Πρώτη εμφάνιση κάνει το 1983 στο Από Πίσω και Πιο Μαλακά (στην οποία έχει και σκηνή πρωκτικού με την Κατερίνα Σπάθη) και στη συνέχεια θα παίξει σε τέσσερις ταινίες της επόμενης χρονιάς, όλες επιτυχίες της εποχής (Μανωλιός ο Μπήχτης, Ο Νταβατζής της Ομόνοιας, Οι Βλάχοι Επιμένουν Ελληνικά, Σκύψε Ευλογημένη).
Το 1985 παίζει σε τρεις ταινίες (Αληθινή Ηδονή, Πάρτα Όλα Μωρό Μου, Οι Πανκς τα Κάνουν Όλα) επίσης επιτυχίες της εποχής. Εδώ πρέπει να σταθούμε στο Αληθινή Ηδονή (γνωστό και με τους τίτλους Τα Βίτσια της Ανωμαλίας και Οι Διαστροφές), στο οποίο ο Σαμαράς κρατάει το ρόλο ενός ιδιοκτήτη γραφείου κηδειών. Στο βέβηλο αυτό αριστούργημα παρακολουθούμε τον Κώστα Σαμαρά σε πρωτοποριακές και ανεπανάληπτες σκηνές, να κάνει σεξ στο καπό αλλά και μέσα σε μία νεκροφόρα, στα χιόνια (την δεύτερη φορά μαζί με τον φίλο του Παύλο Καρανικόλα) ενώ το αποκορύφωμα της διαστροφής είναι οι δύο σκηνές με το φέρετρο!
Στην πρώτη βρίσκεται μέσα σε ένα φέρετρο που έχει μία τρύπα για να βγάλει το όργανό του (το οποίο τσιμπουκώνει η Ελίνα Σάββα κάνοντας το σταυρό της) και κατά τη διάρκεια της σκηνής πετάγεται έξω απ' αυτό σαν βρικόλακας φορώντας μπέρτα για να ολοκληρωθεί η ερωτική συνεύρεση.
Στη δεύτερη πάλι με μπέρτα (η οποία στέκεται τελείως γελοία στο κεφάλι του) ξεκινάει εκτός φέρετρου για να κάτσει αργότερα μέσα του και να ξαναβγεί προς το τέλος της σκηνής εκτοξεύοντας απειλές τύπου «θα σου πιω το αίμα» προς την παρτενέρ του. Μόνο και μόνο για την παρουσία του σε αυτήν την ταινία, ο Κώστας Σαμαράς κέρδισε επάξια μια θέση στους πιο cult πρωταγωνιστές των ελληνικών ταινιών πορνό.