Λεπτομέρειες αξιολόγησης
6.9 301 10
Μπουρδέλα
542636
Γενική βαθμολογία
7.6
Εμφάνιση κοπέλας
8.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
9.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
5.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
3.0
Σχέση αξίας/κόστους
9.0
Περίπου σὰν σήμερα, 14 Σεπτεμβρίου 1618, γεννήθηκε στὸ Soest τῆς Βεστφαλίας (Γερμανία) ἀπὸ Ὁλλανδοὺς γονεῖς μὲ τὸ ὄνομα Pieter van der Faes ὁ Πέτερ Λέλι (Peter Lely), ὁ ὁποῖος σταδιοδρόμησε στὴν Ἀγγλία, γενόμενος ζωγράφος τῆς Βασιλικῆς Αὐλῆς. Ἀρχικὰ, ἐπηρεασμένος ἀπὸ τὸν ὁλλανδικὸ κλασικισμό φιλοτεχνοῦσε πίνακες μὲ θρησκευτικὲς σκηνές, τοπία καὶ γεγονότα ἀπὸ μυθολογία καὶ ἱστορία. Ὅταν διαπίστωσε ὅτι δὲν ὑπῆρχε ἐνδιαφέρον ἀπὸ πελάτες, στράφηκε στὴν προσωπογραφία. Ἡ καριέρα του ἦταν ἰδιαίτερα πετυχημένη· τεραστία ἡ ζήτηση τῶν ἔργων του καὶ πολύωρη ἐργασία. Συνεπεία τούτων ἡ κοινωνικὴ καὶ οἰκονομικὴ καταξίωση γιὰ τὸν ἴδιο καὶ τὸ πολυπρόσωπο ἐργαστήριό του. Τὸ 1647 χαρακτηρίστηκε ὡς «the best artist in Engand», ἐνῷ τὸ 1661 ἔγινε Principal Painter τοῦ βασιλέως Καρόλου Β’.
Συνήθως, ὅταν ὁ Λέλι εἶχε καλλιτεχνικὸ οἶστρο, ὁλοκλήρωνε στὸν πίνακα μόνο τὴν κεφαλὴ τοῦ μοντέλου του καὶ, ἐν συνεχείᾳ, σχεδίαζε μὲ κιμωλία τὸ ὑπόλοιπο σῶμα καὶ περίβλημα. Αὐτὸ τὸ συμπλήρωναν οἱ βοηθοί του στὸ εργαστήριό (μὲ τὶς ὅποιες ποιοτικές συνέπειες), ὥστε ὁ ἴδιος νὰ ἀσχοληθεῖ μὲ ἄλλο πορτρέτο. Τοῦτο ἐπέφερε τὴ δημιουργία ὑψηλοῦ ἀριθμοῦ ἔργων, ἄν καὶ ἡ αἰσθητική αὐτῶν ποικίλλει [βλ. πχ τὴν συλλογὴ Windsor Beauties/ Οἱ καλλονὲς τοῦ Οὐινδσόρου]. Πέθανε στὸ Λονδίνο στὶς 7 Δεκεμβρίου 1680, καθισμένος καὶ ἐργαζόμενος στὸ καβαλέτο του.
Τὴν δεύτερη ἑβδομάδα τοῦ τρέχοντος μηνός συνευρέθηκα δύο φορὲς μὲ τὴν Φωτεινὴ στὸ Διδ27. Παρότι ἔχω ἐκφράσει ἀπὸ καιρό ψόγο γιὰ τὸν ἐν λόγῳ οἴκο, λόγῳ περιορισμένου χρόνου στὸ δωμάτιο, ἤθελα νὰ δοκιμάσω μιὰ ψηλὴ γυναῖκα μὲ CIM στὸ πρόγραμμα. Ἡ Φωτεινὴ ξυπόλυτη εἶναι 1.80m, ἔχει μαῦρα μακριὰ ἴσια μαλλιά καὶ 2ρι στῆθος. Σῶμα καὶ πρόσωπο κανονικό. Ἡλικιακὰ γύρω στὰ 38-40. Κατάγεται ἐξ Οὐκρανίας καὶ γνωρίζει πολὺ καλὰ τὴν ἑληνική. Δὲν θέλω νὰ πλατιάσω διότι τὴν γνωρίζουν ἀρκετοὶ ἤδη ἀπὸ τὸ Ἰουλιανοῦ 71. Εἶναι γνωστὴ καὶ περιζήτητη σὰν τὸν Peter lely.
Τὴν πρώτη φορὰ πῆγα λίγο μετὰ τὴν ἔναρξη τῆς βάρδιας. Ἡ γριὰ μὲ τὸ κοντό μαῦρο μαλλί καὶ γυαλιά παρουσίασε Φωτεινή καὶ Βικτώρια. Ἡ τελευταια εἶναι ὁμοίως ψηλὴ μελαχρινή, ἀλλὰ σῶμα μὲ πιασίματα. Παραδόξως ἦταν ἐλεύθερες. Πλήρωσα και μπῆκα στὸ γνωστὸ cult δωμάτιο. Καθαρό λόγῳ βάρδιας. Ἡ Φωτεινή φοράει μαῦρο δικτυωτό καὶ ἐσώρουχο, τὰ ὁποῖα ἀφαιρεῖ μέσα. Κάνοντας μιὰ καθ’ὑπέρβαση παρομοίωση, ἡ Φωτεινὴ στὸ ὕψος (1.80m) καὶ λίγο ἐμφανισιακά φέρνει στὶς πορνοστὰρς Bianca Breeze καὶ Sofie Marie. Oἱ ποδάρες τῆς Φωτεινῆς εἶναι ἔργο τέχνης. Πέρασα ἐξαιρετικά: δυνατὸ OWO, τρελὰ γλωσσόφιλα, ἀπολαυστικό 69, cow girl, ὄρθιο πισωκολλητο στὸν καθρέπτη ἤ Fast & Furious ἤ Water Dogged, στάση ποὺ ἐπέφερο τὸ τέλος πάντα μὲ CIM. Δὲν ἄκουσα ἄν ἐνόχλησε ἡ τσατσά, παρότι καθίσαμε μεσα 11 λεπτά. Ὅταν ἐξήλθα, τὰ ἄλλα δύο δωμάτια ἦταν καπαρωμένα καὶ οἱ κοπέλες ἐπὶ τῷ ἔργῳ.
Κατὰ τὴν δεύτερη ἐπίσκεψη ἤμουν κουρασμένος ἀπὸ ξενύχτι καὶ δὲν οὖτε εἶχα 80% διάθεση. Παρότι πήγα πρὶν τὶς 11:00, τὰ δωμάτια ἦταν ὅλα πιασμένα. Φωτεινὴ καὶ Βικτώρια πάντα. Χρέη ὑπηρετρίας ἐκτελοῦσε τώρα ἡ σγουρομάλλα ξανθιά ποὺ φοράει λάθος τὴν μάσκα (δὲν ἀφήνει 5 ἄτομα στὸ σαλόνι, ἀλλὰ μετὰ κατεβάζει τὴν μάσκα στὸ σαγόνι). Περίμενα στὸ σαλόνι νὰ ἀδειάσει δωμάτιο. Ἡ τσατσὰ ἔκρουσε θύρα γύρω στὸ 8λεπτο ἐκεῖ ποὺ βρισκόταν ἡ Βικτώρια. Ὅταν βρέθηκε χῶρος, πλήρωσα καὶ τῆς ζήτησα νὰ μὴν χτυπήσει πρὶν τὸ 10’. Ἦλθε ἡ Φωτεινὴ μετὰ ἀπὸ 15 περίπου λεπτὰ καὶ φυσικὰ δὲν μὲ θυμήθηκε (μοῦ εἶπε ὅτι ἔχει συνεχῶς ἐργασία, ἀσταμάτησα). Στὸν ἀγῶνα τώρα δὲν πέρασα τὸ ἴδιο καλά μὲ προχθές, μὲ δική μου εὐθύνη (ἡ κούραση μὲ εἶχε καταπονήσει). Μὲ ἱκανοποίησε ποὺ τὴν ξάπλωσα στὴν κλίνη καὶ ἀπόλαυσα λειχία στὸ καθαρὸ καὶ καλοσχηματισμένο αἱδοῖο της. Στὸ sex οἱ κλασικὲς στάσεις καὶ ἐκτόνωση στὸ στόμα με πίπα. Ἡ τσατσά χτύπησε μιὰ φορὰ πόρτα κάπου στὸ 8ο λεπτό, ὥστε ἡ Φωτεινή νὰ βγεῖ στὸ 10’. Εἶχα ἤδη ὁλοκληρώσει. Νὰ ξέρετε ὅτι ἡ συγκεκριμένη χτυπᾶ πόρτα στὸ 8’ ἤ 9’. Τὸ εἶχα έπισημάνει πρὶν μῆνες σὲ ἄλλη κριτικὴ (βλ. Ψηφιδωτὸ ἐμπειριῶν, 14/11/2019. Ἀφοροῦσε τὴν Ἰβάνα ἡ ὁποία ἐξελίχθηκε σὲ φολάρα). Ἔξω τῆς εἶπα τὰ καθέκαστα, ἀλλὰ ἀντέτεινε ψευδόμενη ὅτι ἔκρουσε στὸ 10’. Θὰ ξανατιμήσω τὴν Φωτεινὴ λόγῳ ἡδονικοῦ OWO καὶ τελικοῦ CIM. Στὴν δεύτερη αὐτὴ συνεύρεση διέκρινα ὅτι ἡ Φωτεινή ἦταν κάπως μηχανικὴ στὸ sex. Ἴσως ἀπὸ βιασύνη νὰ τελειώσει γιὰ νὰ πάει σὲ ἄλλο δωμάτιο· ἴσως διότι δὲν τὴν κουμαντάρεις γιὰ πολλὲς στάσεις λόγω ὕψους· ἴσως διότι κατάλαβε ὅτι ἡ διάθεσή μου ἦταν down.
Κοντολογίς ἐπιβεβαιώνω ὅτι ἡ Φωτεινὴ ἀποτελεῖ τίμια πορνοεργάτρια λόγῳ πακέτου ὑπηρεσιῶν. Εἶναι ἀναμφίβολα έντυπωσιακὴ γυναῖκα (1.80m ὕψος) καὶ δὲν ἀρνεῖται τὶς στάσεις ποὺ μπορεῖ στὸ sex. Φυσικὰ καὶ δὲν κάνει ἀεροπλανικὰ ὅπως οἱ κοντοῦλες. Τὸ πρόσωπό της εἶναι κανονικο, οὐχί ἄσχημο ἤ ἀδιάφορο. Γιὰ τὸ ἐλ.στοματικὸ ἐξυπακούεται ὅτι τὸ κάνει μόνο στοὺς καθαρούς, ὅπως ὅλες οἱ ἐργαζόμενες. Ἄν καὶ περισσότεροι πάνε γιὰ τὸ τελειωτικὸ στὸ στόμα (CIM). Ὅσον ἀφορᾶ τὸν χρόνο παραμονῆς, δὲν ἔχει πάνω ἀπὸ 11-12 λεπτά (παλαιότερα καθόμασταν 15’). Ὅποιος σήμερα κάθεται στὸ Διδ27 παραπάνω ἀπὸ 12 λεπτά μὲ 20€, ψεύδεται ἤ κάτι ἄλλο κρύβει. Ἀλλὰ τοῦτο εἶναι ἀδιάφορο, διότι πάντα ἔχει πελατεία ὁ ἐν λόγῳ οἶκος. Εἶναι σὰν τὸ ἐργαστήριο τοῦ Lely: ἔκαναν νωρίτερα κράτηση οἱ κυρίες τῆς High Society γιὰ τοὺς φιλοτεχνήσει πορτρέτα ὁ καλλιτέχνης, παρὰ τὸ κόστος. Πρέπει νὰ ὁμολογήσω ὅτι ἡ Φωτεινή πράγματι ἀξίζει τὰ 20€ καὶ θὰ κάνει ὅ,τι μπορεῖ νὰ μὴν φύγεις ἄχυστος (ἀρκεῖ νὰ συμπεριφερθεῖς σωστά). Ἐργαζεται καθημερινὰ πλὴν Κυρακῆς καὶ ἀργιῶν.
Πηγὲς: el.wikipedia.org καὶ www.nga.gov/collection/artist-info.1477.html
ΥΓ Στὸ συνημμένο ἡ Μάργκαρετ Χοῦγκς (Margaret Hughes) ἤ Πέγκ Χιοῦζ. Πορτρέτο φιλοτεχνημένο ὑπὸ Πέτερ Λέλι (c. 1670). Θεωρεῖται ὡς ἡ πρώτη ἐπαγγελματίας ἡθοποιὸς στὴν Ἀγγλία, ποὺ ἀνέβηκε στὴν σκηνὴ ἀπὸ τὸ 1660. :) Κατὰ τὸν χρονικογράφο καὶ πολιτικὸ Samuel Pepys, ἡ Χοῦγκς ἦταν «μία καλλονή μὲ σκοῦρα μὲ μποῦκλες μαλλιά, λεπτή σιλουέτα καὶ ἰδιαίτερα ὡραῖα πόδια».
Συνήθως, ὅταν ὁ Λέλι εἶχε καλλιτεχνικὸ οἶστρο, ὁλοκλήρωνε στὸν πίνακα μόνο τὴν κεφαλὴ τοῦ μοντέλου του καὶ, ἐν συνεχείᾳ, σχεδίαζε μὲ κιμωλία τὸ ὑπόλοιπο σῶμα καὶ περίβλημα. Αὐτὸ τὸ συμπλήρωναν οἱ βοηθοί του στὸ εργαστήριό (μὲ τὶς ὅποιες ποιοτικές συνέπειες), ὥστε ὁ ἴδιος νὰ ἀσχοληθεῖ μὲ ἄλλο πορτρέτο. Τοῦτο ἐπέφερε τὴ δημιουργία ὑψηλοῦ ἀριθμοῦ ἔργων, ἄν καὶ ἡ αἰσθητική αὐτῶν ποικίλλει [βλ. πχ τὴν συλλογὴ Windsor Beauties/ Οἱ καλλονὲς τοῦ Οὐινδσόρου]. Πέθανε στὸ Λονδίνο στὶς 7 Δεκεμβρίου 1680, καθισμένος καὶ ἐργαζόμενος στὸ καβαλέτο του.
Τὴν δεύτερη ἑβδομάδα τοῦ τρέχοντος μηνός συνευρέθηκα δύο φορὲς μὲ τὴν Φωτεινὴ στὸ Διδ27. Παρότι ἔχω ἐκφράσει ἀπὸ καιρό ψόγο γιὰ τὸν ἐν λόγῳ οἴκο, λόγῳ περιορισμένου χρόνου στὸ δωμάτιο, ἤθελα νὰ δοκιμάσω μιὰ ψηλὴ γυναῖκα μὲ CIM στὸ πρόγραμμα. Ἡ Φωτεινὴ ξυπόλυτη εἶναι 1.80m, ἔχει μαῦρα μακριὰ ἴσια μαλλιά καὶ 2ρι στῆθος. Σῶμα καὶ πρόσωπο κανονικό. Ἡλικιακὰ γύρω στὰ 38-40. Κατάγεται ἐξ Οὐκρανίας καὶ γνωρίζει πολὺ καλὰ τὴν ἑληνική. Δὲν θέλω νὰ πλατιάσω διότι τὴν γνωρίζουν ἀρκετοὶ ἤδη ἀπὸ τὸ Ἰουλιανοῦ 71. Εἶναι γνωστὴ καὶ περιζήτητη σὰν τὸν Peter lely.
Τὴν πρώτη φορὰ πῆγα λίγο μετὰ τὴν ἔναρξη τῆς βάρδιας. Ἡ γριὰ μὲ τὸ κοντό μαῦρο μαλλί καὶ γυαλιά παρουσίασε Φωτεινή καὶ Βικτώρια. Ἡ τελευταια εἶναι ὁμοίως ψηλὴ μελαχρινή, ἀλλὰ σῶμα μὲ πιασίματα. Παραδόξως ἦταν ἐλεύθερες. Πλήρωσα και μπῆκα στὸ γνωστὸ cult δωμάτιο. Καθαρό λόγῳ βάρδιας. Ἡ Φωτεινή φοράει μαῦρο δικτυωτό καὶ ἐσώρουχο, τὰ ὁποῖα ἀφαιρεῖ μέσα. Κάνοντας μιὰ καθ’ὑπέρβαση παρομοίωση, ἡ Φωτεινὴ στὸ ὕψος (1.80m) καὶ λίγο ἐμφανισιακά φέρνει στὶς πορνοστὰρς Bianca Breeze καὶ Sofie Marie. Oἱ ποδάρες τῆς Φωτεινῆς εἶναι ἔργο τέχνης. Πέρασα ἐξαιρετικά: δυνατὸ OWO, τρελὰ γλωσσόφιλα, ἀπολαυστικό 69, cow girl, ὄρθιο πισωκολλητο στὸν καθρέπτη ἤ Fast & Furious ἤ Water Dogged, στάση ποὺ ἐπέφερο τὸ τέλος πάντα μὲ CIM. Δὲν ἄκουσα ἄν ἐνόχλησε ἡ τσατσά, παρότι καθίσαμε μεσα 11 λεπτά. Ὅταν ἐξήλθα, τὰ ἄλλα δύο δωμάτια ἦταν καπαρωμένα καὶ οἱ κοπέλες ἐπὶ τῷ ἔργῳ.
Κατὰ τὴν δεύτερη ἐπίσκεψη ἤμουν κουρασμένος ἀπὸ ξενύχτι καὶ δὲν οὖτε εἶχα 80% διάθεση. Παρότι πήγα πρὶν τὶς 11:00, τὰ δωμάτια ἦταν ὅλα πιασμένα. Φωτεινὴ καὶ Βικτώρια πάντα. Χρέη ὑπηρετρίας ἐκτελοῦσε τώρα ἡ σγουρομάλλα ξανθιά ποὺ φοράει λάθος τὴν μάσκα (δὲν ἀφήνει 5 ἄτομα στὸ σαλόνι, ἀλλὰ μετὰ κατεβάζει τὴν μάσκα στὸ σαγόνι). Περίμενα στὸ σαλόνι νὰ ἀδειάσει δωμάτιο. Ἡ τσατσὰ ἔκρουσε θύρα γύρω στὸ 8λεπτο ἐκεῖ ποὺ βρισκόταν ἡ Βικτώρια. Ὅταν βρέθηκε χῶρος, πλήρωσα καὶ τῆς ζήτησα νὰ μὴν χτυπήσει πρὶν τὸ 10’. Ἦλθε ἡ Φωτεινὴ μετὰ ἀπὸ 15 περίπου λεπτὰ καὶ φυσικὰ δὲν μὲ θυμήθηκε (μοῦ εἶπε ὅτι ἔχει συνεχῶς ἐργασία, ἀσταμάτησα). Στὸν ἀγῶνα τώρα δὲν πέρασα τὸ ἴδιο καλά μὲ προχθές, μὲ δική μου εὐθύνη (ἡ κούραση μὲ εἶχε καταπονήσει). Μὲ ἱκανοποίησε ποὺ τὴν ξάπλωσα στὴν κλίνη καὶ ἀπόλαυσα λειχία στὸ καθαρὸ καὶ καλοσχηματισμένο αἱδοῖο της. Στὸ sex οἱ κλασικὲς στάσεις καὶ ἐκτόνωση στὸ στόμα με πίπα. Ἡ τσατσά χτύπησε μιὰ φορὰ πόρτα κάπου στὸ 8ο λεπτό, ὥστε ἡ Φωτεινή νὰ βγεῖ στὸ 10’. Εἶχα ἤδη ὁλοκληρώσει. Νὰ ξέρετε ὅτι ἡ συγκεκριμένη χτυπᾶ πόρτα στὸ 8’ ἤ 9’. Τὸ εἶχα έπισημάνει πρὶν μῆνες σὲ ἄλλη κριτικὴ (βλ. Ψηφιδωτὸ ἐμπειριῶν, 14/11/2019. Ἀφοροῦσε τὴν Ἰβάνα ἡ ὁποία ἐξελίχθηκε σὲ φολάρα). Ἔξω τῆς εἶπα τὰ καθέκαστα, ἀλλὰ ἀντέτεινε ψευδόμενη ὅτι ἔκρουσε στὸ 10’. Θὰ ξανατιμήσω τὴν Φωτεινὴ λόγῳ ἡδονικοῦ OWO καὶ τελικοῦ CIM. Στὴν δεύτερη αὐτὴ συνεύρεση διέκρινα ὅτι ἡ Φωτεινή ἦταν κάπως μηχανικὴ στὸ sex. Ἴσως ἀπὸ βιασύνη νὰ τελειώσει γιὰ νὰ πάει σὲ ἄλλο δωμάτιο· ἴσως διότι δὲν τὴν κουμαντάρεις γιὰ πολλὲς στάσεις λόγω ὕψους· ἴσως διότι κατάλαβε ὅτι ἡ διάθεσή μου ἦταν down.
Κοντολογίς ἐπιβεβαιώνω ὅτι ἡ Φωτεινὴ ἀποτελεῖ τίμια πορνοεργάτρια λόγῳ πακέτου ὑπηρεσιῶν. Εἶναι ἀναμφίβολα έντυπωσιακὴ γυναῖκα (1.80m ὕψος) καὶ δὲν ἀρνεῖται τὶς στάσεις ποὺ μπορεῖ στὸ sex. Φυσικὰ καὶ δὲν κάνει ἀεροπλανικὰ ὅπως οἱ κοντοῦλες. Τὸ πρόσωπό της εἶναι κανονικο, οὐχί ἄσχημο ἤ ἀδιάφορο. Γιὰ τὸ ἐλ.στοματικὸ ἐξυπακούεται ὅτι τὸ κάνει μόνο στοὺς καθαρούς, ὅπως ὅλες οἱ ἐργαζόμενες. Ἄν καὶ περισσότεροι πάνε γιὰ τὸ τελειωτικὸ στὸ στόμα (CIM). Ὅσον ἀφορᾶ τὸν χρόνο παραμονῆς, δὲν ἔχει πάνω ἀπὸ 11-12 λεπτά (παλαιότερα καθόμασταν 15’). Ὅποιος σήμερα κάθεται στὸ Διδ27 παραπάνω ἀπὸ 12 λεπτά μὲ 20€, ψεύδεται ἤ κάτι ἄλλο κρύβει. Ἀλλὰ τοῦτο εἶναι ἀδιάφορο, διότι πάντα ἔχει πελατεία ὁ ἐν λόγῳ οἶκος. Εἶναι σὰν τὸ ἐργαστήριο τοῦ Lely: ἔκαναν νωρίτερα κράτηση οἱ κυρίες τῆς High Society γιὰ τοὺς φιλοτεχνήσει πορτρέτα ὁ καλλιτέχνης, παρὰ τὸ κόστος. Πρέπει νὰ ὁμολογήσω ὅτι ἡ Φωτεινή πράγματι ἀξίζει τὰ 20€ καὶ θὰ κάνει ὅ,τι μπορεῖ νὰ μὴν φύγεις ἄχυστος (ἀρκεῖ νὰ συμπεριφερθεῖς σωστά). Ἐργαζεται καθημερινὰ πλὴν Κυρακῆς καὶ ἀργιῶν.
Πηγὲς: el.wikipedia.org καὶ www.nga.gov/collection/artist-info.1477.html
ΥΓ Στὸ συνημμένο ἡ Μάργκαρετ Χοῦγκς (Margaret Hughes) ἤ Πέγκ Χιοῦζ. Πορτρέτο φιλοτεχνημένο ὑπὸ Πέτερ Λέλι (c. 1670). Θεωρεῖται ὡς ἡ πρώτη ἐπαγγελματίας ἡθοποιὸς στὴν Ἀγγλία, ποὺ ἀνέβηκε στὴν σκηνὴ ἀπὸ τὸ 1660. :) Κατὰ τὸν χρονικογράφο καὶ πολιτικὸ Samuel Pepys, ἡ Χοῦγκς ἦταν «μία καλλονή μὲ σκοῦρα μὲ μποῦκλες μαλλιά, λεπτή σιλουέτα καὶ ἰδιαίτερα ὡραῖα πόδια».
Πληροφορίες Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Σεπτεμβρίου 11, 2020
Βάρδια επίσκεψης
Όνομα κοπέλας
Φωτεινή
Προκαταρκτικά
Ναι
Υπηρεσίες
Σχόλια
2 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 2
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
2 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 2
Ομολογώ, πως θαυμάζω την γραφή σας κύριε συνάδελφε.
Συνεχίστε έτσι. Εύγε!!