Νέα

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και ιδέες για φτηνή φόρτιση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα savvass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 519
  • Εμφανίσεις 23K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
11.305
Κριτικές
2
Like
71.388
Πόντοι
12.056

Αυτό λέει το άρθρο, όχι εγώ.
Ότι τα τρία-τέσσερα πρώτα χρόνια η μπαταρία φθείρεται πιο σιγά, και μετά πολύ πιο σβέλτα.

Κι αν δεν φορτίζεις σωστά, λοιπόν; Κι αν το αυτοκίνητο έχει μείνει δυο μήνες στη ζέστη ή στο κρύο αφόρτιστο; Μήπως χαλάει η μπαταρία δηλαδή κι από μόνη της με τα χρόνια ακόμη κι αν έχεις κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα;

Κάτι τέτοιο μοιάζει, ότι λένε.

;-)
Και το θερμικό αυτοκίνητο αν μείνει πολύ καιρό σε αδράνεια έχει θέματα.... το βασικό πρόβλημα στην Ελλάδα είναι οι σχεδόν ανύπαρκτοι δωρεάν σταθμοί φόρτισης...ενώ έχουν δοθεί αρκετά εκατομμύρια ευρώ που πέταξαν οι μικροί σε τροφοδοσία ρεύματος σταθμοί που καθυστερούν την φόρτιση και οι πολλοί λίγοι σταθμοί και το πολύ υψηλο κόστος φόρτισης από τους ιδιωτικούς σταθμούς
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
673
Like
1.824
Πόντοι
206
Στην Ε.Ε μειώθηκαν οι πωλήσεις κατα 15 τοις εκατό και στις ΗΠΑ τα υβριδικα πουλάνε περισσότερο από τα ηλεκτρικά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ένα τεραστιο stock ηλεκτρικών που δεν πουλήθηκανε και δεν ξέρουν τι θα τα κάνουν.
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
473
Like
719
Πόντοι
81
Και το θερμικό αυτοκίνητο αν μείνει πολύ καιρό σε αδράνεια έχει θέματα.... το βασικό πρόβλημα στην Ελλάδα είναι οι σχεδόν ανύπαρκτοι δωρεάν σταθμοί φόρτισης...ενώ έχουν δοθεί αρκετά εκατομμύρια ευρώ που πέταξαν οι μικροί σε τροφοδοσία ρεύματος σταθμοί που καθυστερούν την φόρτιση και οι πολλοί λίγοι σταθμοί και το πολύ υψηλο κόστος φόρτισης από τους ιδιωτικούς σταθμούς
Καμιά σχέση.

Το θερμικό όσο καιρό και να το αφήσεις σε αδράνεια με μια νέα 12v μπαταρία και λίγο καθάρισμα παίρνει μπροστά.

Στο ηλεκτρικό τί θα κάνεις; Θα ανοίξεις να φτιάξεις μια μπαταρία που στοιχίζει δέκα χιλιάρικα το λιγότερο; Που δεν φτιάχνεται κιόλας.
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
673
Like
1.824
Πόντοι
206
Καμιά σχέση.

Το θερμικό όσο καιρό και να το αφήσεις σε αδράνεια με μια νέα 12v μπαταρία και λίγο καθάρισμα παίρνει μπροστά.

Στο ηλεκτρικό τί θα κάνεις; Θα ανοίξεις να φτιάξεις μια μπαταρία που στοιχίζει δέκα χιλιάρικα το λιγότερο; Που δεν φτιάχνεται κιόλας.
Τα ηλεκτρικά και τα υβριδικα αυτοκίνητα αυτά θέλουν ειδικούς στα ηλεκτρικά οχήματα (ev specialist) για την τοποθέτηση τους, την συντηρησή τους και τις επισκευές τους.
 

celebre

Μέγας
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
17.629
Like
19.154
Πόντοι
3.656
Ακουστε να δειτε τι επαθε φιλος με Tesla. Το εχει βαλει να φορτιση απο το προηγούμενο βραδυ ωστε την αλλη μερα το απόγευμα να φύγει για ταξίδι. Παει λοιπον να το ξεκλειδώσει για να μπει μεσα και... αρχιδια το αυτοκίνητο δεν ξεκλείδωνε, κοιταει την εφαρμογή στο κινητο και του γραφεί ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ 3 ΩΡΕΣ!!! Χριστους, Παναγιες ο φιλος μου, περνει τηλεφωνο την τηλεφωνικη υποστηρηξη της Tesla...αρχιδια και εκει είχε κλείσει γιατι μαντεψτε δεν ειναι 24ωρη.
Κάποια στιγμη το αυτοκινητο αρχισε να κανει τον ηχο ξεκλειδώματος και να δειχνει στην οθονη οτι ξεκλειδώνει αλλα και παλι η πορτες δεν άνοιγαν παρα μονο το πορτμπαγκαζ!!
Τελικα ο φιλος μου πηρε το δευτερο αυτοκινητο της οικογενειας και πηγε στο ταξιδι του.

