Νέα

Φωτιά σε πλοίο με 466 επιβαίνοντες

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα company of heroes tho
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 452
  • Εμφανίσεις 14K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

drclaw

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2014
Μηνύματα
1.107
Like
21
Πόντοι
16
Αλήθεια, έχει κανείς παρατηρήσει ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δε ρίχνει ευθύνες στο ΥΕΝ και όλοι κατηγορούν τους Ιταλούς ; Δηλαδή εμείς τα έχουμε όλα τέλεια και οι Ιταλοί όλα σκατά ; Καλά για πόσο μαλάκες μας έχουν τα κανάλια; Επειδή είναι προεκλογική περίοδος δε θέλουν να φανεί ότι έκαναν μαλακία οι δικοί μας. Και ο κόσμος τα ακούει αυτά και λέει "ναι, οι βρωμοιταλοί τα φταίνε όλα"...  :headbang:
 

lefteris38

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2005
Μηνύματα
3.677
Like
843
Πόντοι
96
τα εισητηρια είναι .... "τρίπτυχα" (Ας μου επιτραπει η εκφραση) Ένα ο επιβάτης, ένα το πλοιο, και ένα το λιμεναρχειο. ΣΤην περιπτωση μας τα λιμεναρχεια Πατρων και Ηγουμενίτσας. Οποτε 2 το λαδι, 3 το ξυδι  εμμμμ....  5 το λαδοξυδο. Ευκολα διασταυρωνουντε ανεξαρτητα αν το ειδητηριο αναγραφει "Παπαδοπουλος Αντώνιος" ή "Αντώνιος Παπαδόπουλος". Τωρα αν μεσα ηταν και καμια 100στη Αβγανοπακια, τα οποια καταμετρηθήκανε στους 476 ..... ενώ δεν ειχανε καν εισητηριο, τοτε παω πασο.... Πιστευετε ότι οι λιμενομπατσοι δεν κανουν τα στραβα ματια 'η δεν λαδωνουντε να κανουν τα στραβα ματιά;
Παντως επαναλαμβάνω ότι ακομα και από τους επιβάτες ότιδηποτε αυναρτιασια υπηρχε, εκει θα την αγουγες...ΔΕν μπορει πλοιο χωρητικότητας 840 ατομων να ητανε υπερφορτωμενο, και να μην υπήρχανε καρεκλες να κατσουνε. δεν το δεχομαι εγω αυτό με τιποτα. Ακομα (πραγμα εντελως απιθανο) και αν τα λαθρο-αβγανοπακια (αν υπηρχαν) βγηκαν σεργιανι, παλι δεν διακαιοληται υπερφορτωση. Επισης με τιποτα δεν πιστευω ότι ηταν βρωμικο πλοιο με σπαμενες καρεκλες κλπ κλπ
 

Moscowita

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2014
Μηνύματα
2.240
Κριτικές
16
Like
1.480
Πόντοι
506
τα εισητηρια είναι .... "τρίπτυχα" (Ας μου επιτραπει η εκφραση) Ένα ο επιβάτης, ένα το πλοιο, και ένα το λιμεναρχειο. ΣΤην περιπτωση μας τα λιμεναρχεια Πατρων και Ηγουμενίτσας. Οποτε 2 το λαδι, 3 το ξυδι  εμμμμ....  5 το λαδοξυδο. Ευκολα διασταυρωνουντε ανεξαρτητα αν το ειδητηριο αναγραφει "Παπαδοπουλος Αντώνιος" ή "Αντώνιος Παπαδόπουλος". Τωρα αν μεσα ηταν και καμια 100στη Αβγανοπακια, τα οποια καταμετρηθήκανε στους 476 ..... ενώ δεν ειχανε καν εισητηριο, τοτε παω πασο.... Πιστευετε ότι οι λιμενομπατσοι δεν κανουν τα στραβα ματια 'η δεν λαδωνουντε να κανουν τα στραβα ματιά;
Παντως επαναλαμβάνω ότι ακομα και από τους επιβάτες ότιδηποτε αυναρτιασια υπηρχε, εκει θα την αγουγες...ΔΕν μπορει πλοιο χωρητικότητας 840 ατομων να ητανε υπερφορτωμενο, και να μην υπήρχανε καρεκλες να κατσουνε. δεν το δεχομαι εγω αυτό με τιποτα. Ακομα (πραγμα εντελως απιθανο) και αν τα λαθρο-αβγανοπακια (αν υπηρχαν) βγηκαν σεργιανι, παλι δεν διακαιοληται υπερφορτωση. Επισης με τιποτα δεν πιστευω ότι ηταν βρωμικο πλοιο με σπαμενες καρεκλες κλπ κλπ
:thumbsup: :thumbsup:
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.391
Κριτικές
1
Like
899
Πόντοι
96
  Συγκλονιστικη μαρτυρια


  2  παρατηρησεις

α) καλα ειναι δυνατον να βλεπεις τον μπροστα σου να πεφτει απο την ανεμοσκαλα και εσυ να προσπαθεις να ανεβεις να γλυτωσεις ???

  β) τρομερη ατακα του μαγειρα "σας δοθηκε μια δευτερη ζωη τι θα την κανετε" . Το τελευταιο κομματι της αφηγησης μαλλον δειχνει οτι ολοι θα συνεχισουν την ζωη όπως πρωτα .
 
 

Επισκέπτης
Οι οικογένειές τους ζουν με την ελπίδα να γίνει ένα θαύμα

Οι συγκλονιστικές ιστορίες πέντε αγνοουμένων του Norman Atlantic

πραγματικα τρομερη ιστορια την διαβασα και εγω
με μια παρατηρηση πουτσα και ξυλο (και φυλακη) στον πουστη απο την ανεκ που υπεργαψε τη μισθωση του σκυλοπνικτη
πουτσα και ξυλο στον βαρδινογιαννη που αν θυμαμε καλα εχει την πλειοψηφια της ανεκ
και πουτσα και ξυλο στους γενικους διευθυντες της εταιριας
 

marios51

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2009
Μηνύματα
17.375
Κριτικές
16
Like
198
Πόντοι
676
ρε μεγάλε διεθνώς σε όλα τα καράβια (φέρυ) μετράνε κεφάλια και δεν έχουν αναλυτική κατάσταση επιβατών... το ίδιο και στα τραίνα και στα λεωοφορεία... τι να κάνουμε δηλαδή να πρωτοτυπήσουμε ???

έχεις περάσεις Ντόβερ-Καλαί ??? έχεις περάσει Νορβηγία-Σουηδία ???

και στο κάτω κατω της γραφής αν και 10-15 πακιστανοί κρυφτήκανε στις νταλίκες που στο διάολο να το ξέρει ο ναύτης που κάνει τον παρκαδόρο???

αμαν βαρέθηκα με τις παπαριές του καθενός εδώ μέσα...
Κουνα το κεφαλι σου ρε μεγαλε. Μου την σπαει οτι ειστε και σιγουροι.
Ακομα και σε εντος της χωρας γραμμες υπαρχουν λιστες. Ειδικα για τα ταξιδια στο εξωτερικο.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
Για τους δυο αλβανους νεκρους ναυτικους του ρυμουλκού δεν εχω ακουσει παντως να γινεται ιδιαίτερος λογος...Κριμα.
 

pgp74

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2013
Μηνύματα
6.351
Κριτικές
6
Like
23
Πόντοι
66
Αυτό που λένε οι Ιταλοί για τις λίστες έχουν απόλυτο δίκιο..οι καριόλες στο box τόσο στην Πάτρα όσο και στην Ανκόνα γράφουν όπως θέλουν τα ονόματα..το μπέρδεμα έγινε γιατί βάζουν πρώτα το επίθετο και μετά το όνομα..και το αντίστροφο..στην τελική καταχώρηση στο σύστημα πριν το τελικό report που δίνεται για το κάργκο οι επιβάτες ή τουλάχιστον κάποιοι απ αυτούς φαίνονται διπλοί και τριπλοί..

Απόλυτα σωστό. Φίλος μου που δουλεύει σε εταιρεία Logistics είχε οδηγό του στο πλοίο που επιβιβάστηκε στην Ηγουμενίτσα και του έστειλε sms ότι όλα είναι ΟΚ με το εισιτήριο και την επιβίβαση (πάγια τακτική της εταιρείας τους). Όταν εκείνο το πρωί έγινε γνωστό το συμβάν, μίλησαν για μία και μοναδική φορά στο τηλέφωνο για το τι συμβαίνει και από τότε τον έχασε. Όταν δόθηκαν οι λίστες επιβατών δεν υπήρχε πουθενά το επίθετο του και τελικά τον είχαν καταχωρήσει με το μικρό του όνομα και το αρχικό γράμμα του επιθέτου του, ως Marco T (είναι Κροάτης). Το μετά ήταν ακόμα χειρότερο αλλά ευτυχώς ο άνθρωπος είναι καλά.

 
OP
OP
company of heroes tho

company of heroes tho

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
5.813
Κριτικές
184
Like
18.656
Πόντοι
31.558
Εγώ Σώθηκα αλλά πολλοί άλλοι έχασαν την ζωή τους», λέει Αφγανός μετανάστης


Οι Ιταλοί πυροσβέστες κατάφεραν να σβήσουν όλες τις πυρκαγιές στο πλοίο Norman Atlantic, το οποίο έχει ρυμουλκηθεί, ως γνωστόν, στο λιμάνι του Πρίντεζι.

Σήμερα μπόρεσαν να ανοίξουν πλαϊνές πόρτες του καραβιού, και οι πυροσβέστες έθεσαν σε λειτουργία ειδικές μηχανές απορρόφησης καπνού. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι η θερμοκρασία, στο εσωτερικό του πλοίου, στο τρίτο επίπεδο, έχει μειωθεί στους είκοσι ένα βαθμούς, με σημαντική αύξηση του οξυγόνου.

Η κύρια πόρτα η οποία έχει ανοίξει, διαμέσου της οποίας έχουν προωθηθεί οι μηχανές απορρόφησης, βρίσκεται στο
σημείο στο οποίο έχει τοποθετηθεί το γράμμα Ν από την ναυλώτρια εταιρία ΑΝΕΚ.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής των πυροσβεστών του Πρίντεζι, Μικέλε Αντζιούλι, «βάσει των τελευταίων αυτών εξελίξεων οι όλες διαδικασίες μπορεί να επιταχυνθούν και να μπορέσουν να εισέλθουν και πάλι στο Norman Atlantic,οι εισαγγελείς και οι πραγματογνώμονες του Μπάρι, στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας».

Η ιταλική εφημερίδα Κορριέρε Ντελ Μετζοτζιόρνο, τέλος, δημοσιεύει σήμερα μαρτυρία δεκαεξάχρονου Αφγανού μετανάστη, χωρίς να αναφέρει τα στοιχεία του, στην οποία διηγείται ότι κατάφερε να σωθεί από την τραγωδία του Norman Atlantic, αλλά είδε πολλούς άλλους μετανάστες να χάνουν την ζωή τους από την πυρκαγιά στο γκαράζ. «Συνολικά, ήμασταν τουλάχιστον δέκα», αναφέρει ο διασωθείς στην ιταλική εφημερίδα.

 
OP
OP
company of heroes tho

company of heroes tho

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
5.813
Κριτικές
184
Like
18.656
Πόντοι
31.558
Στο αεροδρόμιο της Αθήνας οι σοροί τριών Ελλήνων επιβατών του Norman Atlantic

Έφτασε στο διεθνές αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», από το Μπάρι, το στρατιωτικό αεροσκάφος C-27J, που μετέφερε στην Ελλάδα τις σορούς τριών Ελλήνων, εκ των θυμάτων του ναυτικού δυστυχήματος του «Norman Atlantic».
Θυμίζουμε πως σχετική εντολή είχε δώσει ο υπουργός Εθνικής 'Αμυνας Νίκος Δένδιας, κατόπιν συνεννόησης με τη Γενική Γραμματεία της κυβέρνησης και το γραφείο του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά. Με την ίδια εντολή, τα έξοδα μεταφοράς των σορών των θυμάτων καλύπτονται εξ ολοκλήρου από το υπουργείο Εθνικής 'Αμυνας.
Οι πληροφορίες για τα αίτια του θανάτου από τη νεκροψία, αναφέρουν πως ο θάνατός τους επήλθε γρήγορα, λόγω πνιγμού, εξαιτίας του «σοκ» που υπέστη ο οργανισμός τους από τη χαμηλή θερμοκρασία των υδάτων.
Στο μεταξύ, επιταχύνονται οι έρευνες στο πλοίο, αφού μετά από δύο εβδομάδες οι πυροσβέστες κατάφεραν να σβήσουν τις φωτιές που έκαιγαν ακόμη στο Norman Atlantic. Μετά την ολοκλήρωση της κατάσβεσης, τέθηκαν σε λειτουργία και ειδικά συστήματα απορρόφησης καπνού, προκειμένου να βελτιωθούν οι συνθήκες για τους ερευνητές που θα επιχειρήσουν να ξετυλίξουν το «κουβάρι» όσων συνέβησαν και να δώσουν απαντήσεις στις οικογένειες των τουλάχιστον εννέα θυμάτων, μεταξύ των οποίων και τρεις Έλληνες.

 

Συνημμένα

  • image.jpg
    image.jpg
    47,3 KB · Εμφανίσεις: 23

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom