Λεπτομέρειες αξιολόγησης
7.3 306 10
Πειραιώς 193
Hot
Sex Studio
582567
Γενική βαθμολογία
9.3
Εμφάνιση κοπέλας
10.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
10.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
10.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
3.0
Σχέση αξίας/κόστους
10.0
Α) ΕΡΩΤΙΚΗ ΑΤΖΕΝΤΑ (14/04/2011 – 28/04/2011)
Την Μ. Πέμπτη στις 12:30 μμ πήγα στο μαγαζί της 2-Hut, για να αγοράσω μισό κιλό ψωμί. Αφού της έσκασα τα 0.70 € και αφού τα είπαμε, της ευχήθηκα καλή ανάσταση και της έκανα ένα special διευθυντικό sandwich.
Αν εξαιρέσουμε την Μ. Πέμπτη, δεν θα χαρακτήριζα την εν λόγω περίοδο ιδιαίτερα ερωτική. Οι χαμηλές για την εποχή θερμοκρασίες σε συνδυασμό με άλλες συγκυρίες (εξαφάνιση της 90χρονης κοπέλας και της 95χρονης ζητιάνας, οικογενειακές διακοπές στην Εύβοια, έλλειψη ευκαιριών για bic-bic, άγχος εξαιτίας της παρατεταμένης ανεργίας) έριξαν τη λίμπιντό μου σε χαμηλά επίπεδα. Επειδή ήθελα να κάνω μια τονωτική ένεση στην ψυχολογία μου και στη στύση μου, αποφάσισα στις 28/04/2011 να πάω την καθιερωμένη στουντιότσαρκα.
Β) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΣΤΟΥΝΤΙΟΤΣΑΡΚΑΣ
Στις 28/04/2011 (ώρα 18:45) ξεκίνησα από το σπίτι μου, κουβαλώντας όπως πάντα την πράσινη συνεδριακή μου τσάντα με του Γύπα τα εννιάμερα.
1ος σταθμός: Κατεχάκη 8. Στο συγκεκριμένο στούντιο η τσατσά φορούσε παντελόνι, είχε αντιπαθητική φάτσα και έκρυβε το ένα της χέρι. Για αυτό το λόγω δεν μπόρεσα να καταλάβω, αν φορούσε τρικ-τρικ ή όχι. Η εργαζόμενη κοπέλα ήταν νέα και δεν φορούσε τρικ-τρικ.
2ος σταθμός: Κατεχάκη 5. Εδώ η τσατσά φορούσε παντελόνι, ήταν γυμνή από χρυσά κοσμήματα, αλλά ήταν εξαιρετικά ευγενική. Αυτό το διαπίστωσα, γιατί μόλις ήρθα με ρώτησε, αν ήθελα να μου προσφέρει κανένα καφεδάκι. Η εργαζόμενη κοπέλα μου ήταν εντελώς αδιάφορη.
Μετά πήρα τη γραμμή 3 του μετρό και κατέβηκα στη στάση Κεραμεικός.
3ος σταθμός: Σερβίων 26. Εδώ η τσατσά φορούσε παντελόνι, ήταν γυμνή από τρικ-τρικ και αρκετά χοντρή. Επιπλέον τα μαλλιά της ήταν απεριποίητα. Η Νατάσσα, που εργαζόταν εκείνη την ώρα, ήταν τίγκα στα χρυσά κοσμήματα.
4ος σταθμός: Σπύρου Πάτση 40. Σε αυτό το στούντιο και η τσατσά και η πουτάνα μου ήταν αδιάφορες.
5ος σταθμός: Μεγάλου Αλεξάνδρου 133. Το συγκεκριμένο στούντιο ήταν κλειστό (ίσως λόγω πασχαλινών διακοπών).
6ος σταθμός: Ιεροφάντων 9. Εδώ η τσατσά φορούσε τζιν, ένα χρυσό βραχιόλι και φαινόταν μεγάλη στην ηλικία. Το μειονέκτημά της ήταν η αγένεια και τα μούτρα της. Η εργαζόμενη κοπέλα μου ήταν εντελώς αδιάφορη. Εκτός από μένα, στο σαλόνι περίμεναν άλλα 5-6 άτομα.
7ος σταθμός: Πειραιώς 109Α. Εδώ η τσατσά φορούσε παντελόνι και ένα χρυσό ριγκάκι.. Η τσατσά αυτή ήταν από τις πιο ευγενικές που έχω γνωρίσει, καθώς ο τόνος της φωνής της έσταζε μέλι. Η εργαζόμενη κοπέλα, η οποία ήταν καινούργια στη δουλειά, μου ήταν εντελώς αδιάφορη.
8ος σταθμός: Πειραιώς 121. Εδώ η τσατσά φορούσε παντελόνι, αλλά ήταν τίγκα στα χρυσά κοσμήματα. Από ευγένεια μέτρια πράγματα. Η εργαζόμενη κοπέλα δεν μου έκανε κλικ. Στο σαλόνι υπήρχε συνωστισμός από πελάτες.
9ος σταθμός: Πειραιώς 193. Εδώ η τσατσά φορούσε παντελόνι, ένα χρυσό ρολόι, ένα χρυσό βραχιόλι και ένα χρυσό ριγκάκι. Το μειονέκτημά της ήταν η ξινισμένη φάτσα της. Η Αφροδίτη που εργαζόταν εκείνη την ώρα, ήταν τίγκα στα τρικ-τρικ. Στο σαλόνι γινόταν «της πουτάνας» από πελάτες, αλλά μόλις είδαν την Αφροδίτη έφυγαν όλοι.
Γ) ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ
Μόλις είδα την Αφροδίτη (και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μου άρεσε η τσατσά), αποφάσισα να περάσω στο δωμάτιο (η Αφροδίτη είναι Ελληνίδα, 26 ετών, μελαχρινή, γεμάτη σέξι κοσμήματα). Τότε με την τσατσά έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Τελικά θα περάσω στο δωμάτιο.
ΤΣΑΤΣΑ: Ποιο πρόγραμμα θα πάρετε;
ΤΑΚΜΑΝ: Το απλό των 50 €.
ΤΣΑΤΣΑ: Όπως θέλετε. Θα περιμένετε όμως 5 λεπτά μέχρι να βγει από το δωμάτιο ο προηγούμενος πελάτης.
ΤΑΚΜΑΝ: ΟΚ. Επειδή όμως θέλω πρώτα να ρίξω ένα κατούρημα, ήθελα να ρωτήσω που είναι το μπάνιο.
ΤΣΑΤΣΑ: (καμία απάντηση).
Μετά από 2 λεπτά επανέλαβα την ερώτηση και η τσατσά μου έδειξε το μπάνιο. Αφού κατούρησα, επέστρεψα στο σαλόνι και περίμενα να βγει ο πελάτης από το δωμάτιο. Κατά τη διάρκεια της αναμονής, κοιτούσα με γλυκανάλατο βλέμμα την τσατσά και από μέσα μου σιγοψιθύριζα «Αχ κυρία, καθίστε δίπλα μου να μου κάνετε λίγο παρέα. Δώστε μου λίγο το χεράκι σας. Σας αγαπάω με την καρδούλα μου». Μόλις έφυγε ο πελάτης, η τσατσά ετοίμασε το δωμάτιο και με ειδοποίησε να έρθω μέσα.
Μόλις μπήκα στο δωμάτιο, έδωσα το 50ρικο στην τσατσά με τρεμάμενα χέρια από τη στύση και από τη συναισθηματική ένταση. Κατόπιν με την τσατσά έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Συγνώμη (το συγνώμη το είπα τραυλίζοντας), μπορώ να σας ρωτήσω κάτι;
ΤΣΑΤΣΑ (με βιαστική διάθεση): Παρακαλώ.
ΤΑΚΜΑΝ: Σε μένα και σε έναν άλλο φίλο μου (εννοούσα τον Πινόκιο), μας αρέσουν οι μεγάλες γυναίκες. Ήθελα να σας ρωτήσω το εξής: «Αν την άλλη φορά φέρω μαζί μου 200 €, γίνετε να μπείτε και εσείς στο δωμάτιο (παράλληλα με την πουτάνα), να είστε ντυμένη και να σας κρατάω το χέρι κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης με την κοπέλα;».
ΤΣΑΤΣΑ: Δεν γίνεται. Εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα. Ρωτήστε αλλού.
ΤΑΚΜΑΝ: Μπορώ να ρωτήσω και κάτι άλλο;
ΤΣΑΤΣΑ: Παρακαλώ.
ΤΑΚΜΑΝ: Επειδή μου αρέσετε πολύ σαν γυναίκα, ήθελα να ρωτήσω το εξής: «Γίνετε κάθε φορά που έρχομαι στο συγκεκριμένο στούντιο, να σας κρατάω λίγο το χεράκι σας;». Αν μου πείτε ναι, θα γίνω τακτικός πελάτης. Σας παρακαλώ. Σας βλέπω και τρέμω ολόκληρος. Μη μου χαλάτε την φαντασίωσή μου.
Η τσατσά αρνήθηκε και αυτή την πρότασή μου και έκλεισε την πόρτα. Τότε γδύθηκα, άφησα τα ρούχα μου στον καλόγερο και έβγαλα από την πράσινη συνεδριακή μου τσάντα του Γύπα τα εννιάμερα. Κατόπιν ξάπλωσα ανάσκελα στο κρεβάτι και περίμενα την Αφροδίτη. Η αναμονή ήταν εκνευριστικά μεγάλη (γύρω στα 20 λεπτά), αλλά «το καλό πράγμα αργεί». Κατά τη διάρκεια της αναμονής σκεφτόμουν τη γλυκιά τσατσά στην Κωνσταντινουπόλεως 61, γιατί αν σκεφτόμουν την πρόσφατη χυλόπιτα που έφαγα, το 50ρικο θα πήγαινε χαμένο.
Μόλις ήρθε η Αφροδίτη, σηκώθηκα από το κρεβάτι και έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Γεια σου μωρό μου.
ΤΑΚΜΑΝ: Γεια.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Τι κάνεις μωρό μου;
ΤΑΚΜΑΝ: Καλά.
Κατόπιν της έδωσα του Γύπα τα εννιάμερα για να τα φορέσει (αφού της εξήγησα ποιος είναι ο Γύπας και για τα βίτσια μου με τα κοσμήματα). Μετά έγινε ο εξής διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Πριν κάνουμε οτιδήποτε, φόρεσέ μου το προφυλακτικό. Ο πατέρας μου, μου έχει πει «ποτέ χωρίς προφυλακτικό».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Μην ανησυχείς μωρό μου, και εγώ χωρίς προφυλακτικό δεν θα έκανα τίποτα.
Αφού μου φόρεσε το προφυλακτικό, έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Εγώ λέω για αρχή να χορέψουμε.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Τι θες να χορέψουμε;
ΤΑΚΜΑΝ: Ξέρω και εγώ; Βαλς.
Έτσι για 2-3 περίπου λεπτά χορέψαμε. Κατά τη διάρκεια του χορού της κράταγα με μανία και τα δυο της τα χέρια, ενώ ο πούτσος μου έτριβε το αιδοίων της. Κατά τη διάρκεια του χορού, έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Σε 10 μέρες θα ταξιδέψω για Ζυρίχη με τη Swissair.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Ναι μωρό μου;
ΤΑΚΜΑΝ: Θέλω στο αεροπλάνο να καθίσω δίπλα σε καμιά 65χρονη Ελβετίδα, πρώην στέλεχος της Goldman Sachs, που να είναι τίγκα στα βραχιόλια. Θέλω να μιλήσουμε, να τη βοηθήσω με τις βαλίτσες, να τη χουφτώσω, κτλ.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Γάμα με μωρό μου, γάμα με.
ΤΑΚΜΑΝ: Μου αρέσουν οι Ελβετίδες. Γενικά μου αρέσουν οι γιαγιάδες με χρυσά κοσμήματα. Μου αρέσει να αισθάνομαι ότι γαμάω την πλουτοκρατία. Φάση δεν έχουν οι φαντασιώσεις μου;
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Είναι πολύ καύλα.
Μετά τον χορό, έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Κάτσε τώρα να σου πάρω πίπα στα όρθια.
ΤΑΚΜΑΝ: Εγώ λέω καλύτερα, να ξαπλώσω ανάσκελα να μου την πάρεις. Γενικά μου αρέσει στο σεξ να είμαι πασάς. Αλή Πασάς στα Ιωάννινα, που λέμε. Είμαι και Ηπειρώτης.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Γουστάρω να γαμάω Ηπειρώτες.
Έτσι λοιπόν, ξάπλωσα και η Αφροδίτη μου πήρε την κλασσική πίπα. Κατά τη διάρκεια της πίπας, της ζήτησα να της κρατάω το δεξί χέρι (που είχε τα περισσότερα κοσμήματα). Η Αφροδίτη φυσικά δέχτηκε αμέσως. Η πίπα διήρκησε 2-3 λεπτά και ήταν απολαυστικότατη.
Αφού ο πούτσος μου έφτασε στο επιθυμητό μήκος, με ρώτησε σε τι στάση θέλω να το κάνουμε. Εγώ τότε της πρότεινα την κλασσική στάση (εγώ ανάσκελα και αυτή από πάνω) και η Αφροδίτη συμφώνησε με πολύ χαρά. Αφού η Αφροδίτη ανέβηκε πάνω μου και έχωσα τον πούτσο μου στο μουνί της, έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Καπνίζω τη διεθνή πίπα.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Ναι.
ΤΑΚΜΑΝ: Excuse me miss, where do you go? Do you go to London, do you go to Dar El Salaam or do you go to Santiago? I am transfer and I go to London (LCY).
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Γάμα με έτσι μωρό μου και λέγε ότι μαλακίες θες.
ΤΑΚΜΑΝ: Oh do you go to London? Can I help you to carry your suitcase?
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Ναι.
ΤΑΚΜΑΝ: Do you want a piece of cake please?
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Γάμα με έτσι μωρό μου, γάμα με.
ΤΑΚΜΑΝ: I am a doctor. You are ill. You have high pressure.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Ναι.
Μετά από αυτό το διάλογο και με την τελευταία φαντασίωση ότι εγώ είμαι γιατρός και αυτή μια πάμπλουτη γριά Ελβετίδα ασθενής με χρυσά κοσμήματα, έχυσα στο μουνί της. Δεν χρειάζεται φυσικά να έχει κανείς αναπτύξει την έκτη αίσθηση, για να μαντέψει ότι κατά τη διάρκεια του σεξ, της χούφτωνα με μανία τα χέρια της.
Μετά την εκσπερμάτωση, έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Ρε συ μόλις έχυσα. Δε μου λες στο μουνί σου έχυσα ή στον αέρα;
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Στο μουνάκι μωρό μου, πού αλλού;
ΤΑΚΜΑΝ: Τα Αγγλικά μου πλάκα δεν έχουν;
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Είναι πολύ καύλα.
ΤΑΚΜΑΝ: Πάρε το προφυλακτικό να το πετάξεις στα σκουπίδια.
Αφού η Αφροδίτη πέταξε το προφυλακτικό, έγινε ο εξής διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Ρε συ θέλω την επόμενη φορά να έρθει και η τσατσά στο δωμάτιο. Όχι για να συμμετέχει ενεργά στο γαμήσι. Θέλω να είναι ντυμένη και να της κρατάω το χέρι.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Για τη συγκεκριμένη τσατσά λίγο δύσκολο.
ΤΑΚΜΑΝ: Υπάρχουν και άλλες τσατσάδες, που δουλεύουν στο συγκεκριμένο στούντιο;
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Υπάρχουν μωρό μου.
ΤΑΚΜΑΝ: Μπορείς να τους πεις για μένα και για τις φαντασιώσεις μου; Αν βρεις κάποια που να δεχτεί, θέλω να με ειδοποιήσεις.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Έγινε μωρό μου.
Μετά από αυτή τη στιχομυθία, η Αφροδίτη με χαιρέτησε και έφυγε. Κατόπιν ντύθηκα και βόλεψα τα πράγματά μου στη συνεδριακή μου τσάντα. Τέλος χαιρέτησα ψυχρά την τσατσά (γιατί η συμπεριφορά της με ξενέρωσε) και εξήλθα από το κτίριο.
Δ) ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ
Εμφάνιση κοπέλας: 10.0
Θετικά στοιχεία: Όχι πολύ νέα στην ηλικία, είναι τίγκα στα χρυσά κοσμήματα, παρουσιάζεται ωραία ντυμένη.
Αρνητικά στοιχεία: Κανένα.
Συμμετοχή / διάθεση / υπηρεσίες κοπέλας: 10.0
Θετικά στοιχεία: Μου έκανε όλα τα χατίρια, ήταν πολύ καλή στην πίπα, αρκετά υπομονετική και μιλούσε όσο έπρεπε (δεν μου αρέσει ούτε η μουγκαμάρα ούτε η υπερβολική φλυαρία).
Αρνητικά στοιχεία: Κανένα.
Χώρος / καθαριότητα χώρου: 10.0
Ο χώρος είναι πεντακάθαρος. Το δωμάτιο διαθέτει ντουζιέρα και καλόγερο.
Συμπεριφορά τσατσάς: 3.0
Ε τι θέλετε να βάλω μετά από τη χυλόπιτα, που μου έριξε; Ουστ.
Πρόσβαση / parking: 10.0
Επειδή δεν οδηγώ, έρχομαι στα στούντιο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το συγκεκριμένο στούντιο, το εντοπίζει κανείς εύκολα, καθώς η Πειραιώς είναι κεντρικός δρόμος.
Σχέση απόδοσης / τιμής: 10.0
Πέρασα πολύ ωραία με την Αφροδίτη, δεν νομίζω ότι χωράει μικρότερος βαθμός.
Την Μ. Πέμπτη στις 12:30 μμ πήγα στο μαγαζί της 2-Hut, για να αγοράσω μισό κιλό ψωμί. Αφού της έσκασα τα 0.70 € και αφού τα είπαμε, της ευχήθηκα καλή ανάσταση και της έκανα ένα special διευθυντικό sandwich.
Αν εξαιρέσουμε την Μ. Πέμπτη, δεν θα χαρακτήριζα την εν λόγω περίοδο ιδιαίτερα ερωτική. Οι χαμηλές για την εποχή θερμοκρασίες σε συνδυασμό με άλλες συγκυρίες (εξαφάνιση της 90χρονης κοπέλας και της 95χρονης ζητιάνας, οικογενειακές διακοπές στην Εύβοια, έλλειψη ευκαιριών για bic-bic, άγχος εξαιτίας της παρατεταμένης ανεργίας) έριξαν τη λίμπιντό μου σε χαμηλά επίπεδα. Επειδή ήθελα να κάνω μια τονωτική ένεση στην ψυχολογία μου και στη στύση μου, αποφάσισα στις 28/04/2011 να πάω την καθιερωμένη στουντιότσαρκα.
Β) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΣΤΟΥΝΤΙΟΤΣΑΡΚΑΣ
Στις 28/04/2011 (ώρα 18:45) ξεκίνησα από το σπίτι μου, κουβαλώντας όπως πάντα την πράσινη συνεδριακή μου τσάντα με του Γύπα τα εννιάμερα.
1ος σταθμός: Κατεχάκη 8. Στο συγκεκριμένο στούντιο η τσατσά φορούσε παντελόνι, είχε αντιπαθητική φάτσα και έκρυβε το ένα της χέρι. Για αυτό το λόγω δεν μπόρεσα να καταλάβω, αν φορούσε τρικ-τρικ ή όχι. Η εργαζόμενη κοπέλα ήταν νέα και δεν φορούσε τρικ-τρικ.
2ος σταθμός: Κατεχάκη 5. Εδώ η τσατσά φορούσε παντελόνι, ήταν γυμνή από χρυσά κοσμήματα, αλλά ήταν εξαιρετικά ευγενική. Αυτό το διαπίστωσα, γιατί μόλις ήρθα με ρώτησε, αν ήθελα να μου προσφέρει κανένα καφεδάκι. Η εργαζόμενη κοπέλα μου ήταν εντελώς αδιάφορη.
Μετά πήρα τη γραμμή 3 του μετρό και κατέβηκα στη στάση Κεραμεικός.
3ος σταθμός: Σερβίων 26. Εδώ η τσατσά φορούσε παντελόνι, ήταν γυμνή από τρικ-τρικ και αρκετά χοντρή. Επιπλέον τα μαλλιά της ήταν απεριποίητα. Η Νατάσσα, που εργαζόταν εκείνη την ώρα, ήταν τίγκα στα χρυσά κοσμήματα.
4ος σταθμός: Σπύρου Πάτση 40. Σε αυτό το στούντιο και η τσατσά και η πουτάνα μου ήταν αδιάφορες.
5ος σταθμός: Μεγάλου Αλεξάνδρου 133. Το συγκεκριμένο στούντιο ήταν κλειστό (ίσως λόγω πασχαλινών διακοπών).
6ος σταθμός: Ιεροφάντων 9. Εδώ η τσατσά φορούσε τζιν, ένα χρυσό βραχιόλι και φαινόταν μεγάλη στην ηλικία. Το μειονέκτημά της ήταν η αγένεια και τα μούτρα της. Η εργαζόμενη κοπέλα μου ήταν εντελώς αδιάφορη. Εκτός από μένα, στο σαλόνι περίμεναν άλλα 5-6 άτομα.
7ος σταθμός: Πειραιώς 109Α. Εδώ η τσατσά φορούσε παντελόνι και ένα χρυσό ριγκάκι.. Η τσατσά αυτή ήταν από τις πιο ευγενικές που έχω γνωρίσει, καθώς ο τόνος της φωνής της έσταζε μέλι. Η εργαζόμενη κοπέλα, η οποία ήταν καινούργια στη δουλειά, μου ήταν εντελώς αδιάφορη.
8ος σταθμός: Πειραιώς 121. Εδώ η τσατσά φορούσε παντελόνι, αλλά ήταν τίγκα στα χρυσά κοσμήματα. Από ευγένεια μέτρια πράγματα. Η εργαζόμενη κοπέλα δεν μου έκανε κλικ. Στο σαλόνι υπήρχε συνωστισμός από πελάτες.
9ος σταθμός: Πειραιώς 193. Εδώ η τσατσά φορούσε παντελόνι, ένα χρυσό ρολόι, ένα χρυσό βραχιόλι και ένα χρυσό ριγκάκι. Το μειονέκτημά της ήταν η ξινισμένη φάτσα της. Η Αφροδίτη που εργαζόταν εκείνη την ώρα, ήταν τίγκα στα τρικ-τρικ. Στο σαλόνι γινόταν «της πουτάνας» από πελάτες, αλλά μόλις είδαν την Αφροδίτη έφυγαν όλοι.
Γ) ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ
Μόλις είδα την Αφροδίτη (και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μου άρεσε η τσατσά), αποφάσισα να περάσω στο δωμάτιο (η Αφροδίτη είναι Ελληνίδα, 26 ετών, μελαχρινή, γεμάτη σέξι κοσμήματα). Τότε με την τσατσά έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Τελικά θα περάσω στο δωμάτιο.
ΤΣΑΤΣΑ: Ποιο πρόγραμμα θα πάρετε;
ΤΑΚΜΑΝ: Το απλό των 50 €.
ΤΣΑΤΣΑ: Όπως θέλετε. Θα περιμένετε όμως 5 λεπτά μέχρι να βγει από το δωμάτιο ο προηγούμενος πελάτης.
ΤΑΚΜΑΝ: ΟΚ. Επειδή όμως θέλω πρώτα να ρίξω ένα κατούρημα, ήθελα να ρωτήσω που είναι το μπάνιο.
ΤΣΑΤΣΑ: (καμία απάντηση).
Μετά από 2 λεπτά επανέλαβα την ερώτηση και η τσατσά μου έδειξε το μπάνιο. Αφού κατούρησα, επέστρεψα στο σαλόνι και περίμενα να βγει ο πελάτης από το δωμάτιο. Κατά τη διάρκεια της αναμονής, κοιτούσα με γλυκανάλατο βλέμμα την τσατσά και από μέσα μου σιγοψιθύριζα «Αχ κυρία, καθίστε δίπλα μου να μου κάνετε λίγο παρέα. Δώστε μου λίγο το χεράκι σας. Σας αγαπάω με την καρδούλα μου». Μόλις έφυγε ο πελάτης, η τσατσά ετοίμασε το δωμάτιο και με ειδοποίησε να έρθω μέσα.
Μόλις μπήκα στο δωμάτιο, έδωσα το 50ρικο στην τσατσά με τρεμάμενα χέρια από τη στύση και από τη συναισθηματική ένταση. Κατόπιν με την τσατσά έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Συγνώμη (το συγνώμη το είπα τραυλίζοντας), μπορώ να σας ρωτήσω κάτι;
ΤΣΑΤΣΑ (με βιαστική διάθεση): Παρακαλώ.
ΤΑΚΜΑΝ: Σε μένα και σε έναν άλλο φίλο μου (εννοούσα τον Πινόκιο), μας αρέσουν οι μεγάλες γυναίκες. Ήθελα να σας ρωτήσω το εξής: «Αν την άλλη φορά φέρω μαζί μου 200 €, γίνετε να μπείτε και εσείς στο δωμάτιο (παράλληλα με την πουτάνα), να είστε ντυμένη και να σας κρατάω το χέρι κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης με την κοπέλα;».
ΤΣΑΤΣΑ: Δεν γίνεται. Εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα. Ρωτήστε αλλού.
ΤΑΚΜΑΝ: Μπορώ να ρωτήσω και κάτι άλλο;
ΤΣΑΤΣΑ: Παρακαλώ.
ΤΑΚΜΑΝ: Επειδή μου αρέσετε πολύ σαν γυναίκα, ήθελα να ρωτήσω το εξής: «Γίνετε κάθε φορά που έρχομαι στο συγκεκριμένο στούντιο, να σας κρατάω λίγο το χεράκι σας;». Αν μου πείτε ναι, θα γίνω τακτικός πελάτης. Σας παρακαλώ. Σας βλέπω και τρέμω ολόκληρος. Μη μου χαλάτε την φαντασίωσή μου.
Η τσατσά αρνήθηκε και αυτή την πρότασή μου και έκλεισε την πόρτα. Τότε γδύθηκα, άφησα τα ρούχα μου στον καλόγερο και έβγαλα από την πράσινη συνεδριακή μου τσάντα του Γύπα τα εννιάμερα. Κατόπιν ξάπλωσα ανάσκελα στο κρεβάτι και περίμενα την Αφροδίτη. Η αναμονή ήταν εκνευριστικά μεγάλη (γύρω στα 20 λεπτά), αλλά «το καλό πράγμα αργεί». Κατά τη διάρκεια της αναμονής σκεφτόμουν τη γλυκιά τσατσά στην Κωνσταντινουπόλεως 61, γιατί αν σκεφτόμουν την πρόσφατη χυλόπιτα που έφαγα, το 50ρικο θα πήγαινε χαμένο.
Μόλις ήρθε η Αφροδίτη, σηκώθηκα από το κρεβάτι και έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Γεια σου μωρό μου.
ΤΑΚΜΑΝ: Γεια.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Τι κάνεις μωρό μου;
ΤΑΚΜΑΝ: Καλά.
Κατόπιν της έδωσα του Γύπα τα εννιάμερα για να τα φορέσει (αφού της εξήγησα ποιος είναι ο Γύπας και για τα βίτσια μου με τα κοσμήματα). Μετά έγινε ο εξής διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Πριν κάνουμε οτιδήποτε, φόρεσέ μου το προφυλακτικό. Ο πατέρας μου, μου έχει πει «ποτέ χωρίς προφυλακτικό».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Μην ανησυχείς μωρό μου, και εγώ χωρίς προφυλακτικό δεν θα έκανα τίποτα.
Αφού μου φόρεσε το προφυλακτικό, έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Εγώ λέω για αρχή να χορέψουμε.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Τι θες να χορέψουμε;
ΤΑΚΜΑΝ: Ξέρω και εγώ; Βαλς.
Έτσι για 2-3 περίπου λεπτά χορέψαμε. Κατά τη διάρκεια του χορού της κράταγα με μανία και τα δυο της τα χέρια, ενώ ο πούτσος μου έτριβε το αιδοίων της. Κατά τη διάρκεια του χορού, έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Σε 10 μέρες θα ταξιδέψω για Ζυρίχη με τη Swissair.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Ναι μωρό μου;
ΤΑΚΜΑΝ: Θέλω στο αεροπλάνο να καθίσω δίπλα σε καμιά 65χρονη Ελβετίδα, πρώην στέλεχος της Goldman Sachs, που να είναι τίγκα στα βραχιόλια. Θέλω να μιλήσουμε, να τη βοηθήσω με τις βαλίτσες, να τη χουφτώσω, κτλ.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Γάμα με μωρό μου, γάμα με.
ΤΑΚΜΑΝ: Μου αρέσουν οι Ελβετίδες. Γενικά μου αρέσουν οι γιαγιάδες με χρυσά κοσμήματα. Μου αρέσει να αισθάνομαι ότι γαμάω την πλουτοκρατία. Φάση δεν έχουν οι φαντασιώσεις μου;
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Είναι πολύ καύλα.
Μετά τον χορό, έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Κάτσε τώρα να σου πάρω πίπα στα όρθια.
ΤΑΚΜΑΝ: Εγώ λέω καλύτερα, να ξαπλώσω ανάσκελα να μου την πάρεις. Γενικά μου αρέσει στο σεξ να είμαι πασάς. Αλή Πασάς στα Ιωάννινα, που λέμε. Είμαι και Ηπειρώτης.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Γουστάρω να γαμάω Ηπειρώτες.
Έτσι λοιπόν, ξάπλωσα και η Αφροδίτη μου πήρε την κλασσική πίπα. Κατά τη διάρκεια της πίπας, της ζήτησα να της κρατάω το δεξί χέρι (που είχε τα περισσότερα κοσμήματα). Η Αφροδίτη φυσικά δέχτηκε αμέσως. Η πίπα διήρκησε 2-3 λεπτά και ήταν απολαυστικότατη.
Αφού ο πούτσος μου έφτασε στο επιθυμητό μήκος, με ρώτησε σε τι στάση θέλω να το κάνουμε. Εγώ τότε της πρότεινα την κλασσική στάση (εγώ ανάσκελα και αυτή από πάνω) και η Αφροδίτη συμφώνησε με πολύ χαρά. Αφού η Αφροδίτη ανέβηκε πάνω μου και έχωσα τον πούτσο μου στο μουνί της, έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Καπνίζω τη διεθνή πίπα.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Ναι.
ΤΑΚΜΑΝ: Excuse me miss, where do you go? Do you go to London, do you go to Dar El Salaam or do you go to Santiago? I am transfer and I go to London (LCY).
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Γάμα με έτσι μωρό μου και λέγε ότι μαλακίες θες.
ΤΑΚΜΑΝ: Oh do you go to London? Can I help you to carry your suitcase?
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Ναι.
ΤΑΚΜΑΝ: Do you want a piece of cake please?
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Γάμα με έτσι μωρό μου, γάμα με.
ΤΑΚΜΑΝ: I am a doctor. You are ill. You have high pressure.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Ναι.
Μετά από αυτό το διάλογο και με την τελευταία φαντασίωση ότι εγώ είμαι γιατρός και αυτή μια πάμπλουτη γριά Ελβετίδα ασθενής με χρυσά κοσμήματα, έχυσα στο μουνί της. Δεν χρειάζεται φυσικά να έχει κανείς αναπτύξει την έκτη αίσθηση, για να μαντέψει ότι κατά τη διάρκεια του σεξ, της χούφτωνα με μανία τα χέρια της.
Μετά την εκσπερμάτωση, έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Ρε συ μόλις έχυσα. Δε μου λες στο μουνί σου έχυσα ή στον αέρα;
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Στο μουνάκι μωρό μου, πού αλλού;
ΤΑΚΜΑΝ: Τα Αγγλικά μου πλάκα δεν έχουν;
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Είναι πολύ καύλα.
ΤΑΚΜΑΝ: Πάρε το προφυλακτικό να το πετάξεις στα σκουπίδια.
Αφού η Αφροδίτη πέταξε το προφυλακτικό, έγινε ο εξής διάλογος:
ΤΑΚΜΑΝ: Ρε συ θέλω την επόμενη φορά να έρθει και η τσατσά στο δωμάτιο. Όχι για να συμμετέχει ενεργά στο γαμήσι. Θέλω να είναι ντυμένη και να της κρατάω το χέρι.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Για τη συγκεκριμένη τσατσά λίγο δύσκολο.
ΤΑΚΜΑΝ: Υπάρχουν και άλλες τσατσάδες, που δουλεύουν στο συγκεκριμένο στούντιο;
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Υπάρχουν μωρό μου.
ΤΑΚΜΑΝ: Μπορείς να τους πεις για μένα και για τις φαντασιώσεις μου; Αν βρεις κάποια που να δεχτεί, θέλω να με ειδοποιήσεις.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ: Έγινε μωρό μου.
Μετά από αυτή τη στιχομυθία, η Αφροδίτη με χαιρέτησε και έφυγε. Κατόπιν ντύθηκα και βόλεψα τα πράγματά μου στη συνεδριακή μου τσάντα. Τέλος χαιρέτησα ψυχρά την τσατσά (γιατί η συμπεριφορά της με ξενέρωσε) και εξήλθα από το κτίριο.
Δ) ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ
Εμφάνιση κοπέλας: 10.0
Θετικά στοιχεία: Όχι πολύ νέα στην ηλικία, είναι τίγκα στα χρυσά κοσμήματα, παρουσιάζεται ωραία ντυμένη.
Αρνητικά στοιχεία: Κανένα.
Συμμετοχή / διάθεση / υπηρεσίες κοπέλας: 10.0
Θετικά στοιχεία: Μου έκανε όλα τα χατίρια, ήταν πολύ καλή στην πίπα, αρκετά υπομονετική και μιλούσε όσο έπρεπε (δεν μου αρέσει ούτε η μουγκαμάρα ούτε η υπερβολική φλυαρία).
Αρνητικά στοιχεία: Κανένα.
Χώρος / καθαριότητα χώρου: 10.0
Ο χώρος είναι πεντακάθαρος. Το δωμάτιο διαθέτει ντουζιέρα και καλόγερο.
Συμπεριφορά τσατσάς: 3.0
Ε τι θέλετε να βάλω μετά από τη χυλόπιτα, που μου έριξε; Ουστ.
Πρόσβαση / parking: 10.0
Επειδή δεν οδηγώ, έρχομαι στα στούντιο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το συγκεκριμένο στούντιο, το εντοπίζει κανείς εύκολα, καθώς η Πειραιώς είναι κεντρικός δρόμος.
Σχέση απόδοσης / τιμής: 10.0
Πέρασα πολύ ωραία με την Αφροδίτη, δεν νομίζω ότι χωράει μικρότερος βαθμός.
Πληροφορίες Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Απριλίου 28, 2011
Όνομα κοπέλας
Αφροδίτη
Σχόλια
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού