You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Chat room/Έχεις pm/Spam/Άρλεκιν thread
- Μέλος που άνοιξε το νήμα ADMIRAL GR
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 549K
- Εμφανίσεις 6M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)
Digweed
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 6.034
- Κριτικές
- 1
- Like
- 16.294
- Πόντοι
- 3.836
Έτσι ξεφυτρώνουν οι Ντοπαμίνες:
Την εν λόγω κυρία την επέλεξα λόγω της ειδικότητας της, η οποία ήταν κοντά στα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα.
Η επιλογή αυτή όμως ήταν και ο δικός μου Γολγοθάς, καθώς ό,τι έκανα για εκείνη ήταν ανεπαρκές και λάθος.
Πήγαινα ωστόσο με νερά της και διόρθωνα αυτά που μου έλεγε να διορθώσω, ό,τι μπορούσα βέβαια διαισθητικά να καταλάβω διότι οι εξηγήσεις της ήταν επιμελώς ακατανόητες ώστε να μην έχει την ευθύνη των λεγόμενων της.
Ωστόσο παράβλεπα όλα αυτά τα ωραία, καθώς πολλοί καθηγητές μπορεί να ενεργούν έτσι και υπάρχει η κουλτούρα στα ελληνικά πανεπιστήμια μιας γενικότερης ασάφειας.
Ήρθα αντιμέτωπος με τον εαυτό μου για το πόσο αξίζω για το πόσο ικανός είμαι, ήρθα αντιμέτωπος με την αυταξία μου.
Έχασα κάθε πίστη σε μένα.
Ένιωθα ένα τίποτα.
Το κυριότερο πρόβλημα ήταν ότι πίσω από τα λεγόμενα της υπήρχε μια απειλή για μένα, αν δεν έκανα επακριβώς τις προτροπές της τότε δεν θα μου έδινε πτυχίο. «Κύριε το μεταπτυχιακό σας κόστισε ακριβά και εγώ δεν θα σας το δώσω αν δεν κάνετε τα πράγματα που σας λέω» (Μακάρι να είχα κατανοήσει τι ήθελε).
«Κύριε, η εργασία σας έχει συντακτικά λάθη να πάρετε φιλόλογο να σας τα διορθώσει...» (Μέχρι στιγμής δεν έχω ακούσει από κάποιον άλλο στην ακαδημαϊκή μου πορεία ότι έχω τέτοιες αδυναμίες)...
« Κύριε, δεν ξέρω τι θέλετε από μένα αλλά αυτό που ζητάτε εγώ δεν μπορώ να σας το δώσω» (εννοούσε ότι έχω ψυχολογικά)...
« Κύριε, μπορείτε να εκδώσετε σε βιβλίο την εργασία σας και να κάνετε ό,τι θέλετε σε αυτό, αλλά στην διπλωματική θα ακούτε εμένα»...(Και τρεις μέρες πριν την παραδώσω...)
«Κύριε, θα πρέπει να βγάλετε αυτό το κομμάτι από την εργασία σας, τι το θέλετε;» (Στο οποίο θεωρητικό κομμάτι στηριζόταν όλη μου εργασία στην ουσία, αν το έβγαζα αυτό θα έπρεπε να την άλλαζα ολόκληρη)...
« Κύριε, αυτό το πράγμα εγώ δεν το περνάω από επιτροπή...» (Κατά καιρούς βέβαια μου έλεγε ότι η εργασία μου έχει διαμαντάκια, ποτέ όμως δεν μου είπε ποια είναι αυτά τα διαμαντάκια για να ενισχυθώ από αυτά και να ενισχύσω με περισσότερα από αυτά την εργασία).
Με τα πολλά είχα φτάσει σε σημείο να μην ξέρω πιο είναι το σωστό και πιο είναι το λάθος.
Ένοιωθα ακινητοποιημένος και μπλοκαρισμένος.
Η σκέψη μου είχε αρχίσει να γίνεται εμμονική και κάθε πρόταση που έγραφα την διάβαζα πολλές φορές χωρίς να μπορώ να είμαι σίγουρος αν είναι σωστή είτε γραμματικά είτε νοηματικά.
Φοβόμουν μην πάει στράφι όλη η μεταπτυχιακή μου πορεία και χάσω χρήματα αλλά κυρίως κόπο.
Χωρίς την διπλωματική δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία και αποβάλλεσαι από το πρόγραμμα.
«Κυρία Κ θα ήθελα να παραδώσω την διπλωματική... μπορείτε να μου δώσετε μια ημερομηνία;».
Μου έδωσε ημερομηνία και μέχρι τελευταία στιγμή προσπαθούσα να καταλάβω τι εννοούσε με τις αλλαγές που μου πρότεινε.
Μία μέρα πριν, ήθελε να αλλάξω όλο το μεθοδολογικό κομμάτι, χωρίς όμως να μου δίνει σαφείς οδηγίες.
«Τι θέλει ακριβώς να αλλάξω αναρωτιόμουν;».
Της ζήτησα ένα υπόδειγμα μεθοδολογικής προσέγγισης που να στηρίζει τις ασαφείς αλλαγές που ζητούσε.
Δεν πήρα ποτέ κάτι τέτοιο.
Αυτό που ακολούθησα για την ερευνά μου ήταν οδηγίες από επιστημονικά συγγράμματα μεθοδολογίας.
Μίλησα με άλλους καθηγητές οι οποίοι δεν έβρισκαν μεθοδολογικά σφάλματα. Επίσης διάβασα πολλές μεταπτυχιακές εργασίες ωστόσο όλοι ακολουθούσαν λίγο έως πολύ τη μεθοδολογική πρόταση που είχα ακολουθήσει και εγώ.
Το πρόβλημα είναι ότι μέσα στο πανεπιστήμιο δεν υπάρχουν θεσμοί που να προστατεύουν τα δικαιώματα του φοιτητή.
Σίγουρα θα έχουν υποστεί και άλλοι νέοι παρόμοιες εμπειρίες με κάποιον ψυχικά ανεπαρκώς καθηγητή.
Η εμπειρία αυτή ήταν άκρως στρεσογόνα και τραυματική:
είχα χάσει τον ύπνο μου, δεν μπορούσα να χαρώ τίποτε ενώ όλη η σκέψη μου είχε εστιαστεί στα ζητήματα της διπλωματικής.
Περπατούσα και μιλούσα μόνος μου για το τι έπρεπε να της πω ώστε να υποστηρίξω τον εαυτό μου στις παράλογες ή καλύτερα πλήρως ασαφείς απαιτήσεις της και τα άκρως ταπεινωτικά ακυρωτικά της σχόλια που η δύναμή τους δε μεταφέρθηκε πλήρως σε αυτό το κείμενο.
Ήθελα να τελειώνω με αυτόν τον εφιάλτη και με αυτή την τόσο κακοποιητική σχέση με την επόπτρια μου.
Ήρθα αντιμέτωπος με τον εαυτό μου για το πόσο αξίζω για το πόσο ικανός είμαι, ήρθα αντιμέτωπος με την αυταξία μου.
Έχασα κάθε πίστη σε μένα.
Ένιωθα ένα τίποτα.
Πέρασε ένας χρόνος για να ξεπεράσω την κακοποίηση που βίωσα επί ένα ολόκληρο χρόνο. (Μετατραυματικό στρες).
Την εν λόγω κυρία την επέλεξα λόγω της ειδικότητας της, η οποία ήταν κοντά στα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα.
Η επιλογή αυτή όμως ήταν και ο δικός μου Γολγοθάς, καθώς ό,τι έκανα για εκείνη ήταν ανεπαρκές και λάθος.
Πήγαινα ωστόσο με νερά της και διόρθωνα αυτά που μου έλεγε να διορθώσω, ό,τι μπορούσα βέβαια διαισθητικά να καταλάβω διότι οι εξηγήσεις της ήταν επιμελώς ακατανόητες ώστε να μην έχει την ευθύνη των λεγόμενων της.
Ωστόσο παράβλεπα όλα αυτά τα ωραία, καθώς πολλοί καθηγητές μπορεί να ενεργούν έτσι και υπάρχει η κουλτούρα στα ελληνικά πανεπιστήμια μιας γενικότερης ασάφειας.
Ήρθα αντιμέτωπος με τον εαυτό μου για το πόσο αξίζω για το πόσο ικανός είμαι, ήρθα αντιμέτωπος με την αυταξία μου.
Έχασα κάθε πίστη σε μένα.
Ένιωθα ένα τίποτα.
Το κυριότερο πρόβλημα ήταν ότι πίσω από τα λεγόμενα της υπήρχε μια απειλή για μένα, αν δεν έκανα επακριβώς τις προτροπές της τότε δεν θα μου έδινε πτυχίο. «Κύριε το μεταπτυχιακό σας κόστισε ακριβά και εγώ δεν θα σας το δώσω αν δεν κάνετε τα πράγματα που σας λέω» (Μακάρι να είχα κατανοήσει τι ήθελε).
«Κύριε, η εργασία σας έχει συντακτικά λάθη να πάρετε φιλόλογο να σας τα διορθώσει...» (Μέχρι στιγμής δεν έχω ακούσει από κάποιον άλλο στην ακαδημαϊκή μου πορεία ότι έχω τέτοιες αδυναμίες)...
« Κύριε, δεν ξέρω τι θέλετε από μένα αλλά αυτό που ζητάτε εγώ δεν μπορώ να σας το δώσω» (εννοούσε ότι έχω ψυχολογικά)...
« Κύριε, μπορείτε να εκδώσετε σε βιβλίο την εργασία σας και να κάνετε ό,τι θέλετε σε αυτό, αλλά στην διπλωματική θα ακούτε εμένα»...(Και τρεις μέρες πριν την παραδώσω...)
«Κύριε, θα πρέπει να βγάλετε αυτό το κομμάτι από την εργασία σας, τι το θέλετε;» (Στο οποίο θεωρητικό κομμάτι στηριζόταν όλη μου εργασία στην ουσία, αν το έβγαζα αυτό θα έπρεπε να την άλλαζα ολόκληρη)...
« Κύριε, αυτό το πράγμα εγώ δεν το περνάω από επιτροπή...» (Κατά καιρούς βέβαια μου έλεγε ότι η εργασία μου έχει διαμαντάκια, ποτέ όμως δεν μου είπε ποια είναι αυτά τα διαμαντάκια για να ενισχυθώ από αυτά και να ενισχύσω με περισσότερα από αυτά την εργασία).
Με τα πολλά είχα φτάσει σε σημείο να μην ξέρω πιο είναι το σωστό και πιο είναι το λάθος.
Ένοιωθα ακινητοποιημένος και μπλοκαρισμένος.
Η σκέψη μου είχε αρχίσει να γίνεται εμμονική και κάθε πρόταση που έγραφα την διάβαζα πολλές φορές χωρίς να μπορώ να είμαι σίγουρος αν είναι σωστή είτε γραμματικά είτε νοηματικά.
Φοβόμουν μην πάει στράφι όλη η μεταπτυχιακή μου πορεία και χάσω χρήματα αλλά κυρίως κόπο.
Χωρίς την διπλωματική δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία και αποβάλλεσαι από το πρόγραμμα.
«Κυρία Κ θα ήθελα να παραδώσω την διπλωματική... μπορείτε να μου δώσετε μια ημερομηνία;».
Μου έδωσε ημερομηνία και μέχρι τελευταία στιγμή προσπαθούσα να καταλάβω τι εννοούσε με τις αλλαγές που μου πρότεινε.
Μία μέρα πριν, ήθελε να αλλάξω όλο το μεθοδολογικό κομμάτι, χωρίς όμως να μου δίνει σαφείς οδηγίες.
«Τι θέλει ακριβώς να αλλάξω αναρωτιόμουν;».
Της ζήτησα ένα υπόδειγμα μεθοδολογικής προσέγγισης που να στηρίζει τις ασαφείς αλλαγές που ζητούσε.
Δεν πήρα ποτέ κάτι τέτοιο.
Αυτό που ακολούθησα για την ερευνά μου ήταν οδηγίες από επιστημονικά συγγράμματα μεθοδολογίας.
Μίλησα με άλλους καθηγητές οι οποίοι δεν έβρισκαν μεθοδολογικά σφάλματα. Επίσης διάβασα πολλές μεταπτυχιακές εργασίες ωστόσο όλοι ακολουθούσαν λίγο έως πολύ τη μεθοδολογική πρόταση που είχα ακολουθήσει και εγώ.
Το πρόβλημα είναι ότι μέσα στο πανεπιστήμιο δεν υπάρχουν θεσμοί που να προστατεύουν τα δικαιώματα του φοιτητή.
Σίγουρα θα έχουν υποστεί και άλλοι νέοι παρόμοιες εμπειρίες με κάποιον ψυχικά ανεπαρκώς καθηγητή.
Η εμπειρία αυτή ήταν άκρως στρεσογόνα και τραυματική:
είχα χάσει τον ύπνο μου, δεν μπορούσα να χαρώ τίποτε ενώ όλη η σκέψη μου είχε εστιαστεί στα ζητήματα της διπλωματικής.
Περπατούσα και μιλούσα μόνος μου για το τι έπρεπε να της πω ώστε να υποστηρίξω τον εαυτό μου στις παράλογες ή καλύτερα πλήρως ασαφείς απαιτήσεις της και τα άκρως ταπεινωτικά ακυρωτικά της σχόλια που η δύναμή τους δε μεταφέρθηκε πλήρως σε αυτό το κείμενο.
Ήθελα να τελειώνω με αυτόν τον εφιάλτη και με αυτή την τόσο κακοποιητική σχέση με την επόπτρια μου.
Ήρθα αντιμέτωπος με τον εαυτό μου για το πόσο αξίζω για το πόσο ικανός είμαι, ήρθα αντιμέτωπος με την αυταξία μου.
Έχασα κάθε πίστη σε μένα.
Ένιωθα ένα τίποτα.
Πέρασε ένας χρόνος για να ξεπεράσω την κακοποίηση που βίωσα επί ένα ολόκληρο χρόνο. (Μετατραυματικό στρες).
dimmits
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 29.790
- Κριτικές
- 183
- Like
- 3.254
- Πόντοι
- 8.535
το βιδεο με το κατουρημα θες?Ποιος το'χει αυτό το γαμωβίντεο να το στείλει;;;
Και ήταν τόσο σεμνό,αθώο,αμόλυντο το Βερονικάκι τότε που το είχα πάρει!
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.149
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.417
- Πόντοι
- 34.612
το βιδεο με το κατουρημα θες?
για πε
dimmits
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 29.790
- Κριτικές
- 183
- Like
- 3.254
- Πόντοι
- 8.535
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.149
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.417
- Πόντοι
- 34.612
εχω κανει golden shower με παλια καριολα γκομενα
dimmits
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 29.790
- Κριτικές
- 183
- Like
- 3.254
- Πόντοι
- 8.535
σκατ φαση αλα Βερονικα μοζερ σου ζητησε καμμια ?>εχω κανει golden shower με παλια καριολα γκομενα
dimmits
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 29.790
- Κριτικές
- 183
- Like
- 3.254
- Πόντοι
- 8.535
χοντρο.ο νωντας μου ειπε οτι εχει βιντεο που κανει golden shower στο δοπα
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.149
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.417
- Πόντοι
- 34.612
σκατ φαση αλα Βερονικα μοζερ σου ζητησε καμμια ?>
οχι ειπαμε μεχρι εκει για την εμπειρια
Takis Lakos
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 244
- Like
- 50
- Πόντοι
- 1
Για πες μας,δωσε λεπτομέρειεςΠοιος το'χει αυτό το γαμωβίντεο να το στείλει;;;
Και ήταν τόσο σεμνό,αθώο,αμόλυντο το Βερονικάκι τότε που το είχα πάρει!
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.149
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.417
- Πόντοι
- 34.612
ο νωντας μου ειπε οτι εχει βιντεο που κανει golden shower στο δοπα
yes.i.am
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2016
- Μηνύματα
- 3.094
- Like
- 204
- Πόντοι
- 16
το ξερει ολος ο ντουνιας οτι ο δοπας ητανε το πουτανακι του νωντα, μη κοιτας τωρα που το παιζει κυρια ;)χοντρο.
dimmits
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 29.790
- Κριτικές
- 183
- Like
- 3.254
- Πόντοι
- 8.535
με το ποδολαγνο πως συνδεεται ο ντοπας?το ξερει ολος ο ντουνιας οτι ο δοπας ητανε το πουτανακι του νωντα, μη κοιτας τωρα που το παιζει κυρια ;)
yes.i.am
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2016
- Μηνύματα
- 3.094
- Like
- 204
- Πόντοι
- 16
ειχανε κανονισει ραντεβου για αληλομαλακια τυπε, μεσα στο νημα του ποδολαγνου :Sμε το ποδολαγνο πως συνδεεται ο ντοπας?
dimmits
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 29.790
- Κριτικές
- 183
- Like
- 3.254
- Πόντοι
- 8.535
...ειχανε κανονισει ραντεβου για αληλομαλακια τυπε, μεσα στο νημα του ποδολαγνου :S
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.149
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.417
- Πόντοι
- 34.612
ειχανε κανονισει ραντεβου για αληλομαλακια τυπε, μεσα στο νημα του ποδολαγνου :S
παει
χαλασε ο κοσμος :thubsdown:
Duke Nukem
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Σεπ 2015
- Μηνύματα
- 13.369
- Like
- 492
- Πόντοι
- 186
Ντοπα βρηκα γκομενα.
Stories
Νέο!DanaeEscortmagicgirls: Διαθεσιμη απόψε