Με όλο το σεβασμό προς όλους τους προλαλήσαντες συναγωνιστές (σεβαστή η γνώμη όλων), πιστεύω πως υπάρχει μια δόση παραλογισμού. Είναι μοναδικό φαινόμενο μια επιχείρηση να κάνει μια κίνηση marketing όπου προσφέρεται μια έκπτωση στους πελάτες (μικρή ή μεγάλη, δεν έχει σημασία) μετά από ένα συγκεκριμένο όριο κατανάλωσης,
χωρίς να αυξάνονται οι τιμές, και αυτό αντί να ευνοεί την επιχείρηση ή έστω να μην την επηρεάζει να τη ζημιώνει κιόλας!
Ελεύθερη αγορά είναι, δε σε υποχρεώνει κανείς να πας στο συγκεκριμένο μαγαζί ή να χρησιμοποιήσεις τα κουπόνια αυτά, και εφόσον οι τιμές παραμένουν οι ίδιες το πολύ πολύ αγνοείς την ύπαρξη των κουπονιών και τελείωσε. Στο κάτω κάτω, αν η συγκεκριμένη κίνηση έχει μικρό αντίκτυπο στους πελάτες και δεν καταφέρει το στόχο της (ο οποίος προφανώς είναι να ανέβει η πελατεία του μαγαζιού) λογικά αυτός που θα το καταλάβει πρώτα από όλους θα είναι η ίδια η επιχείρηση.
Θα συμφωνήσω με όσα είπε πιο πάνω ο gl και θα προσθέσω και ένα γενικότερο σχόλιο. Παρατηρώ ότι γενικά υπάρχει η τάση στο forum να θεωρείται πως όλοι οι πελάτες των οίκων ανοχής της πόλης έχουν λίγο πολύ μια παρόμοια συμπεριφορά, κάτι που δεν ισχύει κατά τη γνώμη μου. Για παράδειγμα, όντως πολλοί επισκέπτονται διαφορετικό μαγαζί ή/και κοπέλα κάθε φορά με αποτέλεσμα οι συνολικές επισκέψεις τους σε ένα συγκεκριμένο μαγαζί ή κοπέλα να είναι λίγες σε ένα δεδομένο (σχετικά μεγάλο) χρονικό διάστημα. Πολλοί όμως, οι οποίοι μπορεί να μη γράφουν είτε καθόλου είτε τακτικά εδώ μέσα, για πολλούς και διάφορους λόγους, μπορεί να έχουν τελείως άλλη τακτική. Δηλαδή να επισκέπτονται κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί ή κάποια συγκεκριμένη κοπέλα συστηματικά αδιαφορώντας για το τι συμβαίνει στα υπόλοιπα. Ή επίσης, ακόμη και στην εποχή της κρίσης, υπάρχουν άτομα που έχουν οικονομική άνεση και δεν έχουν πρόβλημα να πληρώσουν κάτι παραπάνω. Συνεπώς η κάθε επιχείρηση επιλέγει το προφίλ των πελατών που θέλει να έχει και από εκεί και πέρα, όπως έγραψα και πριν, ελεύθερη αγορά υπάρχει, ο καθένας επιλέγει ό,τι θεωρεί πως τον συμφέρει.
Ευτυχώς τα μπουρδέλα δεν είναι κρατικά, όπου ο μόνος τρόπος διαμαρτυρίας για την ποιότητα των υπηρεσιών θα ήταν η γκρίνια. Είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις και ο τρόπος έκφρασης δυσαρέσκειας είναι ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός από όλους: το μην αγοράσεις από αυτήν ;)
Εν προκειμένω τη γνώμη μου για το συγκεκριμένο θέμα (τα κουπόνια του μαγαζιού) την έγραψα σε μια κριτική μου πριν αρκετές μέρες (1/8), την κάνω παράθεση και εδώ:
...όσο για την "προσφορά" του μαγαζιού με τα κουπόνια (η 7η επίσκεψη είναι στη μισή τιμή) ναι μεν καλή σαν σκέψη αλλά πιστεύω ότι στο ευρύ κοινό δύσκολα θα περπατήσει, οι 7 επισκέψεις είναι πολλές, εκτός αν διατηρηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αλλιώς βλέπω τα κουπόνια αυτά να πάνε αδικοχαμένα όπως οι κάρτες που είχε βγάλει κάποτε άλλο μαγαζί της πόλης.
Με άλλα λόγια συμφωνώ με όσα γράφτηκαν πιο πριν απλά το εξέφρασα με λίγο διαφορετικό τρόπο. Όπως λένε και οι Αμερικάνοι "You catch more flies with honey than you do with vinegar" ;)
Φιλικά προς όλους πάντα