Νέα

Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 416K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
714
Κριτικές
1
Like
398
Πόντοι
26
Νίκος Κιουτσούκης - Γραμματέας ΓΣΕΕ :
2:00 ο ΟΣΕ δανειζόταν με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου γι αυτό και το χρέος είχε φτάσει τα 10-12 δισ.
για να αγοράσει όλα αυτά τα συστήματα και αυτά τα χρήματα με τους περοβόητους εργολάβους δεν ολοκληρώνονταν
ποτέ.

4:24 Στη Γαλλία κάνανε αναβάθμηση του σιδηροδρομικού δικτύου με 7,5δισ ευρώ και εδώ έχουν ξοδευτεί πάνω
από 15δις και δεν έχουμε σιδηρόδρομο.
 

Baoobab

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2018
Μηνύματα
493
Like
1.054
Πόντοι
201
Και μονο το σχημα που υπαρχει αυτη τη στιγμη στους ελληνικους σιδηροδρομους, με αλλη εταιρια να διαχειριζεται τα τρενα, αλλη τις γραμμες, αλλη τις υποδομες, κλπ, κλπ δειχνει ενα τεραστιο μπουρδελο
Φιλε μου αν δεν κσνω λάθος σε ολη την Ευρώπη αυτο ισχύει και βαση οδηγίας ΕΕ. Δηλαδη αλλος ειναι υπευθυνος για τις υποδομες ,συντηρηση , διαχειρηση γραμμης και σηματοδοσιας (στην Ελλαδα ο ΟΣΕ) και αλλος η θεωριτικά πολλοι αλλοι πχ ( δες Βρετανια) για την διαχειρηση των τραινων (δηλ Ηellenic Train οι Ιταλοι η παλαι ποτε Τραινοσε). Το οτι ειναι εδω μπουρδελο ειναι γιατι ειμαστε η πιο μπουρδελο χωρα του κοσμου και επαξια βεβαια μιας και μια πουτσα χωρα βρεθηκε να χρωσταει το αστρονομικο ποσο των 400δις που πολλα απο αυτα πηγαν στον ΟΣΕ χωρις να γινει τιποτε.
 

★ Tony xx ★

Μέγας
Εγγρ.
30 Μαΐ 2019
Μηνύματα
5.914
Κριτικές
3
Like
18.086
Πόντοι
3.556
Έπεσαν από τα σύννεφα οι δημοσιογράφοι με τις άθλιες συνθήκες που επικρατούν στις μεταφορές, αλλά όταν απεργούν και διαδηλώνουν οι εργαζόμενοι για να καλυτερεύσουν τα πράγματα στα ΜΜΜ μας λενε οτι είναι τεμπέληδες που δεν αφήνουν τους ευσυνείδητους πολίτες να πάνε στη δουλίτσα τους.
 

Barry Lyndon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2019
Μηνύματα
2.318
Like
1.833
Πόντοι
216
Ας πουλαγαμε και την συντηρηση του δικτυου και τον ελεγχο της κυκλοφοριας .

Κατεβαινω την Κηφισιας και τα φαναρια δεν λειτουργουν και ο τροχονομος σφυραει οτι θελει αλλα αντι να κατηγορησω το κρατος ζηταω να μην κυκλοφορουν ΙΧ αλλα μονο κρατικα αυτοκινητα με ΔΥ σωφερ . Μονιμη λυση : το κρατος απετυχε αλλα ας τα κανω ολα κρατικά .

Δυστυχως ο σταθμαρχης φταει και οι αμεσα προισταμενοι του μεχρι τον διευθυνοντα συμβουλο της εταιρειας οχι ο υπουργος ουτε η προηγουμενη κυβερνηση ουτε ο αγοραστης του ΟΣΕ .

