Νέα

Aprilia Caponord, τι λέτε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dzf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 27
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Ήρθε η ώρα να ζητήσω την πολύτιμη βοήθειά σας για ένα θέμα.
Ψήνομαι να τσιμπήσω ένα Aprilia Caronord 1000cc.(μεταχειρισμένο)
Έχει κανένας σας τέτοια μηχανή?
Ξέρει κάποιος να δώσει σοβαρές πληροφορίες?
Αξιοπιστία, κόστος service, οδική συμπεριφορά, φρένα, κατανάλωση?
Πιθανές ζημιές και τι πρέπει να προσέξω?

Μην κάνετε τον κόπο να αναφέρετε εναλακτικές προτάσεις αγοράς, τις γνωρίζω ήδη.
Είμαι πρωην κάτοχος ενός tenere 750 και λάτρης αυτού του είδους μηχανών.
Σκέφτομαι όμως αυτή τη φορά να λοξοδρομήσω από τους Ιάπωνες (οι οποίοι αποτελούν εγγύηση στο είδος) και θέλω να δω αν αξίζει τον κόπο.

Γι αυτό παρακαλώ, μόνο πληροφορίες σχετικές με το Caponord.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
 

The Dick

Μέλος
Εγγρ.
11 Νοε 2006
Μηνύματα
266
Κριτικές
3
Like
195
Πόντοι
1
ΠΑΡΕ made in JAPAN να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!!!
 

steve(1)

Μέλος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
7
Like
0
Πόντοι
0
ειχα καποτε ενα APRILIA TUONO εξαιρετικο μηχανακι , μοιραζεται το ιδιο μοτερ με το CAPONORD μονο που το TUONO ειναι λιγο πιο δυνατο (εως αρκετα).Πολυ καλο μοτερ με δυναμη παντου ,αξιοπιστο τουλαχιστον για τα 2 χρονια που το ειχα.Γενικα τα ιταλικα εχουν ενα προβληματακι στην αξιοπιστια αλλα υπερεχουν αρκετα σε φρενα ,πλαισιο και αναρτησεις.Αυτα ,αν χρειαζεσαι κατι αλλο ......
 
OP
OP
D

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Ναι το έχω ακούσει ότι μοιράζονται το ίδιο moteur...
Μόνο που στο tuono είναι λίγο(λίγο?) πιο πουσαρισμένο...
Απλά η aprilia ανεβαίνει σταθερά τα τελευταια χρόνια, έχοντας αυξήσει κατά πολύ τις πωλήσεις της στην Ελλάδα και απ οτι φαίνεται τα παλιά προβλήματα της Ιταλικής φίρμας περί αξιοπιστίας έχουν σχεδόν εξαφανιστεί...
Για αυτό και το σκέφτομαι πολύ σοβαρά...


 

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
dzf γεια.

Υπάρχει λόγος που τα Aprilia δεν είναι εμπορικά, και άρα χάνουν μεγάλο μέρος της αξίας τους όταν πουλιούνται σα μεταχειρισμένα.

Από οικονομικής άποψης λοιπόν συμφέρει να τις αγοράσεις μεταχειρισμένες

Δεν είναι κακές μηχανές - ίσα ίσα. Φίλος πήγε Ισπανία και γύρισε χωρίς κανένα πρόβλημα.

Τσέκαρε λίγο το θέμα της διαθεσιμότητας των ανταλλακτικών καθως επίσης και το θέμα της αξιοπιστίας - πού πονάνε δηλαδή. Είναι σημαντικό να καταλάβεις αν τα προβλήματα αξιοπιστίας οφείλονται σε κακό ποιοτικό έλεγχο ή σε σχεδιαστικό λάθος, δύσκολα επισκευάσιμο.

Και τέλος, προετοίμασε τον εαυτό σου για το ενδεχόμενο του γάμου μιας και δύσκολα φεύγει

Αυτά τα ολίγα από ένα φίλο των Ιταλικών μηχανών - απο μακριά όμως και αγαπημένοι. Αρκετά Moto Guzzi έχω σπρώξει.
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.382
Κριτικές
5
Like
64.935
Πόντοι
12.056
Eχεις 2 πολυ καλες επιλογες απο Ιαπωνια μερια...

V STROM 1000
XLV 1000      δεν πας στα σιγουρα να εχεις και το κεφαλο σου υσηχο... :dancing:
 

ultramarine

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Μαΐ 2006
Μηνύματα
153
Κριτικές
31
Like
470
Πόντοι
291
Εχω πάρει το V STROM 1000 λίγους μήνες τώρα και σας διαβεβαιώ είναι καταπληκτιμή μηχανή.
Μ αρέσει πολύ το CAPONORD αλλα ευτυχώς ή δυστυχώς οι Ιάπωνες ειναι η απόλυτη εγγύηση...
Από πλαισιο και κινητηρα η συγκεκριμένη Suzuki είναι οτι καλύτερο στην κατηγορία.
 
OP
OP
D

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Τα χω σκεφτεί ρε altec21.... Τα χω σκεφτεί.
Το Varadero δεν μου αρέσει καθόλου σχεδιαστικά, άσε που έχει και κατασκευαστικό πρόβλημα επίσημα αναγνωρισμένο από τα εξουσιοδοτημένα της  Honda, με το πίσω αμορτισέρ.
Το V-strom πάλι, καλό εργαλείο, αλλά πάλι κάτι με χαλάει στη σχεδίαση.
Κι εγώ fun των Ιαπωνικών είμαι, αλλά τι να κάνω.... Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή πιο όμορφο μηχανάκι σε αυτή την κατηγορία, όπως δεν υπάρχει και καλύτερο από πλευράς πλαίσιο - επιδόσεις - φρένα...
Υπάρχει όμως το θέμα της αξιοπιστίας, της τιμής μεταπώλησης, και όπως είπε πολύ σωστά ένα φίλος παραπάνω (Sincity) ο φόβος της παντρειάς...

Προς sincity. Δεκτές οι παρατηρήσεις σου, σ ευχαριστώ.
Λες όμως ότι υπάρχει λόγος που τα Aprilia δεν είναι εμπορικά. Γιατί δε λες ποιος είναι ο λόγος, να τον καταλάβω κι εγώ?
Επίσης όπου ρώτησα μου είπαν ότι δεν έχω τίποτα να φοβάμαι από αξιοπιστία, πονάει όμως λίγο το κομμάτι του after-sales service...
Για αυτό και άνοιξα το ποστ....
Λέω ....δεν μπορεί.... όλο και κάποιος μπουρδελιάρης θα έχει ένα Caponord να με βοηθήσει κι΄εμένα ....
Thanx
 

sarris

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2006
Μηνύματα
46
Like
2
Πόντοι
0
Ξέρω ότι θα φανώ γραφικός και σπαστικός....
Αλλά αν μπορείτε να αποφύγετετις μηχανές κάντε το... (καμένος!!!)

SORRY για το σπάσιμο...
 

paneira

Νέο Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2007
Μηνύματα
3
Κριτικές
2
Like
1
Πόντοι
0
Η Caponord είναι η καλύτερη on-off μοτοσυκλέτα παραγωγής αυτη τη στιγμή, και εδώ και 7 χρόνια (από το 2000 που βγήκε η πρώτη).Design, πλαίσιο, κινητήρας , θέση οδήγησης (και συνεπιβάτη). Στο μοναδικό που χάνει ειναι όντως η αξιοπιστία όπου υπάρχει ενδεχόμενο μικροπροβλημάτων (ηλεκτρικών κυρίως) τα οποία όμως ακόμα κι αν υπάρξουν δεν θα σου κοστίσει σε καμία περίπτωση ο κούκος αηδόνι. Ηταν η μοναδική μοτοσυκλέτα που κράτησα για 5 ολόκληρα χρόνια, (2001-2006 με γύρο Ιταλίας και Τουρκία - σούπερ) και την έδωσα λόγω οικονομικών αναγκών. Και πάλι Caponord θα πάρω με την πρώτη ευκαιρία. (Varadero: αμα σου πέσει , πώς τη σηκώνεις? V STROM: designed in Japan by Koreans for Mongolians)
 

BoobLover

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2005
Μηνύματα
413
Κριτικές
3
Like
1.937
Πόντοι
201
Eχεις 2 πολυ καλες επιλογες απο Ιαπωνια μερια...

V STROM 1000
XLV 1000      δεν πας στα σιγουρα να εχεις και το κεφαλο σου υσηχο... :dancing:

Νομίζω ότι η V Strom είναι η λύση.... Top Seller στη χώρα μας, φοβερός κινητήρας και ισχύς, άνεση και ωραίο σουλούπι....
Γουστάρω κάργα τα Ιταλικά αλλά συχνά πας συνεργείο....
Όσο για BMW .... 1200 GS και κτλ.... πολύ ακριβές και θηρία....

V-Strom δαγκωτό !!!
:dancing:
 
OP
OP
D

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Η Caponord είναι η καλύτερη on-off μοτοσυκλέτα παραγωγής αυτη τη στιγμή, και εδώ και 7 χρόνια (από το 2000 που βγήκε η πρώτη).Design, πλαίσιο, κινητήρας , θέση οδήγησης (και συνεπιβάτη). Στο μοναδικό που χάνει ειναι όντως η αξιοπιστία όπου υπάρχει ενδεχόμενο μικροπροβλημάτων (ηλεκτρικών κυρίως) τα οποία όμως ακόμα κι αν υπάρξουν δεν θα σου κοστίσει σε καμία περίπτωση ο κούκος αηδόνι. Ηταν η μοναδική μοτοσυκλέτα που κράτησα για 5 ολόκληρα χρόνια, (2001-2006 με γύρο Ιταλίας και Τουρκία - σούπερ) και την έδωσα λόγω οικονομικών αναγκών. Και πάλι Caponord θα πάρω με την πρώτη ευκαιρία. (Varadero: αμα σου πέσει , πώς τη σηκώνεις? V STROM: designed in Japan by Koreans for Mongolians)

Να... τέτοιες απόψεις με ενδιαφέρουν.
Όταν λες δηλαδή 'μικρά' ηλεκτρικά προβληματάκια, τι εννοείς? Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος?
 

betoven28

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2007
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
ime o anthropos sou, ixa to palio capo 2002 modelo super oute mia zimia to poulisa to 2004 kai pira to kainourgio to rally raid omos exo euxaristithi mixani, exi ligo akrivi sidirisi ala mexri eki an tin prosexis de sou vgazi tipota mono ta service tis exo plirosi tipota alo, ine pio manitzeveli apo ala xiliaria kia pio poli po omorfi!!!AN se endiaferi kiolas to poulao giati piga se ali fasi mixanis pira ena lt 1200 bmw. TO raid ine full extra 2004 me remus eksatmisis trivalitso ta pada coble ena 7.500 euro.....Oute ena service ektos aprililas an se endiaferi stile minima.
 
OP
OP
D

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Betoven σου έστειλα pm...
ΑΒS και θερμαινόμενα grip έχει αυτό?
 

MasterC

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2005
Μηνύματα
429
Like
9
Πόντοι
1
Ρε φίλε Aprilia ?Εισαι σίγουρος ;; Και αν χρειαστεί να το ξαναπουλήσεις μετά τι θα κάνεις ;;;

Ασε που έχουν και ακριβά ανταλλακτικά
 

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
dsf τώρα είδα το μήνυμά σου.

Βλέπω ότι από τότε έχει κυλήσει αρκετό νερό στο αυλάκι.

Δεν ανέφερα το λόγο χαμηλής τιμής μεταπώλησης των Aprilia γιατί είναι ένας συνδυασμός όλων οσων αναφέρθησαν - μικροπροβλήματα αξιοπιστίας, χαμηλή εμπορευσιμότητα, σχετικά ακριβή συντήρηση και ανταλλακτικά.

Όσον αφορά το κόστος συντήρησης, θα σου δώσω μια εικόνα ώστε να έχεις μέτρο σύγκρισης.

Είχα ένα 1150GS Adventure και δεν έφυγα από το (εξουσιοδοτημένο) συνεργείο ποτέ έχοντας πληρώσει λιγότερα από 300 ευρώ.

Δεν ξέρω την ηλικία σου αλλά εδώ που είμαι εγώ τώρα, η αξιοπιστία είναι το πλέον σημαντικό. Δε μπορώ πια να κατεβαίνω το πρωί και να μην παίρνει μπρος. Η να με αφήσει στο βουνό για κάποιο άγνωστο λόγο.

Πάντως θα χαρακτήριζα το συγκεκριμένο μηχανάκι σαν πολύ καλή επιλογή και υποτιμημένο σε σχέση με αυτά που προσφέρει. Όχι όμως σαν την απόλυτα καλύτερη όπως είπε άλλος συναγωνιστής.

Φοβάμαι ότι δεν είμαι αντικειμενικός κριτής των Ιταλικών μοτοσυκλετών μιας και την έχω πατήσει και μάλιστα δις.

Θυμήσου μόνο ένα - Μόνο εσύ ξέρεις τι θέλεις πραγματικά και τα κριτήρια επιλογής σου.
 

WOLFJIM

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουν 2006
Μηνύματα
16
Like
0
Πόντοι
0
ΗΟΝDA XL 650 V TRANSALP , 10/2005, MAYΡΟ, ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ SPYBALL, KAΓΚΕΛΑ, ΒΑΛΙΤΣΑ, ΑΝΕΜΟΘΩΡΑΚΑΣ, 13.500 ΧΛΜ., ΦΥΛΑΣΟΜΕΝΗ ΣΕ ΓΚΑΡΑΖ, ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΗ, ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ SITE
ΤΗΛ: 210-2813710 ΚΑΙ 6945-414180

GILERA NEXUS 500, 05/2006, 6.000 ΧΛΜ, ΚΟΚΚΙΝΟ, ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ, ΣΚΑΡΑ, ΒΑΛΙΤΣΑ, ΦΥΛΑΣΟΜΕΝΗ ΣΕ ΓΚΑΡΑΖ, ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΗ, ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ SITE
ΤΗΛ: 210-2813710 ΚΑΙ 6945-414180
 
OP
OP
D

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Δεν ξέρω την ηλικία σου αλλά εδώ που είμαι εγώ τώρα, η αξιοπιστία είναι το πλέον σημαντικό. Δε μπορώ πια να κατεβαίνω το πρωί και να μην παίρνει μπρος. Η να με αφήσει στο βουνό για κάποιο άγνωστο λόγο.

Πάντως θα χαρακτήριζα το συγκεκριμένο μηχανάκι σαν πολύ καλή επιλογή και υποτιμημένο σε σχέση με αυτά που προσφέρει. Όχι όμως σαν την απόλυτα καλύτερη όπως είπε άλλος συναγωνιστής.


Θυμήσου μόνο ένα - Μόνο εσύ ξέρεις τι θέλεις πραγματικά και τα κριτήρια επιλογής σου.


Είμαι στα 31 και ουδεμία όρεξη έχω να αντιμετωπίσω προβλήματα αξιοπιστίας. Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να σπρώχνω και να ψάχνω τρόπους να φτάσει η μηχανή στο συνεργείο για να επισκευαστεί.
Δεν νομίζω (κι εύχομαι) όμως ότι υπάρχει τέτοιο θέμα με την συγκεκριμένη μηχανή.  Είπαμε είναι aprilia αλλά όχι κι έτσι.

Όσο για το bmw σου, είναι ένα πολύ καλό εργαλείο και αποτελεί μία πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία. Ακόμα καλύτερη αποτελεί το 1200 που είναι και πιο καινούριο. Πάμε όμως σε θέμα budget και για μένα ξεφεύγει το θέμα.
Ένα Caponord (μτχ) το παίρνεις σε πολύ καλή κατάσταση με 7-8.000. Για το bmw ξεκινάς από τα 11.000 περίπου... ʼσε και το θέμα service - εξουσιοδοτημένο...Παγκοσμίως γνωστό...
Βέβαια επαναλαμβάνω... Αν είχα τα χρήματα για bmw 1200 θα πήγαινα...

Σαφώς και δεν είναι η καλύτερη επιλογή το aprilia... Είναι όμως μία τίμια επιλογή αν αναλογιστείς το κόστος αγοράς σε συνδυασμό με σχεδίαση, πλαίσιο -φρένα-επιδόσεις κτλπ. Αν λυθεί και το ερώτημα της αξιοπιστίας, τότε θα γίνει μία από τις καλύτερες και τιμιότερες επιλογές.
Όσο για την τιμή μεταπώλησης είναι ένα κόστος το οποίο είμαι διατεθιμένος να επομιστώ.

Ευχαριστώ για την βοήθεια. Όλους σας.
 

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
dzf το Aprilia είναι πολύ καλή επιλογή, ειδικά στην τιμή αυτή.

Σε ρώτησα πιο πριν για την πηγή των (ενδεχόμενων) προβλημάτων αξιοπιστίας. Αν δεν είναι σχεδιαστικά, τότε πιθανότατα θα τα έχει λύσει ο πρώτος ιδιοκτήτης.

Για τα νέα BMW (σειρά r1200) - Έχω ακούσει ιστορίες τρόμου για διαφορικά και κιβώτια και δεν θα έπαιρνα ποτέ. Ούτως ή άλλως η BMW έχει αλλάξει πλέον το κοινό στο οποίο απευθυνόταν και στοχεύει αλλού.

Σου εύχομαι καλοτάξιδο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom