Νέα

Λαθρομετανάστες στην Ελλάδα/(λαθρο)μετανάστευση γενικώς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 71K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Να τους δωθει?

  • Ναι

    Ψήφοι: 157 10,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 692 45,5%
  • Μονο σε οσους μενουν πανο απο 10 χρονια

    Ψήφοι: 221 14,5%
  • Σιγα μην δικαιουται αυτος που πουλαει dvd στην ομονοια

    Ψήφοι: 70 4,6%
  • Θα πιδηχτω απ το παραθυρο αν ο πακις γινει ελληνας

    Ψήφοι: 382 25,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.522

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.452
Κριτικές
8
Like
307
Πόντοι
346

Συνημμένα

  • 1870518143.jpg
    1870518143.jpg
    59,4 KB · Εμφανίσεις: 22

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.877
Κριτικές
28
Like
2.812
Πόντοι
6.265
Eνα σχολειο παρελασε μονο σημερα?

γιατι σε ολα τα σαιτ καναλια παιζουν αυτην την φωτογραφια


ωραια την περναει την προπαγανδα το συστημα


ο γυναικοωτος στουμπος με το μαλλι(κλασικος αριστεροσυριζαιος) και διπλα η αλλη με την μαντηλα(που σε ολη την ευρωπη ειναι απαγορευμενη σε σχολικες εκδηλωσεις)
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.780
Πόντοι
1.206
Ο μακρυμαλλης γυναικωτος ειναι μεγαλυτερη προσβολη για τη σημαια.

Δεν έχεις κι άδικο! Αυτόν είπαμε τον βλέπω στέλεχος του Σύριζα σύντομα! Είναι το ίδιο λίγδης με το Φίλη, τον Πόρκυ, τον Μουζάλα και τον Τσαλακωμένο.
 

Jigsaw24

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2013
Μηνύματα
2.415
Like
736
Πόντοι
96
Ο ένας με κοτσίδα, η άλλη με τη μαντήλα. Καλοί μαλάκες θα έιναι και οι καθηγητές τους, δήθεν προοδευτικοί...  :jerking:
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
25.151
Like
11.382
Πόντοι
2.606
χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα μαλκες νομιζα οτι ειναι η κλασσικη ασχημη απουσιολογος που εχει 20 παντου!  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.452
Κριτικές
8
Like
307
Πόντοι
346
Κυρίτσης: 30.000 νέες θέσεις φιλοξενίας προσφύγων εντός 30ημέρου
Η κυβέρνηση θα προχωρήσει τουλάχιστον 500 προσλήψεις για την καλύτερη διαχείριση του προσφυγικού και μεταναστευτικού

Πηγή: Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook

O εποικισμος συνεχιζεται :priest:
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.582
Κριτικές
1
Like
35.855
Πόντοι
6.256
Οι αλβαναραδες πως παρελαζαν τοσα χρονια, με τη σημαια,
Φατε και το μαντηλωμενο κατοικιδιο  τωρα και μη μιλατε .
Τι αλλαξε στην ελλαδα δηλαδη.ο κατηφορος συνεχιζεται
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.738
Πόντοι
1.306
Tuesday, March 22, 2016
ΣΟΚ ΣΤΟ ΧΕΡΣΟ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ...!!! ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ «ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ» ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΚΑΙ ΕΚΑΨΑΝ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΟΥΝ...!!!



Εξτρεμιστικά στοιχεία του καταυλισμού του Χέρσου Κιλκίς, εδώ και λίγες ημέρες, έχουν
σπάσει τους σταυρούς από δυο μικρά εκκλησάκια δίπλα και μπροστά στον καταυλισμό!
Έχουν πάρει τις εικόνες και κατά πάσα πιθανότητα τις ...έκαψαν για να ζεσταθούν!
Τα όργανα άρχισαν και είμαστε ακόμη στην αρχή..

 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.267
Πόντοι
8.006
θα ήθελα να ακούσω από τα χείλη της αυστηρής -προφανώς, αφού το κορίτσι φοράει μαντίλα- μουσουλμανικής οικογένειας της μαθήτριας που παρέλασε χθες στη μαθητική παρέλαση της Αθήνας ότι δεν τους πειράζει διόλου που οι ορθόδοξοι επαναστάτες μαζί με τους τουρκαλβανούς έσφαξαν στην Τριπολιτσά 4.000 μουσουλμάνους. Θα ήθελα να τους ακούσω να μου λένε ότι νιώθουν και περήφανοι για αυτό, αφού επέτρεψαν στο παιδί τους να γιορτάσει τη σφαγή των ομοθρήσκων της παρελαύνοντας. Διότι αποτέλεσμα της Επανάστασης ήταν η σφαγή του κυρίαρχου μουσουλμανικού στοιχείου στον ελλαδικό χώρο. Και δεν πιστεύω ότι οι μουσουλμάνοι θέλουν να γιορτάσουν το γεγονός, ούτε καν ζαλισμένοι με τα όσα συμβαίνουν στον κόσμο, ούτε καν επειδή βρίσκονται στο στόχαστρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος.

Ούτε καν επειδή αρίστευσαν στο ελληνικό σχολείο.

Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση της μικρής: θα συμμετείχατε σε μια επέτειο της Μικρασιατικής Καταστροφής; Θα συμμετείχατε για να δώσετε «μήνυμα συνύπαρξης» σε μια παρέλαση ως αριστούχοι μαθητές εις ανάμνησιν της σφαγής του λαού σας ή της πίστης σας, αν πιστεύετε; Συμβολικά, έστω; Θα περπατούσατε υπερήφανοι ως αριστούχοι μαθητές σε ανάμνηση της σφαγής του λαού σας στην προκυμαία της Σμύρνης;

Η παρέλαση δεν είναι αμοιβή για αριστούχους μαθητές. Είναι ο επετειακός φόρος τιμής σε ένα γεγονός που καθορίζει την ιστορική μνήμη ενός λαού. Η ανάμνηση του γεγονότος της ελληνικής επανάστασης περιέχει τη συντριπτική νίκη επί του μουσουλμανικού στοιχείου του ελλαδικού χώρου. Και τη σφαγή του.

Ας έχουμε κατά νου το εξής, για τις μέρες που έρχονται. Ο ελληνικός πολιτισμός και η ελληνική συνέχεια βασίζονται περισσότερο στη γλώσσα παρά στη θρησκεία. Στον αντίποδα, η θρησκεία ενώνει τους αλλόγλωσσους και αλλοεθνείς μουσουλμάνους. Οι Άραβες, για παράδειγμα, έχουν 25 διαλέκτους, ιδιολέκτους, άλλες τόσες γλώσσες, είναι κατακερματισμένοι, θα έλεγε κανείς. Παραμένουν νομάδες. Αλλά: έχουν κοινή θρησκεία και αυτό τους δίνει κοινή υπόσταση -δεν θα χρησιμοποιήσω, φυσικά, τον όρο κοινή εθνική ή άλλη συνείδηση. Βεβαίως υπάρχει διαχωρισμός (σουνίτες - σιίτες, πολλά παρακλάδια, τέσσερις σχολές του Ισλάμ) αλλά η θρησκεία είναι ο συνεκτικός τους κρίκος και τούτο εξηγεί πάρα πολλά ως προς το γιατί Βέλγοι και Γάλλοι μουσουλμάνοι πολίτες αιματοκύλησαν την πατρίδα(;) τους.

Πώς ένα κορίτσι μεγαλωμένο με αυστηρές μουσουλμανικές αρχές συμμετέχει στην ανάμνηση ενός γεγονότος, σε μια γιορτή και εναντίον της πίστης του; Και μάλιστα όχι ένα «εξευρωπαϊσμένο» κορίτσι, αλλά μια μουσουλμάνα με τη μαντίλα της και με καλυμμένο στο σώμα της;

Τι γιόρτασε παρελαύνοντας η μαθήτρια χθες;

Η μαθήτρια περπάτησε υπερήφανα προς τιμήν της σφαγής των ομοθρήσκων της. Γιόρτασε ακόμα και το γεγονός ότι ένας αγωνιστής από τους ήρωές μας (δεν θα πω το όνομά του, μέρα που είναι), σε κάποιο βουνό μια φορά, βρήκε μια μικρή μουσουλμάνα και με τα παλικάρια του την φούσκωσαν σαν προβατίνα από τα σφυρά των ποδιών και της έβγαλαν το δέρμα ενώ ήταν ζωντανή. Γιόρτασε τη φρίκη των μουσουλμάνων γυναικών που πουλήθηκαν σκλάβες. Που βιάστηκαν. Που είδαν τα μωρά τους να μαχαιρώνονται.

Θα ρωτήσει κανείς: Εμείς γιορτάζουμε τη βαρβαρότητα της Επανάστασης; Δηλαδή, οι Γάλλοι γιορτάζουν το γεγονός ότι -κατά τη μαρτυρία του Κοραή- γυναίκες προπορεύονταν έξω από τη Βαστίλη έχοντας σε κοντάρια κομμένα κεφάλια; Και όμως, όλα αυτά δεν αποτελούν το μωσαϊκό των εθνικών επετείων; Δεν είναι στοιχεία της ιστορίας μας; Υπάρχει επανάσταση χωρίς αίμα και φρικαλεότητες; Κάτω από την πλατεία Άρεως που βολτάρουμε καθημερινά, υπάρχουν τα κόκαλα των νεκρών Τούρκων από την άλωση της πόλης που κανείς από τους ένδοξους προγόνους μας δεν μπήκε στον κόπο να περισυλλέξει και να θάψει.

Σε κάποια ζητήματα, δεν υπάρχει ενσωμάτωση. Όπως εμείς θυμόμαστε τη σφαγή της Χίου έτσι και οι μουσουλμάνοι στην Τουρκία θυμούνται τη σφαγή της Τριπολιτσάς και την διδάσκουν στα σχολεία τους ως μνημείο φρίκης. Και αυτό δεν είναι κακό. Διότι τα γεγονότα είναι γεγονότα. Το ζήτημα είναι να γνωρίζουμε τα γεγονότα, να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον και να συνυπάρχουμε. Όχι να προσκυνάμε αδιακρίτως ο ένας τον άλλον συμβολικά και υποκριτικά.

Λυπάμαι που ένα παιδί έγινε όργανο προπαγάνδας. Λυπάμαι τους «προοδευτικούς» που στάθηκαν στο στιλιστικό κομμάτι της μαντίλας και αναρωτήθηκαν αν σειρά έχει η μπούρκα στις παρελάσεις. Διότι η μπούρκα δεν είναι ό,τι η μίνι φούστα των μαθητριών που θέλουν να ξεμπερδέψουν με την παρέλαση για να πάνε για καφέ. Δεν είναι ενδυματολογική προτίμηση, αλλά σύμβολο πίστης. Μιας πίστης που είναι παράλογο να γιορτάζει την επέτειο της σφαγής της!

Λυπάμαι που κάποιοι θέλουν να μας κάνουν όλους ένα, σώνει και ντε.

Από κανέναν μουσουλμάνο δεν θα έπρεπε να περιμένουμε να γιορτάσει μαζί μας. Το στοίχημα είναι να σεβαστούμε τη διαφορετικότητα. Όχι να προσκυνήσουμε την ομοιομορφία επειδή δεν μπορούμε να σεβαστούμε τη διαφορετικότητα, όπως έκανε η Γαλλία που στο όνομα του κοσμικού της κράτους απαγόρευσε τη μαντίλα και οι επιθέσεις εναντίον των μουσουλμάνων γυναικών εκτοξεύτηκαν ύστερα από αυτό, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου Ισλαμοφοβίας.

Η ειρηνική συνύπαρξη δεν χρειάζεται υποκριτικές υποκλίσεις και ανόητες απαγορεύσεις. Ο σεβασμός στη διαφορετικότητα προϋποθέτει γνώση και σεβασμό της ιστορικής μας μνήμης, πρώτα απ' όλα.

Γαλανιάδη Εύα
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.267
Πόντοι
8.006
Tuesday, March 22, 2016
ΣΟΚ ΣΤΟ ΧΕΡΣΟ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ...!!! ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ «ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ» ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΚΑΙ ΕΚΑΨΑΝ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΟΥΝ...!!!



Εξτρεμιστικά στοιχεία του καταυλισμού του Χέρσου Κιλκίς, εδώ και λίγες ημέρες, έχουν
σπάσει τους σταυρούς από δυο μικρά εκκλησάκια δίπλα και μπροστά στον καταυλισμό!
Έχουν πάρει τις εικόνες και κατά πάσα πιθανότητα τις ...έκαψαν για να ζεσταθούν!
Τα όργανα άρχισαν και είμαστε ακόμη στην αρχή..


Θα σου πουν τωρα οι προοδευτικοι, οτι δεν εχει καμια αξια ενας σταυρος ή μια εικονα, αν ειναι να κρυωνει ενας προσφυγας.
Αυριο θα σου πουν βεβαια οτι δεν πειραζει να κλεψει κιολας, επειδη πειναει.

Μεθαυριο οτι δεν πειραζει να βιασει, επειδη καύλωσε.
 

matrix21

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.070
Κριτικές
26
Like
1.949
Πόντοι
5.235
θα ήθελα να ακούσω από τα χείλη της αυστηρής -προφανώς, αφού το κορίτσι φοράει μαντίλα- μουσουλμανικής οικογένειας της μαθήτριας που παρέλασε χθες στη μαθητική παρέλαση της Αθήνας ότι δεν τους πειράζει διόλου που οι ορθόδοξοι επαναστάτες μαζί με τους τουρκαλβανούς έσφαξαν στην Τριπολιτσά 4.000 μουσουλμάνους. Θα ήθελα να τους ακούσω να μου λένε ότι νιώθουν και περήφανοι για αυτό, αφού επέτρεψαν στο παιδί τους να γιορτάσει τη σφαγή των ομοθρήσκων της παρελαύνοντας. Διότι αποτέλεσμα της Επανάστασης ήταν η σφαγή του κυρίαρχου μουσουλμανικού στοιχείου στον ελλαδικό χώρο. Και δεν πιστεύω ότι οι μουσουλμάνοι θέλουν να γιορτάσουν το γεγονός, ούτε καν ζαλισμένοι με τα όσα συμβαίνουν στον κόσμο, ούτε καν επειδή βρίσκονται στο στόχαστρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος.

Ούτε καν επειδή αρίστευσαν στο ελληνικό σχολείο.

Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση της μικρής: θα συμμετείχατε σε μια επέτειο της Μικρασιατικής Καταστροφής; Θα συμμετείχατε για να δώσετε «μήνυμα συνύπαρξης» σε μια παρέλαση ως αριστούχοι μαθητές εις ανάμνησιν της σφαγής του λαού σας ή της πίστης σας, αν πιστεύετε; Συμβολικά, έστω; Θα περπατούσατε υπερήφανοι ως αριστούχοι μαθητές σε ανάμνηση της σφαγής του λαού σας στην προκυμαία της Σμύρνης;

Η παρέλαση δεν είναι αμοιβή για αριστούχους μαθητές. Είναι ο επετειακός φόρος τιμής σε ένα γεγονός που καθορίζει την ιστορική μνήμη ενός λαού. Η ανάμνηση του γεγονότος της ελληνικής επανάστασης περιέχει τη συντριπτική νίκη επί του μουσουλμανικού στοιχείου του ελλαδικού χώρου. Και τη σφαγή του.

Ας έχουμε κατά νου το εξής, για τις μέρες που έρχονται. Ο ελληνικός πολιτισμός και η ελληνική συνέχεια βασίζονται περισσότερο στη γλώσσα παρά στη θρησκεία. Στον αντίποδα, η θρησκεία ενώνει τους αλλόγλωσσους και αλλοεθνείς μουσουλμάνους. Οι Άραβες, για παράδειγμα, έχουν 25 διαλέκτους, ιδιολέκτους, άλλες τόσες γλώσσες, είναι κατακερματισμένοι, θα έλεγε κανείς. Παραμένουν νομάδες. Αλλά: έχουν κοινή θρησκεία και αυτό τους δίνει κοινή υπόσταση -δεν θα χρησιμοποιήσω, φυσικά, τον όρο κοινή εθνική ή άλλη συνείδηση. Βεβαίως υπάρχει διαχωρισμός (σουνίτες - σιίτες, πολλά παρακλάδια, τέσσερις σχολές του Ισλάμ) αλλά η θρησκεία είναι ο συνεκτικός τους κρίκος και τούτο εξηγεί πάρα πολλά ως προς το γιατί Βέλγοι και Γάλλοι μουσουλμάνοι πολίτες αιματοκύλησαν την πατρίδα(;) τους.

Πώς ένα κορίτσι μεγαλωμένο με αυστηρές μουσουλμανικές αρχές συμμετέχει στην ανάμνηση ενός γεγονότος, σε μια γιορτή και εναντίον της πίστης του; Και μάλιστα όχι ένα «εξευρωπαϊσμένο» κορίτσι, αλλά μια μουσουλμάνα με τη μαντίλα της και με καλυμμένο στο σώμα της;

Τι γιόρτασε παρελαύνοντας η μαθήτρια χθες;

Η μαθήτρια περπάτησε υπερήφανα προς τιμήν της σφαγής των ομοθρήσκων της. Γιόρτασε ακόμα και το γεγονός ότι ένας αγωνιστής από τους ήρωές μας (δεν θα πω το όνομά του, μέρα που είναι), σε κάποιο βουνό μια φορά, βρήκε μια μικρή μουσουλμάνα και με τα παλικάρια του την φούσκωσαν σαν προβατίνα από τα σφυρά των ποδιών και της έβγαλαν το δέρμα ενώ ήταν ζωντανή. Γιόρτασε τη φρίκη των μουσουλμάνων γυναικών που πουλήθηκαν σκλάβες. Που βιάστηκαν. Που είδαν τα μωρά τους να μαχαιρώνονται.

Θα ρωτήσει κανείς: Εμείς γιορτάζουμε τη βαρβαρότητα της Επανάστασης; Δηλαδή, οι Γάλλοι γιορτάζουν το γεγονός ότι -κατά τη μαρτυρία του Κοραή- γυναίκες προπορεύονταν έξω από τη Βαστίλη έχοντας σε κοντάρια κομμένα κεφάλια; Και όμως, όλα αυτά δεν αποτελούν το μωσαϊκό των εθνικών επετείων; Δεν είναι στοιχεία της ιστορίας μας; Υπάρχει επανάσταση χωρίς αίμα και φρικαλεότητες; Κάτω από την πλατεία Άρεως που βολτάρουμε καθημερινά, υπάρχουν τα κόκαλα των νεκρών Τούρκων από την άλωση της πόλης που κανείς από τους ένδοξους προγόνους μας δεν μπήκε στον κόπο να περισυλλέξει και να θάψει.

Σε κάποια ζητήματα, δεν υπάρχει ενσωμάτωση. Όπως εμείς θυμόμαστε τη σφαγή της Χίου έτσι και οι μουσουλμάνοι στην Τουρκία θυμούνται τη σφαγή της Τριπολιτσάς και την διδάσκουν στα σχολεία τους ως μνημείο φρίκης. Και αυτό δεν είναι κακό. Διότι τα γεγονότα είναι γεγονότα. Το ζήτημα είναι να γνωρίζουμε τα γεγονότα, να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον και να συνυπάρχουμε. Όχι να προσκυνάμε αδιακρίτως ο ένας τον άλλον συμβολικά και υποκριτικά.

Λυπάμαι που ένα παιδί έγινε όργανο προπαγάνδας. Λυπάμαι τους «προοδευτικούς» που στάθηκαν στο στιλιστικό κομμάτι της μαντίλας και αναρωτήθηκαν αν σειρά έχει η μπούρκα στις παρελάσεις. Διότι η μπούρκα δεν είναι ό,τι η μίνι φούστα των μαθητριών που θέλουν να ξεμπερδέψουν με την παρέλαση για να πάνε για καφέ. Δεν είναι ενδυματολογική προτίμηση, αλλά σύμβολο πίστης. Μιας πίστης που είναι παράλογο να γιορτάζει την επέτειο της σφαγής της!

Λυπάμαι που κάποιοι θέλουν να μας κάνουν όλους ένα, σώνει και ντε.

Από κανέναν μουσουλμάνο δεν θα έπρεπε να περιμένουμε να γιορτάσει μαζί μας. Το στοίχημα είναι να σεβαστούμε τη διαφορετικότητα. Όχι να προσκυνήσουμε την ομοιομορφία επειδή δεν μπορούμε να σεβαστούμε τη διαφορετικότητα, όπως έκανε η Γαλλία που στο όνομα του κοσμικού της κράτους απαγόρευσε τη μαντίλα και οι επιθέσεις εναντίον των μουσουλμάνων γυναικών εκτοξεύτηκαν ύστερα από αυτό, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου Ισλαμοφοβίας.

Η ειρηνική συνύπαρξη δεν χρειάζεται υποκριτικές υποκλίσεις και ανόητες απαγορεύσεις. Ο σεβασμός στη διαφορετικότητα προϋποθέτει γνώση και σεβασμό της ιστορικής μας μνήμης, πρώτα απ' όλα.

Γαλανιάδη Εύα
Αλεξ μπορεις να δωσεις λινκ απο το παραπανω
 

matrix21

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.070
Κριτικές
26
Like
1.949
Πόντοι
5.235
thanks!
ωραιο αρθρο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom