Λεπτομέρειες αξιολόγησης
7.4 107 10
Ξενοδοχεία
137173
Γενική βαθμολογία
3.2
Χώρος (γενικά)
3.0
Καθαριότητα
4.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού/service
3.0
Διακριτικότητα
3.0
Σχέση αξίας/κόστους
3.0
επισκεψη στο ξενοδοχειο,24 ευρω η τιμη κανενα κερασμα ,
διακριτικοτητα 0 γιατι στο διαδρομο ενας κυριος που ηταν του χοτελ με ρωτησε σε ποιο δωματιο πηγαινετε; στο διαδρομο ασανσερ του β οροφου και οταν ρωτησα,γιατι; μου ειπε με συγχωρειτε δεσποινις ειμαι του ξενοδοχειου.σας ζητω συγνωμη.
επισης απο παρεξηγηση οταν κατεβασε ο αλλος πρωτα το κλειδι ενω ημουν στο δωματιο μεσα με πηραν 100 τηλεφωνα να με ρωτησουν εαν ειστε μεσα ποτε θα κατεβετε κΑτω κτλ.απο εμενα 0 σε διακριτικοτητα καμια.
0 σε ολα μαυρο απο μενα,ο πελατης πρεπει να νιωθει ανετα,πανω απο ολα.
διακριτικοτητα 0 γιατι στο διαδρομο ενας κυριος που ηταν του χοτελ με ρωτησε σε ποιο δωματιο πηγαινετε; στο διαδρομο ασανσερ του β οροφου και οταν ρωτησα,γιατι; μου ειπε με συγχωρειτε δεσποινις ειμαι του ξενοδοχειου.σας ζητω συγνωμη.
επισης απο παρεξηγηση οταν κατεβασε ο αλλος πρωτα το κλειδι ενω ημουν στο δωματιο μεσα με πηραν 100 τηλεφωνα να με ρωτησουν εαν ειστε μεσα ποτε θα κατεβετε κΑτω κτλ.απο εμενα 0 σε διακριτικοτητα καμια.
0 σε ολα μαυρο απο μενα,ο πελατης πρεπει να νιωθει ανετα,πανω απο ολα.
Σχόλια
3 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 3
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
3 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 3
Thanks