Anemodoura
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 15.614
- Like
- 36.028
- Πόντοι
- 9.931
ΦΡΑΓΗ ΣΤΙΣ E-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΤΑΞΙ
Στο «κλείσιμο» εκ νέου της αγοράς ταξί στην Ελλάδα με νομοθετικές διατάξεις που ουσιαστικά καταργούν τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες και εφαρμογές (applications), μέσω των οποίων σημαντικό μέρος του επιβατικού κοινού επιλέγει σήμερα ταξί για τις καθημερινές μετακινήσεις του, προχωρά το υπουργείο Μεταφορών.
Επίσης, επιχειρείται η κατάργηση της υπηρεσίας της μίσθωσης αυτοκινήτου με οδηγό από τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων.
Το προσχέδιο νόμου που έχει ετοιμάσει ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και παρουσιάζουν σήμερα «ΤΑ ΝΕΑ» προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη σύναψη συμβάσεων τριετούς διάρκειας μεταξύ των εταιρειών των διαδικτυακών εφαρμογών και των αυτοκινητιστών ταξί! Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες που έχουν ήδη αναπτύξει τις συγκεκριμένες εφαρμογές, με το νομοσχέδιο του Σπίρτζη θα πρέπει να μετατραπούν σε ολοκληρωμένες επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου, ενώ σήμερα λειτουργούν μόνο ως «διαμεσολαβητές».
Το νομοσχέδιο Σπίρτζη, που θεωρείται ψηφοθηρικό «δώρο» του ΣΥΡΙΖΑ στον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) Θύμιο Λυμπερόπουλο, που ανήκε επί χρόνια στον χώρο της ΝΔ, παρουσιάστηκε πρόσφατα στον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, παρουσία μάλιστα του Λυμπερόπουλου!...
Προσφυγή στη δικαιοσύνη κατά του νέου νόμου για τα ταξί ετοιμάζει η Taxibeat
Την πρόθεση του να προσφύγει στη δικαιοσύνη κατά του νέου νόμου του υπουργείου Υποδομών για τα ταξί γνωστοποίησε ο ιδρυτής της ηλεκτρονικής εφαρμογής Beat, πρώην Taxibeat, Νίκος Δρανδάκης.
Η πρωτοβουλία του υπουργού Υποδομών Χρ. Σπίρτζη προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη σύναψη τριετούς διάρκειας σύμβασης μεταξύ των εταιρειών που παρέχουν μεταφορικό έργο μέσω διαδικτυακών εφαρμογών και των αυτοκινητιστών ταξί. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι το μοντέλο λειτουργίας τους θα χρειαστεί να αλλάξει καθώς οι εταιρείες που έχουν αναπτύξει τις εφαρμογές θα πρέπει να μετατραπούν σε επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου, ενώ, ως τώρα, λειτουργούν ως "διαμεσολαβητές".
Ο επικεφαλής της Beat Ν. Δανδράκης υποστηρίζει στο capital.gr πως "θα πρέπει να εξετάσουμε το νομοσχέδιο όταν αυτό κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή. Είμαι βέβαιος ότι θα αναγκαστούμε να προσφύγουμε σε κάποια ανώτερη αρχή είτε σε Ελλάδα είτε σε Ευρώπη".
Ο Ν. Δανδράκης αναφέρει πως "πρόκειται για ευθεία επίθεση στο μοντέλο που φτιάξαμε, του οποίου την κατάργηση φαίνεται ότι επιδιώκει η εν λόγω νομοθετική πρωτοβουλία. Αγνοούμε ποιο είναι το πρόβλημα που λύνει. Στη Βραζιλία, το Περού και το Μεξικό, οι αρχές ελάμβαναν τη γνώμη μας, πολύ καιρό προτού καταρτίσουν ένα αντίστοιχο νομοσχέδιο για τη συγκεκριμένη αγορά".
Ποια είναι η γνώμη σας;;
Στο «κλείσιμο» εκ νέου της αγοράς ταξί στην Ελλάδα με νομοθετικές διατάξεις που ουσιαστικά καταργούν τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες και εφαρμογές (applications), μέσω των οποίων σημαντικό μέρος του επιβατικού κοινού επιλέγει σήμερα ταξί για τις καθημερινές μετακινήσεις του, προχωρά το υπουργείο Μεταφορών.
Επίσης, επιχειρείται η κατάργηση της υπηρεσίας της μίσθωσης αυτοκινήτου με οδηγό από τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων.
Το προσχέδιο νόμου που έχει ετοιμάσει ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και παρουσιάζουν σήμερα «ΤΑ ΝΕΑ» προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη σύναψη συμβάσεων τριετούς διάρκειας μεταξύ των εταιρειών των διαδικτυακών εφαρμογών και των αυτοκινητιστών ταξί! Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες που έχουν ήδη αναπτύξει τις συγκεκριμένες εφαρμογές, με το νομοσχέδιο του Σπίρτζη θα πρέπει να μετατραπούν σε ολοκληρωμένες επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου, ενώ σήμερα λειτουργούν μόνο ως «διαμεσολαβητές».
Το νομοσχέδιο Σπίρτζη, που θεωρείται ψηφοθηρικό «δώρο» του ΣΥΡΙΖΑ στον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) Θύμιο Λυμπερόπουλο, που ανήκε επί χρόνια στον χώρο της ΝΔ, παρουσιάστηκε πρόσφατα στον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, παρουσία μάλιστα του Λυμπερόπουλου!...
Προσφυγή στη δικαιοσύνη κατά του νέου νόμου για τα ταξί ετοιμάζει η Taxibeat
Την πρόθεση του να προσφύγει στη δικαιοσύνη κατά του νέου νόμου του υπουργείου Υποδομών για τα ταξί γνωστοποίησε ο ιδρυτής της ηλεκτρονικής εφαρμογής Beat, πρώην Taxibeat, Νίκος Δρανδάκης.
Η πρωτοβουλία του υπουργού Υποδομών Χρ. Σπίρτζη προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη σύναψη τριετούς διάρκειας σύμβασης μεταξύ των εταιρειών που παρέχουν μεταφορικό έργο μέσω διαδικτυακών εφαρμογών και των αυτοκινητιστών ταξί. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι το μοντέλο λειτουργίας τους θα χρειαστεί να αλλάξει καθώς οι εταιρείες που έχουν αναπτύξει τις εφαρμογές θα πρέπει να μετατραπούν σε επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου, ενώ, ως τώρα, λειτουργούν ως "διαμεσολαβητές".
Ο επικεφαλής της Beat Ν. Δανδράκης υποστηρίζει στο capital.gr πως "θα πρέπει να εξετάσουμε το νομοσχέδιο όταν αυτό κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή. Είμαι βέβαιος ότι θα αναγκαστούμε να προσφύγουμε σε κάποια ανώτερη αρχή είτε σε Ελλάδα είτε σε Ευρώπη".
Ο Ν. Δανδράκης αναφέρει πως "πρόκειται για ευθεία επίθεση στο μοντέλο που φτιάξαμε, του οποίου την κατάργηση φαίνεται ότι επιδιώκει η εν λόγω νομοθετική πρωτοβουλία. Αγνοούμε ποιο είναι το πρόβλημα που λύνει. Στη Βραζιλία, το Περού και το Μεξικό, οι αρχές ελάμβαναν τη γνώμη μας, πολύ καιρό προτού καταρτίσουν ένα αντίστοιχο νομοσχέδιο για τη συγκεκριμένη αγορά".
Ποια είναι η γνώμη σας;;