις ευθειες λογω καλυτερης μηχανης,και παρει στο τελος την κουπα ακοπα. Αλλα δε νομιζω
ο Πουρναράκης εξακολουθεί να είναι απαράδεκτος.. {και η κατάστασή του επιδεινώνεται διαρκώς....}
ο Pedrosa, αν ξεπεράσει τα θέματα τραυματισμού και ωριμάσει οδηγικά, θα μπορέσει να πρωταγωνιστήσει λόγω και τεχνολογικής υπεροχής των Honda...
ο Lorenzo δέιχνει πολύ καλά σημεία ικανότητας, και θα'θελα να κάνει τη διαφορά φέτος, για να ανάψει η μάχη...
και γω, ελπίζω να μη δούμε ένα μονότονο πρωτάθλημα, αλλά έναν αγώνα διαρκείας με εναλλαγές και ανατροπές....
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.679
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.684
- Πόντοι
- 22.785
Estoril Live: Ο Rossi χαρούμενος με την 4η θέση
Τελευταία Νέα 29/04/2011 - 21:51
«Αρχίζω να βλέπω το φως!»
«Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί σήμερα είναι η πρώτη φορά που βελτιωθήκαμε και στις δεύτερες Ελεύθερες Δοκιμές. Συνήθως ήμασταν καλοί στις πρώτες, μετά όλοι οι άλλοι βελτιωνόταν και εμείς μέναμε πίσω. Σήμερα βελτιωθήκαμε σε ρυθμό, σε θέσεις και σε διαφορά από τον πρώτο. Τη διαφορά την έκανε ο ώμος μου. Αυτό τον μήνα που δεν είχαμε αγώνες, βελτιώθηκε πολύ. Επίσης δουλεύουμε στο σωστό δρόμο. Εδώ δοκιμάσαμε μόνο τα νέα ηλεκτρονικά που έχουν καλύτερη διαχείριση της δύναμης, ή μάλλον του χαρακτήρα του κινητήρα. Αρχίζω να βλέπω το φως!», είπε αρχικά ο Rossi.
«Ακόμη στα φρένα στις δεξιές στροφές έχω λίγο πρόβλημα, αλλά τώρα ο δεξιός ώμος είναι 50% πιο κοντά στον αριστερό, σε σχέση με την Jerez. Mπορώ να βρω τις γραμμές καλύτερα στην πίστα και γενικά να πηγαίνω καλύτερα», είπε.
Η ερώτηση του απεσταλμένου μας ήταν: «Στην εσωτερική Parabolica σε ένα φρενάρισμα το πίσω μέρος σηκώθηκε στον αέρα και μετά στην είσοδο της αριστερής στροφής η γλώσσα του σώματός σου έδειξε ότι πρέπει να γελούσες μέσα από το κράνος σου. Έτσι είναι;» και ο Valentino απάντησε αυθόρμητα με ένα πλατύ χαμόγελο:
«Ακριβώς, ήμουν πολύ χαρούμενος με την οδήγησή μου στο συγκεκριμένο σημείο. Αισθάνομαι πολύ καλύτερα πάνω στην μοτοσυκλέτα. Δουλεύουμε στη σωστή κατεύθυνση με την ομάδα. Έχουμε εδώ ακόμη ένα μικρό πρόβλημα με την πρόσφυση του πίσω τροχού, αλλά με τα ηλεκτρονικά βελτιώσαμε αρκετά τις εξόδους στο θέμα της επιτάχυνσης. Η υποστροφή δεν βελτιώθηκε καθόλου, αλλά για αυτό περιμένουμε αν δεν βρέχει την Δευτέρα να δοκιμάσουμε κάποιες λύσεις και στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας. Αν βρέχει θα μπορώ να καταλάβω λίγα πράγματα και θα είναι κρίμα».
Μετά ξαναμίλησε για τον ώμο του και αποκάλυψε για πρώτη φορά ένα μεγάλο του φόβο:
«Με την εμπειρία που είχα από το σπασμένο μου πόδι, περίμενα ότι μετά την εγχείρηση ο ώμος μου θα γινόταν εύκολα καλά. Όμως τα πράγματα πήγαιναν διαφορετικά. Δούλευα για πολύ καιρό και δεν υπήρχε καμία βελτίωση. Είχα απογοητευτεί και νόμιζα ότι ποτέ δεν θα γίνω καλά για να οδηγήσω μοτοσυκλέτα ξανά. Τώρα όμως τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.
Βέβαια ο Dani είναι καλύτερα από μένα και μαζί με τον Jorge τα πήγαν πολύ καλά σήμερα και νομίζω ότι είναι οι δύο μεγάλοι αντίπαλοι για τον αγώνα. Τον Simoncelli δεν τον θεωρώ αντίπαλο. Πάμε μαζί στο γυμναστήριο, κάνουμε πράγματα μαζί σαν φίλοι, οπότε χάρηκα σήμερα που είναι και το πρωί και το απόγευμα πρώτος. Βέβαια αν τερματίσω μπροστά του θα χαρώ περισσότερο, αν με περάσει θα δούμε (γέλια και αστεία γκριμάτσα).
