nick9x
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 2.563
- Κριτικές
- 14
- Like
- 3.890
- Πόντοι
- 6.495
Είμαι από τους πρώτους πελάτες της Forthnet και έχω και μετοχές της [θα μπορούσα να μπώ και στο σύμβούλιο... αλλά με τις διαρκείς αλλαγές ηγετικών στελεχών και τις επιλογές της (εξαγορά μετοχικού πακέτου netmed, κλπ), μάλλον θα τις σπρώξω].Forthnet..2+ χρονια... ευχαριστημενος! ;)
Ολες η εταιριες στην Ελλαδα..ειναι μπαχαλο!!! Η forthnet ειναι λιγοτερο απο τις αλλες!
2-3 φορες που ειχα αποσυνδεσεις..και χρειαστικα την τεχνικη υποστιριξη... ηταν αψογοι!
Και με πειραν και τηλεφωνο να μην χρεωνομαι!!!
Από διακοπές στο internet η κατάσταση έχει αρχίσει και δυσκολεύει μια και προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν τις αποσυνδέσεις ρίχνουν την ταχύτητα δραματικά. Το πρόβλημα όμως - για μένα - είναι η τεχνική υποστήριξη που είναι ανυπόφορη, όπως ακριβώς τα είπαν και παραπάνω. Μιλάς με ευγενικά και άσχετα κοριτσάκια και όχι με τεχνικό που να καταλαβαίνει 5 πράγματα (πιθανότατα να μετριούνται στα δάχτυλα ενός χεριού, ανά βάρδια). Το δίκτυο του OTE δεν φταίει, μια και το τσεκάρω με φίλο μου τεχνικό στά dslam του ΟΤΕ, άρα μην σας παραμυθιάζουν. Αν συνεχιστεί κανά μήνα η κατάσταση θα την κάνω για Οτενετ (που υποστηρίζει και ISDN στο ConX ενώ η Forthnet όχι).
Συμβουλή... να μιλάτε με υπεύθυνα άτομα, τεχνικούς ζητώντας το όνομά τους (το δικό σας το έχουν...) και να απαιτείτε αυτό που πληρώνετε και πολλές δορές ΠΡΟπληρώνετε.