Λεπτομέρειες αξιολόγησης
6.8 277 10
Μπουρδέλα
491492
Γενική βαθμολογία
5.5
Εμφάνιση κοπέλας
7.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
6.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
6.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
1.0
Σχέση αξίας/κόστους
5.0
ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ τὴν ἁμαρτία μου; Ὑποφερτὴ βρῆκα τὴν κατάσταση πέριξ τοῦ Σταθμοῦ Λαρίσης γιὰ τὰ σημερινὰ δεδομένα τῆς νυκτερινῆς βάρδιας. Μπορεῖ νὰ μὴν ἔχουμε λαμπερὲς ὑπάρξεις μὲ βολικὸ πρόγραμμα καὶ ἄνεση χρόνου, ἀλλὰ κουτσά-στραβά κάτι θὰ διαλέξεις. Καὶ ἐπειδὴ «εἴμεθα πτωχὸς λαός, πλάκωσαν καὶ αἱ ζέσται» (ὅπως ἔλεγε ὁ ἀείμνηστος Μπόστ*) νὰ ξεκαθαρίσουμε τὰ ξεκαθαρισμένα.
ΠΡΩΤΟΝ, ἡ ἐπιλογὴ ἐκδιδόμενης ἀνήκει στὴ δικὴ μας εὐχέρεια. Διότι δικά μας εἶναι τὰ χρήματα. Κι ἄς διαφημίζουν κάποιοι κλαπατσίμπαλοι τὴν τάδε κοπέλα ἤ σάιτ ἀγγελιῶν παραποιημένες φώτο μὲ λανθασμένο πρόγραμμα (γιὰ ὅσους ἔρχονται ἀπὸ μακριά). Καὶ φυσικὰ νὰ κρατάμε μικρὸ καλάθι ἀπὸ ὅσα ἀνακοινώνουν στὰ σαλόνια οἱ σειρῆνες- τσατσάδες. Τὴν πραμάτεια τους πουλάνε.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ, πάντα στὴν περίοδο τῆς θερινῆς ραστώνης λιγοστεύουν οἱ ἐπιλογές.
ΤΡΙΤΟΝ, οἱ πελάτες θέλουν νὰ λάβουν στὸ δωμάτιο τὶς ὑπηρεσίες ποὺ θὰ ἀκούσουν. Ὡς ἐκ τούτου, ὡφείλουν νὰ σεβαστοῦν τὶς ἐργαζόμενες. Τὸ ἴδιος ἰσχύει φυσικὰ καὶ γιὰ τὶς ἐκδιδόμενες: πρέπει νὰ εἶναι τἰμιες ἀπέναντι στὸν σωστὸ πελάτη στὸ διάστημα τῆς συμφωνημένης συναλλαγῆς.
ΤΕΤΑΡΤΟΝ, ἕκαστος πελάτης μπορεῖ νὰ βρεθεῖ ἀντιμέτωπος μὲ «ἀπρόβλεπτα γεγονότα». Ἀπὸ τὸ νὰ περιμένει 30 λεπτὰ τὴν κοπέλα, μέχρι νὰ τῆς φερθεῖ βίαια ὁ προηγούμενος καὶ νὰ ξεσπάσει νεῦρα στὸν ἐπόμενο. Εὐλόγως τότε ἀποχωρεῖ.
ΠΕΜΠΤΟΝ, ἀσφαλῶς δὲν εἶναι ὅλοι νὰ συμφωνήσουν μὲ τὰ παραπάνω. Ἰδίως οἱ νεότεροι ποὺ ἀρέσκονται μόνο σὲ ἐμφάνιση. Κι ὄχι βέβαια οἱ ἔμπειροι ποὺ θὰ ὑποψιαστοῦν ὅτι θὰ ἀποτύχει ἡ συνάντηση. Πάμε παρακάτω, λοιπόν.
ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ἑβδομάδα οἱ ἐπισκέψεις μου στὴν ὁδὸ Λιοσίων, τὸ ἑσπέρας καὶ τὸ ξημέρωμα, ἐπιβεβαίωσαν τὴν ἔλλειψη ἐπιλογῶν. Στὴ ΧΩΜΑΤΙΑΝΟΥ οἱ μόνιμες μέτριες. Γιὰ τὴν ΕΞΗΚΙΟΥ δὲν σχολίαζω. Θὰ δεῖτε στὸ πεζοδρόμιο. Γιὰ ΤΡΟΦΩΝΙΟΥ μόνο ὅσοι θέλουν χοντρὲς καὶ θεῖτσες (κάποτε μὲ ρώτησε κάποτε ἕνας τύπος «ποῦ θὰ βρῶ χοντρές;»). Παρομοίως καὶ τὰ ΛΙΟΣΙΩΝ 79 καὶ 76Β. Στὴ ΒΕΡΓΑΣ εἶναι πιὸ ὁμαλά τὰ πραγματα. Ἐκ δεξιῶν (2, 6) βρίσκεις χοντρές. Στὰ ἀριστερὰ ἔχει μικτές. Στὸ 3 ἔχει καὶ ἀδύνατες καὶ παχουλές, ἀλλὰ καθημερινές μέτριες παρουσίες (βλ. Ἐλίνα καὶ Μιλάνα ἐκ Μεταξ/ου). Στὸ 7, ὅταν εἶναι ἀνοικτὸ στὴ γ’ βάρδια, βρίσκεις παρόμοιες. Ἐξαίρεση ἀποτελεῖ ἡ χαριτωμένη νεαρὴ Σαμπίνα, ἡ ὁποία ἀπουσίαζε. Αὐτὴ βέβαια ἔχει φήμη καὶ σταθερὴ πελατεία ἀπὸ τὴ ΦΥΛΗΣ πρὸ covid. Κανονικὰ ἔπρεπε νὰ ὑπάρχει εἰδοποίηση στὴν εἶσοδο: «τί ζητεῖτε τὴν ζῶσα μετὰ τῶν νεκρῶν; οὐκ ἔστιν ὧδε». Ἔτσι, τὰ Λιοσίων 73 ἀποτελούσαν τὴν ἔσχατη λύση.
ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ἡ ἄνω κατάσταση, ἀλλὰζει περιοχή. Μετὰ ἀλλάζει καὶ ἐπίπεδο γιὰ παραπάνω κόστος.:undecided-old:
ΦΥΣΙΚΑ μπῆκα στὰ Λιοσίων 73. Νὰ σημειώσουμε ὅτι αὐτοὶ οἱ χῶροι δὲν ἀποτελοῦν studios, ὄπως τεχνηέντως τὸ διαφημίζουν γιὰ νὰ τσιμπήσουν οἱ ἀφελεῖς. Κανονικοὶ οἴκοι ἀνοχῆς εἶναι, πιὸ περιποιημένοι· σὲ οὐδεμία περίπτωση ἐφάμιλλοι μὲ στουντιακὸ κτήριο. Στὸ ἱσόγειο ἡ μόνιμη ξανθιὰ ὑπηρέτρια ἐνημέρωσε ὅτι ἔχει νέες ἐργαζόμενες, κάτι σὰν μεταγραφἐς ἐκ τοῦ ἀεροδρομίου, Ρωσσίδες καὶ Λατίνες (Ἄντρεα, Λολίτα, Ἰονέλλα. Ἡ τελευταία ὄντως πιο ἐμφανίσιμη). Πρόγραμμα ἐδῶ συνήθως δὲν ἀνακοινώνεται, ἄν δὲν ρωτήσεις μόνος. Συνήθως ἁπλό ἤ OWO μὲ 69. Παρὰ ταῦτα εἶχαν καὶ οἱ δύο δωμάτια. Στὸν ΟΡΟΦΟ, δηλ 73Β, πέτυχα Μόνικα (ἀδύνατη καστανή) καὶ Πάολα (ἀδύνατη καστανόξανθη). Γνωστή εἶναι καὶ ἡ τσατσά ἐδῶ: μιὰ γύφτισα χοντρὴ μεσήλικη μὲ μαῦρα μαλλιά πιασμένα κότσο. Ἀνακοινώνει τὸ ἐξῆς πρόγραμμα: ἐλεύθερο στοματικό μὲ 69. Δόλια ἀποσιωπᾶ τὴν ἐκτόνωση. Τὸ CIM οὔτε γιὰ ἀστεῖο. Διευκρίνησε μετὰ ὅτι οἱ κοπέλες κάνουν τελειωτικὸ στὴν κοιλιά· ὄχι στῆθος ἤ ὀπίσθια. Το COB νὰ τὸ προσέξετε ὅσοι πάτε στὰ Λ73 καὶ ἐπιθυμήσετε νὰ καταθέσετε στὰ πλούσια στήθη ἐργαζομένhς, ἄν δὲν ρωτήσετε νωρίτερα. Νὰ τονίσω ὅτι στὸ πρῶτο πέρασμά μου (25/6) ἁμφότερες οἱ κοπέλες μὲ ζήτηση καὶ ἀναμονὴ πελατῶν στὸ σαλόνι. Πολλοἲ νεαροὶ βολτάριζαν, καθῶς καὶ μεγαλύτεροι, ὁπότε πλήρωναν τὸ ἀντίτιμο. Ἐμένα μοῦ ἄρεσε περισσότερο ἡ Πάολα, μὲ β’ ἐπιλογὴ Ἰονέλα τοῦ ἱσογείου.
ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ, λόγῳ ἀϋπνίας καὶ ζέστης, ἀποφάσισα νὰ συνευρεθῶ μὲ Πάολα. Ξανὰ μὲ τὴν χοντρὴ τσιγγάνα ὑπηρέτρια καὶ τὴ Μόνικα. Ἀνακοινώθηκε τὸ γνωστὸ πρόγραμμα (OWO, 69) καὶ φυσικὰ ἀποσιωπήθηκε δολίως τὸ τελειωτικό. Λίγο νωρίτερα στὸ κουζινάκι, ἡ ἴδια τσατσά μιλοῦσε σὲ ἔντονο ὕφος πρὸς τὴν Μόνικα σὲ ἀγγλικὰ νηπιαγωγείου. Προφανῶς διότι ἄργησε στὸ δωμάτιο. Μετὰ τὸ σαλονάρισμα, ἐνημέρωσα ὅτι θὰ περάσω, ἀρκεῖ νὰ ξέρω γιὰ το σημεῖο ἐκτόνωσης. Ἡ χοντρὴ εἶπε μόνο στὴν κοιλία. Ἀφοῦ πλήρωσα καὶ ἀνέμενα, μπούκαραν μέσα δύο νεαροί γύφτοι. Ἡ χοντρή τοὺς ρώτησε ἀπὸ που εἶναι καὶ ἀπήντησαν «από Γλυφάδα». Βρῆκε ὁ γύφτος τὴ γενειά του κι ἀγαλλίασε ἡ καρδιά του. Πλήρωσε ὁ ἕνας νὰ περάσει μετὰ μὲ Πάολα. Ὅταν ἄδειασε τὸ μέσα δωμάτιο, στὸ ὁποῖο μόνο σεντόνι τακτοποίησε, τὴν ρώτησα: «δέχεστε γύφτους;»· ἀπήντησε ὅτι οἱ τύποι εἶναι Ρομά κι ὄχι γύφτοι. ΕΔΩ σκάμε ἀπὸ τὰ γέλια διότι ὁ ὅρος Ρομά στεγάζει ὅλες τὶς φυλές ἀπὸ κάτω καὶ ἔχεις νομικὲς καταδιώξεις, ἄν σε μηνύσουν ἐπειδὴ τοὺς ἀποκάλεσες γύφτους. Στὰ μπουρδέλα αὐτὰ δὲν δέχονται τοὺς τσιγγάνους ποὺ ἐμεῖς ἀποκαλοῦμε ὡς τουρκόγυφτους. Αὐτοὶ τέτοιες ὥρες κλέβουν σπίτια ἤ χαλκό ἀπὸ κατασκευές. Ἀλλὰ τοὺς τσιγγάνους τοὺς ξεχωρίζεις ἀπὸ τὸ χρῶμα καὶ τὴν ὀμιλία. Ὅπως καὶ τὴν ἐν λόγῳ τσατσά.
Η ΠΑΟΛΑ δὲν εἶναι λατίνα, ὅπως δηλώνει τ’ὄνομά της. Ἀδυνάτη κοπέλα γύρω στὰ 28-29 μὲ μακριὰ ἴσια καστανόξανθα μαλλιά. Στῆθος 1,5ρι καὶ φλάτ σῶμα· χωρὶς πεταχτὰ ὀπίσθια. Ὕψος κοντὰ στὸ 1.70m καὶ πρόσωπο κανονικὸ πρὸς μέτριο. Δὲν εἶναι φυσικὰ Ρωσσίδα, ποὺ λένε γιὰ ὅλες ἐκεῖ, ἀλλὰ Ρουμάνα ἤ Βουλγάρα (ἔτσι μου φάνηκε). Ἑλληνικὰ ὀμιλεῖ πολὺ καλὰ, ὅπερ σημαίνει ὅτι ζεῖ χρόνια έδῶ καὶ προφανῶς ἔχει προϋπηρεσία στὸν κλάδο. Σαλονάρει γυμνὴ καὶ φοράει ἄσπρα πέδιλα.
ΠΑΡΟΤΙ ζήτησα 5 λεπτά νὰ ἑτοιμασθῶ, ἡ Πάολα εἰσῆλθε στὸ τρίλεπτο. Μὴ χάσει χρόνο τὸ κορίτσι. Βασικὰ ἡ τσατσά τὴν ἔστειλε νωρίτερα. Δὲν ἤθελε νὰ βγάλει τὰ πέδιλα. Αὐτὸ τὸ ἐκλαμβάνω ὡς ἀρνητικὸ καὶ πάντα σημαίνει ὅτι ἔχεις ξεπέτα ἀπέναντι. Τὰ ἀφήρεσε μὲ γκρίνια βέβαια. Κάνει κάποια βασικὰ προκαταρκτικά. Φιλιὰ δὲν δίνει, οὔτε δέχεται σὲ μαγουλα. Μὲ καθάρισε στὸ πέος καὶ ξεκίνησε ἐλεύθερο στοματικὸ ἀρκετὰ μέτριο· χρησιμοποίησε χέρι καὶ δόντι. Στὸ 69 προσφέρει τὸ ἀπολαυστικὸ καὶ καθαρό αἰδοῖο της· παρατεταμένη αἰδοιολειχία στὴν ὁποία σίγουρα δὲν θὰ ἤθελε δάκτυλο. Στὸ cow girl δίνει καλό ρυθμό, ἀφοῦ κατέχει τὴν στάση. Συνεχίσαμε μὲ spider γιὰ λίγο καὶ μετὰ ἱεραποστολικό. Τὸ θετικὂ τῆς ὑπόθεσης εἶναι ὅτι δὲν ἔβαλε κρέμα στὸ αἰδοῖο της καὶ ἔνιωθα τὴν αἴσθηση τῆς τριβῆς! Στὰ τέσσερα, παρότι δὲν στήθηκε σωστά καὶ κοκκάλωσε, μπῆκα καὶ βρῆκα καλό ρυθμό. Τὸτε ἔδωσα δυνατὸ ρυθμὸ στὶς διεισδύσεις μὲ τὸ κρεβάτι να τρίζει. Καὶ ἡ Πάολα γουστάρει τὸ δυνατὸ σφυροκόπημα. Τότε χτύπησε τὴν πόρτα ἡ ἀθλία γύφτισα (εἴμασταν στὸ 8ο λεπτό), ἀλλὰ εὐτυχῶς ἡ Πάολα την ἔγραψε κανονικά. Μουρμούρισε το ἄει γαμήσου (ὄχι τυχαῖα). Ὁλοκλήρωσα μέσα της καὶ δὲν σηκώθηκε μέχρι νὰ ἄδειάσω τελείως ἀπὸ γεννετικὸ ὑγρό. Μὲ εὐχαριστησε καὶ ἐξῆλθε. Χρόνος παραμονῆς 10 λεπτά.
ΦΥΣΙΚΑ, καθῶς ἐξῆλθα τοῦ δωματίου, εἶδα τὴν Παόλα ἀπέναντι στὴν κουζίνα νὰ ἔχει ἀπλώσει τις ποδάρες της στὸν καναπὲ καὶ νὰ καπνίζει. Ἡ γύφτισα σφουγγάριζε ἕνα δωμάτιο καὶ ἔστρωνε τὸ ἴδιο σεντόνι. Φυσικὰ στὸ δωμάτιο ποὺ εἶχα μπεῖ τίποτα δὲν σφουγγάρισε νωρίτερα. Τῆς ζήτησα τὸν λόγο γιὰ τὴν ἑνόχληση και ψευδῶς εἶπε ὅτι δὲν χτύπησε στὸ 8’. Στὸ σαλόνι καθόταν ἕνας τύπος καὶ ἄκουγε ἀτάραχος τὰ διαμειφθέντα. Ὅπως θὰ καταλάβατε, μὲ βάση τὶς ἔντονες συστάσεις στὴ Μόνικα καὶ τὴν ἀνωτέρω ἀντίδραση τῆς Πάολας, ἡ ἐν λόγῳ τσατσά σίγουρα συμπεριφέρεται μὲ ἀχαρακτήριστο τρόπο στὶς ἐργαζόμενες γιὰ τὴν παραμονὴ στὸ δωμάτιο. Ἄν καὶ ἡ Πάολα ξεπέτα εἶναι, ἀφοῦ δὲν βγάζει πέδιλα καὶ ξεκινάει μὲ δυνατὸ ρυθμό ἀπὸ τὴν πρώτη στάση νὰ χύσεις γρηγορότερα. Προφανῶς κάποιοι νεαροί ὁλοκληρώνουν γρήγορα καὶ ἔμαθε σὲ αὐτὸν τὸν ρυθμό πλέον. Ἀλλὰ πρὸς τιμή της δὲν ἔφυγε στὸ 8λεπτο οὔτε μὲ πίεσε (ἐδῶ περίμενε βέβαια ὅτι σύντομα θὰ ὁλοκληρώσω). Παράπονο πάντως δὲν ἔχουν ἀπὸ πελατεία. Καὶ ὄχι μόνο μὲ γύφτους Ζεφυρίου ἤ Χαλανδρίου, ἀλλὰ καὶ Κινέζους ποὺ πέτυχα σὲ ἄλλες ἐπισκέψεις. Μὲ τὴν συγκεκριμένη πόρνη δὲν ξανασμίγω. Ζημιά δὲν θὰ πάθει τὸ κατάστημα, ὅσο καὶ νὰ φωνάζουμε. Ἔχουν μπόλικους θαμῶνες.:(
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ λοιπόν νὰ ἐπισημάνουμε ξανὰ ὅτι δικαίως τὰ Λ73 ἔχουν τὴ φήμη τοῦ ξεπετάδικου (sic). Τὸ ἔχουν τονίσει ἄλλοι προγενέστερα μετ’ ἐπιτάσεως· τὸ ἐπιβεβαιώνει ἡ δική μου ἐμπειρία. Τὰ λέγω γιὰ νὰ προλάβω ὅσους κακῶς ξαγρυπνοῦν μὲ σκοπὸ νὰ τραβήξουν δρόμο γιὰ τὸ 73Β. Θὰ χάσουν ἄδικα τὸν ὕπνος τους, ἄν ἔχουν σκοπὸ νὰ δοῦν τὶς μεταγραφὲς ἐκ Κολομβίας ἤ Ρωσσίας, καθῶς καὶ τὴν λοιπὴ πανίδα τοῦ χώρου. Διότι, κατὰ τὸν σοφὸ Μπόστ, ἐπειδὴ «εἴμεθα λαός πτωχός καὶ πλάκωσαν αἱ ζέσται», μοῦ φαίνεται ὅτι πιο πλάκα ἔχουν οἱ μεταγραφές στὸ ποδόσφαιρο.
*Καλλιτεχνικὸ ψευδώνυμο τοῦ Μέντη Μποστανζόγλου (1918-1995)· Ἕλληνος σκιτσογράφου καὶ θεατρικοῦ συγγραφέως.
ΠΡΩΤΟΝ, ἡ ἐπιλογὴ ἐκδιδόμενης ἀνήκει στὴ δικὴ μας εὐχέρεια. Διότι δικά μας εἶναι τὰ χρήματα. Κι ἄς διαφημίζουν κάποιοι κλαπατσίμπαλοι τὴν τάδε κοπέλα ἤ σάιτ ἀγγελιῶν παραποιημένες φώτο μὲ λανθασμένο πρόγραμμα (γιὰ ὅσους ἔρχονται ἀπὸ μακριά). Καὶ φυσικὰ νὰ κρατάμε μικρὸ καλάθι ἀπὸ ὅσα ἀνακοινώνουν στὰ σαλόνια οἱ σειρῆνες- τσατσάδες. Τὴν πραμάτεια τους πουλάνε.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ, πάντα στὴν περίοδο τῆς θερινῆς ραστώνης λιγοστεύουν οἱ ἐπιλογές.
ΤΡΙΤΟΝ, οἱ πελάτες θέλουν νὰ λάβουν στὸ δωμάτιο τὶς ὑπηρεσίες ποὺ θὰ ἀκούσουν. Ὡς ἐκ τούτου, ὡφείλουν νὰ σεβαστοῦν τὶς ἐργαζόμενες. Τὸ ἴδιος ἰσχύει φυσικὰ καὶ γιὰ τὶς ἐκδιδόμενες: πρέπει νὰ εἶναι τἰμιες ἀπέναντι στὸν σωστὸ πελάτη στὸ διάστημα τῆς συμφωνημένης συναλλαγῆς.
ΤΕΤΑΡΤΟΝ, ἕκαστος πελάτης μπορεῖ νὰ βρεθεῖ ἀντιμέτωπος μὲ «ἀπρόβλεπτα γεγονότα». Ἀπὸ τὸ νὰ περιμένει 30 λεπτὰ τὴν κοπέλα, μέχρι νὰ τῆς φερθεῖ βίαια ὁ προηγούμενος καὶ νὰ ξεσπάσει νεῦρα στὸν ἐπόμενο. Εὐλόγως τότε ἀποχωρεῖ.
ΠΕΜΠΤΟΝ, ἀσφαλῶς δὲν εἶναι ὅλοι νὰ συμφωνήσουν μὲ τὰ παραπάνω. Ἰδίως οἱ νεότεροι ποὺ ἀρέσκονται μόνο σὲ ἐμφάνιση. Κι ὄχι βέβαια οἱ ἔμπειροι ποὺ θὰ ὑποψιαστοῦν ὅτι θὰ ἀποτύχει ἡ συνάντηση. Πάμε παρακάτω, λοιπόν.
ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ἑβδομάδα οἱ ἐπισκέψεις μου στὴν ὁδὸ Λιοσίων, τὸ ἑσπέρας καὶ τὸ ξημέρωμα, ἐπιβεβαίωσαν τὴν ἔλλειψη ἐπιλογῶν. Στὴ ΧΩΜΑΤΙΑΝΟΥ οἱ μόνιμες μέτριες. Γιὰ τὴν ΕΞΗΚΙΟΥ δὲν σχολίαζω. Θὰ δεῖτε στὸ πεζοδρόμιο. Γιὰ ΤΡΟΦΩΝΙΟΥ μόνο ὅσοι θέλουν χοντρὲς καὶ θεῖτσες (κάποτε μὲ ρώτησε κάποτε ἕνας τύπος «ποῦ θὰ βρῶ χοντρές;»). Παρομοίως καὶ τὰ ΛΙΟΣΙΩΝ 79 καὶ 76Β. Στὴ ΒΕΡΓΑΣ εἶναι πιὸ ὁμαλά τὰ πραγματα. Ἐκ δεξιῶν (2, 6) βρίσκεις χοντρές. Στὰ ἀριστερὰ ἔχει μικτές. Στὸ 3 ἔχει καὶ ἀδύνατες καὶ παχουλές, ἀλλὰ καθημερινές μέτριες παρουσίες (βλ. Ἐλίνα καὶ Μιλάνα ἐκ Μεταξ/ου). Στὸ 7, ὅταν εἶναι ἀνοικτὸ στὴ γ’ βάρδια, βρίσκεις παρόμοιες. Ἐξαίρεση ἀποτελεῖ ἡ χαριτωμένη νεαρὴ Σαμπίνα, ἡ ὁποία ἀπουσίαζε. Αὐτὴ βέβαια ἔχει φήμη καὶ σταθερὴ πελατεία ἀπὸ τὴ ΦΥΛΗΣ πρὸ covid. Κανονικὰ ἔπρεπε νὰ ὑπάρχει εἰδοποίηση στὴν εἶσοδο: «τί ζητεῖτε τὴν ζῶσα μετὰ τῶν νεκρῶν; οὐκ ἔστιν ὧδε». Ἔτσι, τὰ Λιοσίων 73 ἀποτελούσαν τὴν ἔσχατη λύση.
ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ἡ ἄνω κατάσταση, ἀλλὰζει περιοχή. Μετὰ ἀλλάζει καὶ ἐπίπεδο γιὰ παραπάνω κόστος.:undecided-old:
ΦΥΣΙΚΑ μπῆκα στὰ Λιοσίων 73. Νὰ σημειώσουμε ὅτι αὐτοὶ οἱ χῶροι δὲν ἀποτελοῦν studios, ὄπως τεχνηέντως τὸ διαφημίζουν γιὰ νὰ τσιμπήσουν οἱ ἀφελεῖς. Κανονικοὶ οἴκοι ἀνοχῆς εἶναι, πιὸ περιποιημένοι· σὲ οὐδεμία περίπτωση ἐφάμιλλοι μὲ στουντιακὸ κτήριο. Στὸ ἱσόγειο ἡ μόνιμη ξανθιὰ ὑπηρέτρια ἐνημέρωσε ὅτι ἔχει νέες ἐργαζόμενες, κάτι σὰν μεταγραφἐς ἐκ τοῦ ἀεροδρομίου, Ρωσσίδες καὶ Λατίνες (Ἄντρεα, Λολίτα, Ἰονέλλα. Ἡ τελευταία ὄντως πιο ἐμφανίσιμη). Πρόγραμμα ἐδῶ συνήθως δὲν ἀνακοινώνεται, ἄν δὲν ρωτήσεις μόνος. Συνήθως ἁπλό ἤ OWO μὲ 69. Παρὰ ταῦτα εἶχαν καὶ οἱ δύο δωμάτια. Στὸν ΟΡΟΦΟ, δηλ 73Β, πέτυχα Μόνικα (ἀδύνατη καστανή) καὶ Πάολα (ἀδύνατη καστανόξανθη). Γνωστή εἶναι καὶ ἡ τσατσά ἐδῶ: μιὰ γύφτισα χοντρὴ μεσήλικη μὲ μαῦρα μαλλιά πιασμένα κότσο. Ἀνακοινώνει τὸ ἐξῆς πρόγραμμα: ἐλεύθερο στοματικό μὲ 69. Δόλια ἀποσιωπᾶ τὴν ἐκτόνωση. Τὸ CIM οὔτε γιὰ ἀστεῖο. Διευκρίνησε μετὰ ὅτι οἱ κοπέλες κάνουν τελειωτικὸ στὴν κοιλιά· ὄχι στῆθος ἤ ὀπίσθια. Το COB νὰ τὸ προσέξετε ὅσοι πάτε στὰ Λ73 καὶ ἐπιθυμήσετε νὰ καταθέσετε στὰ πλούσια στήθη ἐργαζομένhς, ἄν δὲν ρωτήσετε νωρίτερα. Νὰ τονίσω ὅτι στὸ πρῶτο πέρασμά μου (25/6) ἁμφότερες οἱ κοπέλες μὲ ζήτηση καὶ ἀναμονὴ πελατῶν στὸ σαλόνι. Πολλοἲ νεαροὶ βολτάριζαν, καθῶς καὶ μεγαλύτεροι, ὁπότε πλήρωναν τὸ ἀντίτιμο. Ἐμένα μοῦ ἄρεσε περισσότερο ἡ Πάολα, μὲ β’ ἐπιλογὴ Ἰονέλα τοῦ ἱσογείου.
ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ, λόγῳ ἀϋπνίας καὶ ζέστης, ἀποφάσισα νὰ συνευρεθῶ μὲ Πάολα. Ξανὰ μὲ τὴν χοντρὴ τσιγγάνα ὑπηρέτρια καὶ τὴ Μόνικα. Ἀνακοινώθηκε τὸ γνωστὸ πρόγραμμα (OWO, 69) καὶ φυσικὰ ἀποσιωπήθηκε δολίως τὸ τελειωτικό. Λίγο νωρίτερα στὸ κουζινάκι, ἡ ἴδια τσατσά μιλοῦσε σὲ ἔντονο ὕφος πρὸς τὴν Μόνικα σὲ ἀγγλικὰ νηπιαγωγείου. Προφανῶς διότι ἄργησε στὸ δωμάτιο. Μετὰ τὸ σαλονάρισμα, ἐνημέρωσα ὅτι θὰ περάσω, ἀρκεῖ νὰ ξέρω γιὰ το σημεῖο ἐκτόνωσης. Ἡ χοντρὴ εἶπε μόνο στὴν κοιλία. Ἀφοῦ πλήρωσα καὶ ἀνέμενα, μπούκαραν μέσα δύο νεαροί γύφτοι. Ἡ χοντρή τοὺς ρώτησε ἀπὸ που εἶναι καὶ ἀπήντησαν «από Γλυφάδα». Βρῆκε ὁ γύφτος τὴ γενειά του κι ἀγαλλίασε ἡ καρδιά του. Πλήρωσε ὁ ἕνας νὰ περάσει μετὰ μὲ Πάολα. Ὅταν ἄδειασε τὸ μέσα δωμάτιο, στὸ ὁποῖο μόνο σεντόνι τακτοποίησε, τὴν ρώτησα: «δέχεστε γύφτους;»· ἀπήντησε ὅτι οἱ τύποι εἶναι Ρομά κι ὄχι γύφτοι. ΕΔΩ σκάμε ἀπὸ τὰ γέλια διότι ὁ ὅρος Ρομά στεγάζει ὅλες τὶς φυλές ἀπὸ κάτω καὶ ἔχεις νομικὲς καταδιώξεις, ἄν σε μηνύσουν ἐπειδὴ τοὺς ἀποκάλεσες γύφτους. Στὰ μπουρδέλα αὐτὰ δὲν δέχονται τοὺς τσιγγάνους ποὺ ἐμεῖς ἀποκαλοῦμε ὡς τουρκόγυφτους. Αὐτοὶ τέτοιες ὥρες κλέβουν σπίτια ἤ χαλκό ἀπὸ κατασκευές. Ἀλλὰ τοὺς τσιγγάνους τοὺς ξεχωρίζεις ἀπὸ τὸ χρῶμα καὶ τὴν ὀμιλία. Ὅπως καὶ τὴν ἐν λόγῳ τσατσά.
