You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Μια Αθήνα που χάθηκε!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Mindreader
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 774
- Εμφανίσεις 142K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Anderssen_
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Ιουλ 2013
- Μηνύματα
- 7.732
- Like
- 3.157
- Πόντοι
- 506
zac123
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 531
- Κριτικές
- 8
- Like
- 143
- Πόντοι
- 6
Παρατηρω το εξης:
Πολλες περιοχες παραμενουν ιδιες κι απαραλλαχτες.
πχ. Μοναστηρακι (με εξαιρεση την πλατεια του Μετρο), Πλακα, Οδος Αθηνας κ' καθετες...
Καποιες αλλες περιοχες ειναι βελτιωμενες.
Πχ, η Πλατεια Συνταγματος ειναι πιο καλοβαλμενη σημερα, με περισσοτερα ξενοδοχεια και καταστηματα.
Η Διουνσιου Αρεοπαγιτου, απ' το Θησειο μεχρι τις Στηλες Ολυμπιου Διος, ειναι ενα πραγματικο θαυμα.
Η βασικη επιδεινωση παρατηρειται γυρω απ' την Ομονοια:
Για καποιον λογο που δε γνωριζω (λογω ηλικιας), η Ομονοια ασχημεψε αποτομα, τσιμεντοποιηθηκε (αυτο το 'χω προλαβει, το θυμαμαι αμυδρα...) και αρχισε να γινεται β' κατηγοριας πλατεια σε σχεση πχ, με το Συνταγμα.
Αν επαναφεραμε την Ομονοια του '60 στη σημερινη Αθηνα, θα ηταν πιο ωραια και πιο ενδιαφερουσα πολη σε σχεση με τότε. Ετσι νομιζω.
Πολλες περιοχες παραμενουν ιδιες κι απαραλλαχτες.
πχ. Μοναστηρακι (με εξαιρεση την πλατεια του Μετρο), Πλακα, Οδος Αθηνας κ' καθετες...
Καποιες αλλες περιοχες ειναι βελτιωμενες.
Πχ, η Πλατεια Συνταγματος ειναι πιο καλοβαλμενη σημερα, με περισσοτερα ξενοδοχεια και καταστηματα.
Η Διουνσιου Αρεοπαγιτου, απ' το Θησειο μεχρι τις Στηλες Ολυμπιου Διος, ειναι ενα πραγματικο θαυμα.
Η βασικη επιδεινωση παρατηρειται γυρω απ' την Ομονοια:
Για καποιον λογο που δε γνωριζω (λογω ηλικιας), η Ομονοια ασχημεψε αποτομα, τσιμεντοποιηθηκε (αυτο το 'χω προλαβει, το θυμαμαι αμυδρα...) και αρχισε να γινεται β' κατηγοριας πλατεια σε σχεση πχ, με το Συνταγμα.
Αν επαναφεραμε την Ομονοια του '60 στη σημερινη Αθηνα, θα ηταν πιο ωραια και πιο ενδιαφερουσα πολη σε σχεση με τότε. Ετσι νομιζω.
περασμενα μεγαλεια
Μεγαλεία λες τη φτώχεια και την ανέχεια;
mpekiaris10
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 767
- Like
- 3
- Πόντοι
- 6
Πόσο αντιαισθητικά ήταν κάποτε τα λεοφωρεία και τα τρόλευ...
https://[URL unfurl="true"]www.avsite.gr/forum/data/attachment-files/2016/07/112063_d58ea3b1ac05f2c525a034342957c586.jpg[/img[/URL]]
Αμ τα τρένα του ΟΣΕ που τα πας;
[img]http://[URL unfurl="true"]www.clickatlife.gr/fu/p/8348/632/395/0x0000000000550245/2/nostalgika-taksidia-me-treno-kapote-stin-ellada.jpg[/img[/URL]]
Σήμερα είναι πιο ωραία.
https://[URL unfurl="true"]www.avsite.gr/forum/data/attachment-files/2016/07/112063_d58ea3b1ac05f2c525a034342957c586.jpg[/img[/URL]]
Αμ τα τρένα του ΟΣΕ που τα πας;
[img]http://[URL unfurl="true"]www.clickatlife.gr/fu/p/8348/632/395/0x0000000000550245/2/nostalgika-taksidia-me-treno-kapote-stin-ellada.jpg[/img[/URL]]
Σήμερα είναι πιο ωραία.
Sapakias
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Σεπ 2016
- Μηνύματα
- 2.835
- Like
- 1.284
- Πόντοι
- 216
Πόσο αντιαισθητικά ήταν κάποτε τα λεοφωρεία και τα τρόλευ...
https://[URL unfurl="true"]www.avsite.gr/forum/data/attachment-files/2016/07/112063_d58ea3b1ac05f2c525a034342957c586.jpg[/img[/URL]]
Αμ τα τρένα του ΟΣΕ που τα πας;
[img]http://[URL unfurl="true"]www.clickatlife.gr/fu/p/8348/632/395/0x0000000000550245/2/nostalgika-taksidia-me-treno-kapote-stin-ellada.jpg[/img[/URL]]
Σήμερα είναι πιο ωραία.
