Εχω χοντα τα τελευταια 14 χρονια, ουσιαστικα απο τοτε που πηρα το πρωτο δεν εχω κοιταξει για αλλη μαρκα (εχω αλλαξει 3 civic). Τι να πω για αυτα τα αμαξια? οτι και να πω ειναι λιγο. Σε παει οπου θες, δεν σπαει δεν χαλαει, ειναι γρηγορο, σταθερο, στριβει, δεν εχω παραπονο κανενα....
Λιγα λογια για αυτα που αναφερθηκαν για τα ανταλλακτικα...Ναι ειναι ακριβα γιατι ο σαρακακης την εχει δει, το θεμα ειναι οτι δεν χρειαζεσαι και πολλα πραγματα. Ουσιαστικα κανενα απο τα αυτοκινητα που ειχα δεν ζητησε τιποτα ποτε, περαν των αναλωσιμων και αυτο με χρηση all weather. Eιδικα το πρωτο το ειχα κανει φορτηγο ουκ ολιγες φορες, ανεβαινα πεζοδρομια, επεφτα σε λακουβες κλπ. Ηταν ενα civic 1400 διπορτο του 91, που μπορω να πω οτι ηταν καλυτερο στον δρομο ακομα και απο το πιο καινουρια που εχω οδηγησει.
Με λιγα λογια εκει που θα σε τσουξει ειναι αμα το τρακαρεις, εκει θα κλαψεις λιγο. Αυτο το ξεπερασα καπως βαζοντας μεταχειρισμενα ανταλλακτικα αν τυχαινε το κακο, η αν ηταν λαμαρινα (φτερο πχ) εβαζα ιμιτασιον. Το δευτερο που εκανα ηταν να σταματησω να πηγαινω σε εξουσιοδοτημενα συνεργεια γιατι ηταν φοβερα μουνοπανα οπου και να πηγα. Και φυσικα οταν ερχοταν ο λογαριασμος ηταν
Ψαχτηκα λοιπον και βρηκα, μετα απο καποιους πειραματισμους
, εναν καλο μηχανικο που δεν ειναι κλεφτης (σπανιο). Απο τοτε μου βγαινει μεσο ορο γυρω στα 150 ευρω για σερβις με οριτζιναλ ανταλλακτικα καιθε 5 χιλιαδες χλμ που αλλαζω τα λαδια. Αυτο ειναι το κοστος συντηρησης για αμαξι 1600 κυβικων 11ετιας...
Αυτο που εχω τωρα ειναι ενα civic 1600vtec με 160hp του '00, εχω κανει 142.000 χλμ και δεν το πουλαω με τιποτα
Το εμπιστευομαι τοσο που αν θελω να παω αυριο οδικως στην Γερμανια, θα ξυπνησω το πρωι θα παρω τα κλειδια και θα φυγω
Αν θα επαιρνα αλλο θα επαιρνα ενα type-r του '06 αλλα και το 1600 δεν θα με χαλαγε. Μετα απο κει η φιλοσοφια του civic αλλαξε και το τελευταιο μοντελο που εβγαλε απο το 07 και μετα δεν το γουσταρω με τιποτα
Εντιτ Για τον φιλο που ανοιξε το θρεντ, 1800 ειναι πολλα την σημερον με την βενζινη στο 1,60...