Η ΠΑΟΛΑ δὲν εἶναι λατίνα, ὅπως δηλώνει τ’ὄνομά της. Ἀδυνάτη κοπέλα γύρω στὰ 28-29 μὲ μακριὰ ἴσια καστανόξανθα μαλλιά. Στῆθος 1,5ρι καὶ φλάτ σῶμα· χωρὶς πεταχτὰ ὀπίσθια. Ὕψος κοντὰ στὸ 1.70m καὶ πρόσωπο κανονικὸ πρὸς μέτριο. Δὲν εἶναι φυσικὰ Ρωσσίδα, ποὺ λένε γιὰ ὅλες ἐκεῖ, ἀλλὰ Ρουμάνα ἤ Βουλγάρα (ἔτσι μου φάνηκε). Ἑλληνικὰ ὀμιλεῖ πολὺ καλὰ, ὅπερ σημαίνει ὅτι ζεῖ χρόνια έδῶ καὶ προφανῶς ἔχει προϋπηρεσία στὸν κλάδο. Σαλονάρει γυμνὴ καὶ φοράει ἄσπρα πέδιλα.
ΠΑΡΟΤΙ ζήτησα 5 λεπτά νὰ ἑτοιμασθῶ, ἡ Πάολα εἰσῆλθε στὸ τρίλεπτο. Μὴ χάσει χρόνο τὸ κορίτσι. Βασικὰ ἡ τσατσά τὴν ἔστειλε νωρίτερα. Δὲν ἤθελε νὰ βγάλει τὰ πέδιλα. Αὐτὸ τὸ ἐκλαμβάνω ὡς ἀρνητικὸ καὶ πάντα σημαίνει ὅτι ἔχεις ξεπέτα ἀπέναντι. Τὰ ἀφήρεσε μὲ γκρίνια βέβαια. Κάνει κάποια βασικὰ προκαταρκτικά. Φιλιὰ δὲν δίνει, οὔτε δέχεται σὲ μαγουλα. Μὲ καθάρισε στὸ πέος καὶ ξεκίνησε ἐλεύθερο στοματικὸ ἀρκετὰ μέτριο· χρησιμοποίησε χέρι καὶ δόντι. Στὸ 69 προσφέρει τὸ ἀπολαυστικὸ καὶ καθαρό αἰδοῖο της· παρατεταμένη αἰδοιολειχία στὴν ὁποία σίγουρα δὲν θὰ ἤθελε δάκτυλο. Στὸ cow girl δίνει καλό ρυθμό, ἀφοῦ κατέχει τὴν στάση. Συνεχίσαμε μὲ spider γιὰ λίγο καὶ μετὰ ἱεραποστολικό. Τὸ θετικὂ τῆς ὑπόθεσης εἶναι ὅτι δὲν ἔβαλε κρέμα στὸ αἰδοῖο της καὶ ἔνιωθα τὴν αἴσθηση τῆς τριβῆς! Στὰ τέσσερα, παρότι δὲν στήθηκε σωστά καὶ κοκκάλωσε, μπῆκα καὶ βρῆκα καλό ρυθμό. Τὸτε ἔδωσα δυνατὸ ρυθμὸ στὶς διεισδύσεις μὲ τὸ κρεβάτι να τρίζει. Καὶ ἡ Πάολα γουστάρει τὸ δυνατὸ σφυροκόπημα. Τότε χτύπησε τὴν πόρτα ἡ ἀθλία γύφτισα (εἴμασταν στὸ 8ο λεπτό), ἀλλὰ εὐτυχῶς ἡ Πάολα την ἔγραψε κανονικά. Μουρμούρισε το ἄει γαμήσου (ὄχι τυχαῖα). Ὁλοκλήρωσα μέσα της καὶ δὲν σηκώθηκε μέχρι νὰ ἄδειάσω τελείως ἀπὸ γεννετικὸ ὑγρό. Μὲ εὐχαριστησε καὶ ἐξῆλθε. Χρόνος παραμονῆς 10 λεπτά.
ΦΥΣΙΚΑ, καθῶς ἐξῆλθα τοῦ δωματίου, εἶδα τὴν Παόλα ἀπέναντι στὴν κουζίνα νὰ ἔχει ἀπλώσει τις ποδάρες της στὸν καναπὲ καὶ νὰ καπνίζει. Ἡ γύφτισα σφουγγάριζε ἕνα δωμάτιο καὶ ἔστρωνε τὸ ἴδιο σεντόνι. Φυσικὰ στὸ δωμάτιο ποὺ εἶχα μπεῖ τίποτα δὲν σφουγγάρισε νωρίτερα. Τῆς ζήτησα τὸν λόγο γιὰ τὴν ἑνόχληση και ψευδῶς εἶπε ὅτι δὲν χτύπησε στὸ 8’. Στὸ σαλόνι καθόταν ἕνας τύπος καὶ ἄκουγε ἀτάραχος τὰ διαμειφθέντα. Ὅπως θὰ καταλάβατε, μὲ βάση τὶς ἔντονες συστάσεις στὴ Μόνικα καὶ τὴν ἀνωτέρω ἀντίδραση τῆς Πάολας, ἡ ἐν λόγῳ τσατσά σίγουρα συμπεριφέρεται μὲ ἀχαρακτήριστο τρόπο στὶς ἐργαζόμενες γιὰ τὴν παραμονὴ στὸ δωμάτιο. Ἄν καὶ ἡ Πάολα ξεπέτα εἶναι, ἀφοῦ δὲν βγάζει πέδιλα καὶ ξεκινάει μὲ δυνατὸ ρυθμό ἀπὸ τὴν πρώτη στάση νὰ χύσεις γρηγορότερα. Προφανῶς κάποιοι νεαροί ὁλοκληρώνουν γρήγορα καὶ ἔμαθε σὲ αὐτὸν τὸν ρυθμό πλέον. Ἀλλὰ πρὸς τιμή της δὲν ἔφυγε στὸ 8λεπτο οὔτε μὲ πίεσε (ἐδῶ περίμενε βέβαια ὅτι σύντομα θὰ ὁλοκληρώσω). Παράπονο πάντως δὲν ἔχουν ἀπὸ πελατεία. Καὶ ὄχι μόνο μὲ γύφτους Ζεφυρίου ἤ Χαλανδρίου, ἀλλὰ καὶ Κινέζους ποὺ πέτυχα σὲ ἄλλες ἐπισκέψεις. Μὲ τὴν συγκεκριμένη πόρνη δὲν ξανασμίγω. Ζημιά δὲν θὰ πάθει τὸ κατάστημα, ὅσο καὶ νὰ φωνάζουμε. Ἔχουν μπόλικους θαμῶνες.:(
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ λοιπόν νὰ ἐπισημάνουμε ξανὰ ὅτι δικαίως τὰ Λ73 ἔχουν τὴ φήμη τοῦ ξεπετάδικου (sic). Τὸ ἔχουν τονίσει ἄλλοι προγενέστερα μετ’ ἐπιτάσεως· τὸ ἐπιβεβαιώνει ἡ δική μου ἐμπειρία. Τὰ λέγω γιὰ νὰ προλάβω ὅσους κακῶς ξαγρυπνοῦν μὲ σκοπὸ νὰ τραβήξουν δρόμο γιὰ τὸ 73Β. Θὰ χάσουν ἄδικα τὸν ὕπνος τους, ἄν ἔχουν σκοπὸ νὰ δοῦν τὶς μεταγραφὲς ἐκ Κολομβίας ἤ Ρωσσίας, καθῶς καὶ τὴν λοιπὴ πανίδα τοῦ χώρου. Διότι, κατὰ τὸν σοφὸ Μπόστ, ἐπειδὴ «εἴμεθα λαός πτωχός καὶ πλάκωσαν αἱ ζέσται», μοῦ φαίνεται ὅτι πιο πλάκα ἔχουν οἱ μεταγραφές στὸ ποδόσφαιρο.
*Καλλιτεχνικὸ ψευδώνυμο τοῦ Μέντη Μποστανζόγλου (1918-1995)· Ἕλληνος σκιτσογράφου καὶ θεατρικοῦ συγγραφέως.
Πληροφορίες Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Ιουλίου 28, 2022
Βάρδια επίσκεψης
Όνομα κοπέλας
Πάολα
Προκαταρκτικά
Ναι
Υπηρεσίες
Θα την ξανασυναντούσες;
Όχι
Σχόλια
3 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 3
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
3 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 3
χρονικογράφος λοιπόν.
Προσυπογράφω τα αναφερθέντα.
Κρίμα που δεν υπάρχει νήμα για τα 80's ώστε να γίνονται αναφορές με γλαφυρό τρόπο στα τότε κορίτσια.
Πάντως το 84 σε Λιοσίων & Καλαμίδος (μονοκατοικία) είχε περάσει μια Ελληνίδα αθιγγανη η Ελένη Κ. η οποία έκανε απίστευτα γαμησια. Μπαμπατσικη, τέρμα καβλα, έδινε ρέστα με μας τα πιτσιρίκια.
Είχαμε φτάσει στο σημείο να παραγγέλνει μπύρες και ποικιλία από καφενείο στην πλατεία Αττικής και να καθόμαστε αυτή ο τσατσος κι εγώ , στο τέλος της βάρδιας (βράδυ) και να γινόμαστε κουρουμπελα.
Μάλιστα μέχρι και αλληλογραφία είχαμε όταν πήγα φαντάρος.
Κάπου Κωνσταντινουπόλεως
έμενε.
Ωραίο τυπακι με ωραίο μουνι σαν κατασκευή και βυζάρες. Τότε 40 περίπου, σήμερα ίσως να βλέπει τα ραδίκια ανάποδα (ίσως)
Ευχαριστούμε για την αναδρομή στο ένδοξο παρελθόν!