Διαγραμμένο μέλος 184505
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 6 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 9.502
- Like
- 6.655
- Πόντοι
- 1.106
Κι αν καεί ο αισθητήρας του ταχυμέτρου πως καταγράφονται τα διανυθέντα χιλιόμετρα;
kai δεν θα φανεί οτι εχει προβλημα οταν μετά απο το τεστ οτι δεν εχει γυρίσει ουτε μετρο;Κι αν καεί ο αισθητήρας του ταχυμέτρου πως καταγράφονται τα διανυθέντα χιλιόμετρα;
Έχετε ιδέα πόσο πανεύκολο είναι να κατασκευάσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ένα τσιπάκι που θα καταγράφει τα πραγματικά χιλιόμετρα του κάθε αυτοκινήτου χωρίς δυνατότητα διαγραφής;
Η τεχνολογία υπάρχει πάρα μα πάρα πολλά χρόνια.
Ξέρετε γιατί δεν το κάνουν; Guess what....Για το κέρδος...
Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Μου κάηκε και για κάποια χιλιόμετρα δεν κατέγραφε τίποτα. Μόλις τον άλλαξα άρχισε πάλι να καταγράφει διανυθέντα χιλιόμετρα. Αν δεν τον άλλαζα, τα χιλιόμετρα που έκανα πως θα μπορούσε να τα εξακριβώσει κανείς; Θεωρητική ερώτηση καθαρά.....kai δεν θα φανεί οτι εχει προβλημα οταν μετά απο το τεστ οτι δεν εχει γυρίσει ουτε μετρο;
το ελληνικό ΚΤΕΟ όσο παρέμενε κρατικό ήταν μια μαύρη αγορά καθαρά.
Από τη στιγμή που ιδιωτικοποιήθηκε έμμεσα, κάπως υποτίθεται ελέγχει αλλά και πάλι παραμένει λαδωτηρας.
το 1999 ελάχιστα κινητά;Τοτε η κοσμοτέ μόνο είχε ενα μυριο συνδρομητες.όσοι θυμούνται και έζησαν την εποχή του κρατικού ΚΤΕΟ ξέρουν ότι τότε γελάγανε και οι πέτρες.
Πέρναγαν ΤΑ ΠΑΝΤΑ χωρίς καν να εμφανιστούν και η κλίκα των μερικών εκατοντάδων κρατικών υπαλλήλων (σε αγαστή συνεργασία με συνεργειάδες) είχε σηκώσει πολυκατοικίες. Θυμάμαι μια φορά πριν καμιά 20αριά χρόνια που είχανε πάει αιφνιδιαστικά ελεγκτές του υπουργείου και εκείνη την μέρα το ποσοστό απόρριψης από το συνηθισμένο 1-1,5% ανέβηκε στα +40%...Και αυτό μόνο από αυτούς που δεν πρόλαβαν να ειδοποιηθούν από το κύκλωμα να μην εμφανιστούν (τότε υπήρχαν ελάχιστα κινητά και δεν τους πρόλαβαν). Ουσιαστικά ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ της υπηρεσίας ήταν το βόλεμα και ο πλουτισμός των υπαλλήλων.
Η εμπειρία μου από τα ιδιωτικά λέει ότι η κατάσταση είναι ΣΑΦΩΣ και ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ καλύτερη.
Η ιστορία αφιερωμένη σε εκείνους που ακόμα πιστεύουν ότι πρέπει να έχουμε κρατικές επιχειρήσεις για δήθεν ..."κοινωνικούς λόγους".
ναι εφοσον τα σερβισ γινονταν αντιπροσωπειαΠας στην αντιπροσωπεία ή σε εξουσιοδοτημένο που διαθέτει διαγνωστικό με το software της συγκεκριμένης μάρκας-μοντέλου.
Το συνδέουνε στην ειδική φίσα με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και σου δείχνει τα πάντα (ημερομηνίες, χιλιόμετρα, βλάβες-συμβάντα που έχουν κρατηθεί στην μνήμη κλπ).
πως να βρει η αντιπροσωπεια τα χλμ σε ενα αμαξι δεκαετιασ πχEτσι γίνεται και είναι το πιο λογικό,αλλωστε την συνέχεια θες.Να μην έχει λιγότερα ο νέος έλεγχος απο τον προηγούμενο.Αν θες να αγοράσεις μεταχειρισμένο και το ψάχνεις πληρώνεις και σου βρίσκουν τα χλμ σε αντιπροσωπεία.
Αφού υπάρχει η ένδειξη στο προηγούμενο φύλλο ελέγχου μπορεί να το δει.Αν είναι εισαγωγης και περνάει πρωτη φορά απο ελληνικό ελεγχο,πριν βγάλει πινακίδες είναι υποχρεωτικό να περάσει κτεο,τότε πρέπει να το επιβεβαιώσει απο τα χαρτιά του τελωνείου που πρέπει να εχει το ξενο κτεό που λέει με ποσα χλμ πήρε τις προσωρινές πινακίδες.πως να δει το κτεο τα αλλαγμενα κοντερ???
δεν νομιζω υπαρχει τροποσ
αυτο που βρηκαν σε καποιες περιπτωσεις απο απροσεκτους εισαγωγεις ηταν τα βιβλια σερβισ που εδειχναν πχ 220000 οτι εγινε σερβισ ενω το αμαξι εγραφε πχ 120000 χλμ στο κοντερ
τα κοντερ αν αλαχτουν τα ηλεκτρονικα κ δεν υπαρχει σερβισ η κτεο κατεγραμενο με λιγοτερα χλμ,δεν μπορει να διαπιστωθει απο κτεο η σερβισ
ΝΑΙ αλλα η γερμανια κ το βελγιο ειναι γεματο με ρωσσους κ τουρκους αραβες κλπ γυφτους που γυριζουν τα χλμ ΠΡΙΝ βγει το τσολ νουμεροΑφού υπάρχει η ένδειξη στο προηγούμενο φύλλο ελέγχου μπορεί να το δει.Αν είναι εισαγωγης και περνάει πρωτη φορά απο ελληνικό ελεγχο,πριν βγάλει πινακίδες είναι υποχρεωτικό να περάσει κτεο,τότε πρέπει να το επιβεβαιώσει απο τα χαρτιά του τελωνείου που πρέπει να εχει το ξενο κτεό που λέει με ποσα χλμ πήρε τις προσωρινές πινακίδες.