Νέα

Aprilia Caponord, τι λέτε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dzf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 27
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
D

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Sincity, απ όσα γνωρίζω δεν υπάρχουν σχεδιαστικά-κατασκευαστικά προβλήματα. Γενικώς μπορώ να πω ότι τελικά,δεν υπάρχει ούτε ένας ο οποίος να έχει αναφέρει πρόβλημα (σοβαρό ή μη). Και η πηγή πληροφόρησης πέραν του φόρουμ, είναι 2-3 μηχανικοί (όχι από εξουσιοδοτημένο για να υπάρχει και αντικειμενικότητα), καθώς και ένας ιδιοκτήτης τον οποίο είχα σταματήσει στο δρόμο και πιάσαμε την κουβέντα.
Αυτό το θεωρώ πολύ θετικό.

Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μία aprilia που δεν θυμίζει τα παλιά... Έχει βελτιωθεί πολύ. Σε όλα τα μοντέλα της. Και μιας και το μοτέρ αυτό το μοιράζοντα 3 μηχανάκια (Caponord, Tuono, RSV mille) και για κανένα δεν έχει ειπωθεί κακή κουβέντα... ε, κάτι λέει κι αυτό.

Με εντυπωσίασες για την BMW. Δεν ήξερα κάτι... Έχουν κάνει τέτοιες μαλακίες οι Βαυαροί??? Τι να πω...


Thanx
 
OP
OP
D

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Από HD σε bmw 1150????
Εντύπωση μου κάνει φίλε savalas... Πως συνδυάζονται αυτά τα δύο μηχανάκια??? Εννοώ, ότι είναι τελείως διαφορετικό το στυλ οδήγησης...
Εγώ για παράδειγμα δεν θα μπορούσα ποτέ να πάρω HD. Αν και είναι σίγουρα κορυφή στο είδος της, σιχαίνομαι αυτό το στυλ μηχανής.
Σόρρυ, τελείως προσωπική άποψη...

Όσο για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, συμφωνώ. Σίγουρα πρέπει να προσέξω πολύ την κατάσταση του μεταχειρισμένου και να το διπλοτσεκάρω. Ότι και να κάνω όμως παραμένει ένα μικρό ρίσκο. Όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο (ότι κι αν είναι, ότι μάρκα κι αν είναι) πάντα υπάρχει ρίσκο.


Service: Ναι... εδώ κι αν συμφωνώ... Είδα και τον σαρακάκη.... Φωτιά και λαύρα...

Είδα και τη Yamaha. Είχα κάποτε ένα Tenere 750. Χρειάστηκα να βάψω το τεπόζιτο (μόνο το τεπόζιτο, όχι φέρινγκ κλπ). Ξέρεις πόσο πλήρωσα τα αυτοκόλλητα????? Όχι πες.
70.000 δρχ.  :headbang: Ναι, αν είσαι χριστιανός.... 70.000 χιλιάρικα τρία αυτοκόλλητα, το έτος 1999.

Φίλος έχει ένα Ζ-750 kawasaki. Δεν έχει φύγει σχεδόν ποτέ με κάτω από 300 ευρώ από το συνεργείο...

Πόσο χειρότερα μπορεί να είναι δηλαδή τα πράγματα για ένα ευρωπαικό μηχανάκι.??? :dancing:


Και πάλι σόρρυ για το HD...
 
OP
OP
D

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Δεν είπα δεν μου αρέσουν. Είπα δε θα παιρνα ποτέ και δεν γουστάρω το στυλ (το στυλ οδήγησης που λανσάρει...). Σαν ομορφιά, είναι πολύ super. Αυτός ο συνδυασμός γυμνό γυαλισμένο μέταλλο και χώρος από παντού για να βλέπεις το μοτέρ και να ακούς τον χαμηλόστροφο δυνατό ήχο του είναι όλα τα λεφτά.  Τεσπά, όπως είπες κι εσύ, γούστα είναι αυτά...

Για τη Yamaha όντως είναι κρίμα... Ήταν και η πρωτοπόρος σε αυτό το στυλ μηχανών αν δεν κάνω λάθος. Το 1989 όταν πρωτοβγήκε το 660.
ΧΤ υπερκυβισμένο και με μεγάλο τεπόζιτο ήταν ουσιαστικά. Μετά ακολούθησε to Surper tenere, Africa, Transalp και το Gaciva... Να δεις πως το λένε ....750cc κι αυτό δικύλινδρο.... Elephant το λένε θυμήθηκα...!!

H yamaha δεν άλλαξε ποτέ το μοτερ μέχρι το 96-97, όπου σταμάτησε και την παραγωγή (του ΧΤΖ 750) και τα γαμούσε όλα. Μετά βγήκε το Varadero και πήρε τα σκήπτρα... Ε, και μετά ακολούθησαν πολλά άλλα...
Κι εμένα μου κάνει εντύπωση ότι η yamaha δεν ακολούθησε αυτή την μόδα... 1000άρια δικύλινδρα on/off/touring (κατηγορία 3 σε 1) δηλαδή.
Κάτι είχα διαβάσει πριν κανά χρόνο στο μοτοτρίτι ότι θα έβγαζε ένα XTZ - 1200.... αλλά από τότε τίποτα.
Αν έκανε την κίνηση σίγουρα θα κρυβόντουσαν πολλά v-strom και varadero στα γκαράζ των ιδιοκτητών τους....  :grin: :grin:


Στέλνω και μία παλιά φωτό από το δικό μου tenere. Ποιος ξέρει σε ποια χέρια έχει καταλήξει τώρα.... Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι....

