Λεπτομέρειες αξιολόγησης
7.6 142 10
Sex Studio
177684
Γενική βαθμολογία
8.0
Εμφάνιση κοπέλας
7.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
8.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
8.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
10.0
Σχέση αξίας/κόστους
8.0
Η Ντιάνα είναι νεαρή Ρωσίδα ελευθερίων ηθών, που ζει στην Αθήνα.
Εργάζεται γυμνή, παρέχει γενετήσιες υπηρεσίες χρησιμοποιώντας δυο - τρία όργανα του σώματός της.
Την αναζήτησα ξανά, γιατί σε παλαιότερες συνευρέσεις μαζί της, είχα περιέλθει σε κατάσταση διαστολής χρόνου. Δηλαδή, είχα αφοσιωθεί βαθύτατα στις περιπτύξεις μαζί της και βίωνα την εμπειρία χωρίς να με αποσπά ο θόρυβος του περιβάλλοντος, χωρίς να περνά από το νου άλλη σκέψη, χωρίς να καταλαβαίνω πόσο γρήγορα περνούσε η ώρα.
Αυτός είναι ο ορισμός της ευτυχίας: να έχεις αφεθεί σε κάτι που σε πάει μακριά, χρονικά και διανοητικά..
Το σώμα της Ντιάνας περιλαμβάνει εκρηκτικούς χυμώδεις μαστούς, είναι δε λίγο υπέρβαρο, πράγμα όχι δυσάρεστο, καθότι όπως έχουμε αναφέρει και άλλοτε, οι ευτραφείς άνθρωποι προσφέρουν στους συνανθρώπους τους ζεστασιά το χειμώνα και σκιά το καλοκαίρι.
Στο δωμάτιο συνουσιών, κατά τη διάρκεια της έκδυσής μου, λόγω της ελαφράς ταραχής μου και της συνακόλουθης απροσεξίας, η τσέπη του παλτού μου άδειασε στο πάτωμα: κλειδιά, αποδείξεις λιανικής από το εντευκτήριο «Σκαραβαίος», δυό - τρεις τσαλακωμένες περικαυλίδες, εισιτήρια από την παράσταση Αλεξίου – Γαλάνη στο Παλλάς.
Αλεξίου – Γαλάνη, αμφότερες χονδρές, γριές και κυνικές, σαν τις πουτάνες των οδών Αδάνων και Προύσης. Το κοινό στο Παλλάς ήταν μόνο παληόγριες. Δε γράφω για παλιόγερους, γιατί ο ηλικιωμένος άνδρας όταν απωλέσει τον ανδρισμό του γίνεται κι αυτός παλιόγρια…
Τσέπη με ανακατεμένα πράγματα, σαν τον κάδο σκουπιδιών του δήμου, σαν την τσέπη του Ήτα-Βήτα.
Παλτό με διαδρομές από βεστιάρια πολυτελών αιθουσών σε ρυπαρές καρέκλες στη μπίχλα των μπουρδέλων.
Η Ντιάνα άλλαξε την κόμμωσή της από το φυσικό βοστρυχωτό σε ίσιο ξανθό πλατινέ που φοριέται στα μπουζουκομάγαζα και που της πάει πολύ.
Κατά τη διάρκεια των περιπτύξεων και λίγο πριν εκκινήσει ο πεοθηλασμός, διαμείφθηκε ο εξής διάλογος:
- Είσαι παντρεμένος;
- Όχι, καθότι μόνον τα θήλεα παντρεύονται, δηλ. υπ-ανδρεύονται, δηλ. τίθενται υπό ανδρός.
Οι άρρενες νυμφεύονται, δηλ. έρχονται σε έγγαμο βίο με τα θήλεα.
Κατ’ αυτήν την έννοια, η ερώτηση έπρεπε να ήταν εάν είμαι νυμφευμένος.
- Δεν καταλαβ… γλουπ – σχλατς – σχλουτς
(προώθηση πέους στη στοματική κοιλότητα του θήλεος)…
Η ως άνω ιλαρή και φαλλοκρατική στιχομυθία έχει επαναληφθεί πολλάκις στο παρελθόν μεταξύ του υποφαινομένου και διαφόρων νεαρών θηλέων.
Η Ντιάνα ήταν σε θέση ύπτια και παρατηρούσα με ευχαρίστηση τους ευμεγέθεις μαστούς της να έχουν καλύψει όλη τη θωρακική χώρα της και να πάλλονται από τις δονήσεις της πράξης.
Το βλέμμα της απέφευγε το δικό μου, η συνεύρεσή μας δεν είχε τον ενθουσιασμό και τη ζωντάνια της πρώτης φοράς.
Ο νους πήγε στο ότι η Αγάπη εισπράττει την επευφημία, ενώ η Λαγνεία είναι λαθραία, εισπράττει ντροπή, αμηχανία.
Η Αγάπη επιδιώκει το καλό του άλλου, με Εγκράτεια, Ενδιαφέρον, Λογική και Υπομονή, ενώ η Λαγνεία επιδιώκει μόνον τη δική της ικανοποίηση, ακάθεκτη, ανεξέλεγκτη, απρόσβλητη από τη Λογική.
Η Αγάπη θεριεύει με το φως των κεριών και τη συζήτηση, ενώ η Λαγνεία νιώθει εξίσου ευτυχής σε ένα κατώφλι ή σε ένα ταξί, ή σ’ ένα σιχαμένο μπουρδέλο. Η συζήτηση της Λαγνείας είναι γρυλισμοί και κραυγές ζώων.
Η Αγάπη είναι ατομική. Υπάρχει μοναδικά ο άλλος, ο λατρευτός, το ένα και μοναδικό αστέρι γύρω από το οποίο περιστρέφεται ο ερωτευμένος, ενώ Λαγνεία παίρνει όσα περισσότερα μπορεί, όσο πιο γρήγορα μπορεί.
Οι ερωτευμένοι κοιτούν ο ένας τον άλλο στα μάτια, ενώ η Λαγνεία κοιτά πλαγίως, επινοώντας απάτες, τεχνάσματα και αποπλανήσεις, υπολογίζοντας τις ευκαιρίες.
Η Αγάπη μεγαλώνει με τη Γνώση και τον Χρόνο, το φλερτ, την ειλικρίνεια και την εμπιστοσύνη, ενώ η Λαγνεία είναι ρούχα πεταμένα στο διάδρομο, είναι η σύγκρουση δυο ποδοσφαιρικών ομάδων.
Η Αγάπη διαρκεί, η Λαγνεία μπουχτίζει.
Αυτό έπαθα: Μπούχτισα τη Ντιάνα, πλήττω μαζί της, όπως και με όλες τις άλλες ελευθεριάζουσες δεσποινίδες που έχω καταγαμήσει.
Ωστόσο, εξακολουθούν να με έλκουν οι νέες άγνωστες δεσποινίδες.
Γιατί; Γιατί ο φάρος είναι η Λαγνεία και θέλω να κατακτήσω όσες περισσότερες γυναίκες μπορώ, όσο πιο γρήγορα μπορώ.
Σαν το σκύλο που ουρεί σε όσα περισσότερα σημεία μπορεί.
Η ολοκλήρωση ήταν μέτρια.
Η Ντιάνα με κράταγε μέσα στα πόδια της και μου μίλαγε για την πατρίδα της το Χαμπαρόβσκ.
Εγώ χάζευα τους υπερμαστούς της και σκεφτόμουν πόσο κωλόφαρδα είναι τα μωρά που περνάνε ώρες ολόκληρες χωμένα μέσα σε τέτοια βυζιά.
Σα να μάντεψε τη σκέψη μου και ανέφερε για τα μωρά του αδερφού της και ότι εκείνη δεν είχε τεκνοποιήσει…
Εκεί μαζεύτηκα και σηκώθηκα, γιατί η κατάσταση οδηγούνταν σε σπαραξικάρδιο αδιέξοδο.
Αποφάσισα να σταματήσω εντελώς τις διαχύσεις.
Φαίνεται όμως ότι το παράκανα, γιατί όταν εκείνη αποχωρούσε από το δωμάτιο και εγώ δεν έκανα καμία κίνηση αποχαιρετισμού, ούτε καν χειραψία, εκείνη αναζήτησε μια επαφή αποχωρισμού και τη βρήκε, θωπεύοντας το όσχεό μου και χαρίζοντάς μου το χαμόγελό της…
Ενώ ήμουν σε κατάσταση μετασυνουσιακής χαύνωσης, εισήλθα σε παρακείμενο κουρείο, το πάτωμα του οποίου ήταν γεμάτο από μαλλιά αραπάδων.
Με περιποιήθηκε ο Αλί με €6.
Δηλαδή, με €36 είχα συνουσιασθεί και είχα κουρευτεί.
Καθόλου άσχημα, αν σκεφτεί κανείς ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί χειρότερα…
Π.χ. εάν είχε αποτύχει η συνουσία με τη Ντιάνα, θα είχα πληρώσει €36 για ένα κούρεμα.
Ακόμη χειρότερο θα ήταν αν έπρεπε να με κουρέψει η Ντιάνα, να σοδομήσω τον Αλί και να πληρώσω €36.
Ακόμη χειρότερο θα ήταν αν ο Αλί είχε γαμήσει διαδοχικά τη Ντιάνα κι εμένα, και τον είχα πληρώσει €36.
Αμήν.
Εργάζεται γυμνή, παρέχει γενετήσιες υπηρεσίες χρησιμοποιώντας δυο - τρία όργανα του σώματός της.
Την αναζήτησα ξανά, γιατί σε παλαιότερες συνευρέσεις μαζί της, είχα περιέλθει σε κατάσταση διαστολής χρόνου. Δηλαδή, είχα αφοσιωθεί βαθύτατα στις περιπτύξεις μαζί της και βίωνα την εμπειρία χωρίς να με αποσπά ο θόρυβος του περιβάλλοντος, χωρίς να περνά από το νου άλλη σκέψη, χωρίς να καταλαβαίνω πόσο γρήγορα περνούσε η ώρα.
Αυτός είναι ο ορισμός της ευτυχίας: να έχεις αφεθεί σε κάτι που σε πάει μακριά, χρονικά και διανοητικά..
Το σώμα της Ντιάνας περιλαμβάνει εκρηκτικούς χυμώδεις μαστούς, είναι δε λίγο υπέρβαρο, πράγμα όχι δυσάρεστο, καθότι όπως έχουμε αναφέρει και άλλοτε, οι ευτραφείς άνθρωποι προσφέρουν στους συνανθρώπους τους ζεστασιά το χειμώνα και σκιά το καλοκαίρι.
Στο δωμάτιο συνουσιών, κατά τη διάρκεια της έκδυσής μου, λόγω της ελαφράς ταραχής μου και της συνακόλουθης απροσεξίας, η τσέπη του παλτού μου άδειασε στο πάτωμα: κλειδιά, αποδείξεις λιανικής από το εντευκτήριο «Σκαραβαίος», δυό - τρεις τσαλακωμένες περικαυλίδες, εισιτήρια από την παράσταση Αλεξίου – Γαλάνη στο Παλλάς.
Αλεξίου – Γαλάνη, αμφότερες χονδρές, γριές και κυνικές, σαν τις πουτάνες των οδών Αδάνων και Προύσης. Το κοινό στο Παλλάς ήταν μόνο παληόγριες. Δε γράφω για παλιόγερους, γιατί ο ηλικιωμένος άνδρας όταν απωλέσει τον ανδρισμό του γίνεται κι αυτός παλιόγρια…
Τσέπη με ανακατεμένα πράγματα, σαν τον κάδο σκουπιδιών του δήμου, σαν την τσέπη του Ήτα-Βήτα.
Παλτό με διαδρομές από βεστιάρια πολυτελών αιθουσών σε ρυπαρές καρέκλες στη μπίχλα των μπουρδέλων.
Η Ντιάνα άλλαξε την κόμμωσή της από το φυσικό βοστρυχωτό σε ίσιο ξανθό πλατινέ που φοριέται στα μπουζουκομάγαζα και που της πάει πολύ.
Κατά τη διάρκεια των περιπτύξεων και λίγο πριν εκκινήσει ο πεοθηλασμός, διαμείφθηκε ο εξής διάλογος:
- Είσαι παντρεμένος;
- Όχι, καθότι μόνον τα θήλεα παντρεύονται, δηλ. υπ-ανδρεύονται, δηλ. τίθενται υπό ανδρός.
Οι άρρενες νυμφεύονται, δηλ. έρχονται σε έγγαμο βίο με τα θήλεα.
Κατ’ αυτήν την έννοια, η ερώτηση έπρεπε να ήταν εάν είμαι νυμφευμένος.
- Δεν καταλαβ… γλουπ – σχλατς – σχλουτς
(προώθηση πέους στη στοματική κοιλότητα του θήλεος)…
Η ως άνω ιλαρή και φαλλοκρατική στιχομυθία έχει επαναληφθεί πολλάκις στο παρελθόν μεταξύ του υποφαινομένου και διαφόρων νεαρών θηλέων.
Η Ντιάνα ήταν σε θέση ύπτια και παρατηρούσα με ευχαρίστηση τους ευμεγέθεις μαστούς της να έχουν καλύψει όλη τη θωρακική χώρα της και να πάλλονται από τις δονήσεις της πράξης.
Το βλέμμα της απέφευγε το δικό μου, η συνεύρεσή μας δεν είχε τον ενθουσιασμό και τη ζωντάνια της πρώτης φοράς.
Ο νους πήγε στο ότι η Αγάπη εισπράττει την επευφημία, ενώ η Λαγνεία είναι λαθραία, εισπράττει ντροπή, αμηχανία.
Η Αγάπη επιδιώκει το καλό του άλλου, με Εγκράτεια, Ενδιαφέρον, Λογική και Υπομονή, ενώ η Λαγνεία επιδιώκει μόνον τη δική της ικανοποίηση, ακάθεκτη, ανεξέλεγκτη, απρόσβλητη από τη Λογική.
Η Αγάπη θεριεύει με το φως των κεριών και τη συζήτηση, ενώ η Λαγνεία νιώθει εξίσου ευτυχής σε ένα κατώφλι ή σε ένα ταξί, ή σ’ ένα σιχαμένο μπουρδέλο. Η συζήτηση της Λαγνείας είναι γρυλισμοί και κραυγές ζώων.
Η Αγάπη είναι ατομική. Υπάρχει μοναδικά ο άλλος, ο λατρευτός, το ένα και μοναδικό αστέρι γύρω από το οποίο περιστρέφεται ο ερωτευμένος, ενώ Λαγνεία παίρνει όσα περισσότερα μπορεί, όσο πιο γρήγορα μπορεί.
Οι ερωτευμένοι κοιτούν ο ένας τον άλλο στα μάτια, ενώ η Λαγνεία κοιτά πλαγίως, επινοώντας απάτες, τεχνάσματα και αποπλανήσεις, υπολογίζοντας τις ευκαιρίες.
Η Αγάπη μεγαλώνει με τη Γνώση και τον Χρόνο, το φλερτ, την ειλικρίνεια και την εμπιστοσύνη, ενώ η Λαγνεία είναι ρούχα πεταμένα στο διάδρομο, είναι η σύγκρουση δυο ποδοσφαιρικών ομάδων.
Η Αγάπη διαρκεί, η Λαγνεία μπουχτίζει.
Αυτό έπαθα: Μπούχτισα τη Ντιάνα, πλήττω μαζί της, όπως και με όλες τις άλλες ελευθεριάζουσες δεσποινίδες που έχω καταγαμήσει.
Ωστόσο, εξακολουθούν να με έλκουν οι νέες άγνωστες δεσποινίδες.
Γιατί; Γιατί ο φάρος είναι η Λαγνεία και θέλω να κατακτήσω όσες περισσότερες γυναίκες μπορώ, όσο πιο γρήγορα μπορώ.
Σαν το σκύλο που ουρεί σε όσα περισσότερα σημεία μπορεί.
Η ολοκλήρωση ήταν μέτρια.
Η Ντιάνα με κράταγε μέσα στα πόδια της και μου μίλαγε για την πατρίδα της το Χαμπαρόβσκ.
Εγώ χάζευα τους υπερμαστούς της και σκεφτόμουν πόσο κωλόφαρδα είναι τα μωρά που περνάνε ώρες ολόκληρες χωμένα μέσα σε τέτοια βυζιά.
Σα να μάντεψε τη σκέψη μου και ανέφερε για τα μωρά του αδερφού της και ότι εκείνη δεν είχε τεκνοποιήσει…
Εκεί μαζεύτηκα και σηκώθηκα, γιατί η κατάσταση οδηγούνταν σε σπαραξικάρδιο αδιέξοδο.
Αποφάσισα να σταματήσω εντελώς τις διαχύσεις.
Φαίνεται όμως ότι το παράκανα, γιατί όταν εκείνη αποχωρούσε από το δωμάτιο και εγώ δεν έκανα καμία κίνηση αποχαιρετισμού, ούτε καν χειραψία, εκείνη αναζήτησε μια επαφή αποχωρισμού και τη βρήκε, θωπεύοντας το όσχεό μου και χαρίζοντάς μου το χαμόγελό της…
Ενώ ήμουν σε κατάσταση μετασυνουσιακής χαύνωσης, εισήλθα σε παρακείμενο κουρείο, το πάτωμα του οποίου ήταν γεμάτο από μαλλιά αραπάδων.
Με περιποιήθηκε ο Αλί με €6.
Δηλαδή, με €36 είχα συνουσιασθεί και είχα κουρευτεί.
Καθόλου άσχημα, αν σκεφτεί κανείς ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί χειρότερα…
Π.χ. εάν είχε αποτύχει η συνουσία με τη Ντιάνα, θα είχα πληρώσει €36 για ένα κούρεμα.
Ακόμη χειρότερο θα ήταν αν έπρεπε να με κουρέψει η Ντιάνα, να σοδομήσω τον Αλί και να πληρώσω €36.
Ακόμη χειρότερο θα ήταν αν ο Αλί είχε γαμήσει διαδοχικά τη Ντιάνα κι εμένα, και τον είχα πληρώσει €36.
Αμήν.
Πληροφορίες Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Ιανουαρίου 28, 2012
Όνομα κοπέλας
Ντιάνα
Σχόλια
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
Αἱ προτιμήσεις σας εἰς τοὺς κουρεὶς εἶναι ἐλεειναί.
Εδώ να θυμίσω ότι η λαγνεία είναι η παραστρατημένη αδελφούλα της αγάπης σύμφωνα με τον Πλάτωνα και ο Δάντης, που ακολουθεί την ταξινόμηση του μεγάλου φιλοσόφου στη ''Θεία κωμωδία'' σε ό,τι αφορά τ' αμαρτήματα, την τοποθετεί στο δεύτερο κύκλο της Κόλασής του ( γι' αυτούς που δεν μετάνιωσαν - τι όμορφα που μας τα είχατε περιγράψει! - ) και στον έβδομο κύκλο του Καθαρτηρίου του ( γι' αυτούς που μετανόησαν την τελευταία στιγμή ), λίγο πριν την Εδέμ.
Παρ΄ όλα αυτά έχετε δίκιο, είναι τόσο διαφορετικοί χαρακτήρες...
4 στα 4 δαγκωτό!
Μόνο μια κριτική έχετ κάνει!
Γιατί δεν μας χαρίζετε κι εσείς τη σκέψη σας;
Το θέμα είναι γιατι η Ντιανα, ενώ δεν κοιτάει ποτέ τους πελάτες, τους ρωτάει παντα μετα την πρώτη φορά αν ειναι παντρεμενοι ...
Ασυμβατότητης ...
Eισαι ΤΟΣΟ Θεος...!
Σε παω ρε γαμωτο, σε παω....
Καλές είναι οι διαχρονικές αξίες, αλλά δεν αρκούν.
Αν π.χ. είχαμε παραμείνει με τα θήλεα του παρελθόντος και δεν είχαμε γνωρίσει καινούργια, σήμερα η κύρια ερωτική μας ενασχόληση θα ήταν ο αυνανισμός.
Δεν υπαρχει αντικατασταση
Εγω παραδεχομαι οτι ειμαι παρελθοντολαγνος, αλλα προσπαθω να διατηρω και μια στοιχειωδη αντικειμενικοτητα
Θεωρω, λοιπον, αντικειμενικα και υποκειμενικα, την συγκεκριμενη τυπισσα μεγαλο κεφαλαιο
Κριμα που δεν το ληγει εγκαιρως, κι ετσι βλεπουμε την παρακμη της εν εξελίξει (παρεμπιπτοντως: τις χαμηλες τις ακουμπαγε καθολου ή μπααα... συνδρομο Μητροπανου κι αυτη?)
Τεσπα, σορρυ για το παραληρημα αλλα εχω μια ευαισθησια με το συγκεκριμενο ζητημα (την Αλεξιου δηλαδη)
Οσο για τις πουτανες τωρα (τις κανονικες εννοω , συμφωνω απολυτα... Πρεπει να προσαρμοζεσαι στα δεδομενα της νεας εποχης, αλλιως...youporn πλαϊ στο πυρωμενο τζακι, και λιγο ραδιοφωνο για να σπαει η μονοτονια των προσποιητων βογγητων