You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Η πόρνη ως θέμα στην εικαστική τέχνη
- Μέλος που άνοιξε το νήμα jaygatsby
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 356
- Εμφανίσεις 23K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
jo145
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Ιουν 2010
- Μηνύματα
- 18.417
- Κριτικές
- 69
- Like
- 19
- Πόντοι
- 1.246
Las hijas del Cid
BDSM... Byzaroudes Demenes Sti Megali velanidia
Joseph Werner (Swiss ,Baroque ,1637–1710) - Diana von der Jagd ausruhend
Ποδολατρεια ως θεμα στην εικαστικη τεχνη
Nicolai Abildgaard (Danish Neoclassical Painter, 1743-1809) – Nightmare
Clemens S. von Pausinger (German, 1855-1938) – Hidden Beauty
αμα μπω τη γαμησες ...
jo145
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Ιουν 2010
- Μηνύματα
- 18.417
- Κριτικές
- 69
- Like
- 19
- Πόντοι
- 1.246
cairo
Ελα αγκορι να περναμε ωραια ...
- Μαμα ο μπαμπας παλι τις πουτανες πηγε ?
- Ναι αγορι μου
- Οταν μεγαλωσω θα μου δωσεις λεφτα να παω κι εγω ?
- Ναι αγορι μου
- Θελω να με παρει αγγαλια μια πουτανα
- ( .. Αχ και αν ξερες )
Francisco de Goya - The Clothed Maja (She may have been Godoy’s mistress)
Francisco de Goya - The Nude Maja
Αυτος τωρα τι εκανε ?
Δυο πινακες και τους πετυχε τοσο ιδιους ?
Ενα πινακα γυμνο , τον φωτογραφισε και μετα το συνεχησε βαζοντας ρουχα ?
Φοτοσοπ ?
Πινελοσοπ ?
jo145
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Ιουν 2010
- Μηνύματα
- 18.417
- Κριτικές
- 69
- Like
- 19
- Πόντοι
- 1.246
jaygatsby
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 7.896
- Κριτικές
- 1
- Like
- 346
- Πόντοι
- 86
Jo, εξοχη δουλειά. Εύγε.
Και το έργο του Poutanier pas mal, αλλα δεν φτάνει στον εκφραστικό πλούτο και οργασμό χρωμάτων και σχημάτων tis καταπληκτικής Candy αλa Ροζ. Έχεις γίνει πιο γραμμικός και κυβιστής, afairetique, ξαναπροσπάθησε!
Και το έργο του Poutanier pas mal, αλλα δεν φτάνει στον εκφραστικό πλούτο και οργασμό χρωμάτων και σχημάτων tis καταπληκτικής Candy αλa Ροζ. Έχεις γίνει πιο γραμμικός και κυβιστής, afairetique, ξαναπροσπάθησε!
observer(1)
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 17 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 4.302
- Κριτικές
- 18
- Like
- 2.041
- Πόντοι
- 5.975
Χμμ... θεωρείται οτι ολοι οι ιστορικοί πίνακες με γυμνά απεικονίζουν .. πόρνες ?!
===
anyway--- ντυμενη και γυμνη Μάγια του Goya
>>
===
anyway--- ντυμενη και γυμνη Μάγια του Goya
>>
jo145
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Ιουν 2010
- Μηνύματα
- 18.417
- Κριτικές
- 69
- Like
- 19
- Πόντοι
- 1.246
Jo, εξοχη δουλειά. Εύγε.
Και το έργο του Poutanier pas mal, αλλα δεν φτάνει στον εκφραστικό πλούτο και οργασμό χρωμάτων και σχημάτων tis καταπληκτικής Candy αλa Ροζ. Έχεις γίνει πιο γραμμικός και κυβιστής, afairetique, ξαναπροσπάθησε!
merci jaygatsby
σορρυ για την καθυστερημενη απαντηση αλλα τωρα το ειδα
οσο για την αρπαγη την της Πενυς , ειναι περσινο , απλα μουρθε και το βαλα
η Candy αλa Ροζ ηταν εξαιρεση , δε την ειδα ζωγραφος
φιαχτηκε περισσοτερο για να συγκριθει με αλλα εργα που θεωρουσα υποδιεστερα
τελικα αν εχω δικιο πολλα εργα "μεγαλων" ζωγραφων δεν ειναι και τοσο σημαντικα
αν εχεις εχεις εσυ , ενας μεγαλος πινακας δημιουρφηθηκε σε 10 λεπτα ...
Χμμ... θεωρείται οτι ολοι οι ιστορικοί πίνακες με γυμνά απεικονίζουν .. πόρνες ?!
===
Ω ναι ! Δηλωμενες ή αδηλωτες ουδεμια σημασια εχει
Καλο Πασχα σε ολους
jo145
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Ιουν 2010
- Μηνύματα
- 18.417
- Κριτικές
- 69
- Like
- 19
- Πόντοι
- 1.246
Αλλος ενας (μεγαλος , 2 μετρα περιπου το πλατος ) πινακας στην εισοδο οικου ανοχης ( Οδος Μαντζαρου 1 , Θεσσαλονικη )
http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=3738.0;attach=411226;image[/img[/URL]]
Στην ιδια οδο στον αριθμο 14
Σαλονι αναμονης ...
[img]http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=3738.0;attach=411220;image[/img[/URL]]
Δωματιο ...
[img]http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=3738.0;attach=411222;image[/img[/URL]]
http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=3738.0;attach=411226;image[/img[/URL]]
Στην ιδια οδο στον αριθμο 14
Σαλονι αναμονης ...
[img]http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=3738.0;attach=411220;image[/img[/URL]]
Δωματιο ...
[img]http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=3738.0;attach=411222;image[/img[/URL]]
jo145
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Ιουν 2010
- Μηνύματα
- 18.417
- Κριτικές
- 69
- Like
- 19
- Πόντοι
- 1.246
jo145
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Ιουν 2010
- Μηνύματα
- 18.417
- Κριτικές
- 69
- Like
- 19
- Πόντοι
- 1.246
Τον καιρό που ο Διογένης ζούσε στη Κόρινθο, μεσουρανούσε εκεί η περίφημη εταίρα Λαΐς. Ήταν δε τόσο όμορφη που κατά τον Προπέρτιο όλη η Ελλάδα έλιωνε από πόθο μπροστά στην πόρτα της. Ήταν πολύ όμορφη, πολύ καλλιεργημένη και πολύ πλούσια.
Ο μαθητής του Σωκράτη και ιδρυτής της ηδονιστικής σχολής Αρίστιππος ήταν εξαιρετικός πελάτης της και όταν οι φίλοι του είπαν ότι η Λαΐς δεν τον αγαπάει, εκείνος απάντησε :
«Δεν πειράζει και τα ψάρια και το κρασί δεν με αγαπάνε αλλά εγώ τα απολαμβάνω μια χαρά».
Αργότερα μαθεύτηκε ότι η Λαΐς δεχόταν τον Διογένη στο κρεβάτι της δωρεάν και το είπαν στον Αρίστιππο, εκείνος τους απάντησε :
«Την πληρώνω για να ευχαριστήσει εμένα, όχι για να μην ευχαριστεί τους άλλους».
Αρίστιππος εστι Αγαπουλης συνετος και σώφρων (Πουταναγόρας)
http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=142253.0;attach=467085;image[/img[/URL]]
Λαΐς
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
[img]http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=142253.0;attach=467086;image[/img[/URL]]
Η Λαΐς από την Κόρινθο» (1526), έργο του Χανς Χολμπάιν του νεότερου, Kunstmuseum Basel.
«Η Λαΐς από την Κόρινθο» (1526), έργο του Χανς Χολμπάιν του νεότερου, Kunstmuseum Basel.
Η Λαΐδα ήταν η πιο φημισμένη εταίρα της αρχαίας Ελλάδας. Συχνά οι αρχαίοι συγγραφείς τη συνέχεαν με την συνονόματη της Λαΐδα από τη Σικελία. Έζησε στην πόλη των «χαλαρών ηθών» της αρχαίας Ελλάδας, την Κόρινθο και ήταν μια από τις ιερόδουλες του ναού της Αφροδίτης. Έγινε μοντέλο του ζωγράφου Απελλή και ζήτησε από τον Δημοσθένη 10.000 δραχμές για μια βραδιά μαζί της. Ανάμεσα στους πολλούς εραστές της ήταν ο φιλόσοφος Αρίστιππος ο Κυρηναίος και ο Ολυμπιονίκης Ευβότας από την Κυρήνη. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς της είναι ότι της είχαν δώσει το προσωνύμιο Αξίνη λόγω της απληστίας της.
Χαρακτηριστική, σχετικά με την Λαΐδα, είναι η ρήση του Δημοσθένη:
«Πεσούσης νυκτός, πάσα γυνή Λαΐς εστί.»
Ακολουθησε η ρηση του Πουταναγορα
[b]«Πεσούσης νυκτός, Δημοσθένης σαβουρογαμης εστί.» :D[/b]
Ο μαθητής του Σωκράτη και ιδρυτής της ηδονιστικής σχολής Αρίστιππος ήταν εξαιρετικός πελάτης της και όταν οι φίλοι του είπαν ότι η Λαΐς δεν τον αγαπάει, εκείνος απάντησε :
«Δεν πειράζει και τα ψάρια και το κρασί δεν με αγαπάνε αλλά εγώ τα απολαμβάνω μια χαρά».
Αργότερα μαθεύτηκε ότι η Λαΐς δεχόταν τον Διογένη στο κρεβάτι της δωρεάν και το είπαν στον Αρίστιππο, εκείνος τους απάντησε :
«Την πληρώνω για να ευχαριστήσει εμένα, όχι για να μην ευχαριστεί τους άλλους».
Αρίστιππος εστι Αγαπουλης συνετος και σώφρων (Πουταναγόρας)
http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=142253.0;attach=467085;image[/img[/URL]]
Λαΐς
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
[img]http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=142253.0;attach=467086;image[/img[/URL]]
Η Λαΐς από την Κόρινθο» (1526), έργο του Χανς Χολμπάιν του νεότερου, Kunstmuseum Basel.
«Η Λαΐς από την Κόρινθο» (1526), έργο του Χανς Χολμπάιν του νεότερου, Kunstmuseum Basel.
Η Λαΐδα ήταν η πιο φημισμένη εταίρα της αρχαίας Ελλάδας. Συχνά οι αρχαίοι συγγραφείς τη συνέχεαν με την συνονόματη της Λαΐδα από τη Σικελία. Έζησε στην πόλη των «χαλαρών ηθών» της αρχαίας Ελλάδας, την Κόρινθο και ήταν μια από τις ιερόδουλες του ναού της Αφροδίτης. Έγινε μοντέλο του ζωγράφου Απελλή και ζήτησε από τον Δημοσθένη 10.000 δραχμές για μια βραδιά μαζί της. Ανάμεσα στους πολλούς εραστές της ήταν ο φιλόσοφος Αρίστιππος ο Κυρηναίος και ο Ολυμπιονίκης Ευβότας από την Κυρήνη. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς της είναι ότι της είχαν δώσει το προσωνύμιο Αξίνη λόγω της απληστίας της.
Χαρακτηριστική, σχετικά με την Λαΐδα, είναι η ρήση του Δημοσθένη:
«Πεσούσης νυκτός, πάσα γυνή Λαΐς εστί.»
Ακολουθησε η ρηση του Πουταναγορα
[b]«Πεσούσης νυκτός, Δημοσθένης σαβουρογαμης εστί.» :D[/b]
Συνημμένα
jo145
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Ιουν 2010
- Μηνύματα
- 18.417
- Κριτικές
- 69
- Like
- 19
- Πόντοι
- 1.246
Χαρακτηριστική, σχετικά με την Λαΐδα, είναι η ρήση του Δημοσθένη:
«Πεσούσης νυκτός, πάσα γυνή Λαΐς εστί.»