 

Συνημμένα

  • untitled (2).JPG
    untitled (2).JPG
    97,3 KB · Εμφανίσεις: 17

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
dzf όταν βγήκε το Super Tenere η Yamaha είχε ήδη κερδίσει κάποια Paris - Dakar. Ήταν η εταιρία που έδωσε σημαντική ώθηση σε αυτή την κατηγορία μοτοσυκλετών.

Όμως δεν ήταν η πρώτη. Πρωτοπόρος ήταν η βαυαρική ΒΜW με τα πρώτα G/S (έχει σημασία το "/" - Gelande/ Strasse). Κάπου αρχές δεκαετίας '90 έφυγε το "/" και καταλήξαμε σήμερα να οδηγούν BMW άσχετοι φλώροι, χωρίς κράνος, με σκαρπίνια και ζελέ στο μαλί.

Στεναχωριέμαι που μια τόσο ιστορική εταιρία έχει επιλέξει αυτό το δρόμο, φτύνοντας στα μούτρα το (πρώην) πιστό της κοινό.

Τεσπα - Το περίεργο είναι αυτό που λές: Η Yamaha δεν ακολούθησε το δρόμο που η ίδια συνέβαλλε τα μέγιστα να διαπλατυνθεί.

Όμως, το TDM είναι πολύ δύναμη έχοντας όμως το ίδιο μειονέκτημα με το Super Tenere: υψηλό κέντρο βάρους
 
OP
OP
D

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Ναι, ναι....
Έχεις δίκιο ρε sincity. Την ξέχασα τελείως την πρώτη GS...
Tι μαλάκας είμαι... :jerking:
Αυτό το βαρύ μηχάνημα, όπου απ τους κραδασμούς του έτριζε όλη η γη...


Όντως έχεις δίκιο. Πλέον τα bmw έγιναν μηχανές των γιάπηδων και κυριλάτων τύπων και κάνουν τη διαδρομή κιφησιά - κολωνάκι - κιφησιά...
Τα τζιπ από εργαλεία, έγιναν μουνοπαγίδες για φραγκάτους πιτσιρικάδες...


ΠΟΥ θα πάει αυτή η ιστορία????
ΟΕΟ???!!!
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.382
Κριτικές
5
Like
64.935
Πόντοι
12.056
AAXXX...Τι μου θυμισατε με το ΧΤΖ...
Απο το 94 ειμουν μελος στο ΤΕΝΕΡΕ HELLAS CLUB Μεχρι το 2002 που το διαλυσαμε...ιδιο ειχα με το πιο πανω στην φωτο..ωραια χρονια..δεν σταματαγε το ρημαδι με τιποτα ομως.. :2funny: :2funny:
Μετα το ΧΤΖ πηρα ΧΧ και εφυγα εντελως απο τα ΟΝ ΟF...
Τωρα εχω και ενα τρανσαλπακι τιμης ενεκεν...και το BUSA για να νοιωθω οτι ειμαι ακομα μοτοσυκλετιστης.. :dancing:
 
OP
OP
D

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
AAXXX...Τι μου θυμισατε με το ΧΤΖ...
Απο το 94 ειμουν μελος στο ΤΕΝΕΡΕ HELLAS CLUB Μεχρι το 2002 που το διαλυσαμε...ιδιο ειχα με το πιο πανω στην φωτο..ωραια χρονια..δεν σταματαγε το ρημαδι με τιποτα ομως.. :2funny: :2funny:
.....

Μωρέ σταμάταγε.... Εγώ είχα κάνει ειδική πατέντα....
Αλεξίπτωτο από μαχητικό αεροσκάφος...  ;) ;)
Απλά είχε λίγο ταλαιπωρία. Έπρεπε μετά να κατέβεις και αφού κάνεις 3 φορές το σταυρό σου, να μαζέψεις και το αλεξίπτωτο... Γάμω τα φρένα...!!!!
 

Επισκέπτης
Η Caponord είναι η καλύτερη on-off μοτοσυκλέτα παραγωγής αυτη τη στιγμή, και εδώ και 7 χρόνια (από το 2000 που βγήκε η πρώτη).Design, πλαίσιο, κινητήρας , θέση οδήγησης (και συνεπιβάτη). Στο μοναδικό που χάνει ειναι όντως η αξιοπιστία όπου υπάρχει ενδεχόμενο μικροπροβλημάτων (ηλεκτρικών κυρίως) τα οποία όμως ακόμα κι αν υπάρξουν δεν θα σου κοστίσει σε καμία περίπτωση ο κούκος αηδόνι. Ηταν η μοναδική μοτοσυκλέτα που κράτησα για 5 ολόκληρα χρόνια, (2001-2006 με γύρο Ιταλίας και Τουρκία - σούπερ) και την έδωσα λόγω οικονομικών αναγκών. Και πάλι Caponord θα πάρω με την πρώτη ευκαιρία. (Varadero: αμα σου πέσει , πώς τη σηκώνεις? V STROM: designed in Japan by Koreans for Mongolians)


Πεστα ρε μεγαλε!!  :rockon: :rockon: :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom