Νέα

Chat room/Έχεις pm/Spam/Άρλεκιν thread

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ADMIRAL GR
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 549K
  • Εμφανίσεις 6M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 91 άτομα (0 μέλη και 91 επισκέπτες)

Να μπει κανονικό τσατ στο σάιτ ;

  • Ο jimy.m. να ποστάρει μετά τα μεσάνυχτα

    Ψήφοι: 11 8,7%
  • Ο baros να πει καλή κουβέντα και να την εννοεί

    Ψήφοι: 11 8,7%
  • Ο dimmits να έρθει Αθήνα και να πάει Αγκυρας

    Ψήφοι: 10 7,9%
  • Ο the saint να μη ζητήσει κώλο από εκδιδόμενη

    Ψήφοι: 21 16,5%
  • Ο Αθηναίος να πουλήσει τη μάσκα

    Ψήφοι: 8 6,3%
  • Ο iuakoya να συναντήσει τον jimy.m.

    Ψήφοι: 15 11,8%
  • Ο Tassos Karipidis να πάρει πιπίνι

    Ψήφοι: 17 13,4%
  • Ο βάτραχος να επιστρέψει

    Ψήφοι: 27 21,3%
  • Ολοι να καταλήξουμε στο υπόγειο

    Ψήφοι: 36 28,3%
  • Τίποτα από τα παραπάνω

    Ψήφοι: 35 27,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    127

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.974
Like
30.437
Πόντοι
5.006
:rolleyes: για ....λίγα με τον διομήδη μην σου βάλω φουρνέλο .......... :uglystupid: :rockon: :s&m_2:
Για τα καλά σας λόγια  :cool2:
http://[URL unfurl="true"]www.georgio.in/slides/120508/nik/04.jpg[/img[/URL]]
[QUOTE="The Saint!, post: 4921078"]
Να του ρίξουμε Artane  στα αμνοερίφια, του αντούβγαινου.
[/quote][img]http://[URL unfurl="true"]www.georgio.in/slides/120508/nik/26.jpg[/img[/URL]]
 

neos123

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιαν 2010
Μηνύματα
8.951
Κριτικές
1
Like
12
Πόντοι
66
Η εταιρεία λογισμικού «Ατλαντική Πληροφορική» θεωρεί ότι υπάρχει σημαντική αγορά για
διαδικτυακά συστήματα προγραμματισμού συναντήσεων στελεχών επιχειρήσεων και
οργανισμών. Ο προγραμματισμός συναντήσεων πολυάσχολων ανθρώπων είναι δυσχερής για
πολλούς λόγους: δύσκολα ευρίσκεται τόπος και χρόνος κατάλληλος για όλους· οι
διοργανωτές της συνάντησης πρέπει να τους «κυνηγούν» για να μάθουν τη διαθεσιμότητά
τους· άσχετα πρόσωπα γίνονται παραλήπτες μηνυμάτων που δεν τα αφορούν· όταν επιτευχθεί
ο καθορισμός της συνάντησης, έχουν ήδη αλλάξει οι περιορισμοί κάποιων· ο κύκλος του
προγραμματισμού πρέπει να επαναληφθεί εάν δεν φέρει γρήγορα αποτέλεσμα, κ.ά. Έτσι
συχνά συμβαίνει οι συναντήσεις να μην οργανώνονται καλά και εγκαίρως, σημαντικά γι’
αυτές πρόσωπα να απουσιάζουν, ενώ στη διοργάνωση έχει αναλωθεί υπέρμετρος χρόνος και
κόπος.
Συνήθως ο προγραμματισμός μιας συνάντησης γίνεται ως εξής: Ο καλών τη συνάντηση
ειδοποιεί τους προσκαλούμενους για την ανάγκη της συνάντησης και το χρονικό διάστημα
μέσα στο οποίο πρέπει να λάβει χώρα ζητώντας από εκείνους να δηλώσουν τη διαθεσιμότητά
τους στο διάστημα αυτό. Η διαθεσιμότητα εκφράζεται με δύο τρόπους: περιορισμοί μη
διαθεσιμότητας, δηλαδή ένα σύνολο περιόδων μέσα στο δοθέν διάστημα που η συμμετοχή
 

neos123

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιαν 2010
Μηνύματα
8.951
Κριτικές
1
Like
12
Πόντοι
66
αποκλείεται· προτιμήσεις, δηλαδή ένα σύνολο περιόδων μέσα στο δοθέν διάστημα που είναι
περισσότερο επιθυμητή η διενέργεια της συνάντησης. Ως περίοδοι νοούνται ημέρες ή ώρες
μέσα σε μία ημέρα. Ενίοτε ο καλών ζητεί από τους προσκαλούμενους να δηλώσουν ανάγκες
σε εξοπλισμό της αίθουσας (π.χ., προβολικό, υπολογιστή, δικτυακή σύνδεση, κλπ.), ενώ εξ
άλλου μπορεί να ερωτήσει τους σημαντικότερους προσκεκλημένους για προτιμήσεις ως προς
τον τόπο της συνάντησης. Ο χρόνος που καθορίζεται για τη συνάντηση πρέπει να κείται εντός
του διαστήματος της πρόσκλησης, να μη παραβιάζει περιορισμούς μη διαθεσιμότητας και να
ικανοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερες προτιμήσεις, καθώς επίσης ο τόπος να ικανοποιεί τις
προτιμήσεις των σημαντικών προσκεκλημένων. Εμφανίζεται χρονική σύγκρουση όταν δεν
μπορεί να ευρεθεί χρόνος που να μη παραβιάζει κάποιο περιορισμό μη διαθεσιμότητας.
Τοπική σύγκρουση εμφανίζεται όταν δεν μπορεί να ευρεθεί τόπος σύμφωνα με τις
προτιμήσεις σε χρόνο κατάλληλο (δηλ. εκτός χρονικών συγκρούσεων). Οι συγκρούσεις
επιλύονται με διάφορους τρόπους: ο καλών μπορεί να επεκτείνει το διάστημα της
πρόσκλησης, ορισμένοι προσκεκλημένοι μπορούν να αναθεωρήσουν τους περιορισμούς τους
ή ακόμη να αρνηθούν να συμμετάσχουν. Ένας νέος γύρος προγραμματισμού μπορεί να
απαιτηθεί σε περίπτωση σύγκρουσης.
Το σύστημα προγραμματισμού συναντήσεων πρέπει να αντανακλά όσο το δυνατόν καλύτερα
τον καθιερωμένο τρόπο προγραμματισμού, να μπορεί να χρησιμοποιείται από διοικητικό και
γραμματειακό προσωπικό και να βελτιώνει τον προγραμματισμό ως εξής:
· Να αυξηθεί το μέσο ποσοστό συμμετοχής προσκαλουμένων στις συναντήσεις, ως
συνέπεια περισσότερο ικανοποιητικής επιλογής χρόνου και τόπου συνάντησης.
· Οι συναντήσεις να προγραμματίζονται όσο το δυνατόν ταχύτερα μετά την αρχική
ειδοποίηση.
· Να ανακοινώνονται ο χρόνος και ο τόπος συνάντησης το συντομότερο μετά τον
καθορισμό τους.
· Να μεσολαβεί επαρκής χρόνος μεταξύ της πρόσκλησης και της συνάντησης.
· Η απασχόληση του καλούντος να είναι η μικρότερη δυνατή. Το σύστημα πρέπει να
υποστηρίζει όλη την επικοινωνία μεταξύ των εμπλεκομένων προσώπων, π.χ. διατύπωση
αιτημάτων, λήψη απαντήσεων (ακόμη και από εκείνους που αμελούν), διαπραγμάτευση και
επίλυση συγκρούσεων, πληροφόρηση περί του σταδίου προόδου του προγραμματισμού.
· Ο όγκος της επικοινωνίας με τους εμπλεκόμενους, σε αριθμό και έκταση μηνυμάτων, να
είναι ο μικρότερος δυνατός.
Το σύστημα προγραμματισμού μηνυμάτων πρέπει να μπορεί να χειρίζεται πολλά αιτήματα
προγραμματισμού παράλληλα. Τα αιτήματα αυτά μπορεί να είναι ανταγωνιστικά
παρουσιάζοντας χρονικές ή τοπικές επικαλύψεις. Έτσι γεννώνται περιορισμοί
ταυτοχρονισμού: ένα πρόσωπο δεν μπορεί να συμμετέχει ούτε μία αίθουσα να
χρησιμοποιείται για περισσότερες της μιας συναντήσεις συγχρόνως. Χάριν ευελιξίας πρέπει
να υποστηρίζεται η δυναμική τροποποίηση προγράμματος και η αλλαγή προτιμήσεων χρόνου
και τόπου και περιορισμών προσώπων. Εξ άλλου προκύπτει η ανάγκη χειρισμού εξαιρετικών
αναγκών, π.χ. μία επείγουσα, σημαντικότερη συνάντηση, η οποία μπορεί να οδηγήσει αλλαγή
ή και ακύρωση ήδη προγραμματισμένων συναντήσεων. Ακόμη χρειάζεται ευελιξία ως προς
τη μορφή των δεδομένων (π.χ. μορφή γραφής ημερομηνιών και διευθύνσεων) και τη
μεταβλητότητα αυτών (π.χ. αλλαγή καλουμένων προσώπων, αλλαγή διευθύνσεων αυτών).
 

neos123

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιαν 2010
Μηνύματα
8.951
Κριτικές
1
Like
12
Πόντοι
66
Πρέπει να ικανοποιούνται απαιτήσεις ασφαλείας, όπως, ενδεικτικά:
· Δικαίωμα πρόκλησης έχουν μόνο εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.
· Να ισχύουν κανόνες εμπιστευτικότητας, π.χ. οι περιορισμοί των προσώπων ή η
πρόσκλησή τους και σε άλλες συναντήσεις να μην είναι ορατοί σε μη εξουσιοδοτημένα
πρόσωπα.
Πρόθεση της εταιρείας είναι να αναπτύξει μία οικογένεια προϊόντων που θα καλύπτουν τις
ανάγκες επί μέρους αγορών. Αυτό θα επιτευχθεί σχεδιάζοντας ένα πολυπαραμετρικό
σύστημα το οποίο να μπορεί να προσαρμοστεί σε ειδικότερες απαιτήσεις, όπως:
· Επαγγελματικές και ιδιωτικές συναντήσεις.
· Συναντήσεις σε προκαθορισμένο χώρο, σε χώρο που πρέπει να προσδιορισθεί,
ηλεκτρονικές συναντήσεις.
· Περιοδικές (π.χ. μαθήματα) και απεριοδικές συναντήσεις.
· Συναντήσεις ισότιμες ή διαβαθμισμένης σπουδαιότητας ως προς την συμμετοχή
συγκεκριμένων προσώπων.
· Πρόσωπα ισότιμα ή διαβαθμισμένης σπουδαιότητας (ανεξαρτήτως της συνάντησης), ή
με διαφορετική ευελιξία αλλαγής των περιορισμών τους.
· Είδη συμμετοχής σε συνάντηση: πλήρης, μερική, δι’ αντιπροσώπου.
· Ποκιλία διατύπωσης προτιμήσεων και περιορισμών: απουσία προτιμήσεων,
διατεταγμένες ή αδιάτακτες προτιμήσεις, διαθεσιμότητα αναλόγως του τόπου.
· Δυνατότητα ορισμού ή προσαρμογής κανόνων επίλυσης συγκρούσεων από τον χρήστη.
Π.χ.:
o «Εξετάζονται πρώτα οι επιθυμίες των προσώπων μεγαλύτερης
σπουδαιότητας»
o «Σε περίπτωση χρονικής σύγκρουσης προτείνεται στο πρόσωπο μικρότερης
σπουδαιότητας να αποχωρήσει ή να αλλάξει περιορισμούς»
o «Σε περίπτωση χρονικής σύγκρουσης προτείνεται σε πρόσωπο που έχει
κληθεί και σε άλλες συναντήσεις να αποχωρήσει από κάποια συνάντηση μικρότερης
σπουδαιότητας»
o «Εξετάζεται η χρήση χρονικής περιόδου που εμπίπτει σε διάστημα μη
διαθεσιμότητας εφ’ όσον το πρόσωπο που έχει δηλώσει τη μη διαθεσιμότητα έχει επίσης
δηλώσει ευελιξία»
· Επικοινωνία σε μία ή περισσότερες γλώσσες.
· Υποστήριξη κατάρτισης ημερήσιας διάταξης και τήρησης πρακτικών.
 

neos123

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιαν 2010
Μηνύματα
8.951
Κριτικές
1
Like
12
Πόντοι
66
ωραια τωρα η ερωτηση ειναι

1. Να προσδιορίσετε τις κατηγορίες των προσώπων από τα οποία θα πάρετε
συνέντευξη («ενδιαφερόμενα μέρη») και να αιτιολογήσετε την επιλογή σας.
2. Για κάθε κατηγορία να καθορίσετε το σκοπό της συνέντευξης και το είδος των
πληροφοριών που θα ζητήσετε.
3. Να σχεδιάσετε ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις σε προκαθορισμένη σειρά για
κάθε κατηγορία.
4. Εντοπίστε πιθανά θέματα για ανοικτή συζήτηση μετά την απάντηση του
ερωτηματολογίου.




ριξτε καμια ιδεα
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
73.599
Like
79.087
Πόντοι
12.756
ωραια τωρα η ερωτηση ειναι

1. Να προσδιορίσετε τις κατηγορίες των προσώπων από τα οποία θα πάρετε
συνέντευξη («ενδιαφερόμενα μέρη») και να αιτιολογήσετε την επιλογή σας.
2. Για κάθε κατηγορία να καθορίσετε το σκοπό της συνέντευξης και το είδος των
πληροφοριών που θα ζητήσετε.
3. Να σχεδιάσετε ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις σε προκαθορισμένη σειρά για
κάθε κατηγορία.
4. Εντοπίστε πιθανά θέματα για ανοικτή συζήτηση μετά την απάντηση του
ερωτηματολογίου.




ριξτε καμια ιδεα

ποσα δινεις βρε μαλακα που θες να κανεις και e-learning ?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom