Κάθε μέρα παίρνω 30 ευρώΈχεις βγάλει από το BITCOIN;
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Γκαζι σε Jeep cherokee 2.4 Αξίζει; Εχει κανεις./
- Μέλος που άνοιξε το νήμα meredi
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 38
- Εμφανίσεις 2K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
vril
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 7 Δεκ 2010
- Μηνύματα
- 7.715
- Κριτικές
- 11
- Like
- 12.615
- Πόντοι
- 5.060
Ανά 0.002 τα πουλάς;Κάθε μέρα παίρνω 30 ευρώ
MAD MAX(1)
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 709
- Κριτικές
- 9
- Like
- 367
- Πόντοι
- 26
Λοιπον ας υποθέσουμε οτι ενα μοντελο βγαινει απο το εργοστάσιο και βενζινη κ γκαζι (gasoline-lpg αντιστοιχα). Αν ανοιξει καποιος το βιβλιο η το πρεγραμμα ανταλλακτικων θα δει οτι εκτος του μπλοκ του κινητηρα, ενω ολα τα εντοσθια ειναι ιδια, στους κωδικους υπαρχει διπλα ενα remark. (petrol gas και lpg). Aυτο σημαίνει ΑΛΛΟ ανταλλακτικο, πχ βαλβιδα για βενζινοκινητα κ αλλο για οσα χρησιμοποιουν γκαζι(lpg). Αργα η γρηγορα θα χρειαστεί επισκευη ο κινητηρας. Πριν καποιο διαστημα κατεθεσα πινακιδες λογω κρισης σε ενα ιδιαιτερα αυτοκινητο(απο 9εως κ 25lt στα 100).τωρα κυκλοφορω κανονικ. ΠΟΤΕ δεν σκεφτηκα να καταστρεψω τον πανακριβο κινητηρα με μλκιες... Απο τοτε που βγηκαν τα κιτ γκαζιου βαρεθηκα να επισκευαζω μοτερ πελατων.. Η αποφαση ειναι δικη σας...
Δ
Διαγραμμένο μέλος 172663
Επισκέπτης
αμα θες να κανεις οικονομια στην χρηση παιρνεις από την αρχη ντιζελ. δεν είναι τυχαιο ότι όλα τα επαγγελματικα αυτοκίνητα ταξι-φορτηγα-γερανοι είναι ντιζελ. είναι το οικονομικοτερο σε χρηση και βγαζει τα περισσοτερα χλμ χωρις προβλήματα, στο στρατο είχαμε ρεο από την δεκαετια του 50 που δουλευαν ακομη,
υγραεριο και φυσικο αεριο κανουν οικονομια αν από την αρχη εχεις σκοπο να κρατησεις ένα οχημα για 100-200 χιλιαδες χλμ και μετα δεν σε νοιαζει τι θα γινει ή ποσο θα το πουλήσεις.
εγω ειχα τουοτα κορολα με 250.000 χλμ του εβαλα υγραεριο, μου εκανε αποσβεση σε 8 μηνες επειδή εκανα πολλα χλμ σε ταξίδια το κρατησα 3 χρονια και υστερα το πουλησα στην ιδια τιμη που θα το πουλουσα και ως σκετο βενζινοκινητο, απλα εβγαλα περιπου 3.000 καθαρο κερδος αυτά τα χρονια, στο τελος η καταναλωση ειχε εκτοξευθεί και γιατι εκανα πλεον χλμ μονο μεσα στην πολη, οποτε η οικονομια του συστηματος από εκει που την ειχα μετρησει αρχικα 46% εγινε 5%. δεν ξερω τι απεγινε το αμαξι και ποσο αντεξε ακομη καθως το πουλησα με 360.000 .
παντως συνεφερε να βαλω έναν με βαρυ οχημα να με τρακαρει και να μου το διαλυσει καθως ηταν ασφαλισμενο 2.600 παρα που το πουλησα 1.100 απλα για να φυγει γρηγορα από τα χερια μου μια και δεν το χρειαζομουν άλλο.
υγραεριο και φυσικο αεριο κανουν οικονομια αν από την αρχη εχεις σκοπο να κρατησεις ένα οχημα για 100-200 χιλιαδες χλμ και μετα δεν σε νοιαζει τι θα γινει ή ποσο θα το πουλήσεις.
εγω ειχα τουοτα κορολα με 250.000 χλμ του εβαλα υγραεριο, μου εκανε αποσβεση σε 8 μηνες επειδή εκανα πολλα χλμ σε ταξίδια το κρατησα 3 χρονια και υστερα το πουλησα στην ιδια τιμη που θα το πουλουσα και ως σκετο βενζινοκινητο, απλα εβγαλα περιπου 3.000 καθαρο κερδος αυτά τα χρονια, στο τελος η καταναλωση ειχε εκτοξευθεί και γιατι εκανα πλεον χλμ μονο μεσα στην πολη, οποτε η οικονομια του συστηματος από εκει που την ειχα μετρησει αρχικα 46% εγινε 5%. δεν ξερω τι απεγινε το αμαξι και ποσο αντεξε ακομη καθως το πουλησα με 360.000 .
παντως συνεφερε να βαλω έναν με βαρυ οχημα να με τρακαρει και να μου το διαλυσει καθως ηταν ασφαλισμενο 2.600 παρα που το πουλησα 1.100 απλα για να φυγει γρηγορα από τα χερια μου μια και δεν το χρειαζομουν άλλο.
georgebest
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 9.382
- Κριτικές
- 7
- Like
- 378
- Πόντοι
- 366
Λοιπον ας υποθέσουμε οτι ενα μοντελο βγαινει απο το εργοστάσιο και βενζινη κ γκαζι (gasoline-lpg αντιστοιχα). Αν ανοιξει καποιος το βιβλιο η το πρεγραμμα ανταλλακτικων θα δει οτι εκτος του μπλοκ του κινητηρα, ενω ολα τα εντοσθια ειναι ιδια, στους κωδικους υπαρχει διπλα ενα remark. (petrol gas και lpg). Aυτο σημαίνει ΑΛΛΟ ανταλλακτικο, πχ βαλβιδα για βενζινοκινητα κ αλλο για οσα χρησιμοποιουν γκαζι(lpg). Αργα η γρηγορα θα χρειαστεί επισκευη ο κινητηρας. Πριν καποιο διαστημα κατεθεσα πινακιδες λογω κρισης σε ενα ιδιαιτερα αυτοκινητο(απο 9εως κ 25lt στα 100).τωρα κυκλοφορω κανονικ. ΠΟΤΕ δεν σκεφτηκα να καταστρεψω τον πανακριβο κινητηρα με μλκιες... Απο τοτε που βγηκαν τα κιτ γκαζιου βαρεθηκα να επισκευαζω μοτερ πελατων.. Η αποφαση ειναι δικη σας...
όταν λες ότι επισκευάζεις μοτερ, τι ακριβώς επισκευάζεις; Και μετά από πόσα χλμ. με υγραέριο σου έρχεται ο άλλος για επισκευή; Και πόσο του στοιχίζει; Γιατί ΟΛΟΙ όσοι ξέρω εγώ, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, είναι/είμαστε ευχαριστημένοι από τη χρήση του υγραερίου. Εγώ π.χ. ξέρω ότι έχω θέμα με τις βαλβίδες, μετά από καμιά 80.000 χλμ. που έχω κάνει με υγραέριο. Αν μου πάει καμιά 400αριά ευρώ η επισκευή, δεν με συμφέρει μιας κι έχω γλιτώσει κανα 3χίλιαρο από τα καύσιμα;
MAD MAX(1)
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 709
- Κριτικές
- 9
- Like
- 367
- Πόντοι
- 26
Βαλτε απλα υγραεριο.επιλογη κ λυση αναγκης ειναι.εγω δεν γνωριζω κανενα συναδελφο μηχανικο που να το χρησιμοποιει στο αμαξι του.ολοι κατα ειμαστε.....
georgebest
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 9.382
- Κριτικές
- 7
- Like
- 378
- Πόντοι
- 366
αυτό θα πει να είσαι σαφής και ξεκάθαρος
dleivas
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 3.569
- Κριτικές
- 4
- Like
- 500
- Πόντοι
- 36
τα ρεο του 50 ειναι πιθανο να ηταν βενζινοκινητα.περα απο αυτο,το ντιζελ ειναι οικονομικο οταν κανεις το λιγοτερο 18-20000 χλμ το χρονο.διαφορετικα,το βενζινοκινητο ειναι πιο οικονομικο γτ ειναι πιο φτηνο.αμα θες να κανεις οικονομια στην χρηση παιρνεις από την αρχη ντιζελ. δεν είναι τυχαιο ότι όλα τα επαγγελματικα αυτοκίνητα ταξι-φορτηγα-γερανοι είναι ντιζελ. είναι το οικονομικοτερο σε χρηση και βγαζει τα περισσοτερα χλμ χωρις προβλήματα, στο στρατο είχαμε ρεο από την δεκαετια του 50 που δουλευαν ακομη,
υγραεριο και φυσικο αεριο κανουν οικονομια αν από την αρχη εχεις σκοπο να κρατησεις ένα οχημα για 100-200 χιλιαδες χλμ και μετα δεν σε νοιαζει τι θα γινει ή ποσο θα το πουλήσεις.
εγω ειχα τουοτα κορολα με 250.000 χλμ του εβαλα υγραεριο, μου εκανε αποσβεση σε 8 μηνες επειδή εκανα πολλα χλμ σε ταξίδια το κρατησα 3 χρονια και υστερα το πουλησα στην ιδια τιμη που θα το πουλουσα και ως σκετο βενζινοκινητο, απλα εβγαλα περιπου 3.000 καθαρο κερδος αυτά τα χρονια, στο τελος η καταναλωση ειχε εκτοξευθεί και γιατι εκανα πλεον χλμ μονο μεσα στην πολη, οποτε η οικονομια του συστηματος από εκει που την ειχα μετρησει αρχικα 46% εγινε 5%. δεν ξερω τι απεγινε το αμαξι και ποσο αντεξε ακομη καθως το πουλησα με 360.000 .
παντως συνεφερε να βαλω έναν με βαρυ οχημα να με τρακαρει και να μου το διαλυσει καθως ηταν ασφαλισμενο 2.600 παρα που το πουλησα 1.100 απλα για να φυγει γρηγορα από τα χερια μου μια και δεν το χρειαζομουν άλλο.
Δεν πουλάω τίποτα. Αγορασα πακέτα Bitcoin για 3.000 ευρώ και κάθε μέρα έχω 1% χωρίς να κάνω τίποτα. Όταν το φτάσω στα 100 ευρώ ημερησίως, θα σταματήσω την μίζερη δουλειά μου.Ανά 0.002 τα πουλάς;
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.724
- Πόντοι
- 1.306
αμα θες να κανεις οικονομια στην χρηση παιρνεις από την αρχη ντιζελ. δεν είναι τυχαιο ότι όλα τα επαγγελματικα αυτοκίνητα ταξι-φορτηγα-γερανοι είναι ντιζελ. είναι το οικονομικοτερο σε χρηση και βγαζει τα περισσοτερα χλμ χωρις προβλήματα, στο στρατο είχαμε ρεο από την δεκαετια του 50 που δουλευαν ακομη,
υγραεριο και φυσικο αεριο κανουν οικονομια αν από την αρχη εχεις σκοπο να κρατησεις ένα οχημα για 100-200 χιλιαδες χλμ και μετα δεν σε νοιαζει τι θα γινει ή ποσο θα το πουλήσεις.
εγω ειχα τουοτα κορολα με 250.000 χλμ του εβαλα υγραεριο, μου εκανε αποσβεση σε 8 μηνες επειδή εκανα πολλα χλμ σε ταξίδια το κρατησα 3 χρονια και υστερα το πουλησα στην ιδια τιμη που θα το πουλουσα και ως σκετο βενζινοκινητο, απλα εβγαλα περιπου 3.000 καθαρο κερδος αυτά τα χρονια, στο τελος η καταναλωση ειχε εκτοξευθεί και γιατι εκανα πλεον χλμ μονο μεσα στην πολη, οποτε η οικονομια του συστηματος από εκει που την ειχα μετρησει αρχικα 46% εγινε 5%. δεν ξερω τι απεγινε το αμαξι και ποσο αντεξε ακομη καθως το πουλησα με 360.000 .
παντως συνεφερε να βαλω έναν με βαρυ οχημα να με τρακαρει και να μου το διαλυσει καθως ηταν ασφαλισμενο 2.600 παρα που το πουλησα 1.100 απλα για να φυγει γρηγορα από τα χερια μου μια και δεν το χρειαζομουν άλλο.
τα ρεο της δεκαετίας του 50 ήταν βενζινοκίνητα και μετά έγινε αντικατάσταση των κινητήρων με πετρελαίου...
έχω την εντύπωση ότι έκαιγαν τα πάντα.Ακομά και να κατούραγες μέσα στο ρεζερβουάρ το έκαιγαν.Προσπαθω να θυμηθώ τι έγραφε ένα ταμπελάκι που είχαν στο ταμπλό για το καυσιμο αλλά δεν ...........τα ρεο της δεκαετίας του 50 ήταν βενζινοκίνητα και μετά έγινε αντικατάσταση των κινητήρων με πετρελαίου...
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 64.458
- Like
- 23.283
- Πόντοι
- 5.506
τα ρεο της δεκαετίας του 50 ήταν βενζινοκίνητα και μετά έγινε αντικατάσταση των κινητήρων με πετρελαίου...
Πες τα ρε γιατι και δω μεσα διαβαζουμε οτι να ναι.
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 64.458
- Like
- 23.283
- Πόντοι
- 5.506
Τελικα οντως δεν αξιζει! ΕΙναι θεμα και τα ακριβα ανταλλακτικα!
Αυτο τυπε δεν εχει σχεση με το αεριο. Αν ψαχνεις αυτης της κατηγοριας αυτοκινητο δε θα βρεις με φτηνα ανταλλακτικα.
gavelos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 1.737
- Κριτικές
- 21
- Like
- 655
- Πόντοι
- 326
αρχικα αυτή η μαρκα βγαζει πολλες βλαβες οσοι κάτοχοι τα εχουν παραπονιουνται συχνα για προβλήματα.Εχει καποιος γκαζι σε jeep?
ΕΙναι ενα Jeep 2.4 σπορτ του 2005 με 95.000km καθαρο ελληνικο. Σε ακινησια!
Φορος πολυτελειας οχι τελη κυκλ 840.
Αξιζει να το παρω κ να βαλω γκαζι; Εχει καποι0ς εμπειρια?
αν πχ εχει 14 λιτρα εντος πολης και 10 μεικτο... θα εχει το ιδι σε γκαζι απλα παμε οτι κερδισουμε στην τιμη του καυσιμου;
Αξιζει σε πολλα κυβικα το γκαζι?
δευτερον είναι 2.4 κυβικα που περα από τους φορους που θα πληρωνεις θα εχεις υψηλη καταναλωση 13 λιτρα μεικτα/100 σε βενζινη και υψηλοτερη σε αεριο.π,χ γνωστος μου στα 100 χιλιόμετρα του ετρωγε 8 λιτρα με την βενζινη ενώ με το αεριο του παει 11 λιτρα κερδιζει μεν σε κοστος αλλα σε λιτρα το αεριο καταναλώνεται πιο ευκολα γτ είναι πιο ελαφρυ καυσιμο από την βενζινη.
τριτον οι επιδοσεις δεν θα είναι όπως νομιζεις γιατι αρχικα είναι βαρυ αμαξι σχεδόν 1700 κιλα οι ιπποι του είναι 150 λιγοι γιατι είναι ενας παλιος κινητήρας τεχνολογιας αρχες 2000 με ότι αυτό σημαινει.επισης εχει χαμηλη ροπη οποτε οι ρεπριζ θα ναι νωχελικες και το 0-100 το κανει μεσα σε 13 δευτερόλεπτα.
τεταρτο και τελευταιο δεν εχει καλη οδηγικη συμπεριφορα πολύ μουντο και χλιαρο στο δρομο.
γνωμη μου μην το παρεις γιατι δεν αξιζει.
Sapakias
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Σεπ 2016
- Μηνύματα
- 2.835
- Like
- 1.284
- Πόντοι
- 216
Σε Φίλο που έκανε μετατροπή σε γκάζι σε τέτοιο jeep τώρα του έχει μείνει στο χέρι στο δρόμο μάλλον
Δεν συμφέρει να επισκευαστεί με τίποτα. Η εγγύηση που του είχαν δώσει ήταν αρχίδια. Τώρα του λένε ότι φταίει κάτι άλλο
και ότι είναι αστοχία υλικού.
Μόνο όταν πάει στη πρέσα θα ησυχάσει με αυτό το αμάξι.
Συμπέρασμα όσοι πάνε τα αμάξια τους εκεί μέσα μετά από μερικά χρόνια τα πετάνε.
Δεν συμφέρει να επισκευαστεί με τίποτα. Η εγγύηση που του είχαν δώσει ήταν αρχίδια. Τώρα του λένε ότι φταίει κάτι άλλο
και ότι είναι αστοχία υλικού.
Μόνο όταν πάει στη πρέσα θα ησυχάσει με αυτό το αμάξι.
Συμπέρασμα όσοι πάνε τα αμάξια τους εκεί μέσα μετά από μερικά χρόνια τα πετάνε.
gatik
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 1.114
- Like
- 42
- Πόντοι
- 16
Εχει καποιος γκαζι σε jeep?
ΕΙναι ενα Jeep 2.4 σπορτ του 2005 με 95.000km καθαρο ελληνικο. Σε ακινησια!
Φορος πολυτελειας οχι τελη κυκλ 840.
Αξιζει να το παρω κ να βαλω γκαζι; Εχει καποι0ς εμπειρια?
αν πχ εχει 14 λιτρα εντος πολης και 10 μεικτο... θα εχει το ιδι σε γκαζι απλα παμε οτι κερδισουμε στην τιμη του καυσιμου;
Αξιζει σε πολλα κυβικα το γκαζι?
Το γκάζι αξιζει για ολα τα αυτοκινητα εαν το βαλεις σε καλο τεχνικο! Το αμαξι που λες ομως δεν αξιζει μια!! Δεν πάει μια!! Καιει τα αντερα του με η χωρις γκαζι και δεν τραβαει με τιποτα!! Πολυ βαρυ για τοσα λιγα κυβικα!! ασε τα ηλεκτρικα του και τις ζημιες που θα σου βγαλει.....για πεταμα ειναι.