Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
952
Like
1.530
Πόντοι
206

Δεν ξέρω τι έκανε ο εφευρέτης που λες.
Εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής.
Δες το βίντεο που παρέθεσα για το πώς γίνεται ο ανεφοδιασμός.
Αν νομίζεις ότι θα βάζεις σε κανάτι νερό από την κουζίνα του σπιτιού σου και το αμάξι θα τσουλαει πλανιεσαι πλανην οικτρά....

Και επειδή δουλεύει σε υψηλή πίεση θέλει χρόνο κάθε 2 ή 3 γεμίσματα ώστε να συμπιεστεί πάλι το υδρογόνο. Και αυτό σημαίνει ΧΡΟΝΟ. Αντίθετα τα ηλεκτρικά δεν έχουν τέτοια προβλήματα με σωστές υποδομές. Θα πάρεις ότι πρέπει.
 

antony777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2012
Μηνύματα
829
Κριτικές
1
Like
1.597
Πόντοι
206
Δεν ξέρω τι έκανε ο εφευρέτης που λες.
Εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής.
Δες το βίντεο που παρέθεσα για το πώς γίνεται ο ανεφοδιασμός.
Αν νομίζεις ότι θα βάζεις σε κανάτι νερό από την κουζίνα του σπιτιού σου και το αμάξι θα τσουλαει πλανιεσαι πλανην οικτρά....
O κινητήρας νερού έχει απαγορευτεί για να πηγαίνουν να δίνουν ένα σωρό λεφτά με τις πιστωτικές τους όπως ο τύπος στο βίντεο και να βάζουν υδρογόνο από τεράστιες και αχρείαστες εγκαταστάσεις στα αυτοκίνητα τους. Απλό είναι. Τι δεν μπορείς να καταλάβεις πια και επιμένεις; Κοίτα πως κατασκευάζεται κινητήρας νερού για ένα απλό, μικρό μηχάνημα. Στις ίδιες αρχές βασίζονται και οι μεγαλύτεροι για αυτοκίνητα. Στην κυριολεξία με νερό από τη βρύση θα τσουλάγανε τα αυτοκίνητα. Ηλεκτρόλυση κάνει. Απλά θα θιγόντουσαν τα συμφέροντα της Chevron γι' αυτό το πουλάει έτοιμο το υδρογόνο. Να μην σας κόβει λίγο ρε παιδί μου...


Με τον κινητήρα νερού δεν θα υπήρχαν πλούσιοι και φτωχοί από πλευράς ενέργειας, πανάκριβες δηλαδή μπαταρίες που αποφορτίζονται σε ακραίες συνθήκες εύκολα και βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που θέλουν πάνω από 2 ευρώ το λίτρο καύσιμο για να γεμίσουνε.
 
Τελευταία τροποποίηση:

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
588
Like
853
Πόντοι
86
O κινητήρας νερού έχει απαγορευτεί για να πηγαίνουν να δίνουν ένα σωρό λεφτά με τις πιστωτικές τους όπως ο τύπος στο βίντεο και να βάζουν υδρογόνο από τεράστιες και αχρείαστες εγκαταστάσεις στα αυτοκίνητα τους. Απλό είναι. Τι δεν μπορείς να καταλάβεις πια και επιμένεις; Κοίτα πως κατασκευάζεται κινητήρας νερού για ένα απλό, μικρό μηχάνημα. Στις ίδιες αρχές βασίζονται και οι μεγαλύτεροι για αυτοκίνητα. Στην κυριολεξία με νερό από τη βρύση θα τσουλάγανε τα αυτοκίνητα.

Μιλάς θεωρητικά.
Εγώ σου αποδεικνύω πρακτικά ένα αυτοκίνητο παραγωγής πως ανεφοδιάζεται.
Δεν υπάρχει πουθενά εισοδος-τρυπα όπως το θέτεις να βάλεις νεράκι να τσουλησει το αμάξι.
Αναγκαστικά το πας σε πρατήριο και γεμίζει με ειδικό πιστολι που χώνεται στην υποδοχή πλήρωσης που έχει ένα έμβολο σαν μεγάλο στυλό και κουμπώνει εκεί.Αν έχεις δει πως ανεφοδιάζεται με υγραέριο ένα αμάξι είναι πανομοιότυπο.

Τώρα γιατί αυτό το απλό πράγμα δεν το καταλαβαίνεις δεν ξέρω.
 

Slavrlfucker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
571
Like
1.123
Πόντοι
206
Μιλάς θεωρητικά.
Εγώ σου αποδεικνύω πρακτικά ένα αυτοκίνητο παραγωγής πως ανεφοδιάζεται.
Δεν υπάρχει πουθενά εισοδος-τρυπα όπως το θέτεις να βάλεις νεράκι να τσουλησει το αμάξι.
Αναγκαστικά το πας σε πρατήριο και γεμίζει με ειδικό πιστολι που χώνεται στην υποδοχή πλήρωσης που έχει ένα έμβολο σαν μεγάλο στυλό και κουμπώνει εκεί.Αν έχεις δει πως ανεφοδιάζεται με υγραέριο ένα αμάξι είναι πανομοιότυπο.

Τώρα γιατί αυτό το απλό πράγμα δεν το καταλαβαίνεις δεν ξέρω.
Εδώ δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει στριπ μπαρ και τι γκόμενες βρίσκει κάποιος εκεί, θα καταλάβει ο αυστραλοπιθηκας τα επιστημονικά θέματα που του εξηγείς;
Τσάμπα του γράφεις, ακατοικητο λέμε.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.530
Κριτικές
1
Like
6.241
Πόντοι
2.356
O κινητήρας νερού έχει απαγορευτεί για να πηγαίνουν να δίνουν ένα σωρό λεφτά με τις πιστωτικές τους όπως ο τύπος στο βίντεο και να βάζουν υδρογόνο από τεράστιες και αχρείαστες εγκαταστάσεις στα αυτοκίνητα τους. Απλό είναι. Τι δεν μπορείς να καταλάβεις πια και επιμένεις;
Τύπε, το υδρογόνο δεν είναι πηγή ενέργειας. Είναι φορέας, διότι δεν απαντάται ελεύθερο στη φύση και πρέπει να παραχθεί από άλλες ενώσεις. Δηλ κυρίως το μεθάνιο με ταυτόχρονη έκλυση διοξειδίου του άνθρακα. Επίσης, για να έχει νόημα η παραγωγή υδρογόνου, θα πρέπει να γίνεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, διότι σε αντίθετη περίπτωση μεταθέτουμε το πρόβλημα αλλού.

Όμως από ανανεώσιμες πηγές, έχει πολύ χαμηλή απόδοση. Ακόμα και αν είχαμε όμως παραγωγή υδρογόνου με αποδοτικό τρόπο, πάλι θα είχαμε το πρόβλημα μεταφοράς και αποθήκευσης, άρα δεν είναι κάτι που μπορούμε να το κάνουμε στο σπίτι. Εγώ πιο πιθανό βλέπω στο μέλλον να επικρατούν ηλιακώς ανανεώσιμα καύσιμα όπως μεθανόλη, συνθετικό ντίζελ κλπ, παρά υδρογόνο που απαιτεί μεγάλες και δαπανηρές εγκαταστάσεις ούτως ή άλλως.
 

antony777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2012
Μηνύματα
829
Κριτικές
1
Like
1.597
Πόντοι
206
Μιλάς θεωρητικά.
Εγώ σου αποδεικνύω πρακτικά ένα αυτοκίνητο παραγωγής πως ανεφοδιάζεται.
Δεν υπάρχει πουθενά εισοδος-τρυπα όπως το θέτεις να βάλεις νεράκι να τσουλησει το αμάξι.
Αναγκαστικά το πας σε πρατήριο και γεμίζει με ειδικό πιστολι που χώνεται στην υποδοχή πλήρωσης που έχει ένα έμβολο σαν μεγάλο στυλό και κουμπώνει εκεί.Αν έχεις δει πως ανεφοδιάζεται με υγραέριο ένα αμάξι είναι πανομοιότυπο.

Τώρα γιατί αυτό το απλό πράγμα δεν το καταλαβαίνεις δεν ξέρω.
Σου έδειξα και το πρωτότυπο. Δες το ξανά.

Είπε στο βίντεο σου ότι εκείνη η τεράστια εγκατάσταση στο βενζινάδικο είναι σταθμός ηλεκτρόλυσης, δηλαδή αντί να το κάνεις μόνος σου και τσάμπα στο κάνουν αυτοί και στο πουλάνε πανάκριβα.
 