Βρηκα πως βγηκε το ρητο
Ο Διογένης στην αρχή δεν έδινε καμιά σημασία στη Λαϊδα και όταν κάποιος φίλος του τον ρώτησε γιατί δεν την επισκέπτεται, αυτός απάντησε "ουκ ωνέομαι εγώ δεκακισχιλίων μίαν μεταμέλειαν", δηλαδή δεν αγοράζω με δέκα χιλιάδες δραχμές κάτι για το οποίο θα μετανοιώσω.
Η Λαϊς, μαθαίνοντας το περιστατικό, πειράχτηκε και αποφάσισε να τιμωρήσει τον φιλόσοφο που καταφρονούσε τη γοητεία της. Κατάφερε να τον πλησιάσει και του υποσχέθηκε μιαν ερωτική νύχτα μαζύ της, δωρεάν. Ο Διογένης, τι είχε να χάσει, συμφώνησε. Η Λαϊς όμως τον υποδέχτηκε σε ένα σκοτεινό δωμάτιο και στη θέση της βρισκόταν μια κακάσχημη υπηρέτριά της, από την οποία τελικά ο φιλόσοφος δέχτηκε τις θωπείες που του υποσχέθηκε η Λαϊς. Το άλλο πρωί διαπίστωσε το πάθημά του, το οποίο η εταίρα φρόντισε να το μάθει όλη η Κόρινθος. Ο Διογένης όμως απτόητος της ανταπέδωσε τα ίσα, λέγοντας "λύχνου σβεσθέντος, πάσα γυνή Λαϊς".
Χαχαχα , στον πουτανιαρη πουτανιες δε περνανε αγαπητη μου Λαϊδα , ποσο μαλλον σε σαβουρογαμη
ΛΑΪΣ Η ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΕΤΑΙΡΑ
jo145
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Ιουν 2010
- Μηνύματα
- 18.417
- Κριτικές
- 69
- Like
- 19
- Πόντοι
- 1.246
Φρύνη
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια Η Φρύνη ήταν μια διάσημη εταίρα της αρχαιότητας, ξακουστή για το φυσικό της κάλλος. Έζησε κατά τον 4ο αιώνα π.Χ. στην αρχαία Αθήνα, ωστόσο καταγόταν από τις Θεσπιές της Βοιωτίας στις οποίες και φέρεται να γεννήθηκε το 371 ή το 365 π.Χ.. Ο πατέρας της λεγόταν Επικλής και το πραγματικό της όνομα ήταν Μνησαρέτη, αλλά εξαιτίας του χλωμού (ωχρού) δέρματός της έμεινε γνωστή ως Φρύνη (το όνομα προκύπτει από το αμφίβιο φρύνος). Σχετικά με τη ζωή της διασώζονται πολλά διάσημα ιστορικά ανέκδοτα, ενώ θεωρείται πως αποτέλεσε το μοντέλο για το διάσημο άγαλμα, γνωστό ως «Αφροδίτη της Κνίδου», έργο του Πραξιτέλη. Η Φρύνη πέθανε στην Αθήνα το 310 π.Χ..
Επιρροή στη σύγχρονη τέχνη
Ο Γάλλος καλλιτέχνης Ζαν-Λεόν Ζερόμ εμπνεύστηκε το 1861 από τη δικαστική περιπέτεια της Φρύνης το έργο «Phryné devant l'Areopage» (Η Φρύνη μπροστά στον Άρειο Πάγο).
Ο Κάρολος Μπωντλαίρ στα ποιήματά του «Lesbos» και «La beauté», καθώς και ο Ράινερ Μαρία Ρίλκε στο ποίημα του «Die Flamingos» αναφέρονται στη μυθική ομορφιά της Φρύνης.
Τέλος, ο Δημήτρης Βάρος, σύγχρονος Έλληνας ποιητής και συγγραφέας, έχει συγγράψει ένα βιβλίο με τον τίτλο «Φρύνη».
και μερικα εργα απο
Artist Henryk Siemiradzki (1843–1902)
Description Phryne on the Poseidon's celebration in Eleusis.
Date 1889
Artist Jean-Léon Gérôme (1824–1904
Description
English: A depiction of Phryne, a famous hetaera (courtesan) of Ancient Greece, being disrobed before the Areopagus. Phryne was on trial for profaning the Eleusinian Mysteries, and is said to have been disrobed by Hypereides, who was defending her, when it appeared the verdict would be unfavourable. The sight of her nude body apparently so moved the judges that they acquitted her. Some authorities claim that this story is a later invention.
Date 1861.
Artist José Frappa (1854-1904)
Title Phryne
Description The ancient Greek courtesan Phryne removes her robe and displays her breasts in front of the jury. See Phryne for more information.
Date by 1904
Artist Gustave Boulanger (1824–1888)
Title Phryne
Date 1850
Fryni in Achilleion Gardens
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια Η Φρύνη ήταν μια διάσημη εταίρα της αρχαιότητας, ξακουστή για το φυσικό της κάλλος. Έζησε κατά τον 4ο αιώνα π.Χ. στην αρχαία Αθήνα, ωστόσο καταγόταν από τις Θεσπιές της Βοιωτίας στις οποίες και φέρεται να γεννήθηκε το 371 ή το 365 π.Χ.. Ο πατέρας της λεγόταν Επικλής και το πραγματικό της όνομα ήταν Μνησαρέτη, αλλά εξαιτίας του χλωμού (ωχρού) δέρματός της έμεινε γνωστή ως Φρύνη (το όνομα προκύπτει από το αμφίβιο φρύνος). Σχετικά με τη ζωή της διασώζονται πολλά διάσημα ιστορικά ανέκδοτα, ενώ θεωρείται πως αποτέλεσε το μοντέλο για το διάσημο άγαλμα, γνωστό ως «Αφροδίτη της Κνίδου», έργο του Πραξιτέλη. Η Φρύνη πέθανε στην Αθήνα το 310 π.Χ..
Επιρροή στη σύγχρονη τέχνη
Ο Γάλλος καλλιτέχνης Ζαν-Λεόν Ζερόμ εμπνεύστηκε το 1861 από τη δικαστική περιπέτεια της Φρύνης το έργο «Phryné devant l'Areopage» (Η Φρύνη μπροστά στον Άρειο Πάγο).
Ο Κάρολος Μπωντλαίρ στα ποιήματά του «Lesbos» και «La beauté», καθώς και ο Ράινερ Μαρία Ρίλκε στο ποίημα του «Die Flamingos» αναφέρονται στη μυθική ομορφιά της Φρύνης.
Τέλος, ο Δημήτρης Βάρος, σύγχρονος Έλληνας ποιητής και συγγραφέας, έχει συγγράψει ένα βιβλίο με τον τίτλο «Φρύνη».
και μερικα εργα απο
Artist Henryk Siemiradzki (1843–1902)
Description Phryne on the Poseidon's celebration in Eleusis.
Date 1889
Artist Jean-Léon Gérôme (1824–1904
Description
English: A depiction of Phryne, a famous hetaera (courtesan) of Ancient Greece, being disrobed before the Areopagus. Phryne was on trial for profaning the Eleusinian Mysteries, and is said to have been disrobed by Hypereides, who was defending her, when it appeared the verdict would be unfavourable. The sight of her nude body apparently so moved the judges that they acquitted her. Some authorities claim that this story is a later invention.
Date 1861.
Artist José Frappa (1854-1904)
Title Phryne
Description The ancient Greek courtesan Phryne removes her robe and displays her breasts in front of the jury. See Phryne for more information.
Date by 1904
Artist Gustave Boulanger (1824–1888)
Title Phryne
Date 1850
Fryni in Achilleion Gardens
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.724
- Πόντοι
- 1.306