Αυτο που του ειπαν απο την Tesla ειναι οτι εχει αδειάσει μια 12V μπαταρια που εχει το αυτοκίνητο και ειναι για να εκκινεί το αυτοκίνητο η κατι τετοιο και αυτη θελει αλλαγή... το καλύτερο απο ολα ειναι οτι το ραντεβού για την αλλαγή κλείστηκε 14 μερες μετα!!!

Το πιο τραγικο απο ολα πιστευω ηταν οτι δεν μπορούσενα μπεις μεσα στο αυτοκίνητο του, δηλαδή αν ειχε αφήσει καποιο σημαντικό έγγραφο μεσα ο φιλος μου θα έπρεπε να σπάσει το τζαμι για να το παρει!!
Δες την θετικη πλευρα,αν ειχε μεινει ξεκλειδωτο θα ξεροσταλιαζε μεσα για 14 μερες μην ανοιξει κανενας και μπει στο αυτοκινητο:coffee::confused::confused::confused:
 

Nubic

Μέγας
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
4.598
Κριτικές
8
Like
11.635
Πόντοι
3.786
Κινητά τηλέφωνα:
- Μην το βάζεις στην τσέπη, θα στειρωθείς
- Μην το βάζεις στη στηθότσεπη θα πάθει η καρδιά σου
- Μη μιλάς πολύ ώρα σε κλειστό χώρο, θα πάθεις καρκίνο από την ακτινοβολία.

30 χρόνια μετά πόσοι τα έπαθαν αυτά;

Internet:
- Μη βάζεις wifi θα σου κάνει καρκίνο η ακτινοβολία

ΑΠΕ:
- Τα Φ/Β σκοτώνουν τα πουλιά και κάνουν άγονο το έδαφος
- Οι ανεμογεννήτριες σκοτώνουν τα πουλιά, καταστρέφονται τα βουνά μας
- Οι ΑΠΕ στα 25 χρόνια είναι άχρηστες και δεν ανακυκλώνονται, θα γεμίσουμε σκουπίδια

Σε κάθε καινοτομία πάντα θα ακούς τέτοια. Τελικά όλα τα συνηθίζουμε και προσαρμοζόμαστε καθώς και η τεχνολογία αναπτύσσεται. Προσωπικά είμαι υπέρ των υβριδικών επειδή μετακινούμαι πολύ εκτός πόλεων και δε θέλω να μένω ξεκρέμαστος. Για τα ηλεκτρικά χρειάζονται και αντίστοιχες υποδομές, όπως και για το ΦΑ. Όπως λοιπόν συνηθίσαμε τους καταλύτες, τα υβριδικά με ΦΑ, τα υβριδικά, τα ηλεκτροκίνητα μηχανάκια μια μέρα θα συνθίσουμε και τα ηλεκτροκίνητα και τα fuel cells αργότερα.
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
673
Like
1.824
Πόντοι
206
Κινητά τηλέφωνα:
- Μην το βάζεις στην τσέπη, θα στειρωθείς
- Μην το βάζεις στη στηθότσεπη θα πάθει η καρδιά σου
- Μη μιλάς πολύ ώρα σε κλειστό χώρο, θα πάθεις καρκίνο από την ακτινοβολία.

30 χρόνια μετά πόσοι τα έπαθαν αυτά;

Internet:
- Μη βάζεις wifi θα σου κάνει καρκίνο η ακτινοβολία

ΑΠΕ:
- Τα Φ/Β σκοτώνουν τα πουλιά και κάνουν άγονο το έδαφος
- Οι ανεμογεννήτριες σκοτώνουν τα πουλιά, καταστρέφονται τα βουνά μας
- Οι ΑΠΕ στα 25 χρόνια είναι άχρηστες και δεν ανακυκλώνονται, θα γεμίσουμε σκουπίδια

Σε κάθε καινοτομία πάντα θα ακούς τέτοια. Τελικά όλα τα συνηθίζουμε και προσαρμοζόμαστε καθώς και η τεχνολογία αναπτύσσεται. Προσωπικά είμαι υπέρ των υβριδικών επειδή μετακινούμαι πολύ εκτός πόλεων και δε θέλω να μένω ξεκρέμαστος. Για τα ηλεκτρικά χρειάζονται και αντίστοιχες υποδομές, όπως και για το ΦΑ. Όπως λοιπόν συνηθίσαμε τους καταλύτες, τα υβριδικά με ΦΑ, τα υβριδικά, τα ηλεκτροκίνητα μηχανάκια μια μέρα θα συνθίσουμε και τα ηλεκτροκίνητα και τα fuel cells αργότερα.
Κινητά τηλέφωνα
Πολυχρηστικά εργαλεία που έχει αποβλακώσει τη πλειοψηφία του πληθυσμού και έγινα δεύτερο δέρμα στις γυναίκες.
Μετά από αρκετά λεπτά ομίλιας έγω ένιωθα κάψιμο στο αυτί είτε με bluetooth είτε χωρίς.

Internet
Το wifi σε καταχρηστικό σημείο είναι βλαβερό για τον άνθρωπο και έχεις εώς 30 τοις εκατό λιγότερη ταχύτητα από ότι τα ενσύματο Internet.

Α.Π.Ε
Ζημιογόνα για το περιβάλλον με ελάχιστα οφέλη
Τα Φ/Β όταν έχει συννεφα η κάπνα απο δασική πυρκαγια η κτιριου η παραγωγή ενεργειας μειώνεται κατα 50 τοις εκατό, αν ρίξει έντονο χαλαζι για 5 λεπτά τα αχρηστεύει και βγάζει επικίνδυνες τοξικές ουσίες.
Οι ανεμογεννήτριες παράγουν ρεύμα όσο υπάρχει αέρα όταν δεν εχει αέρα παραγωγή μηδεν.
Όταν ένα απο αυτά δεν παραγεί ρεύμα έχουμε διακοπές ρεύματος και όσοι χρειάζονται ρεύμα για να χρησιμοποιουν μηχανηματα λόγο υγείας υπάρχει πιθανότητα να πεθάνουν.
Οι ΑΠΕ το μόνο που κάνανε είναι αυξήσουν την τιμή της κιλοβατόρας κατα 200 τοις εκατό.

Οι καινοτιμίες αυτές ο σκοπός μονο είναι να κανουν τη ζωή των απλών ανθρωπων δύσκολη μακροπροθεσμα, να υποφερουμε απο ασθένειες, να μας παρακολοθούν επι 24ωρου βασεως και να εφαρμόσουμε την μικροκινητικότητα. αυτά
 
Τελευταία τροποποίηση:
  • Χαχα
Αντιδράσεις: piko

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
2.730
Like
3.674
Πόντοι
456
Όπως λοιπόν συνηθίσαμε τους καταλύτες, τα υβριδικά με ΦΑ, τα υβριδικά, τα ηλεκτροκίνητα μηχανάκια μια μέρα θα συνθίσουμε και τα ηλεκτροκίνητα και τα fuel cells αργότερα.

Ναι, πιθανότατα, αλλά ας εξελιχθεί πρώτα η τεχνολογία αυτή προς τη σωστή κατεύθυνση και βλέπουμε.

Δεν βιαζόμαστε. Είναι σημαντικό ρίσκο ξέρεις, να εκραγεί το αυτοκίνητο σου, επειδή κάτι δεν έκατσε καλά με την μπαταρία.

Κι εσύ κινδυνεύεις, και άλλους μπορεί να πάρεις στο λαιμό σου, και να έχεις να τρέχεις και να μην φτάνεις, και να τους πληρώνεις.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
2.730
Like
3.674
Πόντοι
456
Μια εναλλακτική τεχνολογία που πιθανόν να σώσει τη μηχανή εσωτερικής καύσης και στο μέλλον είναι η «πράσινη» μεθανόλη.

 
OP
OP
S

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.781
Κριτικές
6
Like
3.465
Πόντοι
736
Ακουστε να δειτε τι επαθε φιλος με Tesla. Το εχει βαλει να φορτιση απο το προηγούμενο βραδυ ωστε την αλλη μερα το απόγευμα να φύγει για ταξίδι. Παει λοιπον να το ξεκλειδώσει για να μπει μεσα και... αρχιδια το αυτοκίνητο δεν ξεκλείδωνε, κοιταει την εφαρμογή στο κινητο και του γραφεί ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ 3 ΩΡΕΣ!!! Χριστους, Παναγιες ο φιλος μου, περνει τηλεφωνο την τηλεφωνικη υποστηρηξη της Tesla...αρχιδια και εκει είχε κλείσει γιατι μαντεψτε δεν ειναι 24ωρη.
Κάποια στιγμη το αυτοκινητο αρχισε να κανει τον ηχο ξεκλειδώματος και να δειχνει στην οθονη οτι ξεκλειδώνει αλλα και παλι η πορτες δεν άνοιγαν παρα μονο το πορτμπαγκαζ!!
Τελικα ο φιλος μου πηρε το δευτερο αυτοκινητο της οικογενειας και πηγε στο ταξιδι του.

Αυτο που του ειπαν απο την Tesla ειναι οτι εχει αδειάσει μια 12V μπαταρια που εχει το αυτοκίνητο και ειναι για να εκκινεί το αυτοκίνητο η κατι τετοιο και αυτη θελει αλλαγή... το καλύτερο απο ολα ειναι οτι το ραντεβού για την αλλαγή κλείστηκε 14 μερες μετα!!!

Το πιο τραγικο απο ολα πιστευω ηταν οτι δεν μπορούσενα μπεις μεσα στο αυτοκίνητο του, δηλαδή αν ειχε αφήσει καποιο σημαντικό έγγραφο μεσα ο φιλος μου θα έπρεπε να σπάσει το τζαμι για να το παρει!!
Αυτή η 12βολτη πρέπει να είναι ίδια με των δικών μας των θερμικών απο οτι είχα δει σε ένα βίντεο που τα εξηγούσαν , απλά αντί να φορτίζει με δυναμό φορτίζει μέσω της μεγάλης μπαταρίας.

Βάζω και το βίντεο γιατί τα εξηγούσε καλά ο τύπος , αν θέλει να το δει κανείς.

 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
473
Like
719
Πόντοι
81
Κανείς δεν μου έχει απαντήσει στο εξής απλό.Ενα ηλεκτρικό όχημα μπορεί να το κρατήσει κάποιος και να του κάνει χρήση επί 25ετια όπως ένα θερμικό χωρίς να έχει χάσει αυτονομία;

Έστω και αν επισκευάζει την μπαταρία με αλλαγή χαλασμένων κελιών κλπ.Αντε να το κάνω πιο εύκολο...

Γιατί η κοροϊδία από το ψάξιμο που έκανα είναι η εξής.
Ναι μεν φτιάχνουμε ότι κελί χαλάει αλλά αν χαλάσουν πχ από τα 20 τα 15 όλοι μεταξύ αστείου και σοβαρού σου λένε το εξής.Δεν αξιζει καλύτερα βάλε καινούρια μπαταρία.

Δείτε πχ τα nissan leaf μοντέλα 10-11-12-13.

Όλοι τα πουλάνε όσο όσο.
Γράφουν στις αγγελίες αυτονομία από 60-90 χλμ όταν η αυτονομία τους σαν καινούριο ήταν 170-180.

Και η πλάκα είναι ότι τα σκοτώνουν.Ενας το πούλαγε στο car.gr από 10500 πάρα πολύ καιρό και όταν ξαναμπήκα μα δω το σκότωνε στα 6500 χιλιάρικα.

Διότι δεν αξίζει να δώσεις 15 χιλιάρικα για αγορά νέας μπαταρίας.

Πιστεύω ότι τα ηλεκτρικά απευθύνονται σε πλούσιους.Σε άτομα δηλ που ξέρουν ότι αγοράζουν κάτι που μετά από δέκα χρόνια το πετάς.Και δεν τους νοιάζει κιόλας όταν είσαι άνετος οικονομικά.


Μου αρέσουν τα ηλεκτρικά σαν τεχνολογία,έχω τεσταρει ηλεκτρικα.Αν κρατούσε σαν χρήση χωρίς προβλήματα στην μπαταρία 25 χρόνια θα το αγόραζα.
Νομίζω τότε συμφέρει η απόσβεση.
 

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.147
Κριτικές
1
Like
5.385
Πόντοι
1.056
Οταν εργαζόμουν μεταναστης Β.Ευρωπη,εκει τις εγκαταστάσεις στα κτήρια τις κανανε με συνθηκες ασφαλειας βάθους μιας 15 ετιας,απο κει και επειτα ολες οι εγκαταστάσεις,επρεπε να εκσυγχρονιστούν αν κατι δεν θα λειτουργούσε.

Ισχυει κατι τετοιο εδω;Μπορει να πουληθεί διαμερισμα λεγοντας πως θα ειναι λειτουργικό γιε 15 χρονια και απο κει και επειτα οφείλεις να το ανακαινίσεις;

Τα ηλεκτρικά αυτοκινητα κανουν πάταγο σε καποιες χωρες,ηπείρους,οκ το καταλαβαινω,η Ελλαδα ομως δεν ειναι μια απ αυτες!

Συμφωνεί κανεις εως εδω;

Ολες αυτες οι χωρες που προανεφερα,εχουνε ξεκινησει απο τον "δημοσιο" στόλο τους,ωστε να παραδειγματισουν το ποπολο.

Εχει αλλαξει η Ελλαδα καποιο οχημα απ τον στόλο της στις συγκοινωνίες;Για να παραδειγματίσει πως,"πρεπει να παρετε ηλεκτρικο να σωθεί το περιβαλλον,εγω ομως σαν κρατος εχω ηδη αντικαταστήσει τον στόλο μου" την στιγμη που η Ελλαδα εχει ακομα συρμούς που καινε πετρελαιο,οπως οι αφρικανικές χωρες.

 

patsav0

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Απρ 2024
Μηνύματα
183
Κριτικές
4
Like
516
Πόντοι
301
Προς το παρόν δεν σκέφτομαι να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο , για κάποιον όμως που θέλει να πάρει και ίσως να δικαιούται και την επιδότηση σκέφτηκα το εξής.

Θα μπορούσε να εγκαταστήσει κάποιο σύστημα φωτοβολταικών στο σπίτι και λογικά με κάποια πατέντα ενός γνώστη ηλεκτρολόγου θα μπορούσε μάλλον να το συνδέσει με τον οικιακό ταχυφορτιστή.

Δηλαδή για κάποιον που θα αγόραζε ηλεκτρικό έτσι και αλλιώς ακόμα και αν δεν υπήρχε επιδότηση , με τα λεφτά της επιδότησης στην ουσία να έχει ένα σύστημα που να φορτίζει το αμάξι.

Δεν ξέρω αν το παραπάνω σύστημα με τα φωτοβολταικά θα πρέπει να έχει δική του μπαταρία η όχι , αν έχει θα μπορείς να φορτίσεις και την νύχτα αλλά ίσως τότε να ξεφεύγει το κόστος. Αν δεν έχει θα είσαι αναγκασμένος να φορτίσεις το αμάξι μόνο την μέρα , οπότε αν πηγαίνεις με το αμάξι στην δουλειά δύσκολα.

Επίσης αν με το παραπάνω σύστημα έστω και χωρίς μπαταρία δική του , μπορείς να φορτίζεις εκτός του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και διάφορες άλλες επαναφορτιζόμενες συσκευές όπως κινητά , επαναφορτιζόμενα εργαλεία , κουρευτική μηχανή κτλ τόσο το καλύτερο.

Βέβαια δεν το έχω ψάξει καθόλου πόσο θα βγεί ένα τέτοιο σύστημα με μπαταρία , πόσο χωρίς μπαταρία κτλ ... μια ιδέα είχα απλά , την οποία μάλιστα δεν σκέφτομαι να την υλοποιήσω στο σύντομο μέλλον :P

Τι έχει να πει για τα παραπάνω η επιστημονική ομάδα του μπού ; Και ειδικά ηλεκτρολόγοι - ηλεκτρονικοί θα μπορούσαν να δώσουν τα φώτα τους αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.
Ιδέες για φθηνή φόρτιση: μπαλαντεζα από το γείτονα με το κατάστημα στο ισόγειο, ότι δήθεν γίνονται κάποιες ηλεκτρολογικές εργασίες και πρέπει ο πίνακας σου να είναι κλειστός. Αν καταφέρεις να του το πλασάρεις για ανακαίνιση μέχρι 1 μήνα τζάμπα θα φορτίζεις. Μετά αλλάζεις πολυκατοικία:badair:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
11.305
Κριτικές
2
Like
71.388
Πόντοι
12.056
Καμιά σχέση.

Το θερμικό όσο καιρό και να το αφήσεις σε αδράνεια με μια νέα 12v μπαταρία και λίγο καθάρισμα παίρνει μπροστά.

Στο ηλεκτρικό τί θα κάνεις; Θα ανοίξεις να φτιάξεις μια μπαταρία που στοιχίζει δέκα χιλιάρικα το λιγότερο; Που δεν φτιάχνεται κιόλας.
Καλά εντάξει 20.000 έχει η μπαταρία. Να την επανακινησεις
 

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
2.730
Like
3.674
Πόντοι
456
Ούτως ή άλλως, τα 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα θεωρούνται μακροπρόθεσμα μη βιώσιμα. Επειδή τα πρώτα υλικά όπως το λίθιο είναι άκρως περιορισμένα, επειδή οι ανακύκλωση των συσσωρευτών ενέργειας είναι τοξική υπόθεση και τα υπόλοιπα τους μολύνουν το περιβάλλον, κι επειδή γενικώς οι ογκώδεις μπαταρίες ενέχουν κινδύνους.

Εταιρίες στην κεντρική Ευρώπη δουλεύουν ήδη το επόμενο στάδιο, καθώς έχουν έτοιμες λύσεις για δέσμευση του άνθρακα από το περιβάλλον και παραγωγή πράσινης μεθανόλης μέσω αυτού.

Στον ακόλουθο σύνδεσμο αναφέρεται και η μετατροπή οχημάτων Τέσλα, ώστε να λειτουργούν υβριδικά μέσω του συνδυασμού μιας μικρής μπαταρίας και της καύσης πράσινης μεθανόλης κατόπιν δέσμευσης CO2 από τον αέρα.

«For now, Prock and his team are testing modified Tesla cars to function as hybrids. They've combined a smaller electric battery with a methanol engine and are testing their hybrid models on the streets of Lindau.»


Κι εδώ μια πρώτη επισκόπηση της τεχνολογίας διαχωρισμού, συμπίεσης και υγροποίησης του διοξειδίου του άνθρακα από την ατμόσφαιρα, και την μετατροπή του σε πράσινη μεθανόλη.

Όλα αυτά επειδή υποτίθεται ότι το CO2 φέρει την ευθύνη για τη θέρμανση του πλανήτη και την κλιματική κρίση.

 

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
2.730
Like
3.674
Πόντοι
456
Με άλλα λόγια, είναι πιθανό τα 100% ηλεκτρικά οχήματα να θεωρούνται παλαιομοδίτικα ήδη μες την επόμενη δεκαετία, και να ξεπεραστούν από ηλεκτρομηχανικά συστήματα συμπίεσης και υγροποίησης του CO2 από την ατμόσφαιρα, ώστε να έχουμε επί τόπου παραγωγή και χρήση πράσινης μεθανόλης.
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.024
Κριτικές
10
Like
1.425
Πόντοι
506
Οταν εργαζόμουν μεταναστης Β.Ευρωπη,εκει τις εγκαταστάσεις στα κτήρια τις κανανε με συνθηκες ασφαλειας βάθους μιας 15 ετιας,απο κει και επειτα ολες οι εγκαταστάσεις,επρεπε να εκσυγχρονιστούν αν κατι δεν θα λειτουργούσε.

Ισχυει κατι τετοιο εδω;Μπορει να πουληθεί διαμερισμα λεγοντας πως θα ειναι λειτουργικό γιε 15 χρονια και απο κει και επειτα οφείλεις να το ανακαινίσεις;
τα ξερεις μισα τα πραγματα και πως να μη τα ξερει μισα αφου ως εργατης αλλα και ο προισταμενος σου γνωριζεται οτι πρεπει να γνωριζεται και οχι παραπερα. ΟΙ αλλαγες στα ηλεκτρολογικα δεν γινονται για λογους ασφαλειας. Η λεξη ασφαλεια ειναι μια δικαιολογια, μια λεξη που χρησιμοποιηται συχνα, αλλα κ για να καληψει τις πομπες τους.
Οι αλλαγες γινονοντουσαν επειδη δεν ηθελαν εξαιτιας των βλαβων να διακοπτεται η παραγωγη, οι βλαβες αυξανονται εκθετικα με την παροδο 15 ετιας, να υποθεσω οτι εκει που δουλευες ηταν 3 βαρδιες;
Η ελλειψη τεχνικων, ειναι πολυ μεγαλη, καμια σχεση με το επιπεδο των ελληνων.
Εαν γινεται σωστα προληπτικη συντηριση δεν υπαρχει κανενα προβλημα ασφαλειας.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom