Wrc_rali_korsikhs
Ράλι Κορσικής 1ο σκέλος: Το 'χει
Ο Sebastien Loeb απέδειξε ότι δεν θεωρείται τυχαία αχτύπητος στην άσφαλτο
Το πρόγραμμα του WRC συνεχίζεται καταιγιστικό και μόλις μία εβδομάδα μετά το Ράλι Καταλονίας και την αναμενόμενη νίκη του Sebastien Loeb, τα πληρώματα μεταφέρθηκαν στις στενές και τεχνικές Ειδικές Διαδρομές της Κορσικής για το Ράλλι Γαλλίας. Ο δεύτερος στη σειρά ασφάλτινος αγώνας, που ταυτόχρονα είναι και εντός έδρας για τον Loeb, αποτελεί άλλη μία ευκαιρία για τον Γάλλο να πλησιάσει περισσότερο στην κορφή, στην οποία στρογγυλοκάθεται ο Marcus Gronholm, και να προσπαθήσει να τον κατεβάσει. Το ίδιο ελπίζουν και οι συμπατριώτες του, που κατέκλυσαν την 1η προγραμματισμένη ΕΔ της ημέρας, με αποτέλεσμα για λόγους ασφαλείας οι υπεύθυνοι του αγώνα να αποφασίσουν την ακύρωσή της.
Έτσι, ο αγώνας ουσιαστικά ξεκίνησε από τη 2η ΕΔ, αλλά όχι ακριβώς με τον τρόπο που έλπιζαν οι Γάλλοι. Ο Marcus Gronholm με το Ford Focus κέρδισε, αφήνοντας πίσω του τα Citroen C4 των Dani Sordo και Sebastien Loeb ενώ ο έτερος οδηγός της Ford ήταν 4ος. Ωστόσο, η ανησυχία δεν ήταν πολύ μεγάλη, καθώς ήταν η πρώτη ΕΔ που έτρεξαν οι οδηγοί και όλοι περίμεναν την αντεπίθεση της Citroen. Όταν ο Gronholm κέρδισε και την 3η ΕΔ, τα φίδια άρχιζαν να ζώνουν τους ανθρώπους τόσο της Citroen όσο και τους θεατές. Το Focus του Φινλανδού έδειχνε ότι δεν φοβόταν τα υπερόπλα της Citroen και μια νίκη που από την αρχή του πρωταθλήματος φαινόταν εξασφαλισμένη άρχισε να μην είναι τόσο δεδομένη. Ωστόσο, από πολύ νωρίς ο Gronholm έμεινε μόνος στον αγώνα, καθώς ο Mikko Hirvonen, προσπαθώντας να μείνει κοντά στους πρωτοπόρους, έκανε το λάθος και χάνοντας έναν τροχό μέσα στην ΕΔ εγκατέλειψε.
Το πρόγραμμα του 1ου σκέλους περιλάμβανε 3 ΕΔ, τις οποίες τα πληρώματα θα περνούσαν δύο φορές: μία το πρωί και μία το απόγευμα, μετά το μεσημεριανό service park. Έτσι, το μεσημέρι βρήκε τον Gronholm να είναι επικεφαλής της γενικής κατάταξης τον Sordo να είναι 2ος και τον Loeb να ακολουθεί, έχοντας απόσταση από τον Φινλανδό 4,1 δευτερολέπτων. Από τις πρώτες ΕΔ φάνηκε επίσης ότι η Κορσική είναι αγώνας για 2: Ford και Citroen. Οι υπόλοιποι εν μπορούσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των τριών πρώτων και έστησαν τη δική τους μάχη για τις θέσεις 4-6, με τον Duval να εκμεταλλεύεται το ταλέντο του στην άσφαλτο, κρατώντας την 4η θέση, και να τον καταδιώκουν οι Petter Solberg, Chris Atkinson και Jari-Mati Latvala.
Το απογευματινό loop ήταν πιο προβλεπόμενο και σίγουρα πιο ανακουφιστικό για τους Γάλλους. Ο Sebastien Loeb μπήκε αποφασισμένος να αποδείξει ότι αυτός έχει το πάνω χέρι και τα κατάφερε. Ο Γάλλος κέρδισε και τις 3 ΕΔ του απογεύματος και έκλεισε την ημέρα 4,8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Gronholm. Ο Φινλανδός της Ford σε όλες τις ΕΔ ήταν αυτός που ακολουθούσε τον Loeb και πήρε όλες τις δεύτερες θέσεις, μην επιτρέποντας στον Γάλλο να ξεφύγει ή να νιώσει ασφαλής και ταυτόχρονα απομακρυνόμενος από τον Sordo, τον οποίο άφησε 13,7 δευτερόλεπτα πίσω.
Στις πιο πίσω θέσεις η μάχη ήταν επίσης σκληρή. Ο Duval έκανε το καλύτερο που μπορούσε, που όμως ήταν αρκετό για να αποκρούσει την επίθεση του Petter Solberg και να διατηρήσει την 4η θέση. Όμως, ούτε ο Νορβηγός της Subaru αισθάνεται ασφαλής, αφού ο Lari-Mati Latvala τον ακολουθεί από κοντά και τον πιέζει κάθε φορά που βρίσκει ευκαιρία.
Είχαμε καιρό να δούμε ασφάλτινο αγώνα που στο τέλος του πρώτου σκέλους υπήρχε τόσο έντονος ανταγωνισμός και ο Loeb δεν είχε ήδη εξασφαλίσει μια σημαντική διαφορά. Αξίζει να σημειώσουμε ότι μόλις πριν από μία εβδομάδα, στην Ισπανία, στο τέλος της πρώτης ημέρας η διαφορά του Loeb που ήταν 1ος από τον Gronholm που ήταν 3ος πλησίαζε τα 40 δευτερόλεπτα. Ο Gronholm, όμως, όπως είχε δηλώσει και πριν από τον αγώνα αποδεικνύεται σκληρό καρύδι και πολύ δύσκολα θα παραδώσει τα όπλα. Όλα αυτά μας προϊδεάζουν για ένα πολύ συναρπαστικό 2ο σκέλος, την εξέλιξη του οποίου θα μπορέσετε να παρακολουθήσετε μέσα από τις σελίδες του MSFREE. Μείνετε συνδεμένοι, η πρώτη ΕΔ του 2ου σκέλους του Γύρου Κορσικής ξεκινάει το Σάββατο στις 09:58.