Καλημερα, ειxa bmw 90s και πλεον audi 20vt 20ετιας, οχι επειδη ειμαι κολλημενος με τα γερμανικα η σνομπαρω τα japan, πιστεψε με, ετυχε...
Ειναι ευκολο να πουμε οτι ο γερμανος εστιαζει περισσοτερο στην ανεση και τα plus και ο Ιαπωνας στην αντοχη... Ναι, αυτα ισχυαν μεχρι το 2000-2005, απλα το ιαπωνικο αντεχε περισσοτερο χωρις σερβις απο ενα γερμανικο... Αυτος ηταν ο γνωμονας συγκρισης του Ελληνα για Toyota-bmw... τα carina/civiv toy 80-95 δουλευουν μεχρι σημερα... Οπως και κατι mercendes bmw με 500 και 600 χιλιαδες χιλιομετρα τα βγαζεις εθνικη και 200ριζουν... Πλεον και τα ιαπωνικα εχουν αλλοιωθει πολυ, φθηνα υλικα και αναλωσιμα, οχι μονο στη καμπινα με ψευτοπλαστικα ταμπλο, αλλα με μεταλα στις μηχανες που γινονται ζαχαρη... (βλεπε μετατροπη σε υγραεριο)Βεβαια ουτε αυτο ειναι γνωμονας να κρινεις απλα εδωσα παραδειγμα...
Καποτε ολες οι εταιριες εβγαζαν σωστα προιοντα που δεν χαλανε για να κερδισουν τον καταναλωτη, πλεον εχουν κερδισει τα brand names τους και το marketing δουλευει απο μονο του... Ο πατερας μου ειχε bmw και πηγα σε bmw γιατι ηταν θηριο και δε χαλαγε ποτε, ο μπαμπας σου ειχε toyota ειδε ολα τα καλα και συνεχισες σε toyota...
Η αποψη μου ειναι να διαλεγουμε αυτοκινητα που μας εκφραζουν και μπορουμε να υποστηριξουμε οικονομικα... Στο 2020 δεν υπαρχει καλος η κακος... Εκτος αν μιλησουμε για Porsche και πανω... Αλλα εγω δεν ανηκω σε αυτη την ομαδα...