Βέβαια αν σκεφτείτε ότι τον Νοέμβριο στο τεστ ήμουν τελευταίος και τώρα παίζω στην 4η – 5η θέση, η βελτίωσή μου είναι μεγάλη. Τώρα παίζω μπάλα και το πόδι μου είναι τελείως καλά. Ο ώμος είναι διαφορετική περίπτωση, αλλά τελικά μάλλον θα γίνει τελείως καλά».
Τελευταία Νέα 29/04/2011 - 21:51
«Αρχίζω να βλέπω το φως!»
«Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί σήμερα είναι η πρώτη φορά που βελτιωθήκαμε και στις δεύτερες Ελεύθερες Δοκιμές. Συνήθως ήμασταν καλοί στις πρώτες, μετά όλοι οι άλλοι βελτιωνόταν και εμείς μέναμε πίσω. Σήμερα βελτιωθήκαμε σε ρυθμό, σε θέσεις και σε διαφορά από τον πρώτο. Τη διαφορά την έκανε ο ώμος μου. Αυτό τον μήνα που δεν είχαμε αγώνες, βελτιώθηκε πολύ. Επίσης δουλεύουμε στο σωστό δρόμο. Εδώ δοκιμάσαμε μόνο τα νέα ηλεκτρονικά που έχουν καλύτερη διαχείριση της δύναμης, ή μάλλον του χαρακτήρα του κινητήρα. Αρχίζω να βλέπω το φως!», είπε αρχικά ο Rossi.
«Ακόμη στα φρένα στις δεξιές στροφές έχω λίγο πρόβλημα, αλλά τώρα ο δεξιός ώμος είναι 50% πιο κοντά στον αριστερό, σε σχέση με την Jerez. Mπορώ να βρω τις γραμμές καλύτερα στην πίστα και γενικά να πηγαίνω καλύτερα», είπε.
Η ερώτηση του απεσταλμένου μας ήταν: «Στην εσωτερική Parabolica σε ένα φρενάρισμα το πίσω μέρος σηκώθηκε στον αέρα και μετά στην είσοδο της αριστερής στροφής η γλώσσα του σώματός σου έδειξε ότι πρέπει να γελούσες μέσα από το κράνος σου. Έτσι είναι;» και ο Valentino απάντησε αυθόρμητα με ένα πλατύ χαμόγελο:
«Ακριβώς, ήμουν πολύ χαρούμενος με την οδήγησή μου στο συγκεκριμένο σημείο. Αισθάνομαι πολύ καλύτερα πάνω στην μοτοσυκλέτα. Δουλεύουμε στη σωστή κατεύθυνση με την ομάδα. Έχουμε εδώ ακόμη ένα μικρό πρόβλημα με την πρόσφυση του πίσω τροχού, αλλά με τα ηλεκτρονικά βελτιώσαμε αρκετά τις εξόδους στο θέμα της επιτάχυνσης. Η υποστροφή δεν βελτιώθηκε καθόλου, αλλά για αυτό περιμένουμε αν δεν βρέχει την Δευτέρα να δοκιμάσουμε κάποιες λύσεις και στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας. Αν βρέχει θα μπορώ να καταλάβω λίγα πράγματα και θα είναι κρίμα».
Μετά ξαναμίλησε για τον ώμο του και αποκάλυψε για πρώτη φορά ένα μεγάλο του φόβο:
«Με την εμπειρία που είχα από το σπασμένο μου πόδι, περίμενα ότι μετά την εγχείρηση ο ώμος μου θα γινόταν εύκολα καλά. Όμως τα πράγματα πήγαιναν διαφορετικά. Δούλευα για πολύ καιρό και δεν υπήρχε καμία βελτίωση. Είχα απογοητευτεί και νόμιζα ότι ποτέ δεν θα γίνω καλά για να οδηγήσω μοτοσυκλέτα ξανά. Τώρα όμως τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.
Βέβαια ο Dani είναι καλύτερα από μένα και μαζί με τον Jorge τα πήγαν πολύ καλά σήμερα και νομίζω ότι είναι οι δύο μεγάλοι αντίπαλοι για τον αγώνα. Τον Simoncelli δεν τον θεωρώ αντίπαλο. Πάμε μαζί στο γυμναστήριο, κάνουμε πράγματα μαζί σαν φίλοι, οπότε χάρηκα σήμερα που είναι και το πρωί και το απόγευμα πρώτος. Βέβαια αν τερματίσω μπροστά του θα χαρώ περισσότερο, αν με περάσει θα δούμε (γέλια και αστεία γκριμάτσα).
Βέβαια αν σκεφτείτε ότι τον Νοέμβριο στο τεστ ήμουν τελευταίος και τώρα παίζω στην 4η – 5η θέση, η βελτίωσή μου είναι μεγάλη. Τώρα παίζω μπάλα και το πόδι μου είναι τελείως καλά. Ο ώμος είναι διαφορετική περίπτωση, αλλά τελικά μάλλον θα γίνει τελείως καλά».
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.679
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.684
- Πόντοι
- 22.785