Τελευταία τροποποίηση:

antony777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2012
Μηνύματα
829
Κριτικές
1
Like
1.597
Πόντοι
206
Εδώ δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει στριπ μπαρ και τι γκόμενες βρίσκει κάποιος εκεί, θα καταλάβει ο αυστραλοπιθηκας τα επιστημονικά θέματα που του εξηγείς;
Τσάμπα του γράφεις, ακατοικητο λέμε.
Απαξιώ να απαντήσω σε ανθρώπους του επιπέδου σου και του ήθους σου, δεν ξέρω μήπως έχεις και τα προβληματάκια σου κιόλας σεξουαλικά ή άλλα ψυχιατρικά και ψάχνεσαι γενικώς τις νύχτες έξω, γιατί την λεκτική επιθετικότητα εδώ μέσα την έχεις πολύ εύκολη.
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
588
Like
853
Πόντοι
86
Σου έδειξα και το πρωτότυπο. Δες το ξανά.

Είπε στο βίντεο σου ότι εκείνη η τεράστια εγκατάσταση στο βενζινάδικο είναι σταθμός ηλεκτρόλυσης, δηλαδή αντί να το κάνεις μόνος σου και τσάμπα στο κάνουν αυτοί και στο πουλάνε πανάκριβα.
Ωραια.Θα σου στείλω ένα Έλληνα που γνωρίζω και έχει υδρογόνοκινητο το μοναδικο στην Ελλάδα αξίας 75000 ευρώ και θα του το φουλαρεις κάνοντας εσύ την ηλεκτρόλυση.

Λεφτά έχεις;

Γιατί αν χαλάσει αναλαμβάνεις την επισκευή.

Συμφωνείς;
 

antony777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2012
Μηνύματα
829
Κριτικές
1
Like
1.597
Πόντοι
206
Αυτό δεν είναι επιχείρημα, είναι εξυπνάδα παύλα νεοελληνικό ανέκδοτο. Σταματάω να ασχολούμαι εδώ και τώρα.
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
588
Like
853
Πόντοι
86
Αυτό δεν είναι επιχείρημα, είναι εξυπνάδα παύλα νεοελληνικό ανέκδοτο. Σταματάω να ασχολούμαι εδώ και τώρα.
Εξυπνάδες είναι αυτες οι θεωρίες που λες.
Απλά δεν μπορείς να το κάνεις.
Στην πράξη το έχει κάνει ο Καλογεράκης από την Κρήτη.
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.735
Like
36.455
Πόντοι
9.931
Μιλάς θεωρητικά.
Εγώ σου αποδεικνύω πρακτικά ένα αυτοκίνητο παραγωγής πως ανεφοδιάζεται.
Δεν υπάρχει πουθενά εισοδος-τρυπα όπως το θέτεις να βάλεις νεράκι να τσουλησει το αμάξι.
Αναγκαστικά το πας σε πρατήριο και γεμίζει με ειδικό πιστολι που χώνεται στην υποδοχή πλήρωσης που έχει ένα έμβολο σαν μεγάλο στυλό και κουμπώνει εκεί.Αν έχεις δει πως ανεφοδιάζεται με υγραέριο ένα αμάξι είναι πανομοιότυπο.

Τώρα γιατί αυτό το απλό πράγμα δεν το καταλαβαίνεις δεν ξέρω.
Η TOYOTA προσπαθεί να προωθήσει ενα σύστημα ανεφοδιασμού υδρογόνου με φιαλες, με αυτο το σύστημα δεν χανεις χρονο στον ανεφοδιασμό μιας και ξεκουμπώνεις την άδεια φιάλη και κουμπώνεις την γεμάτη σε μηδέν χρονο. Επισης θεωρητικα μπορει να τις αγοραζεις απο παντου Super-Market, Mall ακομα και απο ενα ψιλικατζίδικο εφόσον η νομοθεσία θα το επιτρέψει.
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
27.602
Κριτικές
185
Like
47.097
Πόντοι
26.141
Το ελληνικό συτοκινητο χαος το μοντέλο του 2025 θα δουλεύει με πυρινικο αντιδραστήρα σχάσης ....
Κ όπισθεν με σύντιξης
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
189
Like
132
Πόντοι
1
O κινητήρας νερού έχει απαγορευτεί για να πηγαίνουν να δίνουν ένα σωρό λεφτά με τις πιστωτικές τους όπως ο τύπος στο βίντεο και να βάζουν υδρογόνο από τεράστιες και αχρείαστες εγκαταστάσεις στα αυτοκίνητα τους. Απλό είναι. Τι δεν μπορείς να καταλάβεις πια και επιμένεις; Κοίτα πως κατασκευάζεται κινητήρας νερού για ένα απλό, μικρό μηχάνημα. Στις ίδιες αρχές βασίζονται και οι μεγαλύτεροι για αυτοκίνητα. Στην κυριολεξία με νερό από τη βρύση θα τσουλάγανε τα αυτοκίνητα. Ηλεκτρόλυση κάνει. Απλά θα θιγόντουσαν τα συμφέροντα της Chevron γι' αυτό το πουλάει έτοιμο το υδρογόνο. Να μην σας κόβει λίγο ρε παιδί μου...


Με τον κινητήρα νερού δεν θα υπήρχαν πλούσιοι και φτωχοί από πλευράς ενέργειας, πανάκριβες δηλαδή μπαταρίες που αποφορτίζονται σε ακραίες συνθήκες εύκολα και βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που θέλουν πάνω από 2 ευρώ το λίτρο καύσιμο για να γεμίσουνε.
Ο κινητήρας νερού είναι ένας αστικός μύθος όπως το αεικίνητο.

Χρειάζεσαι περισσότερη ενέργεια για να ηλεκτρολυσεις το νερό σε οξυγόνο και υδρογόνο από την ενέργεια που θα πάρεις πίσω. Αυτό είναι νόμος της φύσης δεν μπορείς να τον παρακάμψεις.

Αυτό σημαίνει ένας κινητήρας που θα δουλεύει με υδρογόνο που παράγεται από ηλεκτρόλυση να πρέπει να κουβαλάει ήδη κάποια πηγή ενέργειας μαζί του η οποία πηγή ενέργειας αυτή θα ήταν πολύ πιο αποδοτικό να χρησιμοποιηθεί απευθείας.
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
189
Like
132
Πόντοι
1
Η TOYOTA προσπαθεί να προωθήσει ενα σύστημα ανεφοδιασμού υδρογόνου με φιαλες, με αυτο το σύστημα δεν χανεις χρονο στον ανεφοδιασμό μιας και ξεκουμπώνεις την άδεια φιάλη και κουμπώνεις την γεμάτη σε μηδέν χρονο. Επισης θεωρητικα μπορει να τις αγοραζεις απο παντου Super-Market, Mall ακομα και απο ενα ψιλικατζίδικο εφόσον η νομοθεσία θα το επιτρέψει.

Εξυπνάδες είναι αυτες οι θεωρίες που λες.
Απλά δεν μπορείς να το κάνεις.
Στην πράξη το έχει κάνει ο Καλογεράκης από την Κρήτη.
Τίποτα δεν έχει κάνει, σταματά να επιμένεις. Οι νόμοι της θερμοδυναμικής δεν αλλάζουν. Η ηλεκτρόλυση χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να παράγει υδρογόνο από την ενέργεια που παράγει η οξείδωση του νερού είτε αυτή γίνεται σε κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε σε κυψέλη καυσίμου
 

BestNot

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2024
Μηνύματα
349
Like
581
Πόντοι
81
Τίποτα δεν έχει κάνει, σταματά να επιμένεις. Οι νόμοι της θερμοδυναμικής δεν αλλάζουν. Η ηλεκτρόλυση χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να παράγει υδρογόνο από την ενέργεια που παράγει η οξείδωση του νερού είτε αυτή γίνεται σε κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε σε κυψέλη καυσίμου
Ki εσένα
Σε ενοχλάει
Αν η παραγωγή υδρογόνου γίνεται από ήλιο ή αέρα.

Κούνα το να ξεκολλήσει
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
189
Like
132
Πόντοι
1
Ki εσένα
Σε ενοχλάει
Αν η παραγωγή υδρογόνου γίνεται από ήλιο ή αέρα.

Κούνα το να ξεκολλήσει
Τότε δεν είναι κινητήρας νερού όπως καταλαβαίνεις. Δεν γεμίζεις το αμάξι σου νερό και πάει.

Αν το αμάξι σου έχει μια ανεμογεννήτρια επάνω του αρκετά ισχυρή ώστε να διασπά νερό σε H2 και O είναι πολύ πιο συμφέρων ενεργειακά να του βάλεις ηλεκτρικό μοτέρ και να παίρνει ενέργεια από την ανεμογεννήτρια απευθείας.

Κατά τα άλλα οι κυψέλες καυσίμου που βασίζονται στην οξείδωση του υδρογόνου υπάρχουν από τη δεκαετία του 50 δεν είναι κάτι καινούριο.
 

sawubona

Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2021
Μηνύματα
33
Like
26
Πόντοι
0
Η χειρότερη επιλογή που μπορεί να κάνει κάποιος διαχρονικά στην αγορά αυτοκινήτου. Diesel και πάλι diesel
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
588
Like
853
Πόντοι
86
Η χειρότερη επιλογή που μπορεί να κάνει κάποιος διαχρονικά στην αγορά αυτοκινήτου. Diesel και πάλι diesel
Όχι ρε δεν πάει έτσι.Αν κάποιος μου βεβαίωνε ότι η μπαταρία του ηλεκτρικού θα διατηρούνταν για είκοσι χρόνια με μέγιστη απώλεια-φθορα 10% θα το αγόραζα χθες.
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.064
Like
1.756
Πόντοι
216
Θέλουμε - δεν θέλουμε, μας αρέσει - δεν μας αρέσει, από την στιγμή που τα μεγάλα κεφάλια αποφάσισαν ότι το μέλλον μας είναι ηλεκτροκίνητο εκεί θα πάει το πράγμα... ΄Θα μας πάρει 1-2 δεκαετίες αλλά εκεί θα πάει. Σε καμιά 10-15αριά χρόνια από τώρα οι υποστηρικτές των θερμικών θα ανήκουν στην κατηγορία των γραφικών ψεκ. Για αυτούς η συμβουλή μου είναι όπως στον βιασμό. "Αφού δεν μπορείς να τον αποφύγεις χαλάρωσε και απόλαυσέ τον"...
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.898
Like
14.990
Πόντοι
3.656
η παρακάτω ανάλυση, ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ έχει σχέση με πραγματικά περιστατικά, είναι αποτέλεσμα σύμπτωσης. Απολαύστε υπεύθυνα

Η Αντιδραστική διαχείριση κρίσεων έχει χαρακτήρα κατασταλτικό. Δίνει έμφαση στην φάση της έναρξης της κρίσης. Η δομή της δεν δίνει την δυνατότητα για έγκαιρη λήξη των προειδοποιητικών σημάνσεων με αποτέλεσμα την αδυναμία προετοιμασίας της επιχείρησης για την επερχόμενη κρίση. Σαν συνέπεια είναι το μεγαλύτερο κόστος για την επιχείρηση λόγω της κρίσης.  Σε αρκετές επιχειρήσεις έχει ανεκτό ρόλο αφού δεν δεσμεύει πολλούς πόρους και ανθρώπινο δυναμικό όπως η προληπτική διαχείριση.
1735292441436.png

Στην περίοδο της έναρξης μέχρι το ξεκαθάρισμα, κυριαρχούν οι υλικές (και ορατές) επιπτώσεις,  Στη φάση της ανάκαμψης, προβάλλουν πιο κυρίαρχα οι διανοητικές επιπτώσεις.  Είναι αξιοσημείωτη η μεγάλη έμφαση η οποία δίνεται στην άποψη που έχει το κοινό και στα δύο επίπεδα, στη διαχείριση της αντίδρασης και της ανάκαμψης.  Τέλος με τον όρο μέτοχοι γίνεται αναφορά σε όλους τους ανθρώπους που έχουν κάνει μια άμεση ή έμμεση επένδυση στον οργανισμό. Σ’ αυτές τις ομάδες, περιλαμβάνονται πελάτες, πιστωτές, μέλη του προσωπικού, προμηθευτές, χρήστες των προϊόντων, κάτοχοι μετοχών, ιδιοκτήτες και κυβερνητικοί παράγοντες.  Για να πετύχουμε μια θετική και αποτελεσματική διαχείριση της κρίσης, θα πρέπει να διαχειριστούμε πολύ προσεκτικά την κάθε μια από τις ομάδες κατά την διάρκεια της αντίδρασης και της ανάκαμψης.
πηγή https://maredu.hcg.gr/modules/document/file.php/AENOP117/Διαχείριση Κρίσεων-2.pdf
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom