Λεπτομέρειες αξιολόγησης
6.8 294 10
Μπουρδέλα
277384
Γενική βαθμολογία
8.8
Εμφάνιση κοπέλας
10.0
Συμμετοχή/διάθεση/υπηρεσίες κοπέλας
9.0
Χώρος/καθαριότητα χώρου
8.0
Συμπεριφορά τσατσάς/τσάτσου
6.0
Σχέση αξίας/κόστους
9.0
Προσοχή! Εκτενής βιωματική παρουσίαση-κριτική.
Οι βιαστικοί αναγνώστες, για μια in breve κατατόπιση, παρακαλούνται να ανατρέξουν στην προς το τέλος παράγραφο, με τον αποκαλυπτικό τίτλο «Σούμα» και το κεφαλάκι με τα γυαλάκια ως σήμανση.
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
«O πλούτος των εθνών» (βιβλίο αναφοράς από τον Άνταμ Σμιθ, 18ος αι., που οι αντισεξουαλικοί φραγκοφονιάδες και ευρωάρπαγες νεοφιλελεύθεροι χρησιμοποίησαν αυθαίρετα και υποκριτικά ως ιδιεολογικό εφαλτήριο- σαθρό δεκανίκι θα ήταν η ορθή περιγραφή.) αναφέρεται στο «φυσικό» πλούτο, τα υπέροχα, δηλαδή, θηλυκά πλάσματα, που που η σλαβική φυλή προσφέρει στο ένδοξο (παρόλη την κρίση) έθνος μας, με ευεργετική συνέπεια τη μείωση των σεξουαλικά στερημένων ατόμων στην αυταπατώμενη κοινωνία μας.
Η είσοδος μου στο στο επί της Φυλής 71 (ισόγειο) 'Ιδρυμα Σεξουαλικής Αρωγής (ΙΣΑ), η βαριά μεταλλική πόρτα του οποίου, ουδόλως την απέτρεψε (την εισοδό μου), είχε αποτέλεσμα να αντικρύσω το εκελπτυσμένης ομορφιάς πλάσμα που εκδίδετο, προς μεγάλη μου χαρά, όπως αργότερα διαπίστωσα, υπό το καλλιτεχνικό, και μάλλον ατυχές ως επιλογή (αν και ουδόλως πρέπει να μας επηρεάζουν τέτοιες λεπτομέριες), ψευδώνυμο Ρενάτα. Ο γηραιός τσάτσος, πριν εμφανισθεί το περι ου ο λόγος θηλυκό καλλιτεχνικό επίτευγμα, ανέφερε την ωραία Ρωσίδα (κατά δήλωσή του) ως ικανή να ικανοποιήση οποιονδήποτε ρητό ή άρρητο πόθο του αρσενικού είδους, με το καθυσηχαστικό ύφος του κατασταλλαγμένου γνώστη, που έχοντας περάσει και ξεπεράσει τις δικές σου (μου) αμφιβολίες μπορεί να σου υποδείξει τον ορθό δρόμο της σεξουαλικής σου (μου) ικανοποίησης, η με άλλα λόγια να πετύχει τη μεταφορά του εικοσάευρου από το δικό σου (μου) πορτοφόλι στο δικό του αποθετήριο. Τέτοιου είδους τσουτσουνιές πιθανόν νε επηρρεάζουν τυχόν ανήλικους ή άνοες επισκέπτες, που οι φαντασιώσεις τους όχι μόνο αλλοιώνουν, αλλά, εν πολλοίς, αποκρύπτουν τη, συνήθως απλούστερη από ότι φαντάζονται, πραγματικότητα, αλλά ουδόλως επηρρεάζουν δύσπιστα, ως εγώ άτομα, που είναι στοιχειωδώς γνώστες τέτοιων ευτελών πρακτικών πώλησης.
Η παραπάνω φλυαρία σκόπο έχει να αποδώσει τη γνωστή σε πλείστους συναθλητές επιφυκακτική στάση μου. Αλλά...
Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ - ΜΕΣΜΕΡΙΣΜΟΣ
Αλλά εμφανίσθηκε η Ρενάτα. Έστι δε Ρενάτα, γοητευτικό θηλυκό με μαύρα καρέ μαλλιά, γοητευτικα (αν και υπερβολικά βαμένα) μάτια και αλαβάστρινο δέρμα. Είναι ψηλή (σαφώς άνω του 1,70) καί οι ασημί κόθορνοι (λαϊστί: «πλατφόρμες») έδειχναν ακόμη μακρύτερα τα αδιαμφισβήτητα μακριά πόδια της. Με λετπό (αλλά όχι ανορεξικό) σωματότυπο, η ωραία Ρενάτα έχει όμορφο και στητό στήθος μεσσαίου μεγέθους (2,5-3 νο), ωραιότατο κώλο με άρτιες καμπύλες και χυτά πόδια. Στην εμφάνιση της υπερτερεί η κομψότητα και όχι η πληθωρικότητα καθώς καμία καμπύλη της δεν θα επιδίωκε να σκίσει τα ρούχα που δεν φόραγε. Χαμηλά στη μέση, είχε ευμεγέθες τατού,το τριγωνικό σχήμα του οποίου ωδηγούσε το βλέμμα αναιδώς to the point, ήτοι στη θελκτική σχισμή που δημιουργούσαν οι γλυκές κωλοφετούλες της. Έφερε μια στροφή γύρω από τον άξονά της προκειμένου να μου αποκλυφθεί πανταχόθεν και περισκοπικώς (ηθελημένη η ταυτολογία) το κάλλος της. Το με την πλάτη σε μένα σώμα της ήταν σχεδόν κολλημένο στο εμπρός δικό μου και καμιά λέξη που θα μπορούσε να ταράξει την σιωπηρή έντονη επίδρασή του δεν βγήκε από το στόμα της. Άγγιξα το στήθος της με το αριστερό μου χέρι. Ήταν η τελειωτική κίνηση μιας παρμένης ήδη απόφασης.
Η παρουσία της Ρενάτα ασκούσε μια ισχυρή μεσμερική επίδραση επάνω μου, ώστε καμιά σκέψη ή επιθυμία μου δεν θα μορούσε να ήταν κάτι διαφορετικό από το να πλαγιάσω μαζί της. Τα μεγάλα υγρά μάτια της, με το μπλε μακιγιάζ και το βαθύ αισθησικό βλέμμα, είχαν διαπεράσει κάθε κύτταρό μου.
Εν υπνώσει έδωσα στον υπηρέτη το τίμημα.
Δύο μαξιλάρια που υπήρχαν στο καλοστρωμένο κρεβάτι στήριξαν την ανυπομονησία μου για την είδοδο της Ρενάτα. Το δωμάτιο ήταν καθαρό χωρίς, όπως άλλα, να μυρίζει φτηνό, αλλεργιογόνο απορρυπαντικό. Οι τοίχοι έμοιαζαν υγροί και ρευστοί. Τους ένοιωθα να κινούνται κυμματοειδώς κάτω από το αμυδρό κόκκινο φως του μικρού λαμπτήρα. Έδειχναν να θέλουν να μεταβληθούν σε μια υγρή μάζα χωρίς σχηματική δομή, επίβουλα να με εγκλωβίσουν, σαν στομαχικά υγρά, και να με απορροφήσουν μέσα τους. Έκλεισα για λίγο τα μάτια, και μάζεψα τις άτακτες σκέψεις μου σε μια γυάλινη νοητη σφάιρα, πέρνοντας μερικές ελεγχόμενες ανάσες. Οι ενέργειες αυτές είχαν ευεργετική επίδραση επάνω μου γιατί μπόρεσα ήσυχος να αντικρύσω την είσοδο της Ρενάτα.
Πόσες φορές άραγε τα βήματα έξω από την πόρτα είναι αντικείμενο τόσο μεγάλη προσμονής;
Πόσες φορές αυτο που βλέπουμε να έρχεται είναι αυτό που επιθμούμε;
Το άρωμα της ήταν μέσα μου πριν την είσοδό της.
Η ΣΥΝΕΥΡΕΣΗ
«Λευκή λευκότερη κι απ' την αυγή», και «το δέρμα της λουλούδι της μανόλιας» έγραφε ο Ντάριο Φο και να συμπληρώσω, πεζότερος, εγώ τη απαλή γέυση βανίλιας Μαδαγασκάρης (εμπλουτισμένη με σιρόπι δαμάσκηνου) και τοι μεθυστικό άρωμα που με τύλιγε περισσότερο ίσως και από τα πόδια της Ρενάτα.
Το αλαβάστρινο δέρμα της έιναι εξαιρετικής απαλότητας και υψής. Ο όψη του έχει τη λάμψη ακριβού μεταξωτού. Καμιά ατέλεια δεν υπέπεσε στην αντίληψη μου. Λίγες αγκαλιές, χαδάκια και βυζοφιλήματα ήταν τα προκαταρκτικά και η γοητευτική Ρενάτα έδειξενα μην κρατεί καποιες αποστάσεις. Στην πραγματικότητα δεμ έθελε δαχτυλιάσματα, δαγκωνιές και πολλά πολλά με το κεφάλι της. Η μεμσερικής επίδραση της επάνω μου δεν άφηνε περιθώρια για δυστροπίες και ταραχές, και πράγματι η Ρενάτα δεν μου στέρησε αυτά που επιθυμούσα. Τρίφθηκε πανω μου, αποκαλύπτοντάς μου πόσο ηδονικά τρυφερή μπορεί να έιναι η γυναικεία επαφή. Μου πήρε σύντομη αλλά ικανοποιητική πίπα. Κόλησε τα βυζάκια της (τα σκέφτομαι και ιδρωνω) στο πούτσο μου και άρχισα να ανησυχώ για πρόωρο τέλος. (Μικρότερος αργούσα πιο πολύ. Στα 150 μου, δηλαδή, θα χύνω άμα τω αγγίγματι;) Της ζήτασα να φιλήσω/γλείψω το κορμί της και αφού βεβαιώθηκε ότι δεν επδιώκα γλειφομούνι, άφησε το αγαλμάτινο σώμα της στα χερια και στα χείλη μου. Για το δέρμα, τη γέυση και τις αρμονικές γραμμές της μίλησα ήδη. (Είναι πραγματικά μεταλλαγμένοι, υποκείμενοι σε πραγματική διαστροφή όσοι δεν μπορούν να γευθούν την ακραιφνή ηδονή και λερώνουν την καθαρίτητα της άισθησης με παιχνίδια κυριαρχίας, και άλλα παρεμφερή, αναπαράγωντας μεγενθυμένα στοιχεία από τα ήθη των ζώων στην ανθρώπινη ζωή).
Η υπνωτισμένη φύση μου, περιόρισε τον αντιληπτικό μου όρίζοντα στην δική μου αφή και το σώμα της Ρενάτα. Είχα μια αίσθηση ρευστής μάζας που ανέλπιδα αναζητά την σύμτυξη των συστατικών της. Η μοίρα των σωμάτων είναι να περιορίζονται στην αενάως επιδιωκόμενη ηδονή.
Ανέβηκε επάνω, όπως της ζήτασα. Είχε γοργό ρυθμό και με κοίταζε έντονα. Που χωνόμουν; Στο μουνί ή στα μάτια της; Της ζήτασα να μειώση το ρυθμο και μεταπλάσθηκε σε αισθησιακό αιλουροείδές (να αναφέρω εδώ τον απέραντο θαυμασμό μου για τις τίγρεις).
Της ζήτησα αλλαγή στάσης σε μια προσπάθεια παράτασης του επερχόμενου τέλους.
Γύρισε μπρουμυτα και έπέσα πανω της, Τα χέρια μου τύλιγαν το ανασηκωμένο κορμί της και τα χείλη μου μου φίλούσαν το φίλντισι του λαιμού της.
Τι μένει αν τελειώσει αυτό;
ΕΞΟΔΟΣ
Ο ήλιος ήταν φωτεινός. Η μελαμψοί μετανάστες στροιβάζονταν καθ' ομάδας γύρω από ομοεθνείς τους υπαίθριους πωλητές, Τι με έννοιαζαν αυτά; Κοιτούσα του τροχούς του δίκυκλου. Οι ζάντες γυάλιζαν ασημιές κατω από το μπλέ των πλαστικών. Στα μάτια μου ήταν τα μάτια της Ρενάτα. Κλεισμένα στο μπλέ του μακιγιάζ. Βαθιά, υγρά, αισθησιακά. Ο δρόμος μού φάνηκε ποτάμι. Σκεφτόμουν να μη φρενάρω στο τέλος του. Να πάω ίσια στη θάλασσα.
Ϊσια στο μπλε.
ΣΟΥΜΑ (ορθολογικό-μη βιωματικό τμήμα της κριτικής): Μουνάρα με μορφολογία state of the art (του μουνιού της συμπεριλαμβανομένου). Απαλό δέρμα. Βελόυδινη άισθηση σώματος. Λεπτός σωματότυπος με αρμονικές και διακριτές, αλλά όχι σε έξασρη καμπύλες. Βασικό πρόγραμμα υπηρεσιών. Δεν θα απογοητεύσει αυτούς που αρκούνται σε αυτό. Δεν θέλει δακτυλιάσματα και αποφεύγει διακριτικά το μουροπιασίματα. Aφηνε βελουτέ βογγητάκια και αναστεναγμούς, ψευδείς μεν εύηχους δε. Εκπέμπει αισθησιασμό και θα την προσλάμβανα ως ουρί, αν δούλευα στο τμήμα προσωπικού του παράδεισου. Ευκαιρίας δοθείσης και ρευστού υπάρχοντος θα την επισκεπτόμουν ξανά.
After sex: Tαξίδι με ποντοπόρο πλοίο της εποχής του Βερν. Εξερεύνηση εξωτικών (τότε υπήρχαν...) τόπων. Γοητεία νερών που τρεχουν. Blue Velvet (γοητευτικλο φιλμ του David Lynch, αν και κατώτερο του αριστουργηματικού, για μένα, Mulholland Drive).
Mπλε. Να περιβάλλει το άσπρο δέρμα της και τα μαύρα της μαλλιά.
Ευχαριστώ για το χρόνο και την υπομονή σας να διαβάσετε ως εδώ
Sincerely yours
Jopino o A' (o υπνωτισθείς)
Υ.Γ.
«Όλες μου οι επιθυμίες συμπηκνώθηκαν σε μια.
Να ορμήξω και να τυλιχτώ στο κορμί σου.
Δεν ξέρω βέβαια τι άνθρωπος είσαι,
τι συμφορά μπορεί να φέρεις στη ζωή μου,
όμως για ένα στήθος σαν το στήθος σου,
κι εγώ δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω».
Ντίνος Χριστιανόπουλος
Οι βιαστικοί αναγνώστες, για μια in breve κατατόπιση, παρακαλούνται να ανατρέξουν στην προς το τέλος παράγραφο, με τον αποκαλυπτικό τίτλο «Σούμα» και το κεφαλάκι με τα γυαλάκια ως σήμανση.
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
«O πλούτος των εθνών» (βιβλίο αναφοράς από τον Άνταμ Σμιθ, 18ος αι., που οι αντισεξουαλικοί φραγκοφονιάδες και ευρωάρπαγες νεοφιλελεύθεροι χρησιμοποίησαν αυθαίρετα και υποκριτικά ως ιδιεολογικό εφαλτήριο- σαθρό δεκανίκι θα ήταν η ορθή περιγραφή.) αναφέρεται στο «φυσικό» πλούτο, τα υπέροχα, δηλαδή, θηλυκά πλάσματα, που που η σλαβική φυλή προσφέρει στο ένδοξο (παρόλη την κρίση) έθνος μας, με ευεργετική συνέπεια τη μείωση των σεξουαλικά στερημένων ατόμων στην αυταπατώμενη κοινωνία μας.
Η είσοδος μου στο στο επί της Φυλής 71 (ισόγειο) 'Ιδρυμα Σεξουαλικής Αρωγής (ΙΣΑ), η βαριά μεταλλική πόρτα του οποίου, ουδόλως την απέτρεψε (την εισοδό μου), είχε αποτέλεσμα να αντικρύσω το εκελπτυσμένης ομορφιάς πλάσμα που εκδίδετο, προς μεγάλη μου χαρά, όπως αργότερα διαπίστωσα, υπό το καλλιτεχνικό, και μάλλον ατυχές ως επιλογή (αν και ουδόλως πρέπει να μας επηρεάζουν τέτοιες λεπτομέριες), ψευδώνυμο Ρενάτα. Ο γηραιός τσάτσος, πριν εμφανισθεί το περι ου ο λόγος θηλυκό καλλιτεχνικό επίτευγμα, ανέφερε την ωραία Ρωσίδα (κατά δήλωσή του) ως ικανή να ικανοποιήση οποιονδήποτε ρητό ή άρρητο πόθο του αρσενικού είδους, με το καθυσηχαστικό ύφος του κατασταλλαγμένου γνώστη, που έχοντας περάσει και ξεπεράσει τις δικές σου (μου) αμφιβολίες μπορεί να σου υποδείξει τον ορθό δρόμο της σεξουαλικής σου (μου) ικανοποίησης, η με άλλα λόγια να πετύχει τη μεταφορά του εικοσάευρου από το δικό σου (μου) πορτοφόλι στο δικό του αποθετήριο. Τέτοιου είδους τσουτσουνιές πιθανόν νε επηρρεάζουν τυχόν ανήλικους ή άνοες επισκέπτες, που οι φαντασιώσεις τους όχι μόνο αλλοιώνουν, αλλά, εν πολλοίς, αποκρύπτουν τη, συνήθως απλούστερη από ότι φαντάζονται, πραγματικότητα, αλλά ουδόλως επηρρεάζουν δύσπιστα, ως εγώ άτομα, που είναι στοιχειωδώς γνώστες τέτοιων ευτελών πρακτικών πώλησης.
Η παραπάνω φλυαρία σκόπο έχει να αποδώσει τη γνωστή σε πλείστους συναθλητές επιφυκακτική στάση μου. Αλλά...
Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ - ΜΕΣΜΕΡΙΣΜΟΣ
Αλλά εμφανίσθηκε η Ρενάτα. Έστι δε Ρενάτα, γοητευτικό θηλυκό με μαύρα καρέ μαλλιά, γοητευτικα (αν και υπερβολικά βαμένα) μάτια και αλαβάστρινο δέρμα. Είναι ψηλή (σαφώς άνω του 1,70) καί οι ασημί κόθορνοι (λαϊστί: «πλατφόρμες») έδειχναν ακόμη μακρύτερα τα αδιαμφισβήτητα μακριά πόδια της. Με λετπό (αλλά όχι ανορεξικό) σωματότυπο, η ωραία Ρενάτα έχει όμορφο και στητό στήθος μεσσαίου μεγέθους (2,5-3 νο), ωραιότατο κώλο με άρτιες καμπύλες και χυτά πόδια. Στην εμφάνιση της υπερτερεί η κομψότητα και όχι η πληθωρικότητα καθώς καμία καμπύλη της δεν θα επιδίωκε να σκίσει τα ρούχα που δεν φόραγε. Χαμηλά στη μέση, είχε ευμεγέθες τατού,το τριγωνικό σχήμα του οποίου ωδηγούσε το βλέμμα αναιδώς to the point, ήτοι στη θελκτική σχισμή που δημιουργούσαν οι γλυκές κωλοφετούλες της. Έφερε μια στροφή γύρω από τον άξονά της προκειμένου να μου αποκλυφθεί πανταχόθεν και περισκοπικώς (ηθελημένη η ταυτολογία) το κάλλος της. Το με την πλάτη σε μένα σώμα της ήταν σχεδόν κολλημένο στο εμπρός δικό μου και καμιά λέξη που θα μπορούσε να ταράξει την σιωπηρή έντονη επίδρασή του δεν βγήκε από το στόμα της. Άγγιξα το στήθος της με το αριστερό μου χέρι. Ήταν η τελειωτική κίνηση μιας παρμένης ήδη απόφασης.
Η παρουσία της Ρενάτα ασκούσε μια ισχυρή μεσμερική επίδραση επάνω μου, ώστε καμιά σκέψη ή επιθυμία μου δεν θα μορούσε να ήταν κάτι διαφορετικό από το να πλαγιάσω μαζί της. Τα μεγάλα υγρά μάτια της, με το μπλε μακιγιάζ και το βαθύ αισθησικό βλέμμα, είχαν διαπεράσει κάθε κύτταρό μου.
Εν υπνώσει έδωσα στον υπηρέτη το τίμημα.
Δύο μαξιλάρια που υπήρχαν στο καλοστρωμένο κρεβάτι στήριξαν την ανυπομονησία μου για την είδοδο της Ρενάτα. Το δωμάτιο ήταν καθαρό χωρίς, όπως άλλα, να μυρίζει φτηνό, αλλεργιογόνο απορρυπαντικό. Οι τοίχοι έμοιαζαν υγροί και ρευστοί. Τους ένοιωθα να κινούνται κυμματοειδώς κάτω από το αμυδρό κόκκινο φως του μικρού λαμπτήρα. Έδειχναν να θέλουν να μεταβληθούν σε μια υγρή μάζα χωρίς σχηματική δομή, επίβουλα να με εγκλωβίσουν, σαν στομαχικά υγρά, και να με απορροφήσουν μέσα τους. Έκλεισα για λίγο τα μάτια, και μάζεψα τις άτακτες σκέψεις μου σε μια γυάλινη νοητη σφάιρα, πέρνοντας μερικές ελεγχόμενες ανάσες. Οι ενέργειες αυτές είχαν ευεργετική επίδραση επάνω μου γιατί μπόρεσα ήσυχος να αντικρύσω την είσοδο της Ρενάτα.
Πόσες φορές άραγε τα βήματα έξω από την πόρτα είναι αντικείμενο τόσο μεγάλη προσμονής;
Πόσες φορές αυτο που βλέπουμε να έρχεται είναι αυτό που επιθμούμε;
Το άρωμα της ήταν μέσα μου πριν την είσοδό της.
Η ΣΥΝΕΥΡΕΣΗ
«Λευκή λευκότερη κι απ' την αυγή», και «το δέρμα της λουλούδι της μανόλιας» έγραφε ο Ντάριο Φο και να συμπληρώσω, πεζότερος, εγώ τη απαλή γέυση βανίλιας Μαδαγασκάρης (εμπλουτισμένη με σιρόπι δαμάσκηνου) και τοι μεθυστικό άρωμα που με τύλιγε περισσότερο ίσως και από τα πόδια της Ρενάτα.
Το αλαβάστρινο δέρμα της έιναι εξαιρετικής απαλότητας και υψής. Ο όψη του έχει τη λάμψη ακριβού μεταξωτού. Καμιά ατέλεια δεν υπέπεσε στην αντίληψη μου. Λίγες αγκαλιές, χαδάκια και βυζοφιλήματα ήταν τα προκαταρκτικά και η γοητευτική Ρενάτα έδειξενα μην κρατεί καποιες αποστάσεις. Στην πραγματικότητα δεμ έθελε δαχτυλιάσματα, δαγκωνιές και πολλά πολλά με το κεφάλι της. Η μεμσερικής επίδραση της επάνω μου δεν άφηνε περιθώρια για δυστροπίες και ταραχές, και πράγματι η Ρενάτα δεν μου στέρησε αυτά που επιθυμούσα. Τρίφθηκε πανω μου, αποκαλύπτοντάς μου πόσο ηδονικά τρυφερή μπορεί να έιναι η γυναικεία επαφή. Μου πήρε σύντομη αλλά ικανοποιητική πίπα. Κόλησε τα βυζάκια της (τα σκέφτομαι και ιδρωνω) στο πούτσο μου και άρχισα να ανησυχώ για πρόωρο τέλος. (Μικρότερος αργούσα πιο πολύ. Στα 150 μου, δηλαδή, θα χύνω άμα τω αγγίγματι;) Της ζήτασα να φιλήσω/γλείψω το κορμί της και αφού βεβαιώθηκε ότι δεν επδιώκα γλειφομούνι, άφησε το αγαλμάτινο σώμα της στα χερια και στα χείλη μου. Για το δέρμα, τη γέυση και τις αρμονικές γραμμές της μίλησα ήδη. (Είναι πραγματικά μεταλλαγμένοι, υποκείμενοι σε πραγματική διαστροφή όσοι δεν μπορούν να γευθούν την ακραιφνή ηδονή και λερώνουν την καθαρίτητα της άισθησης με παιχνίδια κυριαρχίας, και άλλα παρεμφερή, αναπαράγωντας μεγενθυμένα στοιχεία από τα ήθη των ζώων στην ανθρώπινη ζωή).
Η υπνωτισμένη φύση μου, περιόρισε τον αντιληπτικό μου όρίζοντα στην δική μου αφή και το σώμα της Ρενάτα. Είχα μια αίσθηση ρευστής μάζας που ανέλπιδα αναζητά την σύμτυξη των συστατικών της. Η μοίρα των σωμάτων είναι να περιορίζονται στην αενάως επιδιωκόμενη ηδονή.
Ανέβηκε επάνω, όπως της ζήτασα. Είχε γοργό ρυθμό και με κοίταζε έντονα. Που χωνόμουν; Στο μουνί ή στα μάτια της; Της ζήτασα να μειώση το ρυθμο και μεταπλάσθηκε σε αισθησιακό αιλουροείδές (να αναφέρω εδώ τον απέραντο θαυμασμό μου για τις τίγρεις).
Της ζήτησα αλλαγή στάσης σε μια προσπάθεια παράτασης του επερχόμενου τέλους.
Γύρισε μπρουμυτα και έπέσα πανω της, Τα χέρια μου τύλιγαν το ανασηκωμένο κορμί της και τα χείλη μου μου φίλούσαν το φίλντισι του λαιμού της.
Τι μένει αν τελειώσει αυτό;
ΕΞΟΔΟΣ
Ο ήλιος ήταν φωτεινός. Η μελαμψοί μετανάστες στροιβάζονταν καθ' ομάδας γύρω από ομοεθνείς τους υπαίθριους πωλητές, Τι με έννοιαζαν αυτά; Κοιτούσα του τροχούς του δίκυκλου. Οι ζάντες γυάλιζαν ασημιές κατω από το μπλέ των πλαστικών. Στα μάτια μου ήταν τα μάτια της Ρενάτα. Κλεισμένα στο μπλέ του μακιγιάζ. Βαθιά, υγρά, αισθησιακά. Ο δρόμος μού φάνηκε ποτάμι. Σκεφτόμουν να μη φρενάρω στο τέλος του. Να πάω ίσια στη θάλασσα.
Ϊσια στο μπλε.
ΣΟΥΜΑ (ορθολογικό-μη βιωματικό τμήμα της κριτικής): Μουνάρα με μορφολογία state of the art (του μουνιού της συμπεριλαμβανομένου). Απαλό δέρμα. Βελόυδινη άισθηση σώματος. Λεπτός σωματότυπος με αρμονικές και διακριτές, αλλά όχι σε έξασρη καμπύλες. Βασικό πρόγραμμα υπηρεσιών. Δεν θα απογοητεύσει αυτούς που αρκούνται σε αυτό. Δεν θέλει δακτυλιάσματα και αποφεύγει διακριτικά το μουροπιασίματα. Aφηνε βελουτέ βογγητάκια και αναστεναγμούς, ψευδείς μεν εύηχους δε. Εκπέμπει αισθησιασμό και θα την προσλάμβανα ως ουρί, αν δούλευα στο τμήμα προσωπικού του παράδεισου. Ευκαιρίας δοθείσης και ρευστού υπάρχοντος θα την επισκεπτόμουν ξανά.
After sex: Tαξίδι με ποντοπόρο πλοίο της εποχής του Βερν. Εξερεύνηση εξωτικών (τότε υπήρχαν...) τόπων. Γοητεία νερών που τρεχουν. Blue Velvet (γοητευτικλο φιλμ του David Lynch, αν και κατώτερο του αριστουργηματικού, για μένα, Mulholland Drive).
Mπλε. Να περιβάλλει το άσπρο δέρμα της και τα μαύρα της μαλλιά.
Ευχαριστώ για το χρόνο και την υπομονή σας να διαβάσετε ως εδώ
Sincerely yours
Jopino o A' (o υπνωτισθείς)
Υ.Γ.
«Όλες μου οι επιθυμίες συμπηκνώθηκαν σε μια.
Να ορμήξω και να τυλιχτώ στο κορμί σου.
Δεν ξέρω βέβαια τι άνθρωπος είσαι,
τι συμφορά μπορεί να φέρεις στη ζωή μου,
όμως για ένα στήθος σαν το στήθος σου,
κι εγώ δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω».
Ντίνος Χριστιανόπουλος
jopino
Σχόλια
8 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 8
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
8 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 8
H βάρδια ήταν πρωινή και όχι απογευματινή που από λάθος έγραψα.
Ώρα επίσκεψης: περίπου 2.30-2.45.
Διάρκεια πράξης: 7-8 λεπτά.
Κατά την επίσκεψή μου δεν δεν εθεάθη άλλος πελάτης στο κατάστημα.
Αν εννοείς για το αν είναι μουνάρα η Ρενάτα θα διαφωνήσω.
Μπάι της γουέι, ωραιο Νικ νέιμ!
Η σεξουαλική μου φιλοσοφία σε δύο αράδες!
Εύγε σου!