Αν πας σε μια καφετερια και αντι για μετριο στο φτιαξουν γλυκό θα ζητησεις την απόλυση του barista οχι την παραιτηση του υπουργου καφεδων. Σε ενα μαγαζακι φταιει ο υπαλληλος και ο ιδιοκτητης σε εναν δημοσιο οργανισμο ο "υπουργος"
Στο ξανα γραφω για τελευταια φορα μπας και το καταλαβεις.Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ειναι Ιταλικη ιδιωτικη εταιρια....ξεκολα.Αυτα που γραφεις θα ηταν σωστα και θα ισχυαν αν ηταν κρατικη Ελληνικη και δεν ειναι.Σου θυμιζω οτι ξεπουλησες τα λιμανια,αεροδρομια,δρομους και σιδηροδρομους σε ξενες εταιριες εντελως τζαμπα...και το αστειο της υποθεσης ειναι οτι υπηρεσιες που παιρνεις ειναι τα ιδια σκατα.Με μονη εξαιρεση ισως την φραπορτ αλλα εκει εδωσες γυ και υδωρ και ακομα και σημερα τους δινεις τζαμπα λεφτα απο τους φορους του Ελληνα.Η φραπορτ και ολοι αυτοι οι μπαταχτσηδες που ηρθαν να 'επενδυσουν' στο χρεωκοπημενο ελλαδισταν λειτουργουν με κρατικο δημοσιο χρημα.Δηλαδη στην ουσια δινεις λεφτα σε ξενους ιδιωτες για να κανουν την δουλεια τους :2funny::headbang::jerking2::idiot:
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.391
Κριτικές
1
Like
899
Πόντοι
96
Στο ξανα γραφω για τελευταια φορα μπας και το καταλαβεις.Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ειναι Ιταλικη ιδιωτικη εταιρια....ξεκολα.Αυτα που γραφεις θα ηταν σωστα και θα ισχυαν αν ηταν κρατικη Ελληνικη και δεν ειναι.Σου θυμιζω οτι ξεπουλησες τα λιμανια,αεροδρομια,δρομους και σιδηροδρομους σε ξενες εταιριες εντελως τζαμπα...και το αστειο της υποθεσης ειναι οτι υπηρεσιες που παιρνεις ειναι τα ιδια σκατα.Με μονη εξαιρεση ισως την φραπορτ αλλα εκει εδωσες γυ και υδωρ και ακομα και σημερα τους δινεις τζαμπα λεφτα απο τους φορους του Ελληνα.Η φραπορτ και ολοι αυτοι οι μπαταχτσηδες που ηρθαν να 'επενδυσουν' στο χρεωκοπημενο ελλαδισταν λειτουργουν με κρατικο δημοσιο χρημα.Δηλαδη στην ουσια δινεις λεφτα σε ξενους ιδιωτες για να κανουν την δουλεια τους :2funny::headbang::jerking2::idiot:
η τραινοσε ειναι Ιταλικη ΔΕΚΟ . Για το δυστυχημα ευθυνετεται μια ελληνικη ΔΕΚΟ .
Η δικη σου απαντηση ειναι να γεμισουμε ελληνικες ΔΕΚΟ . Εγω λεω οτι οπου μπλεκεται το ελληνικο Δημοσιο τα κανει μανταρα και δεν φταινε οι κυβερνησεις αλλα το ιδιο το Δημόσιο .
 

Barry Lyndon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2019
Μηνύματα
2.318
Like
1.833
Πόντοι
216
η τραινοσε ειναι Ιταλικη ΔΕΚΟ . Για το δυστυχημα ευθυνετεται μια ελληνικη ΔΕΚΟ .
Η δικη σου απαντηση ειναι να γεμισουμε ελληνικες ΔΕΚΟ . Εγω λεω οτι οπου μπλεκεται το ελληνικο Δημοσιο τα κανει μανταρα και δεν φταινε οι κυβερνησεις αλλα το ιδιο το Δημόσιο .

Η Hellenic Train Α.Ε. (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.), μέλος του Ομίλου FS, είναι ιδιωτική εταιρεία και ο βασικός πάροχος σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών & εμπορευμάτων στην Ελλάδα. Η Εταιρεία, παρέχει σιδηροδρομικές υπηρεσίες, χρησιμοποιώντας το δίκτυο και την εν γένει σιδηροδρομική υποδομή του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ Α.Ε.). Η Hellenic Train πραγματοποιεί 342 δρομολόγια (επιβατικά και εμπορικά τραίνα) την ημέρα. Απασχολεί 637 άτομα προσωπικό και χρησιμοποιεί 1.160 μηχανές έλξης, βαγόνια και φορτάμαξες.

