Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.021
Like
11.344
Πόντοι
3.556
Όπως λοιπόν συνηθίσαμε τους καταλύτες, τα υβριδικά με ΦΑ, τα υβριδικά, τα ηλεκτροκίνητα μηχανάκια μια μέρα θα συνθίσουμε και τα ηλεκτροκίνητα και τα fuel cells αργότερα.

Ναι, πιθανότατα, αλλά ας εξελιχθεί πρώτα η τεχνολογία αυτή προς τη σωστή κατεύθυνση και βλέπουμε.

Δεν βιαζόμαστε. Είναι σημαντικό ρίσκο ξέρεις, να εκραγεί το αυτοκίνητο σου, επειδή κάτι δεν έκατσε καλά με την μπαταρία.

Κι εσύ κινδυνεύεις, και άλλους μπορεί να πάρεις στο λαιμό σου, και να έχεις να τρέχεις και να μην φτάνεις, και να τους πληρώνεις.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.021
Like
11.344
Πόντοι
3.556
Μια εναλλακτική τεχνολογία που πιθανόν να σώσει τη μηχανή εσωτερικής καύσης και στο μέλλον είναι η «πράσινη» μεθανόλη.

 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.892
Κριτικές
6
Like
3.677
Πόντοι
736
Ακουστε να δειτε τι επαθε φιλος με Tesla. Το εχει βαλει να φορτιση απο το προηγούμενο βραδυ ωστε την αλλη μερα το απόγευμα να φύγει για ταξίδι. Παει λοιπον να το ξεκλειδώσει για να μπει μεσα και... αρχιδια το αυτοκίνητο δεν ξεκλείδωνε, κοιταει την εφαρμογή στο κινητο και του γραφεί ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ 3 ΩΡΕΣ!!! Χριστους, Παναγιες ο φιλος μου, περνει τηλεφωνο την τηλεφωνικη υποστηρηξη της Tesla...αρχιδια και εκει είχε κλείσει γιατι μαντεψτε δεν ειναι 24ωρη.
Κάποια στιγμη το αυτοκινητο αρχισε να κανει τον ηχο ξεκλειδώματος και να δειχνει στην οθονη οτι ξεκλειδώνει αλλα και παλι η πορτες δεν άνοιγαν παρα μονο το πορτμπαγκαζ!!
Τελικα ο φιλος μου πηρε το δευτερο αυτοκινητο της οικογενειας και πηγε στο ταξιδι του.

Αυτο που του ειπαν απο την Tesla ειναι οτι εχει αδειάσει μια 12V μπαταρια που εχει το αυτοκίνητο και ειναι για να εκκινεί το αυτοκίνητο η κατι τετοιο και αυτη θελει αλλαγή... το καλύτερο απο ολα ειναι οτι το ραντεβού για την αλλαγή κλείστηκε 14 μερες μετα!!!

Το πιο τραγικο απο ολα πιστευω ηταν οτι δεν μπορούσενα μπεις μεσα στο αυτοκίνητο του, δηλαδή αν ειχε αφήσει καποιο σημαντικό έγγραφο μεσα ο φιλος μου θα έπρεπε να σπάσει το τζαμι για να το παρει!!
Αυτή η 12βολτη πρέπει να είναι ίδια με των δικών μας των θερμικών απο οτι είχα δει σε ένα βίντεο που τα εξηγούσαν , απλά αντί να φορτίζει με δυναμό φορτίζει μέσω της μεγάλης μπαταρίας.

Βάζω και το βίντεο γιατί τα εξηγούσε καλά ο τύπος , αν θέλει να το δει κανείς.

 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
546
Like
800
Πόντοι
86
Κανείς δεν μου έχει απαντήσει στο εξής απλό.Ενα ηλεκτρικό όχημα μπορεί να το κρατήσει κάποιος και να του κάνει χρήση επί 25ετια όπως ένα θερμικό χωρίς να έχει χάσει αυτονομία;

Έστω και αν επισκευάζει την μπαταρία με αλλαγή χαλασμένων κελιών κλπ.Αντε να το κάνω πιο εύκολο...

Γιατί η κοροϊδία από το ψάξιμο που έκανα είναι η εξής.
Ναι μεν φτιάχνουμε ότι κελί χαλάει αλλά αν χαλάσουν πχ από τα 20 τα 15 όλοι μεταξύ αστείου και σοβαρού σου λένε το εξής.Δεν αξιζει καλύτερα βάλε καινούρια μπαταρία.

Δείτε πχ τα nissan leaf μοντέλα 10-11-12-13.

Όλοι τα πουλάνε όσο όσο.
Γράφουν στις αγγελίες αυτονομία από 60-90 χλμ όταν η αυτονομία τους σαν καινούριο ήταν 170-180.

Και η πλάκα είναι ότι τα σκοτώνουν.Ενας το πούλαγε στο car.gr από 10500 πάρα πολύ καιρό και όταν ξαναμπήκα μα δω το σκότωνε στα 6500 χιλιάρικα.

Διότι δεν αξίζει να δώσεις 15 χιλιάρικα για αγορά νέας μπαταρίας.

Πιστεύω ότι τα ηλεκτρικά απευθύνονται σε πλούσιους.Σε άτομα δηλ που ξέρουν ότι αγοράζουν κάτι που μετά από δέκα χρόνια το πετάς.Και δεν τους νοιάζει κιόλας όταν είσαι άνετος οικονομικά.


Μου αρέσουν τα ηλεκτρικά σαν τεχνολογία,έχω τεσταρει ηλεκτρικα.Αν κρατούσε σαν χρήση χωρίς προβλήματα στην μπαταρία 25 χρόνια θα το αγόραζα.
Νομίζω τότε συμφέρει η απόσβεση.
 

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.798
Κριτικές
1
Like
7.208
Πόντοι
1.056
Οταν εργαζόμουν μεταναστης Β.Ευρωπη,εκει τις εγκαταστάσεις στα κτήρια τις κανανε με συνθηκες ασφαλειας βάθους μιας 15 ετιας,απο κει και επειτα ολες οι εγκαταστάσεις,επρεπε να εκσυγχρονιστούν αν κατι δεν θα λειτουργούσε.

Ισχυει κατι τετοιο εδω;Μπορει να πουληθεί διαμερισμα λεγοντας πως θα ειναι λειτουργικό γιε 15 χρονια και απο κει και επειτα οφείλεις να το ανακαινίσεις;

Τα ηλεκτρικά αυτοκινητα κανουν πάταγο σε καποιες χωρες,ηπείρους,οκ το καταλαβαινω,η Ελλαδα ομως δεν ειναι μια απ αυτες!

Συμφωνεί κανεις εως εδω;

Ολες αυτες οι χωρες που προανεφερα,εχουνε ξεκινησει απο τον "δημοσιο" στόλο τους,ωστε να παραδειγματισουν το ποπολο.

Εχει αλλαξει η Ελλαδα καποιο οχημα απ τον στόλο της στις συγκοινωνίες;Για να παραδειγματίσει πως,"πρεπει να παρετε ηλεκτρικο να σωθεί το περιβαλλον,εγω ομως σαν κρατος εχω ηδη αντικαταστήσει τον στόλο μου" την στιγμη που η Ελλαδα εχει ακομα συρμούς που καινε πετρελαιο,οπως οι αφρικανικές χωρες.

 

patsav0

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Απρ 2024
Μηνύματα
261
Κριτικές
7
Like
777
Πόντοι
301
Προς το παρόν δεν σκέφτομαι να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο , για κάποιον όμως που θέλει να πάρει και ίσως να δικαιούται και την επιδότηση σκέφτηκα το εξής.

Θα μπορούσε να εγκαταστήσει κάποιο σύστημα φωτοβολταικών στο σπίτι και λογικά με κάποια πατέντα ενός γνώστη ηλεκτρολόγου θα μπορούσε μάλλον να το συνδέσει με τον οικιακό ταχυφορτιστή.

Δηλαδή για κάποιον που θα αγόραζε ηλεκτρικό έτσι και αλλιώς ακόμα και αν δεν υπήρχε επιδότηση , με τα λεφτά της επιδότησης στην ουσία να έχει ένα σύστημα που να φορτίζει το αμάξι.

Δεν ξέρω αν το παραπάνω σύστημα με τα φωτοβολταικά θα πρέπει να έχει δική του μπαταρία η όχι , αν έχει θα μπορείς να φορτίσεις και την νύχτα αλλά ίσως τότε να ξεφεύγει το κόστος. Αν δεν έχει θα είσαι αναγκασμένος να φορτίσεις το αμάξι μόνο την μέρα , οπότε αν πηγαίνεις με το αμάξι στην δουλειά δύσκολα.

Επίσης αν με το παραπάνω σύστημα έστω και χωρίς μπαταρία δική του , μπορείς να φορτίζεις εκτός του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και διάφορες άλλες επαναφορτιζόμενες συσκευές όπως κινητά , επαναφορτιζόμενα εργαλεία , κουρευτική μηχανή κτλ τόσο το καλύτερο.

Βέβαια δεν το έχω ψάξει καθόλου πόσο θα βγεί ένα τέτοιο σύστημα με μπαταρία , πόσο χωρίς μπαταρία κτλ ... μια ιδέα είχα απλά , την οποία μάλιστα δεν σκέφτομαι να την υλοποιήσω στο σύντομο μέλλον :P

Τι έχει να πει για τα παραπάνω η επιστημονική ομάδα του μπού ; Και ειδικά ηλεκτρολόγοι - ηλεκτρονικοί θα μπορούσαν να δώσουν τα φώτα τους αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.
Ιδέες για φθηνή φόρτιση: μπαλαντεζα από το γείτονα με το κατάστημα στο ισόγειο, ότι δήθεν γίνονται κάποιες ηλεκτρολογικές εργασίες και πρέπει ο πίνακας σου να είναι κλειστός. Αν καταφέρεις να του το πλασάρεις για ανακαίνιση μέχρι 1 μήνα τζάμπα θα φορτίζεις. Μετά αλλάζεις πολυκατοικία:badair:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
12.460
Κριτικές
2
Like
74.851
Πόντοι
12.056
Καμιά σχέση.

Το θερμικό όσο καιρό και να το αφήσεις σε αδράνεια με μια νέα 12v μπαταρία και λίγο καθάρισμα παίρνει μπροστά.

Στο ηλεκτρικό τί θα κάνεις; Θα ανοίξεις να φτιάξεις μια μπαταρία που στοιχίζει δέκα χιλιάρικα το λιγότερο; Που δεν φτιάχνεται κιόλας.
Καλά εντάξει 20.000 έχει η μπαταρία. Να την επανακινησεις
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.021
Like
11.344
Πόντοι
3.556
Ούτως ή άλλως, τα 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα θεωρούνται μακροπρόθεσμα μη βιώσιμα. Επειδή τα πρώτα υλικά όπως το λίθιο είναι άκρως περιορισμένα, επειδή οι ανακύκλωση των συσσωρευτών ενέργειας είναι τοξική υπόθεση και τα υπόλοιπα τους μολύνουν το περιβάλλον, κι επειδή γενικώς οι ογκώδεις μπαταρίες ενέχουν κινδύνους.

Εταιρίες στην κεντρική Ευρώπη δουλεύουν ήδη το επόμενο στάδιο, καθώς έχουν έτοιμες λύσεις για δέσμευση του άνθρακα από το περιβάλλον και παραγωγή πράσινης μεθανόλης μέσω αυτού.

Στον ακόλουθο σύνδεσμο αναφέρεται και η μετατροπή οχημάτων Τέσλα, ώστε να λειτουργούν υβριδικά μέσω του συνδυασμού μιας μικρής μπαταρίας και της καύσης πράσινης μεθανόλης κατόπιν δέσμευσης CO2 από τον αέρα.

«For now, Prock and his team are testing modified Tesla cars to function as hybrids. They've combined a smaller electric battery with a methanol engine and are testing their hybrid models on the streets of Lindau.»


Κι εδώ μια πρώτη επισκόπηση της τεχνολογίας διαχωρισμού, συμπίεσης και υγροποίησης του διοξειδίου του άνθρακα από την ατμόσφαιρα, και την μετατροπή του σε πράσινη μεθανόλη.

Όλα αυτά επειδή υποτίθεται ότι το CO2 φέρει την ευθύνη για τη θέρμανση του πλανήτη και την κλιματική κρίση.

 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.021
Like
11.344
Πόντοι
3.556
Με άλλα λόγια, είναι πιθανό τα 100% ηλεκτρικά οχήματα να θεωρούνται παλαιομοδίτικα ήδη μες την επόμενη δεκαετία, και να ξεπεραστούν από ηλεκτρομηχανικά συστήματα συμπίεσης και υγροποίησης του CO2 από την ατμόσφαιρα, ώστε να έχουμε επί τόπου παραγωγή και χρήση πράσινης μεθανόλης.
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.161
Κριτικές
10
Like
1.603
Πόντοι
506
Οταν εργαζόμουν μεταναστης Β.Ευρωπη,εκει τις εγκαταστάσεις στα κτήρια τις κανανε με συνθηκες ασφαλειας βάθους μιας 15 ετιας,απο κει και επειτα ολες οι εγκαταστάσεις,επρεπε να εκσυγχρονιστούν αν κατι δεν θα λειτουργούσε.

Ισχυει κατι τετοιο εδω;Μπορει να πουληθεί διαμερισμα λεγοντας πως θα ειναι λειτουργικό γιε 15 χρονια και απο κει και επειτα οφείλεις να το ανακαινίσεις;
τα ξερεις μισα τα πραγματα και πως να μη τα ξερει μισα αφου ως εργατης αλλα και ο προισταμενος σου γνωριζεται οτι πρεπει να γνωριζεται και οχι παραπερα. ΟΙ αλλαγες στα ηλεκτρολογικα δεν γινονται για λογους ασφαλειας. Η λεξη ασφαλεια ειναι μια δικαιολογια, μια λεξη που χρησιμοποιηται συχνα, αλλα κ για να καληψει τις πομπες τους.
Οι αλλαγες γινονοντουσαν επειδη δεν ηθελαν εξαιτιας των βλαβων να διακοπτεται η παραγωγη, οι βλαβες αυξανονται εκθετικα με την παροδο 15 ετιας, να υποθεσω οτι εκει που δουλευες ηταν 3 βαρδιες;
Η ελλειψη τεχνικων, ειναι πολυ μεγαλη, καμια σχεση με το επιπεδο των ελληνων.
Εαν γινεται σωστα προληπτικη συντηριση δεν υπαρχει κανενα προβλημα ασφαλειας.
 

pitsirikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2005
Μηνύματα
149
Κριτικές
32
Like
884
Πόντοι
311
Πάντως αν δεις τις αγγελίες για ηλεκτρικά στο car.gr, το πολύ να είναι με 30.000 χιλιόμετρα. Βλέπεις πουλάνε αυτοκίνητα με 10.000 χιλιόμετρα
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.693
Κριτικές
3
Like
11.301
Πόντοι
3.936
Tί εννοείς με αυτό;
Ότι τα ξεπούλανε η είναι leasing που τα επέστρεψαν πίσω γιατί δεν βγαίνουν

Φίλος ταξί με Τέσλα. Εάν φορτίσει σε σημείο φόρτισης του βγαίνει ελάχιστα φθηνότερα από ότι η βενζίνη σαν αξία. Εάν το φορτίσει σπίτι του είναι σχεδόν τσάμπα. Του βγάζει περίπου 560χλμ με σταθερή ταχύτητα 100/ώρα. Παραπάνω από αυτό 350/400 χλμ.
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
546
Like
800
Πόντοι
86
Ότι τα ξεπούλανε η είναι leasing που τα επέστρεψαν πίσω γιατί δεν βγαίνουν

Φίλος ταξί με Τέσλα. Εάν φορτίσει σε σημείο φόρτισης του βγαίνει ελάχιστα φθηνότερα από ότι η βενζίνη σαν αξία. Εάν το φορτίσει σπίτι του είναι σχεδόν τσάμπα. Του βγάζει περίπου 560χλμ με σταθερή ταχύτητα 100/ώρα. Παραπάνω από αυτό 350/400 χλμ.
Tα ξεπουλανε εννοείς επειδή δεν τους καλύπτει η αυτονομία;
Γιατί φτηνά έστω και μεταχειρισμένα δεν τα λες.Οποτε για ξεπούλημα όπως το περιγράφεις δεν είναι.Απλα κρατάει η μπαταρία τους και η αξία πωλησης τους ακόμη.

Το ερώτημα είναι αν αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό όπου μετά από δέκα χρόνια η μπαταρία θα τα έχει φτύσει και ουσιαστικά ολο το αμάξι θα είναι για πέταμα εκτός και αν έχεις από 6000-10000 ευρώ να βάλεις καινούρια.

Γιατί αν μετά από δέκα χρόνια ενώ είχες μια αρχική αυτονομία από 300-400 χλμ και πήγε στα 80 χλμ ουσιαστικά το αμάξι δεν σε καλύπτει πουθενά εκτός και αν κάνεις το γύρω του τετραγώνου του σπιτιού σου.
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.693
Κριτικές
3
Like
11.301
Πόντοι
3.936
Tα ξεπουλανε εννοείς επειδή δεν τους καλύπτει η αυτονομία;
Γιατί φτηνά έστω και μεταχειρισμένα δεν τα λες.Οποτε για ξεπούλημα όπως το περιγράφεις δεν είναι.Απλα κρατάει η μπαταρία τους και η αξία πωλησης τους ακόμη.

Το ερώτημα είναι αν αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό όπου μετά από δέκα χρόνια η μπαταρία θα τα έχει φτύσει και ουσιαστικά ολο το αμάξι θα είναι για πέταμα εκτός και αν έχεις από 6000-10000 ευρώ να βάλεις καινούρια.

Γιατί αν μετά από δέκα χρόνια ενώ είχες μια αρχική αυτονομία από 300-400 χλμ και πήγε στα 80 χλμ ουσιαστικά το αμάξι δεν σε καλύπτει πουθενά εκτός και αν κάνεις το γύρω του τετραγώνου του σπιτιού σου.
Το φθηνό είναι σχετικό για εμένα και για εσένα. Ναι τα ξεπούλανε είπα όχι τα χαρίζουν για την αυτονομία. Η μπαταρία είναι σαν το κινητό όσο φορτίζει με την πάροδο του χρόνου πέφτει η απόδοση. Τα 300-400 που λες είναι υπό προϋποθέσεις. Το καλοκαίρι δεν θα βγάλει τόσο. Τα νούμερα που διαφημίζουν είναι 1 άτομο με συγκεκριμένη ταχύτητα χωρίς κλίμα με κλειστά παράθυρα. Ήταν μια μόδα που περάσε.το i3 της bmw έχει λογισμικό που ανάλογα το υπόλοιπο της μπαταρίας δεν σε αφήνει πχ να πατήσεις γκάζι. Περιορίζει την ταχύτητα σου. Diesel και πάλι diesel
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.368
Κριτικές
24
Like
6.870
Πόντοι
3.446
Για φθηνη φορτιση να εχετε μια γεννητρια μαζι
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: j 1973

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
928
Like
1.499
Πόντοι
206
Γράφουμε τα ίδια και τα ίδια. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ. Μέσος όρος χιλιομέτρων το χρόνο στην Ευρώπη πάνω από 12000 χλμ.

Η Τέσλα δίνει 240000 χλμ ή 8 χρόνια. Στην πρώτη περίπτωση θες ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ για να πιάσεις την εγγύηση με τον παραπάνω ρυθμό. Η κατά τα άλλα αξιόπιστη Toyota δίνει μόλις 6 χρόνια ή 180000 χλμ.

Σύμφωνα με το ΕΠΙΣΗΜΟ site της Mercedes έχεις ΜΟΛΙΣ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ εγγύηση και μετά αγοράζεις επέκταση.

Η Tesla κάτι παραπάνω ξέρει με τα εκατομμύρια χλμ που έχει στη βάση δεδομένων της.

Και φυσικά όταν περάσουν τα 8 χρόνια δεν θα πάει η μπαταρία από το 90% στο 30% ξαφνικά όπως νομίζετε. Ανάλογα τη χρήση θα πέφτει. Αν είσαι προσεκτικός με τις φορτίσεις και δεν το σκίζεις στο drag racing θα έχει ΠΟΛΥ ΟΜΑΛΗ φθορά. Όπως φυσικά όλα τα πράγματα που έχουμε στα χέρια μας. Οπότε μπορεί να μην έχει 500χλμ αλλά 400χλμ. Σιγά τα ΩΑ. Από την οικονομία που θα έχεις κάνει όλα αυτά τα χρόνια με τα ανύπαρκτα σέρβις θα έχεις ήδη στην άκρη το κεφάλαιο.

Αλλά και να θες να το κρατήσεις πάλι δεν υπάρχει θέμα διότι το 2032 θα γίνεται χαμός από φορτιστές. Εδώ στην χώρα μας και κάθε εβδομάδα βλέπεις στο Plugshare νέες εγκαταστάσεις.
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.211
Like
3.475
Πόντοι
456
Μέχρι στιγμής πάντως τα ακριβά ηλεκτρικά και καινούργια αυτοκίνητα έχουν καταφέρει να αδειάσουν οι μάντρες από ότι σαράβαλο υπάρχει.
Στην Αττική σχεδόν κάθε μέρα θα δεις ένα σαράβαλο να έχει μείνει στο δρόμο ή κανένα γκομενάκι με αλάρμ σε fiat 500 εισαγωγής από Πολωνία με 500000 χιλιόμετρα.

Μεγάλη επιτυχία, για κάθε οικολογικό ηλεκτρικό να παραμένουν τριπλάσια χρέπια σε κυκλοφορία.

Electric Vehicle Sales In Q2 2024 Prove Progress Isn't A Straight Line

Πολλοί κατασκευαστές θα κατασκευάζουν οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης για πολλά χρόνια ακόμα, όπως λέει και στο λίνκ.

Επίσης μου άρεσε και αυτό το σχόλιο, το οποίο συνοψίζει αυτό που σκεφτόμαστε όλοι. Το κόστος είναι πολύ υψηλό, δεν είναι πρακτικά σε πολλούς για πολλούς λόγους. όπως και τόσο οικολογικά σε τελική ανάλυση...Ο άνθρωπος είναι και κάτοχος EV

,,.JPG
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom