Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
1.025
Like
919
Πόντοι
96
Η Αράχωβα, οι χαμηλές θερμοκρασίες και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μιά απόψη:

[...]
Τι συνέβη με τα ηλεκτρικά οχήματα

Τι μπορεί να συνέβη στην Αράχωβα; Απαντήσεις στο ερώτημα δίνει ο διευθυντής μάρκετινγκ της ηλεκτροκίνησης στη ΔΕΗ blue, Απόστολος Χουλιάρας, ο οποίος παραθέτει τρεις «Μύθους και Αλήθειες» για τα ηλεκτρικά οχήματα.

«⚠️ Μύθος 1: Τα EV αντιμετώπισαν τεχνικά προβλήματα λόγω του υπερβολικού ψύχους.

✅️ Αλήθεια: Τα EV λειτουργούν αποτελεσματικά ακόμα και σε θερμοκρασίες έως -20°C. Η θερμοκρασία στην Αράχωβα ήταν 0°C—μακριά από το υπερβολικό κρύο και σίγουρα δεν αποτελεί λόγο για δυσλειτουργία του EV.

⚠️ Μύθος 2: Τα EV έχασαν την πρόσφυση στο χιόνι και δεν μπορούσαν να κινηθούν.

✅️ Αλήθεια: Όλα τα οχήματα —είτε ντίζελ, βενζίνη ή ηλεκτρικά— χάνουν πρόσφυση στο χιόνι εάν δεν είναι εξοπλισμένα με κατάλληλα χειμερινά ελαστικά ή αλυσίδες χιονιού. Αυτό δεν είναι ένα συγκεκριμένο ζήτημα για τα EV.

⚠️ Μύθος 3: Οι μπαταρίες των EV εξαντλήθηκαν εντελώς, αφήνοντας τα αυτοκίνητα αποκλεισμένα στη μέση του δρόμου.

✅️ Αλήθεια: Πριν η μπαταρία ενός ηλεκτρικού οχήματος φτάσει στο 0%, ο οδηγός λαμβάνει πολλαπλές προειδοποιήσεις και έχει αρκετό χρόνο για να κάνει στην άκρη με ασφάλεια. Επιπλέον, η απόσταση των 10 km από τον τελικό προορισμό δεν θα κατανάλωνε περισσότερο από το 10–15% της μπαταρίας ενός EV. Εάν ένας οδηγός δεν φόρτισε επαρκώς πριν ξεκινήσει μια διαδρομή, αυτό είναι πρόβλημα οδηγού και όχι οχήματος».
[...]

Από ανάρτηση στα ΝΕΑ:
 

Slavrlfucker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
586
Like
1.139
Πόντοι
206
Εξυπνάδες είναι αυτες οι θεωρίες που λες.
Απλά δεν μπορείς να το κάνεις.
Στην πράξη το έχει κάνει ο Καλογεράκης από την Κρήτη.
Ακόμα ασχολείσαι με τον αμόρφωτο που όταν δεν έχει επιχειρήματα το γυρνάει αλλού και μιλάει για αρλουμπες όταν παλιά πήγαινε σε στριπ και τον εφτυναν όλοι και μετά έλεγε τους άλλους πελάτες ότι ήταν προμοτορες επειδή περνάγαμε καλά.

Μιλάμε για τελειωμένη περίπτωση ξερολα υπαναπτυκτου που πάει να το παίξει σχετικός, ενώ ξέρει ότι έχει IQ ραδικιού.
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
17.747
Κριτικές
167
Like
29.201
Πόντοι
34.538
Η Αράχωβα, οι χαμηλές θερμοκρασίες και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μιά απόψη:

[...]
Τι συνέβη με τα ηλεκτρικά οχήματα

Τι μπορεί να συνέβη στην Αράχωβα; Απαντήσεις στο ερώτημα δίνει ο διευθυντής μάρκετινγκ της ηλεκτροκίνησης στη ΔΕΗ blue, Απόστολος Χουλιάρας, ο οποίος παραθέτει τρεις «Μύθους και Αλήθειες» για τα ηλεκτρικά οχήματα.

«⚠️ Μύθος 1: Τα EV αντιμετώπισαν τεχνικά προβλήματα λόγω του υπερβολικού ψύχους.

✅️ Αλήθεια: Τα EV λειτουργούν αποτελεσματικά ακόμα και σε θερμοκρασίες έως -20°C. Η θερμοκρασία στην Αράχωβα ήταν 0°C—μακριά από το υπερβολικό κρύο και σίγουρα δεν αποτελεί λόγο για δυσλειτουργία του EV.

⚠️ Μύθος 2: Τα EV έχασαν την πρόσφυση στο χιόνι και δεν μπορούσαν να κινηθούν.

✅️ Αλήθεια: Όλα τα οχήματα —είτε ντίζελ, βενζίνη ή ηλεκτρικά— χάνουν πρόσφυση στο χιόνι εάν δεν είναι εξοπλισμένα με κατάλληλα χειμερινά ελαστικά ή αλυσίδες χιονιού. Αυτό δεν είναι ένα συγκεκριμένο ζήτημα για τα EV.

⚠️ Μύθος 3: Οι μπαταρίες των EV εξαντλήθηκαν εντελώς, αφήνοντας τα αυτοκίνητα αποκλεισμένα στη μέση του δρόμου.

✅️ Αλήθεια: Πριν η μπαταρία ενός ηλεκτρικού οχήματος φτάσει στο 0%, ο οδηγός λαμβάνει πολλαπλές προειδοποιήσεις και έχει αρκετό χρόνο για να κάνει στην άκρη με ασφάλεια. Επιπλέον, η απόσταση των 10 km από τον τελικό προορισμό δεν θα κατανάλωνε περισσότερο από το 10–15% της μπαταρίας ενός EV. Εάν ένας οδηγός δεν φόρτισε επαρκώς πριν ξεκινήσει μια διαδρομή, αυτό είναι πρόβλημα οδηγού και όχι οχήματος».
[...]

Από ανάρτηση στα ΝΕΑ:
Δλδ αντι να μας πουν οτι φταινε τα σαπακια που πουλανε στο κοσμακη,
ριξανε το φταιξιμο στους οδηγους...Ωραιοι.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.149
Κριτικές
16
Like
15.319
Πόντοι
6.515
Μόνο για Αθήνα και για κλίμα εύκρατο ειναι
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
17.747
Κριτικές
167
Like
29.201
Πόντοι
34.538
Μόνο για Αθήνα και για κλίμα εύκρατο ειναι
Και για τη Σιβηρια ειναι,ετσι μας ειπαν.
Αλλα φταινε οι οδηγοι,λες και ολοι οι τρομπες συννενοηθηκαν
να πανε Αραχωβα,χωρις να εχουν φορτισει τις μπαταριες.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: riding

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
979
Κριτικές
1
Like
2.524
Πόντοι
446
Ανακοίνωση Hertz ΗΠΑ για την απάτη των ηλεκτρικών.
 

Συνημμένα

  • Hertz’s EV debacle exposes the green tyranny scam – NaturalNews.com - Reader Mode.pdf
    348,8 KB · Εμφανίσεις: 4

t0t3m

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Μαρ 2020
Μηνύματα
59
Κριτικές
2
Like
191
Πόντοι
280
Είμαι από τους τυχερούς που εχπυν οδηγήσει την ιντεργκραλε
Η αίσθηση ήταν το κάτι άλλο
Όπως είχα την τύχη να οδηγήσω και mustang ...ομοίως...
Lancia Delta δεν θα οδηγήσουμε αλλά κάποιος που την έχει, και έχει την ικανότητα να την οδηγησει (ο πρώην STIG) λέει αυτά για το GR Yaris
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
954
Like
1.532
Πόντοι
206

Βάζεις μακελειό για σοβαρή ενημέρωση; ΟΚ... Στέφανος Χίος rulezzz. Ο Γκέμπελς ήταν πιο αντικειμενικός με τους Εβραίους. Ήμαρτον.

Ανακοίνωση Hertz ΗΠΑ για την απάτη των ηλεκτρικών.

Έβαλες ένα PDF χωρίς στοιχεία. Δεν πειράζει. Τα εσωτερικά link γράφουν ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

1ον. Τα ηλεκτρικά έχουν τις μπαταρίες σαν ΔΟΜΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. Όπως κάνουν τα supercars με την λεγόμενη "μπανιέρα" που βιδώνεται πάνω ο κινητήρας και οι αναρτήσεις. Κάτι πολύ πιο απλό έκαναν κάποτε και τα ζωάδια με τα saxorala που έβαζαν μπάρες θόλων μπρος και πίσω. Αυτό βελτιώνει την οδηγική συμπεριφορά αλλά σε περίπτωση τρακαρίσματος έχεις πρόβλημα. Πόσα χρέπια τότε έβγαιναν ολική με το παραμικρό μιας που δεν είχαν τις προδιαγραφές ασφαλείας; Τώρα αν κάνεις ένα μέτριο τρακάρισμα θες καλίμπρα στα ηλεκτρικά. Τα φτηνά θερμικά δε θέλουν καθώς κανένα δεν έχει μπάρες θόλων. Στα πιο ακριβά όμως αλλάζει το θέμα αλλά δεν είναι επί του παρόντος. Αυτό λοιπόν για μια εταιρία όπως η Hertz κοστίζει σε χρήμα γιατί θέλει το αυτοκίνητο να είναι άμεσα διαθέσιμο. Είναι το ίδιο πράγμα με τα συμβόλαια που κάνουν σε υπολογιστές. Δεν αγοράζουν κομμάτια που είναι πιο φτηνά αλλά πάνε στη DELL ή την HP και αγοράζουν ολόκληρα PC. Για αντίστοιχο λόγο τα ενοικιαζόμενα οχήματα έχουν τον ελάχιτο εξοπλισμό. Ώστε να μην υπάρχει περιττή πολυπλοκότητα. Πχ μαζαζοκαθίσματα.

2ον. Οι εταιρίες αλλάζουν τα οχήματα συχνά για να γλιτώνουν τα πρώτα έξοδα μιας που μαζεύουν πολλά χιλιόμετρα σε σχέση με ένα ιδιωτικό. Επίσης είναι και θέμα πρεστίζ. Θα νοίκιαζες ένα μοντέλο 20 ετών; Όταν είσαι η μεγαλύτερη εταιρία στο χώρο σου δεν παίζεις με το πρεστίζ. Έχεις πάντα το νέο και καλύτερο. Και αν διάβασες το link αυτό λέει ο εκπρόσωπος της εταιρίας. Ότι κάνουν ανανέωση.

3ον. Τα ηλεκτρικά ΞΕΥΤΙΛΙΖΟΥΝ τα θερμικά σε επιδόσεις. Τα ακριβά οχήματα επιδόσεων θέλουν πολλές προϋποθέσεις. Πχ πρέπει να είσαι μιας κάποιας ηλικίας και ορισμένοι θέλουν και μηδενικό point system. Δε συζητάμε καν το κόστος τους. Πριν 1-2 χρόνια μια εταιρία στην Πορτογαλλία ΑΡΝΗΘΗΚΕ να ενοικιάσει αυτοκίνητο στον Μαξ Φερστάπεν διότι ήταν κάτω από 30 ετών. ΣΕ ΠΟΙΟΝ; Στον τότε 3 φορές ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ. Όμως ένα ταπεινό Tesla Μ3 performance των 60000 έχει 0-100 σε 3,1" ενώ η Porsche 911 GTS 4 έχει 223000€. ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ. Πόσο λες να ενοικιάζεται μια τέτοια σε σχέση με ένα ταπεινό τεσλάκι; Πάνε λοιπόν οι έξυπνοι, νοικιάζουν ένα τέτοιο και αρχίζουν τις μαλακίες με αποτέλεσμα να έχουν αρκετά ατυχήματα. Και εδώ πάμε πάλι στο 1ο στοιχείο.
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.783
Like
36.650
Πόντοι
9.931

Της κουλομαριας που πάτησε τερμα το γκαζι και περασε το αυτοκίνητο μεσα απο την τζαμαρία κανονικά πρέπει να του πάρουν το δίπλωμα και να ξαναδώσει εξετάσεις για να το ξαναπάρει... ηθελε και ηλεκτρικό τρομάρα του!
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.783
Like
36.650
Πόντοι
9.931

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
979
Κριτικές
1
Like
2.524
Πόντοι
446
Βάζεις μακελειό για σοβαρή ενημέρωση; ΟΚ... Στέφανος Χίος rulezzz. Ο Γκέμπελς ήταν πιο αντικειμενικός με τους Εβραίους. Ήμαρτον.



Έβαλες ένα PDF χωρίς στοιχεία. Δεν πειράζει. Τα εσωτερικά link γράφουν ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

1ον. Τα ηλεκτρικά έχουν τις μπαταρίες σαν ΔΟΜΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. Όπως κάνουν τα supercars με την λεγόμενη "μπανιέρα" που βιδώνεται πάνω ο κινητήρας και οι αναρτήσεις. Κάτι πολύ πιο απλό έκαναν κάποτε και τα ζωάδια με τα saxorala που έβαζαν μπάρες θόλων μπρος και πίσω. Αυτό βελτιώνει την οδηγική συμπεριφορά αλλά σε περίπτωση τρακαρίσματος έχεις πρόβλημα. Πόσα χρέπια τότε έβγαιναν ολική με το παραμικρό μιας που δεν είχαν τις προδιαγραφές ασφαλείας; Τώρα αν κάνεις ένα μέτριο τρακάρισμα θες καλίμπρα στα ηλεκτρικά. Τα φτηνά θερμικά δε θέλουν καθώς κανένα δεν έχει μπάρες θόλων. Στα πιο ακριβά όμως αλλάζει το θέμα αλλά δεν είναι επί του παρόντος. Αυτό λοιπόν για μια εταιρία όπως η Hertz κοστίζει σε χρήμα γιατί θέλει το αυτοκίνητο να είναι άμεσα διαθέσιμο. Είναι το ίδιο πράγμα με τα συμβόλαια που κάνουν σε υπολογιστές. Δεν αγοράζουν κομμάτια που είναι πιο φτηνά αλλά πάνε στη DELL ή την HP και αγοράζουν ολόκληρα PC. Για αντίστοιχο λόγο τα ενοικιαζόμενα οχήματα έχουν τον ελάχιτο εξοπλισμό. Ώστε να μην υπάρχει περιττή πολυπλοκότητα. Πχ μαζαζοκαθίσματα.

2ον. Οι εταιρίες αλλάζουν τα οχήματα συχνά για να γλιτώνουν τα πρώτα έξοδα μιας που μαζεύουν πολλά χιλιόμετρα σε σχέση με ένα ιδιωτικό. Επίσης είναι και θέμα πρεστίζ. Θα νοίκιαζες ένα μοντέλο 20 ετών; Όταν είσαι η μεγαλύτερη εταιρία στο χώρο σου δεν παίζεις με το πρεστίζ. Έχεις πάντα το νέο και καλύτερο. Και αν διάβασες το link αυτό λέει ο εκπρόσωπος της εταιρίας. Ότι κάνουν ανανέωση.

3ον. Τα ηλεκτρικά ΞΕΥΤΙΛΙΖΟΥΝ τα θερμικά σε επιδόσεις. Τα ακριβά οχήματα επιδόσεων θέλουν πολλές προϋποθέσεις. Πχ πρέπει να είσαι μιας κάποιας ηλικίας και ορισμένοι θέλουν και μηδενικό point system. Δε συζητάμε καν το κόστος τους. Πριν 1-2 χρόνια μια εταιρία στην Πορτογαλλία ΑΡΝΗΘΗΚΕ να ενοικιάσει αυτοκίνητο στον Μαξ Φερστάπεν διότι ήταν κάτω από 30 ετών. ΣΕ ΠΟΙΟΝ; Στον τότε 3 φορές ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ. Όμως ένα ταπεινό Tesla Μ3 performance των 60000 έχει 0-100 σε 3,1" ενώ η Porsche 911 GTS 4 έχει 223000€. ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ. Πόσο λες να ενοικιάζεται μια τέτοια σε σχέση με ένα ταπεινό τεσλάκι; Πάνε λοιπόν οι έξυπνοι, νοικιάζουν ένα τέτοιο και αρχίζουν τις μαλακίες με αποτέλεσμα να έχουν αρκετά ατυχήματα. Και εδώ πάμε πάλι στο 1ο στοιχείο.
Πίστεψε ότι θέλεις στη τελική τύπε, και καλή τύχη με τα ηλεκτρικά αφού είσαι τόσο υπέρμαχος.
 

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
3.070
Κριτικές
1
Like
7.955
Πόντοι
1.056
Εδώ ένας τύπος π ζει Νορβηγία,δείτε επίσης και τα σχόλια του που έχουν ενδιαφέρον,τύπου φορτίζω στο σπίτι μ ενώ κοιμάμαι...Μαλακα μου εδώ αν σε πάρει χαμπάρι ο γύφτος πως έχεις απλωμένη μπαλαντέζα απ τον 7ο όροφο κάτω που πάρκαρες,δεν θα βρεις ούτε φις το πρωί...που νομίζει ότι ζούμε;

Αλλά να,αυτά κάνουν τα κουλο μμε καθημερινώς παπαγαλίζοντας πως η κυβέρνηση έχει αυξήσει τρεις φορές τον βασικό όσες δλδ δεν αύξησε καμμία αλλλη ευρωπαϊκή χώρα,τα ενοίκια πήγαν στον θεό,οι κρατήσεις τα Χριστούγεννα πήγαν στον θεό,οι επενδύσεις στην Ελλάδα γίνονται ανά 10δες καθημερινώς λόγω υγειούς επιχειρηματικότητας & οι αλλοι π ζουν έξω νομίζουν πως όλοι πάμε στην βίλα μας για ύπνο και απλά τοποθετούμε το φις στην Σουκου.

 

aquarius2756

Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
664
Like
792
Πόντοι
86
Μας αρεσει η οχι, δεν υπαρχουν οι υποδομες, στην χωρα μας, ακομα για ηλεκτρικο αυτοκινητο. Τουλαχιστον οχι για μεγαλα ταξειδια. Αν ξεκινησω με κλασσικο αυτ/το απο Αθηνα για Θεσ/κη π.χ. υπαρχουν 100 και βαλε πρατηρια καυσιμων στην διαδρομη. Ποσα απο αυτα εχουν φορτηστες/ταχυφορτηστες κτλ? Επισης ακουω για φορτηστες τυπου Α, Β και αλλες παπαριες που χρειαζεσαι 3, 5 και 10 ωρες φορτηση. Οι ταχυφορτηστες παλι 30 λεπτα, αλλα συνισταται να μην χρισημοποιουνται συχνα γιατι χαλανε την μπαταρια.
Δεν υπαρχουν ακομα αρκετοι και σωστοι σταθμοι φορτησης, σε ολη την χωρα. Επισης δεν εχουν ολοι στο σπιτι, γκαραζ με εγκατασταση φορτισης μπαταριας, ωστε να φορτιζει ολη την νυχτα με ασφαλεια. Τωρα για φαντασου, παρκαρισμα στο Ζεφυρι, πεζοδρομιο, μπαλαντεζα απο το μπαλκονι και φορτηση, ολη την νυχτα. Παιζει το πρωι να μην βρεις ουτε το αυτ/το. Παλι αν ειναι μονο για γυρω γυρω, μια χαρα με εξυπηρετει το Σμαρτακι, 1500Ε αγορα και κανα 2000αρο να το μαζεψω και ειμαι καλυμενος για τις αναγκες μου. Το να δωσω 40000 για να κινουμαι γυρω γυρω στην Αθηνα, το βρισκω υπερβολικο. Αν χρειαζομουν αυτ/το για συχνα ταξειδια, θα επερνα ενα κλασσικο SUV η ενα υβριδικο, απο αυτα που ο κινητηρας φορτιζει την μπαταρια του, αυτοματα, ενα μπετονακι νερο, λαδι, βενζινη, αχριαστα ναναι, στο πορτ μπαγκαζ και καλα μου ταξειδια.
Το καθαροαιμο ηλεκτρικο θα το ξαναδω μετα απο καμια 10αρια χρονακια, αν ζω μεχρι τοτενες. Το να παω να ζησω σε καμια Νορβηγια η Σουηδια, το καλοβλεπω μεν, αλλα μαλλον αργα στην ηλικια μου.
Βεβαιως ο καθενας εχει την αποψη του και τις αναγκες του. Ακουμε την γνωμη του, την μελεταμε και βλεπουμε κατα ποσο κι αν μας ταιριαζει.
Χρονια πολλα κυριοι και ειθε το 25 να σας φερει οτι επιθυμητε
 

digger

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.808
Κριτικές
35
Like
5.020
Πόντοι
7.195
Με τα σημερινά τεχνολογικά δεδομένα παίρνεις ένα αυτοκίνητο 2,5 τόνων για να κινείσαι Αθήνα και γύρω. Χαμένη υπόθεση. Άμα βγάλουν μπαταρίες 100 κιλά το βλέπουμε.
Για την ώρα μόνο μέχρι σκουτεράκι αξίζουν.

(και μη μιλάτε για επιδόσεις γιατί άμα τρέξεις 150 άντε να φτάσεις μέχρι Θήβα)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom