Λεπτομέρειες αξιολόγησης
7.1 99 10
Sex Studio
231613
Γενική βαθμολογία
7.6
Εμφάνιση κοπέλας
8.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
8.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
8.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
4.0
Σχέση αξίας/κόστους
8.0
Υπηρέτρια γραία, καχύποπτη, υπερόπτης, καπνίστρια, προκλητική και αναιδής, εν γένει σκληρή και βαριά, συνολικά αντιπαθής.
Σπερματοδέκτης Κλαούντια, νεαρότατη αλλοδαπή, αυτοπροσδιορισθείσα ως Ιταλίς.
Ενδυμασία χορεύτριας καλλιτεχνικού ξεγυμνώματος, σε απόχρωση φούξια.
Θήλυ καλλίπυγο, εν γένει ευσταλές.
Κόμη ξανθοτάτη, βοστρυχωτή, ελαφρά τεχνητά κεχρωσμένη, σχεδόν φυσική.
Όψη μειδιούσα, ολίγον ρυγχοειδής, απολήγουσα σε ρίνα οξεία.
Βλέμμα ολίγον πονηρόν, ολίγον αφελές.
Σάρξ πάλλευκη, καθαρή.
Κορμός κανονικού μήκους, λεπτός, αθλητικός.
Μαστοί μικροί, μάλλον αδιάφοροι.
Γλουτοί εξαιρετικής γράμμωσης και καμπυλότητας, άριστα εναρμονισμένοι με τους μηρούς και τον κορμό.
Ομφαλός διαπερασμένος με απαστράπτον μικρό κόσμημα υαλώδους δομής.
Αυχένας διακοσμημένος με κομψή μονόχρωμη δερματοστιξία.
Υπάκουη, πρόσχαρη, ελευθεριάζουσα, θωπεύουσα, ασπάζουσα, λείχουσα, θηλάζουσα, ψαύουσα.
Έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το όσχεο, το οποίο περιέκλεισε στις παλάμες της, σαν να υπολόγιζε το βάρος των περιεχομένων σε αυτό όρχεων.
Ταυτόχρονα, την ξεγυμνώναμε αργά και σταθερά.
Αρχικά απεκαλύφθησαν οι εφηβικών διαστάσεων και σφρίγους μαστοί.
Μετά, όταν επικεντρωθήκαμε στο εσώρουχο την γεννητικών οργάνων της, κοντοστάθηκε ρωτώντας άδολα αν ήταν σωστό να αφαιρέσουμε και αυτό τόσο νωρίς.
Αντιπαρήλθαμε της διστακτικότητας του θήλεος αφαιρώντας και το μικροσκοπικό περιγεννητικό ρούχο, μουρμουρίζοντας «Άμα δε το χιτώνι εκδυομένω, εκδύεται και την αιδώ γυνή…».
Αιδοίο αποτριχωμένο, χαριτωμένο, τρυφερό.
Από το σύνολο της ενδυμασίας της, τελευταίους αφαιρέσαμε τους 12ποντους κοθόρνους.
Το θήλυ κείτονταν σε κατάκλιση, εντελώς γυμνό, με τα σκέλη περιπλεγμένα στα ατάκτως ερριμμένα καλλιτεχνικά ενδύματα.
Ανέπνεε, παρατηρώντας το ομοιάζον με φρυκτωρία υπερδιεγερμένο και υπερδιογκωμένο ερυθριούν πέος.
Μετά, με λάγνες και ηδυπαθείς κινήσεις, εφάρμοσε την περικαυλίδα.
Απομακρύναμε τον καλλιτεχνικό ρουχισμό εναποθέτοντάς τον σε παρακείμενο τραπεζίδιο.
Αβρή ερωτική κλινοπάλη.
Το σώμα της σε θέση πρηνή, χόρδιζε τον αέρα.
Το πέος εισέρχονταν στον κόλπο, διέστελλε τα χείλη του αιδοίου, ο πρωκτός της μας χαιρετούσε διαστελλοσυστελλόμενος.
Ηδονή εκ βαθέων αναβαίνουσα, ανερχομένη, ως μύρο, ως μελωδία, ως καλοκαιρινή νυκτερινή αύρα.
Κορύφωση ως ευρισκόμενος σε βατήρα κορυφής νεροτσουλήθρας.
Άφεση στη γλίστρα.
Αναπόφευκτη κατάληξη.
Ακατάσχετη ολίσθηση.
Γλυκιά προσμονή σαν μέλι.
Τέλος.
Υγρά πολλά.
Όταν ολοκληρώνεται η γενετήσια πράξη σε θέση πρηνή και αφαιρούμε το σύμπλεγμα περικαυλίδας και πέους από τον κόλπο, προβλέπουμε προς ποια κατεύθυνση το θήλυ θα γείρει το σώμα του (δεξιά ή αριστερά).
Ως οι αθλήτριες άλματος εις μήκος, όταν προσγειώνονται στο σκάμμα.
Εν προκειμένω, αναμέναμε κίνηση προς τα αριστερά, καθότι οι κόθορνοι ήταν στην αριστερή πλευρά της κλίνης.
Η πρόβλεψη ήταν λανθασμένη, το θήλυ τραβήχτηκε προς τη δεξιά πλευρά της κλίνης.
Μετά, διέσχισε γονυπετής και χαριτωμένα το στρώμα, από την δεξιά στην αριστερή πλευρά της κλίνης.
Αφού συγχαρήκαμε ο ένας τον άλλο, συνέβη μικρή συνομιλία:
Εκείνη: «Νομίζω ότι σε ξέρω… από το Κασσάνδρας;»
Εμείς: «Πιθανόν, αν και δεν έχω καταχωρημένη τέτοια πληροφορία στη μνήμη.»
Εκείνη: «Ξεχνάς εύκολα τις ερωμένες σου;»
Εμείς: «Λυχνίας σβεσθείσης, πάσα γυνή ομοία.»
Εκείνη: «Δεν είμαι σίγουρη ότι κατάλαβα, δε μιλάω καλά Ελληνικά».
Εμείς: «Δεν είναι ακριβώς Ελληνικά, είναι Αρχαία Ελληνικά».
Εκείνη: «Τι θα πει Αρχαία;»
Σπερματοδέκτης Κλαούντια, νεαρότατη αλλοδαπή, αυτοπροσδιορισθείσα ως Ιταλίς.
Ενδυμασία χορεύτριας καλλιτεχνικού ξεγυμνώματος, σε απόχρωση φούξια.
Θήλυ καλλίπυγο, εν γένει ευσταλές.
Κόμη ξανθοτάτη, βοστρυχωτή, ελαφρά τεχνητά κεχρωσμένη, σχεδόν φυσική.
Όψη μειδιούσα, ολίγον ρυγχοειδής, απολήγουσα σε ρίνα οξεία.
Βλέμμα ολίγον πονηρόν, ολίγον αφελές.
Σάρξ πάλλευκη, καθαρή.
Κορμός κανονικού μήκους, λεπτός, αθλητικός.
Μαστοί μικροί, μάλλον αδιάφοροι.
Γλουτοί εξαιρετικής γράμμωσης και καμπυλότητας, άριστα εναρμονισμένοι με τους μηρούς και τον κορμό.
Ομφαλός διαπερασμένος με απαστράπτον μικρό κόσμημα υαλώδους δομής.
Αυχένας διακοσμημένος με κομψή μονόχρωμη δερματοστιξία.
Υπάκουη, πρόσχαρη, ελευθεριάζουσα, θωπεύουσα, ασπάζουσα, λείχουσα, θηλάζουσα, ψαύουσα.
Έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το όσχεο, το οποίο περιέκλεισε στις παλάμες της, σαν να υπολόγιζε το βάρος των περιεχομένων σε αυτό όρχεων.
Ταυτόχρονα, την ξεγυμνώναμε αργά και σταθερά.
Αρχικά απεκαλύφθησαν οι εφηβικών διαστάσεων και σφρίγους μαστοί.
Μετά, όταν επικεντρωθήκαμε στο εσώρουχο την γεννητικών οργάνων της, κοντοστάθηκε ρωτώντας άδολα αν ήταν σωστό να αφαιρέσουμε και αυτό τόσο νωρίς.
Αντιπαρήλθαμε της διστακτικότητας του θήλεος αφαιρώντας και το μικροσκοπικό περιγεννητικό ρούχο, μουρμουρίζοντας «Άμα δε το χιτώνι εκδυομένω, εκδύεται και την αιδώ γυνή…».
Αιδοίο αποτριχωμένο, χαριτωμένο, τρυφερό.
Από το σύνολο της ενδυμασίας της, τελευταίους αφαιρέσαμε τους 12ποντους κοθόρνους.
Το θήλυ κείτονταν σε κατάκλιση, εντελώς γυμνό, με τα σκέλη περιπλεγμένα στα ατάκτως ερριμμένα καλλιτεχνικά ενδύματα.
Ανέπνεε, παρατηρώντας το ομοιάζον με φρυκτωρία υπερδιεγερμένο και υπερδιογκωμένο ερυθριούν πέος.
Μετά, με λάγνες και ηδυπαθείς κινήσεις, εφάρμοσε την περικαυλίδα.
Απομακρύναμε τον καλλιτεχνικό ρουχισμό εναποθέτοντάς τον σε παρακείμενο τραπεζίδιο.
Αβρή ερωτική κλινοπάλη.
Το σώμα της σε θέση πρηνή, χόρδιζε τον αέρα.
Το πέος εισέρχονταν στον κόλπο, διέστελλε τα χείλη του αιδοίου, ο πρωκτός της μας χαιρετούσε διαστελλοσυστελλόμενος.
Ηδονή εκ βαθέων αναβαίνουσα, ανερχομένη, ως μύρο, ως μελωδία, ως καλοκαιρινή νυκτερινή αύρα.
Κορύφωση ως ευρισκόμενος σε βατήρα κορυφής νεροτσουλήθρας.
Άφεση στη γλίστρα.
Αναπόφευκτη κατάληξη.
Ακατάσχετη ολίσθηση.
Γλυκιά προσμονή σαν μέλι.
Τέλος.
Υγρά πολλά.
Όταν ολοκληρώνεται η γενετήσια πράξη σε θέση πρηνή και αφαιρούμε το σύμπλεγμα περικαυλίδας και πέους από τον κόλπο, προβλέπουμε προς ποια κατεύθυνση το θήλυ θα γείρει το σώμα του (δεξιά ή αριστερά).
Ως οι αθλήτριες άλματος εις μήκος, όταν προσγειώνονται στο σκάμμα.
Εν προκειμένω, αναμέναμε κίνηση προς τα αριστερά, καθότι οι κόθορνοι ήταν στην αριστερή πλευρά της κλίνης.
Η πρόβλεψη ήταν λανθασμένη, το θήλυ τραβήχτηκε προς τη δεξιά πλευρά της κλίνης.
Μετά, διέσχισε γονυπετής και χαριτωμένα το στρώμα, από την δεξιά στην αριστερή πλευρά της κλίνης.
Αφού συγχαρήκαμε ο ένας τον άλλο, συνέβη μικρή συνομιλία:
Εκείνη: «Νομίζω ότι σε ξέρω… από το Κασσάνδρας;»
Εμείς: «Πιθανόν, αν και δεν έχω καταχωρημένη τέτοια πληροφορία στη μνήμη.»
Εκείνη: «Ξεχνάς εύκολα τις ερωμένες σου;»
Εμείς: «Λυχνίας σβεσθείσης, πάσα γυνή ομοία.»
Εκείνη: «Δεν είμαι σίγουρη ότι κατάλαβα, δε μιλάω καλά Ελληνικά».
Εμείς: «Δεν είναι ακριβώς Ελληνικά, είναι Αρχαία Ελληνικά».
Εκείνη: «Τι θα πει Αρχαία;»
Πληροφορίες Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Μαρτίου 13, 2011
Όνομα κοπέλας
Κλαούντια
Σχόλια
2 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 2
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
2 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 2
πολυ ωραιος!