Μερικοί έγραψαν οτι το Internet εφευρέθηκε απο Σοβιετικούς, ενώ άλλοι απο το CERN. Και τα δύο είναι λάθος
Το μέν για το CERN είναι λάθος διότι στο CERN ο Tim Berners Lee δημιούργησε το WWW (HTTP/HTML κλπ)που _ΔΕΝ_ είναι 'το Internet'. Το δε για τους Ρώσσους ας μας το εξηγήσει ο φίλος που το αναφέρει και ας μας παραθέσει πηγές. (ελπίζω να μην είναι σχετικό με Λιακόπουλο :p )
Όσο για το θέμα Εξωτεερικό/Ιδιωτική versus Δημόσια/Ελληνική:
Πρέπει να καταλάβουμε οτι κανένα ίδρυμα δεν σου βάζει στο μυαλό γνώσεις με κάποιο μαγικό τρόπο. Αν σου αρέσει και ασχολήσαι θα γίνεις καλός επιστήμονας έίτε σπουδάσεις σε ΙΕΚ Λήμνου (δεν έχει) ή στο MIT.
Η διαφορά είναι στις ευκαιρίες που σου δίνει το ίδρυμα για να επιτύχεις αυτό το σκοπό. Παράδειγμα:
α)Καθηγητές που γνωρίζουν, είναι προσβάσιμοι και ασχολούνται.
β) Εγκαταστάσεις που βοηθούν και προάγουν την μάθηση όπως καλές αίθουσες (με κλιματισμό, projectors, καθαρές κλπ) βιβλιοθήκες (οργανωμένες, με πλήθος τίτλων, databases άρθρων κλπ κλπ), εργαστήρια με μοντέρνα μηχανήματα που είναι σε ικανή αναλογία να εξυπηρετήσουν τους μαθητές που τα χρειάζονται.
γ) Βιβλία. Μοντέρνα βιβλία, καλογραμμένα, που διδάσκονται σε πάνω απο ένα ιδρύματα, και διανύουν την νιοστή έκδοσή τους. Αν δείτε τα βιβλία που έχουν σε Αμερικάνικα κολέγια θα θέλετ να πετάξετε τα Ελληνικά.
δ) Υποστήριξη επαγγελματική/προσωπική/whatever. Σε κολέγιο που γνωρίζω διοργανώνουν α) Career forums που έρχονται εκπρόσωποι απο μεγάλες επιχειρήσεις και κάνουν συνεντεύξεις. β) έχουν συμβούλους καριέρας που μπορούν να σου δώσουν πολλές πληροφορίες και όλα αυτά σωστά οργανωμένα, ενημερωμένα και _προσβάσιμα_.
ε) Οργάνωση/Αξιοκρατία. Όταν τα πράγματα γίνονται όπως πρέπει να γίνουν , όταν πρέπει να γίνουν απο αυτούς που πρέπει να γίνουν. Οταν δεν αντιγράφει το μισό σύμπαν, όταν ο καθηγητής αξιολογείται, και ελέγχεται.
Τα Ελληνικά ΑΕΙ/ΤΕΙ τι προσφέρουν απο αυτά? Ο Έλληνας φοιτητής νομίζει οτι είναι κάποιος ινδός Guru που μπορεί μόνος του μέσα στην φτωχική καλύβα του να γίνει μαθηματική διάνοια διαβάζοντας βιβλία που έπεσαν τυχαία στα χέρια του. Βλέπει τα χάλια της παιδείας και παρηγορεί τον εαυτό του λέγοντας του οτι δεν πειράζει, τουλάχιστον έχει υψηλα ακαδημαϊκά στάνταρντ, και τους Έλληνες επιστήμονες τους ζηλεύουν όλοι οι άλλοι.