Επειδή έχω καθημερινή επαφή με λογιστή, θα σου πω λίγο τα δεδομένα: 1) Το ενοίκιο που θα πληρώνεις είναι γύρω στα 200 €, εκτός κι αν έχεις έδρα το σπίτι σου. 2) Η εισφορά στο ΤΕΒΕ μέχρι σήμερα είναι 400 € το δίμηνο. 3) Θα έχεις λειτουργικά έξοδα για το γραφείο (ΔΕΗ, ίντερνετ, μελάνια κλπ.) άλλα 100 €. Άρα μιλάμε για ετήσια έξοδα γύρω στις 6.000 € στην καλύτερη των περιπτώσεων. Αν υπολογίσεις ότι η τιμή στην αγορά για μια φορολογική δήλωση είναι 20-30 € (ο φίλος μου τη χρεώνει 30 €, στην Αθήνα), αυτό σημαίνει ότι για να καλύψεις τα έξοδα θα πρέπει να έχεις 200 φορολογικές δηλώσεις το χρόνο. Την πρώτη χρονιά είναι δύσκολο να έχεις τέτοιο κέρδος άρα θα πρέπει να είσαι έτοιμος ψυχολογικά για μια κάποια οικονομική ζημία.
Έχοντας την εμπειρία του φίλου μου, θα σου πρότεινα δύο πράγματα, που θα ήταν καλό να τα κάνεις, είτε το ένα είτε το άλλο ή και τα δύο: 1) Να συνεργαστείς με φίλο και συνάδελφό σου, έτσι ώστε να μοιράζεστε έξοδα και δουλειά. Μια άτυπη "λογιστική εταιρία" χτυπάει αλλιώς στο μάτι ενός νέου πελάτη από το να μπει στο γραφείο και να σε δει μόνο σου με τον υπολογιστή. 2) Να ελέγξεις, αν θες, παράλληλα με λογιστικές να προσφέρεις και ασφαλιστικές υπηρεσίες. Κοινώς να πουλάς συμβόλαια ασφάλισης. Θα καλύψεις μεγάλο μέρος των εξόδων σου και σιγά σιγά θα έχεις κέρδος. Το κάνουν πολλοί συνάδελφοί σου αυτό. Ελπίζω να βοήθησα!