Λεπτομέρειες αξιολόγησης
7.2 124 10
Μπουρδέλα
190745
Γενική βαθμολογία
6.3
Εμφάνιση κοπέλας
4.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
8.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
5.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
5.0
Σχέση αξίας/κόστους
8.0
Η ΙΣΤΟΡΙΑ: Φλωρεντία, τέλη 1501 μΧ. Ἕνα τεράστιο κομμάτι μαρμάρου βρισκόταν παρατημένο στὸ ἐργαστήριο τοῦ τμήματος ἔργων τοῦ καθεδρικοῦ ναοῦ τῆς Santa Maria del Fiore. Κάποτε ἦτο ἕνα ὑπέροχο τμῆμα ἀκατέργαστης πέτρας, ἀλλὰ ἕνας γλύπτης εἶχε κατὰ λάθος ἀνοίξει μιᾶ τρῦπα σὲ λάθος σημεῖο, μὲ συνέπεια νὰ τὸ ἀχρηστεύσει. Ὁ Pier Sorentini, τότε κυβερνήτης τῆς Φλωρεντίας, σκέφθηκε νὰ ἀξιοποιήσῃ τὸ μάρμαρο ἀναθέτοντας στὸν Leonardo da Vinci ἤ κάποιον ἄλλον σημαντικὸ καλλιτέχνη νὰ τὸ δουλέψει. Οὐδεὶς ἀνέλαβε διότι τὸ θεωροῦσαν κατεστραμένο καὶ ἔτσι συνέχιζε νὰ φθείρεται στὸ ἐργαστήριο. Μέχρι τὴ στιγμὴ ποὺ κάποιοι φίλοι τοῦ 26χρονου Μιχαὴλ Ἀγγέλου, ὁ ὁποῖος ζοῦσε στὴ Ῥώμη, άποφάσισαν νὰ τοῦ γράψουν σχετικά μὲ τὸ θέμα. Ὁ τελευταῖος ταξίδεψε στὴ Φλωρεντία, ἐξήτασε τὴν πέτρα καὶ κατέληξε στὸ συμπέρασμα ὅτι θὰ μποροῦσε νὰ σμιλέψει μιᾶ ἐξαιρετικὴ φιγοῦρα, ἄν προσάρμοζε τὴν στάση της στὸν σωστὸ τρόπο ἀκρωτηριασμοῦ τοῦ λίθου. Ὁ Sorentini ἀρχικὰ διαφώνησε, ἀλλὰ ἐκάμφθη καὶ ἐπέτρεψε στὸν καλλιτέχνη νὰ τὸ ἐπεξεργαστεῖ, πληρώνοντας τὴν χορηγία. Ὁ Μιχαὴλ ἀποφάσισε νὰ ἀναπαραστήσῃ τὸν νεαρὸ Δαβὶδ, μὲ τὴ σφεντόνα ἀνὰ χεῖρας, πρὶν τὴν μάχη μὲ τὸν Γολιάθ.
Περίπου τρία χρόνια πῆρε στὸν Μιχαὴλ νὰ ὁλοκληρώσῃ τὸ ἔργο. Μιᾶ μέρα τὸν ἐπισκέφθηκε στὸ στούντιο ὁ Sorentini, ὁ ὁποῖος θεωροῦσε ἑαυτόν εἰδήμονα στὰ περὶ γλυπτικῆς. Περιεργάστηκε τὸ τεραστίων μεγεθῶν ἄγαλμα (ὕψους 5,17m) καὶ ἐνῶ τὸ θεώρησε ἀριστούργημα, ἔκρινε πὼς ἡ μύτη ἦταν πολὺ μεγάλη. Ὁ Μιχαὴλ Ἄγγελος συνειδητοποίησε ὅτι ὁ Sorentini στεκόταν σὲ μία θέση κάτω ἀπὸ τὴν γιγαντιαία φιγοῦρα ἀπὸ τὴν ὁποία δὲν ἔβλεπε τὶς σωστὲς διαστάσεις. Χωρὶς λέξη, ἔκανε νεῦμα στὸν Sorentini νὰ τὸν ἀκολουθήσῃ στὶς σκαλωσιές. Ὅταν ἔφθασε στὸ ὕψος τῆς μύτης, πῆρε τὴ σμίλη του καὶ λίγη μαρμαρόσκονη ἀπὸ τὶς σανίδες. Μὲ τὸν Sorentini λίγα πόδια ἀπὸ κάτω στὶς σκαλωσιές, ὁ Μιχαὴλ προσποιήθηκε ὅτι χτυποῦσε μὲ τὴ σμίλη, ἀφήνοντας ταυτόχρονα τὴ μαζεμενη μαρμαρόσκονη ἀπὸ τὶς χοῦφτες του. Στὴν οὐσία δὲν ἄλλαξε τὴ μύτη, ἀλλὰ μὲ τὸ τέχνασμα ἔδωσε τὴν ἐντύπωση ὅτι ἐργάστηκε. Ἡ φάρσα συνεχίστηκε: «Γιὰ κοίταξε τώρα. Μοῦ ἀρέσει περισσότερο», ἀπήντησε ὁ Sorentino, «τοῦ ἔδωσες ζωή».
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Ὁ Μιχαὴλ Ἄγγελος γνώριζε ὁτι τυχὸν ἀλλαγὴ σχήματος τῆς μύτης θὰ κατέστρεφε τὴν εἰκόνα τοῦ γλυπτοῦ. Ὡστόσο ὁ Sorentini ἦταν ἕνας πάτρωνας ποὺ ὑπερηφανευόταν γιὰ τὴν κρίση του σὲ θέματα Τέχνης. Ἄν ὁ Μιχαὴλ διαφωνοῦσε μὲ ἔνα τέτοιο πρόσωπο, ὄχι μόνο δὲν θὰ κέρδιζε τίποτα, ἀλλὰ θὰ διακινδύνευε νὰ χάσει μελλοντικὲς παραγγελίες καὶ χορηγίες. Ἡ λύση ἦταν νὰ ἀλλάξει τὴν προοπτικὴ τοῦ πάτρωνα (δηλ νὰ τὸν φέρει πιὸ κοντὰ στὴ μύτη), χωρὶς νὰ τοῦ ἐπιτρέψῃ νὰ συνειδητοποιησῃ ὅτι τοῦτη ἦταν ἡ αἰτία τῆς παρανόησης.
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Ὅταν τελείωνα ἐκεῖνο τὸ ἀπόγευμα τὸν περίπατο στὸν λειμῶνα τῶν τῆς Φυλῆς οἴκων, ξεχώριζε στὴ σκέψη μου ἡ εἴδησις τῆς ἐπιστροφῆς τῆς Λίζας, μετὰ ἀπὸ ὀκτὼ μῆνες, στὸ Φιλιππίδου 11Α. Νωρίτερα δὲν τὴν εἶχα δεῖ λόγῳ μεταμεσονύκτιας βάρδιας. Μπῆκα στὸν οἶκο καὶ τὴν εἶδα νὰ καυλαντίζει (sic) στὸ σαλόνι μὲ δύο τουρίστες, οἱ ὁποίοι ἔφυγαν. ΕΜΦΑΝΙΣΙΣ: πρόκειται γιὰ milf ἡλικίας 36-37 ἐτῶν, ὕψους 1.70-1.73m καὶ ἀρκετὰ ἀδύνατη, ἰσχνὴ θὰ ἔλεγα. Μὲ καστανὰ μαλλιά λίγο πάνω ἀπὸ τοὺς ὤμους. Φορουσε τακούνια, μαῦρο ἐσώρουχο καὶ ἄσπρη μπλοῦζα. Φαινόταν ὅτι εἶναι ἄβυζη. Τὸ ἀδύνατο σημεῖο τῆς Λίζας, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν ἀκατάσχετη μπουρδολογία, εἶναι τὸ πρόσωπό της: κάτω τοῦ μετρίου σὲ ἐμφάνιση [βαθμός γιὰ 4, λίαν ἐπιεικῶς] στὸ ὁπoῖο ἀποτυπώνεται ἡ ἡλικία της. Ἔχει καὶ μιὰ μύτη, ὄχι σὰν τοῦ ἀγάλματος Δαβίδ, ἀλλὰ σὰν κοράκου νυκτερινοῦ. Ἀλβανίδα εἶναι, ἀλλὰ ὁμιλεῖ κανονικὰ ἑλληνικὰ λόγῳ μαχροχρόνιας παραμονῆς. Ἀμέσως σκέφτηκα νὰ κάνω μεταβολὴ διότι οἱ ἄβυζες ἀποστεωμένες καὶ ἄσχημες δὲν εἶναι τοῦ γούστου μου. Κρατήθηκα καὶ ἀποφάσισα νὰ δοκιμάσω διότι ὅλοι ἔγραφαν θετικὲς κριτικὲς περὶ «θεϊκοῦ ἐλεύθερου στοματικοῦ». Ῥωτησα τὴν ὑπηρεσία (μιᾶ ὁλίγον γεμάτη) περὶ προγράμματος καὶ ἀπήντησε: «ὅλα πλὴν κώλου. Ἡ κοπέλα κάνει τὸ καλύτερο τσιμπούκι στὴν πόλη». Πλήρωσα καὶ μὲ ὁδήγησε σὲ κενὸ δωμάτιο. Σημειώνω ὅτι στὰ ὑπόλοιπα περίμεναν συναγωνιστὲς. Ἄρα ἔχει πελατεία.
Τὸ δωμάτιο ἦταν τὸ κλασικό τῆς Φυλῆς: κρεβάτι στὴ μέση, καθρέπτης δεξιά, νιπτῆρας μὲ κρεμοσάπουνο καὶ χαρτί ὑγεῖας. Κρεμάστρα δὲν ὑπῆρχε, ὁπότε ἐναπόθεσα τὰ ἰμάτια μου στὴν καρέκλα. Ἡ μικρὴ tv ἔδειχνε μία τσόντα τῆς πεντάρας. Μὲ ἄλλα λόγια, καμία σχέση μὲ τὰ δωμάτια τοῦ διπλανοῦ ἀδελφοῦ οἴκου Φιλπ11Β. Σὲ μιᾶ φάση ἀκούω τὴν Λιζα νὰ φωνάζει στὸ κουζινακι (διότι σκίζει ὁ χῶρος ἀπὸ ἠχομόνωση) λέγοντας: «θέλω να κάνω τσιγάρο. Δὲν μπορῶ ἄλλο». Ἡ τσατσά μάλλον ἔλεγε ὅτι ἀπαγορεύεται ἐντός κλπ. Σύντομα ἦλθε καὶ ἡ Λίζα. Μὲ χαιρέτησε καὶ ῥώτησε τὰ σχετικὰ γιὰ νὰ σπάσει ὁ πάγος. Εἶναι εὐδιάθετη, ἀλλὰ κουβαλάει καὶ τρέλα, ἀμολάει καὶ μερικές κοτσάνες. Ὄχι ὅτι τὰ παίρνουμε στὰ σοβαρά. Μὲ ρώτησε ἄν ἔχω τσιγάρο. Ἀπήντησα: «δὲν καπνίζω γλυκιά μου». Συνεχίζει: «έχω να καπνίσω απὸ το μεσημέρι κι έχω χαρμανιάσει». Δὲν εἶπα κατι. Μέσα μου ἀναρωτήθηκα: «αὐτὴ τώρα τσιγάρο θέλει ἤ τσιγαριλίκι;».
Ἀνέβηκε στὴν κλίνη καὶ ἀφαίρεσε τὰ ροῦχα της. Στὴν ὠμοπλάτη ἔχει μικρὸ τατουάζ. Εἶναι καὶ ἄκωλη. Λίγο παραπάνω ἀπὸ τὴν μέση ἔχει κλειστή πληγή, στὴν ὁποία πονάει ἄν ἀκουμπήσετε (λογικό). Ὁπότε λίγο προσοχή. Ξεκινήσαμε τὰ προκαταρκτικα καὶ ἔκανα κίνηση νὰ τὴν φιλήσω. Δέχθηκα κίτρινη καρτα. Μοῦ εἶπε ὅτι πλέον ΔΕΝ δίνει φιλιά. Ἀναλυτικότερα εἶπε: «αυτά που γράφουν στο ίντερνετ για φιλιά και χυσιμο στο στομα, τα έχω κοψει. Μέχρι πριν 8 μήνες τα έκανα». ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ; Ὅσοι πάτε στὴν Λίζα μὲ σκοπό γλωσσόφιλα καὶ CIM, θὰ φάτε ἄκυρο. Ἐκτὸς καὶ τὰ προσφέρει στοὺς παλιούς πελάτες ποὺ θυμάται. Ἐδῶ φάουλ γιὰ τὴν τσατσά ποὺ τὰ ἀπέκρυψε. Τὸ «ὅλα πλὴν κώλου» ἀποτελεῖ τέχνασμα πρὸς ὑμᾶς (ὁπως τοῦ Ἀγγέλου στὸν Sorentini). Τέλος πάντων. Κάναμε στάση 69 πρῶτα. Τὸ αἰδοῖο, παρότι πεντακάθαρο καὶ γυαλί, δὲν μὲ συγκίνησε νὰ συνεχίσω πολύ τὸ 69. Ὁπότε ἀφέθηκα στὸ ἐλευθερο στοματικο (μὲ εἶχε καθαρίσει μὲ μωρομάντηλο). Ὁμολογῶ ὅτι ἐδῶ ἡ Λίζα εἶναι μαστόρισσα: στὴν ἀρχή σιγά, μὲ μπόλικο σάλιο, μετὰ κατάπινε ὅλο τὸ πέος μέχρι τὸν λάρυγγα. Deep Throat λέμε, ὄχι ἀστεῖα. Περιποιήθηκε καὶ τὴν γύρω περιοχή. Παρότι εἶχε δυνατὴ ἡδονικότητα, δὲν ἦταν αἰσθισιακό. Δὲν ἔνιωσαν κάν ὅτι θὰ ὁλοκλήρωνα ἄν συνέχιζε. Πάντως πέτυχε γρήγορα πλήρη στύση (τὸ πέος τὸ ἀποκαλούσε τσικίτα, προφανῶς ἀπὸ τὴν μπανάνα). Μετὰ ταῦτα, δὲν κατάλαβα γιατί δὲν φιλάει, ἐνῶ κάνει ἄνετα Deep Throat.
Στὰ τοῦ sex τώρα. Ἔγιναν ἀρκετὲς στάσεις, κανονικὲς καὶ ἀεροπλανικά. Πορνοσταρικὸ πήδημα. Βοηθησε τὸ μικρό βάρος της. Δὲν εἶπε ὄχι σὲ καμία καὶ δέχθηκε δυνατὲς διεισδύσεις. Ἐνδεικτικὰ ἀναφέρω ὅτι στὸ reverse cowgirl ἔκλεισε τὰ πόδια, κίνηση στὴν ὁποία πονοῦν οἱ γυναῖκες διότι σφίγγει ὁ κόλπος. Δὲν δυσανασχέτησε οὔτε ἐδῶ ἡ Λίζα. Τὸ ἀναγνωρίζω. Ἡ κατάθεση ἔγινε στὰ μικρὰ στήθη της. Δὲν ἔδειξε βιασύνη, οὔτε κούραση παρότι κόντευε νὰ λήξει ἡ βάρδια καὶ εἴχε συνέχεια πελατεία. Ἔτσι κάνουν οἱ τίμιες ἐπαγγελματίες. Ἡ συνεύρεση κράτησε 12 λεπτά. Οὔτε ἡ τσατσά ἐνόχλησε. Φευγοντας, τὶς βρῆκα καθήμενες στὸ κουζινάκι καὶ χαιρέτησα.
ΕΠΙΛΟΓΟΣ: Ἡ Λίζα εἶναι μιᾶ τίμια milf γιὰ ὅσους προτιμοῦν ἄβυζες ἀδύνατες. Νὰ γνωρίζουν ὅτι πλέον ἔχει βγάλῃ τὰ φιλιὰ καὶ τὸ τελειωτικό στὸ στόμα (CIM). Ἄν τὰ εἶχε, θὰ μιλοῦσαμε γιὰ τὸ ἀπόλυτο VFM. Διότι κάνει δυνατό πήδημα σὲ ὅλες τὶς στάσεις. Βέβαια χάνει στὸ πρόσωπο (δὲν εἶναι τέρας) γιὰ ὅσους δὲν ἔχουν θέμα. Πρέπει ἐπειγόντως νὰ κάνει πλαστικὴ ὥστε νὰ διορθώσῃ τὴν μύτη της (σὲ άντίθεση μὲ τὸν Μικελάτζελο ποὺ δὲν πείραξε τὸ ἄγαλμα). Τὰ περιττά λόγια ποὺ ἐστομίζει, εἴτε τὸ κάνει συνειδητὰ εἴτε ἀπὸ τρέλα καὶ παραπλανητικά, μὲ ἀφήνουν ἀδιάφορο. Προφανῶς γιὰ νὰ δημιουργήσῃ ἀμεσότητα καὶ οἰκειότητα. Ἐργάζεται στὴν 2η βάρδια. Ἐγώ ἤδη τὴν ξέχασα.
Στὴ διάρκεια τῆς Ἀναγέννησης, τὸ μεγαλύτερο ἐμπόδιο γιὰ τὴν ἐπιτυχία ἑνὸς ζωγράφου ἦταν ἡ ἀνεύρεση πάτρωνα, δηλ οικονομικοῦ-νομικοῦ προστάτη, χορηγοῦ. Ὁ Μιχαὴλ Ἄγγελος ἦταν ὁ καλύτερος σὲ αυτό: πάτρωνας του ἀνεδείχθη ὁ πάπας Ἰούλιος ὁ Β’ (Giuliano della Rovere, 1503-13). Ἀκόμη κι ὅταν τσακώθηκαν, ὁ Ἰουλιος τὸν παρακάλεσε νὰ μείνει. Ἤξερε ὅτι ὁ Μιχαὴλ θὰ ἔβρισκε ἄλλον πάτρωνα, ἐνῶ αὐτὸς δὲν θὰ ἔβρισκε ἄλλον Μιχαὴλ Ἄγγελο. Στὰ καθ’ἡμᾶς, ἡ Λίζα προφανῶς ἐκοπίασε νὰ φτιάξει φήμη καὶ ὄνομα. Φαίνεται ὅτι ἔχει σταθερη πελατεία στὸν οἶκο. Τώρα ποὺ ἄλλαξε καὶ ὧρες, προφανῶς ἀπὸ περιέργεια θὰ πῆγαν περισσότεροι.
Ὅταν ἐξῆλθα τοῦ οἴκου, πέρασα στὸ διπλανό, δηλ στὸ 11Β. Ἐδῶ πρὶν λίγους μῆνες ἐργαζόταν ἡ ῥωσσόφωνη Τζοάνα, ἡ ὁποία στὸ sex εἶναι καλύτερη ἀπὸ τὴ Λίζα και τὶς περισσότερες στὴν εὐρύτερη περιοχή. Βρῆκα πάνω ταὴν ξανθιὰ Τζανίνα, σαφῶς ὀμορφότερη ἀπὸ Λίζα, ἀλλὰ φόλα ὁλκῆς. Μεταβολή. Κατεβαίνοντας, ἀνοιγει στὰ δεξιά μιᾶ μικρὴ θύρα καὶ βγαίνει ἡ Λίζα. Ἀκολούθησε δύο τύπους οἱ ὁποίοι ἔκαναν τσάρκα καὶ ἀνέβαιναν πάνω. Γιὰ νὰ βρεῖ τσιγάρο πῆγε στὸ ὅροφο. Θεριακλοῦ. Ὠφείλει νὰ δαμάσει λίγο κι αὐτὸ τὸ πάθος.
Αὐτὸ εἶναι τὸ ἄγαλμα τοῦ Δαβίδ: https://www.youtube.com/watch?v=_u8LDXhFzPo
Περίπου τρία χρόνια πῆρε στὸν Μιχαὴλ νὰ ὁλοκληρώσῃ τὸ ἔργο. Μιᾶ μέρα τὸν ἐπισκέφθηκε στὸ στούντιο ὁ Sorentini, ὁ ὁποῖος θεωροῦσε ἑαυτόν εἰδήμονα στὰ περὶ γλυπτικῆς. Περιεργάστηκε τὸ τεραστίων μεγεθῶν ἄγαλμα (ὕψους 5,17m) καὶ ἐνῶ τὸ θεώρησε ἀριστούργημα, ἔκρινε πὼς ἡ μύτη ἦταν πολὺ μεγάλη. Ὁ Μιχαὴλ Ἄγγελος συνειδητοποίησε ὅτι ὁ Sorentini στεκόταν σὲ μία θέση κάτω ἀπὸ τὴν γιγαντιαία φιγοῦρα ἀπὸ τὴν ὁποία δὲν ἔβλεπε τὶς σωστὲς διαστάσεις. Χωρὶς λέξη, ἔκανε νεῦμα στὸν Sorentini νὰ τὸν ἀκολουθήσῃ στὶς σκαλωσιές. Ὅταν ἔφθασε στὸ ὕψος τῆς μύτης, πῆρε τὴ σμίλη του καὶ λίγη μαρμαρόσκονη ἀπὸ τὶς σανίδες. Μὲ τὸν Sorentini λίγα πόδια ἀπὸ κάτω στὶς σκαλωσιές, ὁ Μιχαὴλ προσποιήθηκε ὅτι χτυποῦσε μὲ τὴ σμίλη, ἀφήνοντας ταυτόχρονα τὴ μαζεμενη μαρμαρόσκονη ἀπὸ τὶς χοῦφτες του. Στὴν οὐσία δὲν ἄλλαξε τὴ μύτη, ἀλλὰ μὲ τὸ τέχνασμα ἔδωσε τὴν ἐντύπωση ὅτι ἐργάστηκε. Ἡ φάρσα συνεχίστηκε: «Γιὰ κοίταξε τώρα. Μοῦ ἀρέσει περισσότερο», ἀπήντησε ὁ Sorentino, «τοῦ ἔδωσες ζωή».
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Ὁ Μιχαὴλ Ἄγγελος γνώριζε ὁτι τυχὸν ἀλλαγὴ σχήματος τῆς μύτης θὰ κατέστρεφε τὴν εἰκόνα τοῦ γλυπτοῦ. Ὡστόσο ὁ Sorentini ἦταν ἕνας πάτρωνας ποὺ ὑπερηφανευόταν γιὰ τὴν κρίση του σὲ θέματα Τέχνης. Ἄν ὁ Μιχαὴλ διαφωνοῦσε μὲ ἔνα τέτοιο πρόσωπο, ὄχι μόνο δὲν θὰ κέρδιζε τίποτα, ἀλλὰ θὰ διακινδύνευε νὰ χάσει μελλοντικὲς παραγγελίες καὶ χορηγίες. Ἡ λύση ἦταν νὰ ἀλλάξει τὴν προοπτικὴ τοῦ πάτρωνα (δηλ νὰ τὸν φέρει πιὸ κοντὰ στὴ μύτη), χωρὶς νὰ τοῦ ἐπιτρέψῃ νὰ συνειδητοποιησῃ ὅτι τοῦτη ἦταν ἡ αἰτία τῆς παρανόησης.
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Ὅταν τελείωνα ἐκεῖνο τὸ ἀπόγευμα τὸν περίπατο στὸν λειμῶνα τῶν τῆς Φυλῆς οἴκων, ξεχώριζε στὴ σκέψη μου ἡ εἴδησις τῆς ἐπιστροφῆς τῆς Λίζας, μετὰ ἀπὸ ὀκτὼ μῆνες, στὸ Φιλιππίδου 11Α. Νωρίτερα δὲν τὴν εἶχα δεῖ λόγῳ μεταμεσονύκτιας βάρδιας. Μπῆκα στὸν οἶκο καὶ τὴν εἶδα νὰ καυλαντίζει (sic) στὸ σαλόνι μὲ δύο τουρίστες, οἱ ὁποίοι ἔφυγαν. ΕΜΦΑΝΙΣΙΣ: πρόκειται γιὰ milf ἡλικίας 36-37 ἐτῶν, ὕψους 1.70-1.73m καὶ ἀρκετὰ ἀδύνατη, ἰσχνὴ θὰ ἔλεγα. Μὲ καστανὰ μαλλιά λίγο πάνω ἀπὸ τοὺς ὤμους. Φορουσε τακούνια, μαῦρο ἐσώρουχο καὶ ἄσπρη μπλοῦζα. Φαινόταν ὅτι εἶναι ἄβυζη. Τὸ ἀδύνατο σημεῖο τῆς Λίζας, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν ἀκατάσχετη μπουρδολογία, εἶναι τὸ πρόσωπό της: κάτω τοῦ μετρίου σὲ ἐμφάνιση [βαθμός γιὰ 4, λίαν ἐπιεικῶς] στὸ ὁπoῖο ἀποτυπώνεται ἡ ἡλικία της. Ἔχει καὶ μιὰ μύτη, ὄχι σὰν τοῦ ἀγάλματος Δαβίδ, ἀλλὰ σὰν κοράκου νυκτερινοῦ. Ἀλβανίδα εἶναι, ἀλλὰ ὁμιλεῖ κανονικὰ ἑλληνικὰ λόγῳ μαχροχρόνιας παραμονῆς. Ἀμέσως σκέφτηκα νὰ κάνω μεταβολὴ διότι οἱ ἄβυζες ἀποστεωμένες καὶ ἄσχημες δὲν εἶναι τοῦ γούστου μου. Κρατήθηκα καὶ ἀποφάσισα νὰ δοκιμάσω διότι ὅλοι ἔγραφαν θετικὲς κριτικὲς περὶ «θεϊκοῦ ἐλεύθερου στοματικοῦ». Ῥωτησα τὴν ὑπηρεσία (μιᾶ ὁλίγον γεμάτη) περὶ προγράμματος καὶ ἀπήντησε: «ὅλα πλὴν κώλου. Ἡ κοπέλα κάνει τὸ καλύτερο τσιμπούκι στὴν πόλη». Πλήρωσα καὶ μὲ ὁδήγησε σὲ κενὸ δωμάτιο. Σημειώνω ὅτι στὰ ὑπόλοιπα περίμεναν συναγωνιστὲς. Ἄρα ἔχει πελατεία.
Τὸ δωμάτιο ἦταν τὸ κλασικό τῆς Φυλῆς: κρεβάτι στὴ μέση, καθρέπτης δεξιά, νιπτῆρας μὲ κρεμοσάπουνο καὶ χαρτί ὑγεῖας. Κρεμάστρα δὲν ὑπῆρχε, ὁπότε ἐναπόθεσα τὰ ἰμάτια μου στὴν καρέκλα. Ἡ μικρὴ tv ἔδειχνε μία τσόντα τῆς πεντάρας. Μὲ ἄλλα λόγια, καμία σχέση μὲ τὰ δωμάτια τοῦ διπλανοῦ ἀδελφοῦ οἴκου Φιλπ11Β. Σὲ μιᾶ φάση ἀκούω τὴν Λιζα νὰ φωνάζει στὸ κουζινακι (διότι σκίζει ὁ χῶρος ἀπὸ ἠχομόνωση) λέγοντας: «θέλω να κάνω τσιγάρο. Δὲν μπορῶ ἄλλο». Ἡ τσατσά μάλλον ἔλεγε ὅτι ἀπαγορεύεται ἐντός κλπ. Σύντομα ἦλθε καὶ ἡ Λίζα. Μὲ χαιρέτησε καὶ ῥώτησε τὰ σχετικὰ γιὰ νὰ σπάσει ὁ πάγος. Εἶναι εὐδιάθετη, ἀλλὰ κουβαλάει καὶ τρέλα, ἀμολάει καὶ μερικές κοτσάνες. Ὄχι ὅτι τὰ παίρνουμε στὰ σοβαρά. Μὲ ρώτησε ἄν ἔχω τσιγάρο. Ἀπήντησα: «δὲν καπνίζω γλυκιά μου». Συνεχίζει: «έχω να καπνίσω απὸ το μεσημέρι κι έχω χαρμανιάσει». Δὲν εἶπα κατι. Μέσα μου ἀναρωτήθηκα: «αὐτὴ τώρα τσιγάρο θέλει ἤ τσιγαριλίκι;».
Ἀνέβηκε στὴν κλίνη καὶ ἀφαίρεσε τὰ ροῦχα της. Στὴν ὠμοπλάτη ἔχει μικρὸ τατουάζ. Εἶναι καὶ ἄκωλη. Λίγο παραπάνω ἀπὸ τὴν μέση ἔχει κλειστή πληγή, στὴν ὁποία πονάει ἄν ἀκουμπήσετε (λογικό). Ὁπότε λίγο προσοχή. Ξεκινήσαμε τὰ προκαταρκτικα καὶ ἔκανα κίνηση νὰ τὴν φιλήσω. Δέχθηκα κίτρινη καρτα. Μοῦ εἶπε ὅτι πλέον ΔΕΝ δίνει φιλιά. Ἀναλυτικότερα εἶπε: «αυτά που γράφουν στο ίντερνετ για φιλιά και χυσιμο στο στομα, τα έχω κοψει. Μέχρι πριν 8 μήνες τα έκανα». ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ; Ὅσοι πάτε στὴν Λίζα μὲ σκοπό γλωσσόφιλα καὶ CIM, θὰ φάτε ἄκυρο. Ἐκτὸς καὶ τὰ προσφέρει στοὺς παλιούς πελάτες ποὺ θυμάται. Ἐδῶ φάουλ γιὰ τὴν τσατσά ποὺ τὰ ἀπέκρυψε. Τὸ «ὅλα πλὴν κώλου» ἀποτελεῖ τέχνασμα πρὸς ὑμᾶς (ὁπως τοῦ Ἀγγέλου στὸν Sorentini). Τέλος πάντων. Κάναμε στάση 69 πρῶτα. Τὸ αἰδοῖο, παρότι πεντακάθαρο καὶ γυαλί, δὲν μὲ συγκίνησε νὰ συνεχίσω πολύ τὸ 69. Ὁπότε ἀφέθηκα στὸ ἐλευθερο στοματικο (μὲ εἶχε καθαρίσει μὲ μωρομάντηλο). Ὁμολογῶ ὅτι ἐδῶ ἡ Λίζα εἶναι μαστόρισσα: στὴν ἀρχή σιγά, μὲ μπόλικο σάλιο, μετὰ κατάπινε ὅλο τὸ πέος μέχρι τὸν λάρυγγα. Deep Throat λέμε, ὄχι ἀστεῖα. Περιποιήθηκε καὶ τὴν γύρω περιοχή. Παρότι εἶχε δυνατὴ ἡδονικότητα, δὲν ἦταν αἰσθισιακό. Δὲν ἔνιωσαν κάν ὅτι θὰ ὁλοκλήρωνα ἄν συνέχιζε. Πάντως πέτυχε γρήγορα πλήρη στύση (τὸ πέος τὸ ἀποκαλούσε τσικίτα, προφανῶς ἀπὸ τὴν μπανάνα). Μετὰ ταῦτα, δὲν κατάλαβα γιατί δὲν φιλάει, ἐνῶ κάνει ἄνετα Deep Throat.
Στὰ τοῦ sex τώρα. Ἔγιναν ἀρκετὲς στάσεις, κανονικὲς καὶ ἀεροπλανικά. Πορνοσταρικὸ πήδημα. Βοηθησε τὸ μικρό βάρος της. Δὲν εἶπε ὄχι σὲ καμία καὶ δέχθηκε δυνατὲς διεισδύσεις. Ἐνδεικτικὰ ἀναφέρω ὅτι στὸ reverse cowgirl ἔκλεισε τὰ πόδια, κίνηση στὴν ὁποία πονοῦν οἱ γυναῖκες διότι σφίγγει ὁ κόλπος. Δὲν δυσανασχέτησε οὔτε ἐδῶ ἡ Λίζα. Τὸ ἀναγνωρίζω. Ἡ κατάθεση ἔγινε στὰ μικρὰ στήθη της. Δὲν ἔδειξε βιασύνη, οὔτε κούραση παρότι κόντευε νὰ λήξει ἡ βάρδια καὶ εἴχε συνέχεια πελατεία. Ἔτσι κάνουν οἱ τίμιες ἐπαγγελματίες. Ἡ συνεύρεση κράτησε 12 λεπτά. Οὔτε ἡ τσατσά ἐνόχλησε. Φευγοντας, τὶς βρῆκα καθήμενες στὸ κουζινάκι καὶ χαιρέτησα.
ΕΠΙΛΟΓΟΣ: Ἡ Λίζα εἶναι μιᾶ τίμια milf γιὰ ὅσους προτιμοῦν ἄβυζες ἀδύνατες. Νὰ γνωρίζουν ὅτι πλέον ἔχει βγάλῃ τὰ φιλιὰ καὶ τὸ τελειωτικό στὸ στόμα (CIM). Ἄν τὰ εἶχε, θὰ μιλοῦσαμε γιὰ τὸ ἀπόλυτο VFM. Διότι κάνει δυνατό πήδημα σὲ ὅλες τὶς στάσεις. Βέβαια χάνει στὸ πρόσωπο (δὲν εἶναι τέρας) γιὰ ὅσους δὲν ἔχουν θέμα. Πρέπει ἐπειγόντως νὰ κάνει πλαστικὴ ὥστε νὰ διορθώσῃ τὴν μύτη της (σὲ άντίθεση μὲ τὸν Μικελάτζελο ποὺ δὲν πείραξε τὸ ἄγαλμα). Τὰ περιττά λόγια ποὺ ἐστομίζει, εἴτε τὸ κάνει συνειδητὰ εἴτε ἀπὸ τρέλα καὶ παραπλανητικά, μὲ ἀφήνουν ἀδιάφορο. Προφανῶς γιὰ νὰ δημιουργήσῃ ἀμεσότητα καὶ οἰκειότητα. Ἐργάζεται στὴν 2η βάρδια. Ἐγώ ἤδη τὴν ξέχασα.
Στὴ διάρκεια τῆς Ἀναγέννησης, τὸ μεγαλύτερο ἐμπόδιο γιὰ τὴν ἐπιτυχία ἑνὸς ζωγράφου ἦταν ἡ ἀνεύρεση πάτρωνα, δηλ οικονομικοῦ-νομικοῦ προστάτη, χορηγοῦ. Ὁ Μιχαὴλ Ἄγγελος ἦταν ὁ καλύτερος σὲ αυτό: πάτρωνας του ἀνεδείχθη ὁ πάπας Ἰούλιος ὁ Β’ (Giuliano della Rovere, 1503-13). Ἀκόμη κι ὅταν τσακώθηκαν, ὁ Ἰουλιος τὸν παρακάλεσε νὰ μείνει. Ἤξερε ὅτι ὁ Μιχαὴλ θὰ ἔβρισκε ἄλλον πάτρωνα, ἐνῶ αὐτὸς δὲν θὰ ἔβρισκε ἄλλον Μιχαὴλ Ἄγγελο. Στὰ καθ’ἡμᾶς, ἡ Λίζα προφανῶς ἐκοπίασε νὰ φτιάξει φήμη καὶ ὄνομα. Φαίνεται ὅτι ἔχει σταθερη πελατεία στὸν οἶκο. Τώρα ποὺ ἄλλαξε καὶ ὧρες, προφανῶς ἀπὸ περιέργεια θὰ πῆγαν περισσότεροι.
Ὅταν ἐξῆλθα τοῦ οἴκου, πέρασα στὸ διπλανό, δηλ στὸ 11Β. Ἐδῶ πρὶν λίγους μῆνες ἐργαζόταν ἡ ῥωσσόφωνη Τζοάνα, ἡ ὁποία στὸ sex εἶναι καλύτερη ἀπὸ τὴ Λίζα και τὶς περισσότερες στὴν εὐρύτερη περιοχή. Βρῆκα πάνω ταὴν ξανθιὰ Τζανίνα, σαφῶς ὀμορφότερη ἀπὸ Λίζα, ἀλλὰ φόλα ὁλκῆς. Μεταβολή. Κατεβαίνοντας, ἀνοιγει στὰ δεξιά μιᾶ μικρὴ θύρα καὶ βγαίνει ἡ Λίζα. Ἀκολούθησε δύο τύπους οἱ ὁποίοι ἔκαναν τσάρκα καὶ ἀνέβαιναν πάνω. Γιὰ νὰ βρεῖ τσιγάρο πῆγε στὸ ὅροφο. Θεριακλοῦ. Ὠφείλει νὰ δαμάσει λίγο κι αὐτὸ τὸ πάθος.
Αὐτὸ εἶναι τὸ ἄγαλμα τοῦ Δαβίδ: https://www.youtube.com/watch?v=_u8LDXhFzPo
Πληροφορίες Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Μαΐου 06, 2019
Όνομα κοπέλας
Λίζα
Υπηρεσίες
Σχόλια
5 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 5
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
5 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 5
Ευχαριστώ!
Δές ἐδῶ στὸ video ἀπὸ τὸ 38:00 καὶ μετά.
https://www.dailymotion.com/video/xkjh0z
Πρόκειται γιὰ ντοκυμαντέρ ποὺ εἶχα δεῖ στὴν ΕΡΤ3 μὲ ἑλληνικοὺς ὑποτίτλους. Ἔχεις τὸν βίο καὶ τὴν δράση τοῦ Μιχαήλ. Ἀπὸ τὸ 38:00 κ.ἐ. δείχνει τὴν ἐπιστροφὴ στὴν Φλωρεντία καὶ τὴν ἀναθεση τοῦ γλυπτοῦ γιὰ Δαυίδ.
Ἐδῶ τὸ ἴδιο βίντεο ἀπὸ youtube χωρὶς ὑποτίτλους ὄμως.
https://www.youtube.com/watch?v=F5O6XUcqNNg