Ιδρύθηκε το 2005 με το όνομα ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ως θυγατρική του ΟΣΕ, με σκοπό την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων. Το 2007 ολοκληρώθηκε η διαδικασία απόσχισης κλάδου και εισφοράς του από τον ΟΣΕ και η εταιρεία ανέλαβε τη λειτουργία και εκμετάλλευση όλων των μεταφορών με την απορρόφηση και της Proastiakos. Το 2008 η κυριότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέρασε στο Ελληνικό δημόσιο. Έκτοτε, λειτουργεί πλήρως ανεξάρτητη με ξεχωριστή διοίκηση και οργάνωση. Τον Απρίλιο του 2013 το σύνολο των μετοχών της εταιρείας περιήλθε κατά πλήρη κυριότητα στο ΤΑΙΠΕΔ και μέχρι το 2017 ήταν ο μοναδικός μέτοχος της εταιρείας.[2] Τον Ιανουάριο του 2017, το Ελεγκτικό Συνέδριο ενέκρινε την ιδιωτικοποίηση και παραχώρηση της στον όμιλο της FS Italiane έναντι συνολικού τιμήματος 45.000.000 ευρώ,[3] η οποία ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο 2017.[4][2]

Την 1η Ιουλίου 2022 η εταιρεία μετονομάστηκε από ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε Hellenic Train.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
26.962
Like
24.931
Πόντοι
6.256
Ανειπωτη τραγωδια,βαθυτατη θλίψη,αδιανοητο αλλα απο το 2000 μουνοπανα πολιτικαντηδες....

Πρόεδρος Μηχανοδηγών ΟΣΕ: "Τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν λειτουργούν εδώ και χρόνια"​


Ο πρόεδρος των Μηχανοδηγών του ΟΣΕ Κώστας Γενιδουνιάς μίλησε στην ΕΡΤ αναφέροντας: "Έχει συμβεί το αδιανόητο. Όπως όλα δείχνουν, τα δύο τρένα κινούνταν στην ίδια γραμμή. Το ένα ανέβαινε προς Θεσσαλονίκη (το Intercity) και το δεύτερο, το εμπορικό, κατέβαινε από Θεσσαλονίκη στην Αθήνα. Και όπως βλέπετε συνέβη αυτή η σύγκρουση".

Στη συνέχεια, κατήγγειλε πως δεν λειτουργούν τα ηλεκτρονικά συστήματα εδώ και χρόνια: "Δεν λειτουργεί τίποτα. Γίνονται όλα με ανθρώπινο παράγοντα, χειροκίνητα, manual. Είμαστε στο manual. Αν λειτουργούσαν... Δεν λειτουργούν ούτε οι ενδείξεις, τα φωτοσήματα. Ούτε ο έλεγχος της κυκλοφορίας. Αν αυτά λειτουργούσαν, οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν την κόκκινη ένδειξη και τα τρένα θα σταματούσαν σε απόσταση 500 μέτρων μεταξύ τους. Το έχουμε πει επανειλημμένως, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας".
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.936
Κριτικές
30
Like
20.492
Πόντοι
8.846
50 χρόνια που υπάρχω τα ίδια σκατά ο οσε ( ή όπως λέγεται πλέον τεςπα).
Φάγανε, φάγανε, φάγανε...θεωρώ ίσως ότι χειρότερο στο δημόσιο. Τα ίδια σκατα και τώρα με ιταλούς.
Σκάω για τους νεκρούς, σκάω για τους ζωντανούς που θα κλαίνε τα παιδιά τους, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΚΑΩ για τους ίδιους υους νέους που χάθηκαν ειδικά σε μια χώρα που δημογραφικά σβήνει...
Δεν έπαιρνε εμάς τους παλιόγερους...
 

j 1973

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2010
Μηνύματα
172
Like
259
Πόντοι
21
η τραινοσε ειναι Ιταλικη ΔΕΚΟ . Για το δυστυχημα ευθυνετεται μια ελληνικη ΔΕΚΟ .
Η δικη σου απαντηση ειναι να γεμισουμε ελληνικες ΔΕΚΟ . Εγω λεω οτι οπου μπλεκεται το ελληνικο Δημοσιο τα κανει μανταρα και δεν φταινε οι κυβερνησεις αλλα το ιδιο το Δημόσιο .
Ενώ στην Βρετανία όταν τα έκαναν ιδιωτικούς τους σιδηροδρομους δούλεψαν όλα ρολόι.... Για να ξέρεις στις σοβαρές ευρωπαϊκές χώρες επενδύουν στον σιδηροδρόμο οι κυβερνήσεις και δεν του πριονιζουνε τα πόδια για τα συμφέροντα των ΚΤΕΛ και τον φορτηγατζιδων!
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
26.962
Like
24.931
Πόντοι
6.256
Και εδω ερχεται το καλο ερωτημα....ποσα χρονια ειναι ιδιωτικος πλεον ο ΟΣΕ;Στη συμβαση παραχωρησης δεν προβλεποταν να φτιαξει ο αναδοχος ολες αυτες τις παθογενειες;Και αν οχι ποσο ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ειστε;
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.652
Κριτικές
1
Like
36.064
Πόντοι
6.256
Ανειπωτη τραγωδια,βαθυτατη θλίψη,αδιανοητο αλλα απο το 2000 μουνοπανα πολιτικαντηδες....

Πρόεδρος Μηχανοδηγών ΟΣΕ: "Τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν λειτουργούν εδώ και χρόνια"​


Ο πρόεδρος των Μηχανοδηγών του ΟΣΕ Κώστας Γενιδουνιάς μίλησε στην ΕΡΤ αναφέροντας: "Έχει συμβεί το αδιανόητο. Όπως όλα δείχνουν, τα δύο τρένα κινούνταν στην ίδια γραμμή. Το ένα ανέβαινε προς Θεσσαλονίκη (το Intercity) και το δεύτερο, το εμπορικό, κατέβαινε από Θεσσαλονίκη στην Αθήνα. Και όπως βλέπετε συνέβη αυτή η σύγκρουση".

Στη συνέχεια, κατήγγειλε πως δεν λειτουργούν τα ηλεκτρονικά συστήματα εδώ και χρόνια: "Δεν λειτουργεί τίποτα. Γίνονται όλα με ανθρώπινο παράγοντα, χειροκίνητα, manual. Είμαστε στο manual. Αν λειτουργούσαν... Δεν λειτουργούν ούτε οι ενδείξεις, τα φωτοσήματα. Ούτε ο έλεγχος της κυκλοφορίας. Αν αυτά λειτουργούσαν, οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν την κόκκινη ένδειξη και τα τρένα θα σταματούσαν σε απόσταση 500 μέτρων μεταξύ τους. Το έχουμε πει επανειλημμένως, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας".
Ειπαμε, Μολφέτας στον κομβο Θυμαριάς
 
Εγγρ.
6 Νοε 2009
Μηνύματα
1.844
Κριτικές
10
Like
2.635
Πόντοι
4.125
Αυτά δεν τα χαμε πουλήσει σε κάτι Ιταλούς? καλά, περιμένετε προκοπή από Ιταλούς? Αυτοί είναι χειρότεροι από μας. Απατεώνες με περικεφαλαία. Δεν είδατε στο σκάνδαλο με την Καιλη? όλοι Ιταλοί και η δικιά μας μεσ τη μέση να κάνει την πριμαντόνα....
 

Barry Lyndon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2019
Μηνύματα
2.318
Like
1.833
Πόντοι
216
η τραινοσε ειναι Ιταλικη ΔΕΚΟ . Για το δυστυχημα ευθυνετεται μια ελληνικη ΔΕΚΟ .
Η δικη σου απαντηση ειναι να γεμισουμε ελληνικες ΔΕΚΟ . Εγω λεω οτι οπου μπλεκεται το ελληνικο Δημοσιο τα κανει μανταρα και δεν φταινε οι κυβερνησεις αλλα το ιδιο το Δημόσιο .
Έλα εδώ έχω τον δικό σου

 
  • Like
Αντιδράσεις: c79t

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.037
Κριτικές
16
Like
15.081
Πόντοι
6.515
Να φέρουν δικαστές απο Βέλγιο για να αποδοθεί δικαιοσυνη

Δηλαδή το ποδοσφαιρο είναι πιο σημαντικό και φέρνουν διαιτητές?
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.642
Like
7.655
Πόντοι
2.306

Η Hellenic Train Α.Ε. (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.), μέλος του Ομίλου FS, είναι ιδιωτική εταιρεία και ο βασικός πάροχος σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών & εμπορευμάτων στην Ελλάδα. Η Εταιρεία, παρέχει σιδηροδρομικές υπηρεσίες, χρησιμοποιώντας το δίκτυο και την εν γένει σιδηροδρομική υποδομή του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ Α.Ε.). Η Hellenic Train πραγματοποιεί 342 δρομολόγια (επιβατικά και εμπορικά τραίνα) την ημέρα. Απασχολεί 637 άτομα προσωπικό και χρησιμοποιεί 1.160 μηχανές έλξης, βαγόνια και φορτάμαξες.

Ιδρύθηκε το 2005 με το όνομα ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ως θυγατρική του ΟΣΕ, με σκοπό την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων. Το 2007 ολοκληρώθηκε η διαδικασία απόσχισης κλάδου και εισφοράς του από τον ΟΣΕ και η εταιρεία ανέλαβε τη λειτουργία και εκμετάλλευση όλων των μεταφορών με την απορρόφηση και της Proastiakos. Το 2008 η κυριότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέρασε στο Ελληνικό δημόσιο. Έκτοτε, λειτουργεί πλήρως ανεξάρτητη με ξεχωριστή διοίκηση και οργάνωση. Τον Απρίλιο του 2013 το σύνολο των μετοχών της εταιρείας περιήλθε κατά πλήρη κυριότητα στο ΤΑΙΠΕΔ και μέχρι το 2017 ήταν ο μοναδικός μέτοχος της εταιρείας.[2] Τον Ιανουάριο του 2017, το Ελεγκτικό Συνέδριο ενέκρινε την ιδιωτικοποίηση και παραχώρηση της στον όμιλο της FS Italiane έναντι συνολικού τιμήματος 45.000.000 ευρώ,[3] η οποία ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο 2017.[4][2]

Την 1η Ιουλίου 2022 η εταιρεία μετονομάστηκε από ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε Hellenic Train.

Τύπε ,μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις. Η Hellenic Train (πρωην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) έχει μονο το εμπορικό κομμάτι. Το δίκτυο , οι γραμμές , οι σταθμοί κλπ ανήκουν στην ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ = 100% στο Δημοσιο. Είναι ΔΕΚΟ όπως σου έγραψε ο τύπος troueno. Για να στο κάνω ακόμα πιο λιανά , οι προσλήψεις του προσωπικού σταθμών (σταθμαρχες, κλειδουχοι, χειριστές μηχανημάτων έργου κλπ) έγιναν από τον ΟΣΕ (με προκυρηξη του Υπουργειου Μεταφορων ) οχι απο την Hellenic Train. Ήτοι ο σταθμάρχης αν φέρει ευθύνη είναι δημόσιο κοπρόσκυλο / κομματόσκυλο και όχι ιδιωτικός υπάλληλος της FSI. Το ίδιο ισχύει και με τα συστήματα ασφαλείας του δικτύου που δε λειτουργούν. Πάλι την ευθύνη την έχουν τα δημόσια κοπρόσκυλα , όχι η HT.
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.391
Κριτικές
1
Like
899
Πόντοι
96
Ενώ στην Βρετανία όταν τα έκαναν ιδιωτικούς τους σιδηροδρομους δούλεψαν όλα ρολόι.... Για να ξέρεις στις σοβαρές ευρωπαϊκές χώρες επενδύουν στον σιδηροδρόμο οι κυβερνήσεις και δεν του πριονιζουνε τα πόδια για τα συμφέροντα των ΚΤΕΛ και τον φορτηγατζιδων!
το γραφει ενας πιο πανω οι Γαλλοι με 7.5 δις εκαναν αναβαθμιση του δικτυου εμεις με 10 δις μια τρυπα στο νερό .
Ο μεγαλος ασθενης λεγεται "Ελληνικό Δημόσιο".
 

Barry Lyndon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2019
Μηνύματα
2.318
Like
1.833
Πόντοι
216
Τύπε ,μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις. Η Hellenic Train (πρωην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) έχει μονο το εμπορικό κομμάτι. Το δίκτυο , οι γραμμές , οι σταθμοί κλπ ανήκουν στην ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ = 100% στο Δημοσιο. Είναι ΔΕΚΟ όπως σου έγραψε ο τύπος troueno. Για να στο κάνω ακόμα πιο λιανά , οι προσλήψεις του προσωπικού σταθμών (σταθμαρχες, κλειδουχοι, χειριστές μηχανημάτων έργου κλπ) έγιναν από τον ΟΣΕ (με προκυρηξη του Υπουργειου Μεταφορων ) οχι απο την Hellenic Train. Ήτοι ο σταθμάρχης αν φέρει ευθύνη είναι δημόσιο κοπρόσκυλο / κομματόσκυλο και όχι ιδιωτικός υπάλληλος της FSI. Το ίδιο ισχύει και με τα συστήματα ασφαλείας του δικτύου που δε λειτουργούν. Πάλι την ευθύνη την έχουν τα δημόσια κοπρόσκυλα , όχι η HT.
 
  • Like
Αντιδράσεις: c79t

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.358
Like
75.440
Πόντοι
12.756
ειδε κανεις πουθενά τον Υπουργό ?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom