Γεια σας μάγκες . Λιγοστά πλεον τα εξουσιοδοτημένα VW-Audi σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση της εταιρείας!’
Ξέρει κανείς τι συμβαίνει;
Ευχαριστώ
Ξέρει κανείς τι συμβαίνει;
Ευχαριστώ
Έχοντας αλλάξει 3 αυτοκίνητα του group VAG τα τελευταία 20 χρόνια μπορώ να πω πως ήταν αξιόπιστα εκτός από την KosmocarΕντελώς αναξιόπιστη, όπως και το group VAG που αντιπροσωπεύει. . .
Audi A3 2008 170.000 χιλιόμετρα πάει τρένο. Τώρα έχω ένα Α1 2021 θα δείξει. Δεν αλλάζω από AudiΕντελώς αναξιόπιστη, όπως και το group VAG που αντιπροσωπεύει. . .
Πες μας πιο συγκεκριμέναΔουλευα σε Vag κ οπως φανταζεστε ειδα οτι μπορει να δεις σε τετοιους κλαδους.Το οτι brands αδειαζουν τον λαο που εριξε τοσα χρηματα εγκαταλειπωντας τον με κανε να σιχαθω.Εργαζομενοι σε διανομες,ειδικα με μηχανακια,η κοροιδια με ολο της το μεγαλειο.Αν εχετε εμπειριες καταλαβαινετε.Αν δεν εχετε καταλαβαινετε το αλλο μεγαλο θεμα της υποστηριξης.
Τους μιμήθηκαν μερικώς και οι γιαπωνέζοι. Το τογιότα μετά τα 100κ το βρήκα να καίει πολύ λάδι. Το συμπληρώνω 2 λίτρα λάδι στον χρόνο, μετά από την αλλαγή λαδιών του σέρβιςΕγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι ο Γερμανός παίρνει το VW για 100k km.
Μετά το αλλάζει, γιατί μετά τα 100k βγάζουν προβλήματα.
Το χω δει και από προσωπική εμπειρία αλλά και από λόγια σκληρού μύστη.
Έτσι είναι όλοι έχουν γίνει για τον μπούτσο. Ακόμα και οι Ιάπωνες που θεωρούνταν τοπ, έχουν εκφυλιστεί.Τους μιμήθηκαν μερικώς και οι γιαπωνέζοι. Το τογιότα μετά τα 100κ το βρήκα να καίει πολύ λάδι. Το συμπληρώνω 2 λίτρα λάδι στον χρόνο, μετά από την αλλαγή λαδιών του σέρβις