Πριν 3 χρόνια κάποια μαλακία έκαναν (πιθανόν ο ΟΤΕ) και απο 12Mbps έπεσα στα 6. Πήρα τηλέφωνο στη HOL και έγινε η διαδικασία που περιγράφεις. Πήγε ο ΟΤΕ (γιατί αυτου δικαιοδοσία είναι) και κοίταξε το θέμα. Μετά απο 1 εβδομάδα επανήλθε η κανονικότητα. Δηλαδή ότι περιγράφεις πως θα γινόταν αν ειχα ΟΤΕ.
Κοίτα πως έχει το πράγμα:
Σε αυτές τις περιπτώσεις η hol δήλωσε στο οτε "χαμηλο συγχρονισμό". Οταν το κάνει αυτό πληρώνει ένα επιπλέον αντίτιμο στον ΟΤΕ (οπως έχει συμφωνηθει) για να συνδέσει τον πελάτη της σε νέο ζευγάρι (υπόγειων) καλωδίων ΑΣΧΕΤΑ αν το υπάρχων μπορεί να είναι μέσα στις συμφωνημένες ηλεκτρικές μετρήσεις όπου ο οτε είναι καλλυμένος.
Κατόπιν ο τεχνικός του οτε πηγαίνει στη βλάβη. Παίρνει μετρήσεις χαλκού για νέα ζευγάρια (υπόγειων) καλωδίων. Αν οι μετρήσεις δείξουν το νέο ζευγάρι "καθαρό" τότε κάνει σε αυτό τη σύνδεση. Αν όχι ψάχνει νέο "καθαρό" ζευγάρι και τον συνδέει εκεί. ΔΕΝ ψαχνει ζευγάρι βάση ταχύτητας σύνδεσης, τον ενδιαφέρει ΜΟΝΟ αν ειναι καθαρός ο χαλκός χωρίς βραχυκυκλώματα, επαφή αγωγων κτλ που επηρεάζουν τις αποσυνδέσεις. Αυτό γιατί ΕΤΣΙ το ζητάνε οι παροχοι, ΜΟΝΟ γι'αυτό πληρώνουν.
Συνηθως με αυτή την αλλαγή βελτιώνεται η ταχύτητα επειδή το αρχικό ζευγάρι μπορεί να είχε υποστεί τα πανδεινα στο παρελθόν με βλάβες κτλ ή να έγινε κάτι πρόσφατα που να το επηρέασε. Αν δεν βελτιωθεί η ταχύτητα τότε ο πάροχος το δηλώνει πάλι στον οτε και με νέο αντίτιμο επαναλαμβάνονται όλα τα παραπάνω. Συνηθως βέβαια λένε στους πελάτες τους ότι "αυτη ειναι η ταχύτητα, δεν γίνεται κατι άλλο", πράγμα που μερικές φορές πράγματι ισχύει.
Ας δούμε τη περίπτωση που ο χρήστης είναι πελάτης οτε.
Ο τεχνικός πηγαίνει μετράει επίσης τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά του χαλκού και εφόσον ο πελάτης του δηλωσε χαμηλές ταχύτητες κάθεται και ψάχνει άλλα ζευγάρια στο καφάο ή το box με όργανο που μετράει ΤΑΧΥΤΗΤΑ μέχρι να βρει κάτι καλύτερο σε ταχύτητα που να είναι νορμάλ για την περιοχής και τον συνδέει έκει.