[/quote]
Υπάρχουν άνθρωποι που αναπολούν αυτά τα Χαμένα λεωφορεία και τα ανακατασκευάζουν. Τα περισσότερα από αυτά ήταν Ελληνικής κατασκευής και ζούσαν οικογένειες.
Πίνακας ζωγραφικής
[url=https://postimages.org/][img]https://s20.postimg.org/z6i1m8gp9/1977.jpg[/url]
Αναμονή 1977
Ζουμπουλάκης Πέτρος
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.212
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.906
- Πόντοι
- 366
Πόσο αντιαισθητικά ήταν κάποτε τα λεοφωρεία και τα τρόλευ...
https://[URL unfurl="true"]www.avsite.gr/forum/data/attachment-files/2016/07/112063_d58ea3b1ac05f2c525a034342957c586.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
τύπε, αυτό ήταν το μοναδικό Ελληνικό τρόλλεϋ (αμάξωμα) που χτίστηκε πάνω σε σασί Lancia.
Προφανώς έχεις τελείως άδικο.
Και τα Lancia και τα Alfa Romeo πριν από αυτά ήταν πολύ γαμάτα οχήματα.
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.212
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.906
- Πόντοι
- 366
www.tovima.gr/society/article/?aid=451939]Στο παρά πέντε γλίτωσε το μοναδικό made in Greece τρόλε[/url]
Η διοίκηση της ΟΣΥ έσωσε δύο σπουδαία μνημειακά οχήματα από δημοπρασία
Δύο μνημειακά τρόλεϊ, ένα εκ των οποίων μοναδικό στον κόσμο, παραλίγο να δημοπρατηθούν την Τετάρτη για σκραπ, αφού εκ παραδρομής είχαν μπει σε κατάλογο οχημάτων της ΟΣΥ ΑΕ προς εκποίηση.
http://[URL unfurl="true"]www.blog.gr/content/data/multimedia/images/KOINWNIA/3360AD7462D026629BF9C85AE25B7305.jpg[/img[/URL]]
Το πρώτο όχημα, [u][b]με αριθμό κυκλοφορίας 1127[/b][/u], είναι η διάσημη «Φαλκονέρα», η οποία κατασκευάστηκε το 1967 και κυκλοφόρησε στους δρόμους της Αθήνας, με πλαίσιο Lancia, ηλεκτρικό εξοπλισμό CGE και αμάξωμα ελληνικής κατασκευής Βιαμάξ. Πρόκειται για το μοναδικό τρόλεϊ που παράχθηκε στην Ελλάδα και είναι ανυπολόγιστης ιστορικής αξίας.
Μάλιστα, η «Φαλκονέρα» είχε παρουσιαστεί και στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης σαν επίτευγμα της ελληνικής αμαξοβιομηχανίας, καθώς αποτελούσε πιλοτικό όχημα σειράς παραγωγής, όμως, τελικά, δεν θεωρήθηκε πετυχημένο και δεν συμπληρώθηκε με άλλα παρόμοιου τύπου, όπως σημειώνεται στο βιβλίο «Από τα Παμφορεία στο Μετρό» (εκδόσεις Μίλητος, 2007).
Καθότι οι οδηγοί της Ηλεκτρικής Εταιρίας Μεταφορών (δηλαδή της ΗΕΜ, όπως ονομαζόταν ο «πρόγονος» των ΗΛΠΑΠ) απέφευγαν να το οδηγούν, του έδωσαν το παρατσούκλι «Φαλκονέρα» από την ομώνυμη βραχονησίδα, κοντά στην οποία είχε γίνει το τραγικό ναυάγιο του οχηματοαγωγού «Ηράκλειον» τον Δεκέμβριο του 1966.
Η «Φαλκονέρα» είχε συνολική χωρητικότητα 100 επιβατών (27 καθημένοι και 73 όρθιοι) και κυκλοφορούσε για αρκετά χρόνια στις γραμμές που εξυπηρετούνταν από τα Ιταλικά οχήματα των ΗΛΠΑΠ. Τα τελευταία χρόνια της κυκλοφορίας του ιστορικού οχήματος, το αμάξωμά του ανασκευάστηκε ούτως ώστε να μοιάζει περισσότερο με τα δεξιοτίμονα Lancia των ΗΛΠΑΠ. Τα τελευταία ιταλικά οχήματα αποσύρθηκαν οριστικά το 1993.
Το δεύτερο όχημα που σώθηκε από την εκποίηση ήταν το διάσημο τρόλεϊ 4001, το πρώτο αρθρωτό και το μοναδικό ρωσικό που είχε έρθει στη χώρα μας. Το 4001 έφτασε στην Ελλάδα το 1987, όταν ο ρωσικός οίκος «EΝERGOMACHEXPORT» το προμήθευσε δοκιμαστικά στον ΗΛΠΑΠ.
Η διοίκηση της ΟΣΥ έσωσε δύο σπουδαία μνημειακά οχήματα από δημοπρασία
Δύο μνημειακά τρόλεϊ, ένα εκ των οποίων μοναδικό στον κόσμο, παραλίγο να δημοπρατηθούν την Τετάρτη για σκραπ, αφού εκ παραδρομής είχαν μπει σε κατάλογο οχημάτων της ΟΣΥ ΑΕ προς εκποίηση.
http://[URL unfurl="true"]www.blog.gr/content/data/multimedia/images/KOINWNIA/3360AD7462D026629BF9C85AE25B7305.jpg[/img[/URL]]
Το πρώτο όχημα, [u][b]με αριθμό κυκλοφορίας 1127[/b][/u], είναι η διάσημη «Φαλκονέρα», η οποία κατασκευάστηκε το 1967 και κυκλοφόρησε στους δρόμους της Αθήνας, με πλαίσιο Lancia, ηλεκτρικό εξοπλισμό CGE και αμάξωμα ελληνικής κατασκευής Βιαμάξ. Πρόκειται για το μοναδικό τρόλεϊ που παράχθηκε στην Ελλάδα και είναι ανυπολόγιστης ιστορικής αξίας.
Μάλιστα, η «Φαλκονέρα» είχε παρουσιαστεί και στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης σαν επίτευγμα της ελληνικής αμαξοβιομηχανίας, καθώς αποτελούσε πιλοτικό όχημα σειράς παραγωγής, όμως, τελικά, δεν θεωρήθηκε πετυχημένο και δεν συμπληρώθηκε με άλλα παρόμοιου τύπου, όπως σημειώνεται στο βιβλίο «Από τα Παμφορεία στο Μετρό» (εκδόσεις Μίλητος, 2007).
Καθότι οι οδηγοί της Ηλεκτρικής Εταιρίας Μεταφορών (δηλαδή της ΗΕΜ, όπως ονομαζόταν ο «πρόγονος» των ΗΛΠΑΠ) απέφευγαν να το οδηγούν, του έδωσαν το παρατσούκλι «Φαλκονέρα» από την ομώνυμη βραχονησίδα, κοντά στην οποία είχε γίνει το τραγικό ναυάγιο του οχηματοαγωγού «Ηράκλειον» τον Δεκέμβριο του 1966.
Η «Φαλκονέρα» είχε συνολική χωρητικότητα 100 επιβατών (27 καθημένοι και 73 όρθιοι) και κυκλοφορούσε για αρκετά χρόνια στις γραμμές που εξυπηρετούνταν από τα Ιταλικά οχήματα των ΗΛΠΑΠ. Τα τελευταία χρόνια της κυκλοφορίας του ιστορικού οχήματος, το αμάξωμά του ανασκευάστηκε ούτως ώστε να μοιάζει περισσότερο με τα δεξιοτίμονα Lancia των ΗΛΠΑΠ. Τα τελευταία ιταλικά οχήματα αποσύρθηκαν οριστικά το 1993.
Το δεύτερο όχημα που σώθηκε από την εκποίηση ήταν το διάσημο τρόλεϊ 4001, το πρώτο αρθρωτό και το μοναδικό ρωσικό που είχε έρθει στη χώρα μας. Το 4001 έφτασε στην Ελλάδα το 1987, όταν ο ρωσικός οίκος «EΝERGOMACHEXPORT» το προμήθευσε δοκιμαστικά στον ΗΛΠΑΠ.
kronos
Μέγας
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2006
- Μηνύματα
- 4.479
- Κριτικές
- 3
- Like
- 12.591
- Πόντοι
- 3.506
Αθηνα 1917.
http://[URL unfurl="true"]www.zougla.gr/image.ashx?fid=2277272[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.zougla.gr/image.ashx?fid=2277277[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.zougla.gr/image.ashx?fid=2277279[/img[/URL]]
http://[URL unfurl="true"]www.zougla.gr/image.ashx?fid=2277272[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.zougla.gr/image.ashx?fid=2277277[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.zougla.gr/image.ashx?fid=2277279[/img[/URL]]
kokobikos30
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Αυγ 2015
- Μηνύματα
- 1.371
- Κριτικές
- 3
- Like
- 528
- Πόντοι
- 36
ευτυχως δεν χαθηκε η αθηναικη τριλογια. γιατι οντως ειναι αρχιτεκτονικα κοσμηματα