Το θέμα της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου δεν είναι καινούργιο. Και φυσικά δν είναι έργο δημοτικό. Τόσο μεγάλα έργα είναι περιφερειακά. Επειδή το παρακολουθώ χρόνια, το αρχικό πλάνο προέβλεπε την ολική πεζοδρόμηση. Από την Πανεπιστήμιου θα περνούσε μόνο το τραμ (όταν η γραμμή προεκτεινόταν από Σύνταγμα προς Πατησίων) και τίποτα άλλο από οχήματα. Το 2015 όμως το ΣτΕ μπλόκαρε αυτό το σχέδιο. Προφανώς έγινε νέα μελέτη και αποφασίστηκε να κλείσουν μόνο οι τρεις από τις έξι λωρίδες. Να πούμε εδώ ότι αν περνούσε ο αρχικός σχεδιασμός για συνολική πεζοδρόμηση, προβλεπόταν η αντιδρόμηση της Ακαδημίας (θα είχε φορά από Βασιλίσσης Σοφίας προς Κάνιγγος). Η Σταδίου και η Σόλωνος θα διατηρούσαν τη φορά τους.
Δεν είμαι ειδικός για να κρίνω την ορθότητα του έργου. Τα οποία λάθη θα φανούν στην πράξη. Τέτοιου είδους παρεμβάσεις συνήθως έχουν άλλους σκοπούς κι όχι την ομαλή λειτουργία της πόλης και τη ζωή των κατοίκων της. Αυτό που είναι όμως απαράδεκτο, είναι τη στιγμή που έχεις σπρώξει τους πολίτες μακριά από τα ΜΜΜ λόγω ιού και έχεις αφήσει ελεύθερο τον δακτύλιο και τη στάθμευση, να τους λες τώρα να πάρουν ΜΜΜ για να μην ταλαιπωρούνται λόγω των έργων. Είναι απαράδεκτο, αισχρό και κοροϊδεύουν τον κόσμο κατάμουτρα...