Λεπτομέρειες αξιολόγησης
6.8 155 10
Μπουρδέλα
188779
Γενική βαθμολογία
7.8
Εμφάνιση κοπέλας
8.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
8.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
5.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
8.0
Σχέση αξίας/κόστους
9.0
Μετά τις δύο μεγάλες αυτοκρατορίες των μπουρδέλων, Φυλής και Μεταξουργείο, τρίτη αυτοκρατορία στην κατάταξη είναι η Λιοσίων.
Και ως αυτοκρατορία, διαθέτει αυτοκράτειρα.
Αυτοκράτειρα Μπέτι.
Το παλάτι της Μπέτι είναι ένα από τα τέσσερα μπουρδέλα – παράγκες της οδού Τροφωνίου, πάροδος της οδού Λιοσίων.
Ηλικία, …άντα.
Παρουσιαστικό ευσταλές.
Πρόσωπο ευθυτενές, με όμορφα βορειοευρωπαϊκά χαρακτηριστικά.
Ξανθοβαμμένη.
Μαστοί πλούσιοι, στητοί, εδραιωμένοι σε φαρδύ στέρνο και αρμονικές ωμοπλάτες.
Επιδερμίδα πάλλευκη.
Το ύφος της Μπέτι είναι αποφασιστικό, με δόσεις αυστηρότητας και τρυφερότητας συνάμα.
Τους πελάτες τους υποδέχεται η ίδια .
Η ίδια ανακοινώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Η ίδια εισπράττει το χρήμα.
Η ίδια διαπραγματεύεται.
Η ίδια κατευθύνει και οδηγεί τον πελάτη, είτε στο δωμάτιο συνουσιών, είτε στην έξοδο.
Η βοηθός τελεί επί της υποδοχής, μόνον όταν η Μπέτι συνουσιάζεται.
Εν γένει, η Μπέτι αποπνέει δυναμισμό γυναίκας που επισπεύδει με ακρίβεια, συνέπεια και πιστότητα, χωρίς ωστόσο να καταντά υστερική ή ψυχαναγκαστική.
Κατά τη διάρκεια των προσυνουσιακών περιπτύξεων, ψαχούλευα με τα δάχτυλά μου τον κορμό της, τις καμπύλες της, κάθε απόκρυφη γωνίτσα της…
Όταν η Μπέτι είναι όρθια και τουρλώνει τον κώλο, είναι εντυπωσιακοί οι πλατείς ραχιαίοι μύες της, που σχηματίζουν μεταξύ τους κοιλότητα, που στο βάθος καταλήγει στη σπονδυλική στήλη…
Χάζευα την κορμοστασιά της και το εντυπωσιακό στέρνο της.
Εκρηκτικοί μαστοί, σύμβολο γονιμότητας, μητρότητας, σύμβολο μητριαρχίας, σύμβολο ισχύος.
Μια σύγχρονη Μπουμπουλίνα (των μπουρδέλων).
Όπως κάθε φορά που συνευρίσκομαι με τη Μπέτι, έτσι κι αυτή τη φορά, μετά από μερικά δευτερόλεπτα θωπειών και εναγκαλισμών, η ψωλή είχε γίνει κάγκελο.
Ενώ τον είχα όλον μέσα στο Αυτοκρατορικό μουνί, Εκείνη, κάποιες στιγμές είχε κλειστά τα μάτια της, άλλες στιγμές κοίταζε τον καθρέφτη με αυταρέσκεια, ενώ φευγαλέα το βλέμμα της διασταυρωνόταν με το δικό μου.
Φαίνεται ότι είναι ψυχοφθόρο για Εκείνη, να κοιτά στα μάτια τον έναν άγνωστο μετά τον άλλον, που φουσκώνει για να χύσει, ενώ παρηγορείται, όταν θαυμάζει στον καθρέφτη κάποια που αγαπά πολύ…
Το βλέμμα της Μπέτι κουβαλάει αξία…
Κάποιες άλλες πόρνες έχουν γυάλινο βλέμμα, που οτιδήποτε κι αν κοιτούν, τελικά μέσα από αυτό αντικατοπτρίζεται μόνο ο εαυτός τους…
Ο ταχύς ρυθμός της συνουσίας στην κλασική στάση, υποβοηθιόταν από το ότι η Μεγαλειοτάτη έχει απόθεση λίπους στην κοιλιακή και περιγεννητική περιοχή, το οποίο αποσβαίνει τους κραδασμούς από τις προσκρούσεις των δύο σωμάτων.
Άρα, στα δύο γνωστά πλεονεκτήματα των ευτραφών ανθρώπων (ότι παρέχουν αφενός ζεστασιά το χειμώνα και αφετέρου σκιά το καλοκαίρι), προσθέτουμε και τρίτο, ότι παρέχουν αποσβέσεις συνουσιακών κραδασμών.
Ενώ η πράξη συνεχίζονταν στο ρυθμό που έδινε η ψωλή – μπαγκέτα, παρατηρούσα τις θηλές της που πάλλονταν, ενώ χούφτωνα και περιεργαζόμουν τους μύες στα μπράτσα της και στα πόδια της, καθώς και το λίπος στην κοιλιά της …
Τα συμπέρασμα είναι ότι παρά την ηλικία της, ο μυϊκός τόνος της είναι καλός και είναι οργανισμός σε θέση να εγκυμονήσει.
Το ξεκούδουνο χούφτωμά μου, την έκανε να μου ρίξει ένα βλέμμα έκπληξης και αυστηρότητας μαζί.
Θα σκέφτηκε… «…πάει αυτός, ξεκούτιανε εντελώς… αντί να χουφτώνει βυζιά και κώλους, …αυτός χουφτώνει λάθος όργανα… χουφτώνει δικέφαλους και τετρακέφαλους…»
Το μουνί της Μπέτι είναι σφιχτό, όπως και το τσιμπούκι της.
Αυστηρότητα παντού! Χαλάρωση πουθενά, ούτε στο μουνί!
Ενώ πλησίαζε η κορύφωση, η υπερέκκριση ορμονών μου έδωσε τη δύναμη να ανασηκώσω τη γαστέρα της με την ψωλή, οπότε ακούστηκε εκείνο το «κρακ» που κάνει το μουνί σε αυτές τις περιπτώσεις…
Με κοίταξε με ξαφνιασμένο και αυστηρό βλέμμα και τότε ακαριαία ξεπήδησαν τα ψωλοχύματα, που συνέχισαν να χύνονται ξανά και ξανά…
Ωστόσο, ενώ οι σπασμοί του πέους και του οσχέου συνεχίζονταν, αναγκάστηκα να γείρω στο πλάι, γιατί Εκείνη ανησυχούσε αν το «κρακ» οφειλόταν σε θραύση της πςερικαυλίδας.
Αφού περιεργάστηκε προσεκτικά την κατακλυσμένη με ψωλοχύματα περικαυλίδα (ενώ συνέχιζα να ψιλοχύνω), διαπίστωσε ότι ήταν αρραγής και έτσι ησύχασε…
Η επίγευση της επαφής μου με τη Μπέτι, ήταν ότι μέσα στα απανωτά γαμήσια με αγνώστους, η Μπέτι φαίνεται ότι νιώθει ευχάριστα με τακτικούς πελάτες, οι οποίοι όμως δεν επαρκούν για να βγει το μεροκάματο, οπότε είναι αναπόφευκτο να συνεχίσει τις επάλληλες συνουσίες, διαδοχικά, με αγνώστους διαβάτες.
Ένα διασκεδαστικό κείμενο δεν σημαίνει ότι μονοσήμαντα ότι ο συγγραφέας είχε καλή διάθεση όταν τα έγραφε.
Τον συγγραφέα δεν πρέπει να τον διακατέχουν τα συναισθήματα.
Ο συγγραφέας πρέπει να προκαλεί τα συναισθήματα, ώστε να πετυχαίνει στόχους, για να κάνει τη δουλειά.
Γι αυτό, αρκετοί συγγραφείς γίνονταν τύφλα στο μεθύσι όταν έγραφαν (Τζακ Λόντον, Έρνεστ Χέμινγουεϊ, Τσαρλς Μπουκόφσκι, κ.ά.)
Και ως αυτοκρατορία, διαθέτει αυτοκράτειρα.
Αυτοκράτειρα Μπέτι.
Το παλάτι της Μπέτι είναι ένα από τα τέσσερα μπουρδέλα – παράγκες της οδού Τροφωνίου, πάροδος της οδού Λιοσίων.
Ηλικία, …άντα.
Παρουσιαστικό ευσταλές.
Πρόσωπο ευθυτενές, με όμορφα βορειοευρωπαϊκά χαρακτηριστικά.
Ξανθοβαμμένη.
Μαστοί πλούσιοι, στητοί, εδραιωμένοι σε φαρδύ στέρνο και αρμονικές ωμοπλάτες.
Επιδερμίδα πάλλευκη.
Το ύφος της Μπέτι είναι αποφασιστικό, με δόσεις αυστηρότητας και τρυφερότητας συνάμα.
Τους πελάτες τους υποδέχεται η ίδια .
Η ίδια ανακοινώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Η ίδια εισπράττει το χρήμα.
Η ίδια διαπραγματεύεται.
Η ίδια κατευθύνει και οδηγεί τον πελάτη, είτε στο δωμάτιο συνουσιών, είτε στην έξοδο.
Η βοηθός τελεί επί της υποδοχής, μόνον όταν η Μπέτι συνουσιάζεται.
Εν γένει, η Μπέτι αποπνέει δυναμισμό γυναίκας που επισπεύδει με ακρίβεια, συνέπεια και πιστότητα, χωρίς ωστόσο να καταντά υστερική ή ψυχαναγκαστική.
Κατά τη διάρκεια των προσυνουσιακών περιπτύξεων, ψαχούλευα με τα δάχτυλά μου τον κορμό της, τις καμπύλες της, κάθε απόκρυφη γωνίτσα της…
Όταν η Μπέτι είναι όρθια και τουρλώνει τον κώλο, είναι εντυπωσιακοί οι πλατείς ραχιαίοι μύες της, που σχηματίζουν μεταξύ τους κοιλότητα, που στο βάθος καταλήγει στη σπονδυλική στήλη…
Χάζευα την κορμοστασιά της και το εντυπωσιακό στέρνο της.
Εκρηκτικοί μαστοί, σύμβολο γονιμότητας, μητρότητας, σύμβολο μητριαρχίας, σύμβολο ισχύος.
Μια σύγχρονη Μπουμπουλίνα (των μπουρδέλων).
Όπως κάθε φορά που συνευρίσκομαι με τη Μπέτι, έτσι κι αυτή τη φορά, μετά από μερικά δευτερόλεπτα θωπειών και εναγκαλισμών, η ψωλή είχε γίνει κάγκελο.
Ενώ τον είχα όλον μέσα στο Αυτοκρατορικό μουνί, Εκείνη, κάποιες στιγμές είχε κλειστά τα μάτια της, άλλες στιγμές κοίταζε τον καθρέφτη με αυταρέσκεια, ενώ φευγαλέα το βλέμμα της διασταυρωνόταν με το δικό μου.
Φαίνεται ότι είναι ψυχοφθόρο για Εκείνη, να κοιτά στα μάτια τον έναν άγνωστο μετά τον άλλον, που φουσκώνει για να χύσει, ενώ παρηγορείται, όταν θαυμάζει στον καθρέφτη κάποια που αγαπά πολύ…
Το βλέμμα της Μπέτι κουβαλάει αξία…
Κάποιες άλλες πόρνες έχουν γυάλινο βλέμμα, που οτιδήποτε κι αν κοιτούν, τελικά μέσα από αυτό αντικατοπτρίζεται μόνο ο εαυτός τους…
Ο ταχύς ρυθμός της συνουσίας στην κλασική στάση, υποβοηθιόταν από το ότι η Μεγαλειοτάτη έχει απόθεση λίπους στην κοιλιακή και περιγεννητική περιοχή, το οποίο αποσβαίνει τους κραδασμούς από τις προσκρούσεις των δύο σωμάτων.
Άρα, στα δύο γνωστά πλεονεκτήματα των ευτραφών ανθρώπων (ότι παρέχουν αφενός ζεστασιά το χειμώνα και αφετέρου σκιά το καλοκαίρι), προσθέτουμε και τρίτο, ότι παρέχουν αποσβέσεις συνουσιακών κραδασμών.
Ενώ η πράξη συνεχίζονταν στο ρυθμό που έδινε η ψωλή – μπαγκέτα, παρατηρούσα τις θηλές της που πάλλονταν, ενώ χούφτωνα και περιεργαζόμουν τους μύες στα μπράτσα της και στα πόδια της, καθώς και το λίπος στην κοιλιά της …
Τα συμπέρασμα είναι ότι παρά την ηλικία της, ο μυϊκός τόνος της είναι καλός και είναι οργανισμός σε θέση να εγκυμονήσει.
Το ξεκούδουνο χούφτωμά μου, την έκανε να μου ρίξει ένα βλέμμα έκπληξης και αυστηρότητας μαζί.
Θα σκέφτηκε… «…πάει αυτός, ξεκούτιανε εντελώς… αντί να χουφτώνει βυζιά και κώλους, …αυτός χουφτώνει λάθος όργανα… χουφτώνει δικέφαλους και τετρακέφαλους…»
Το μουνί της Μπέτι είναι σφιχτό, όπως και το τσιμπούκι της.
Αυστηρότητα παντού! Χαλάρωση πουθενά, ούτε στο μουνί!
Ενώ πλησίαζε η κορύφωση, η υπερέκκριση ορμονών μου έδωσε τη δύναμη να ανασηκώσω τη γαστέρα της με την ψωλή, οπότε ακούστηκε εκείνο το «κρακ» που κάνει το μουνί σε αυτές τις περιπτώσεις…
Με κοίταξε με ξαφνιασμένο και αυστηρό βλέμμα και τότε ακαριαία ξεπήδησαν τα ψωλοχύματα, που συνέχισαν να χύνονται ξανά και ξανά…
Ωστόσο, ενώ οι σπασμοί του πέους και του οσχέου συνεχίζονταν, αναγκάστηκα να γείρω στο πλάι, γιατί Εκείνη ανησυχούσε αν το «κρακ» οφειλόταν σε θραύση της πςερικαυλίδας.
Αφού περιεργάστηκε προσεκτικά την κατακλυσμένη με ψωλοχύματα περικαυλίδα (ενώ συνέχιζα να ψιλοχύνω), διαπίστωσε ότι ήταν αρραγής και έτσι ησύχασε…
Η επίγευση της επαφής μου με τη Μπέτι, ήταν ότι μέσα στα απανωτά γαμήσια με αγνώστους, η Μπέτι φαίνεται ότι νιώθει ευχάριστα με τακτικούς πελάτες, οι οποίοι όμως δεν επαρκούν για να βγει το μεροκάματο, οπότε είναι αναπόφευκτο να συνεχίσει τις επάλληλες συνουσίες, διαδοχικά, με αγνώστους διαβάτες.
Ένα διασκεδαστικό κείμενο δεν σημαίνει ότι μονοσήμαντα ότι ο συγγραφέας είχε καλή διάθεση όταν τα έγραφε.
Τον συγγραφέα δεν πρέπει να τον διακατέχουν τα συναισθήματα.
Ο συγγραφέας πρέπει να προκαλεί τα συναισθήματα, ώστε να πετυχαίνει στόχους, για να κάνει τη δουλειά.
Γι αυτό, αρκετοί συγγραφείς γίνονταν τύφλα στο μεθύσι όταν έγραφαν (Τζακ Λόντον, Έρνεστ Χέμινγουεϊ, Τσαρλς Μπουκόφσκι, κ.ά.)
Πληροφορίες Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Αυγούστου 07, 2013
Όνομα κοπέλας
Μπέτυ
Σχόλια
4 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 4
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
09 Αυγούστου, 2013
Εγω ο Αιδοιοκρατορας Ζερο δηλωνω τυφλη πιστη και αιωνια υποταγη στην αυτου Μεγαλιοτατη Αυτοκρατειρα Μπετυ.τι να κλασει και η Θεωδωρα του Βυζαντιου....
ZeroTolerance
09 Αυγούστου, 2013
Respect Μπέττυ ....
sakarvats
09 Αυγούστου, 2013
Σε απάντηση ενός προηγούμενου σχολίου
Ισως η μονη γυναικα που εχω φερει στο μυαλο μου,με την οποια να ταιριαζεις τοσο πολυ ακομη και σε συνθηκες πραγματικης ζωης
xilnik
11 Αυγούστου, 2013
Χρειάζεται να τα λέμε κάθε φορά; Απολαυστικός.
antisthenis
4 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 4